Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on uutta, miehellä on minuun jotenkin rauhoittava vaikutus. Onkohan liian hyvää ollakseen totta?

Vierailija
03.10.2017 |

Aikaisemmin olen ihastuneena ollut lähinnä jännittynyt, mutta nyt tekee mieli mennä rauhoittumaan miehen lähelle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys kertoo että tunnetta on. Jos se puuttuu, niin kutsuuko miestä ennenpitkää friend zone... 

Vierailija
2/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mies on mielestäni miehekäs ja seksikäs, ihana, tavallinen, iloinen, rauhoittava? :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Teidän geenit ilmeisesti mätsää hyvin. Onneksi olkoon, hormonisi kertovat että olet löytänyt sopivan kumppanin lisääntymistä varten. Ehkä vähän kumma kysymys, mutta pidätkö miehen hien hajusta? Jos kyllä, kannattaa varautua hääkelloihin.

Vierailija
5/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama vaiva :D Joku itsestäänselvyys sisimmässä, että tässä tää on. Samalla ihmettelee, että näinkö se menee? Tältäkö se tuntuu?

Vierailija
6/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nykyisen miehen kanssa sama. Ei millään muotoa ihannemieheni, mutta hänen seurassaan olo oli ja on jotenkin rauhallinen ja hyvä. Jonkinlainen tyhjyyden tunne rinnassa hävisi, sellainen jota en huomannut siellä olleenkaan.

Vierailija
7/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyseessä olevan vähän saman asian kuin, että miltä tuntuu hiljainen hetki treffeillä. Ennen luulin sen olevan kiinnostuksesta johtuvaa jännitystä ennen kuin koin sen vain rauhoittavaksi ja seesteiseksi. Tunne oli upea.

Vierailija
8/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Teidän geenit ilmeisesti mätsää hyvin. Onneksi olkoon, hormonisi kertovat että olet löytänyt sopivan kumppanin lisääntymistä varten. Ehkä vähän kumma kysymys, mutta pidätkö miehen hien hajusta? Jos kyllä, kannattaa varautua hääkelloihin.

En ole oikein kunnolla päässyt nuuhkimaan, mies on kyllä ollut lähellä mutta en ole haistanut paljoa? Olen kyllä itsekin miettinyt että haluaisin tietää :D

Ap

Vierailija
9/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset