Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säätäminen joka suuntaan eron jälkeen

Vierailija
03.10.2017 |

Harrastatteko tätä? Itselläni tulee taipumusta tähän. Nyt päätin lopettaa kaiken säätämisen ja elän yksin jonkun aikaa. Säätäminen on juovuttavaa toimintaa, mutta siinä voi rikkoa ihmisiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea tämä säätäminen oikein tarkoittaa? Olisi varmaan hyvä olla hetki ihan yksin eron jälkeen, ellei vastaan tule täysin poikkeuksellista ihmistä.

Vierailija
2/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea tämä säätäminen oikein tarkoittaa? Olisi varmaan hyvä olla hetki ihan yksin eron jälkeen, ellei vastaan tule täysin poikkeuksellista ihmistä.

Tapailua ja usein romanttisia tunteita, myös seksiä, koska olen hyvin seksuaalinen. Noita "poikkeuksellisia" olisi itse asiassa kaksikin jonka takia päätin rauhoittaa tilanteen kun molempien suuntaan tekisi mieli näyttää vihreää valoa. Ei kuitenkaan käy leikkiä ihmisillä eikä myöskään omilla tunteilla. Tietysti en voi tietää kuinka tosissaan hekään ovat, mutta itse en ole sitä tyyppiä joka pystyy vain tapailemaan monia ihmisiä kerrallaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailua ja usein romanttisia tunteita, myös seksiä, koska olen hyvin seksuaalinen. Noita "poikkeuksellisia" olisi itse asiassa kaksikin jonka takia päätin rauhoittaa tilanteen kun molempien suuntaan tekisi mieli näyttää vihreää valoa. Ei kuitenkaan käy leikkiä ihmisillä eikä myöskään omilla tunteilla. Tietysti en voi tietää kuinka tosissaan hekään ovat, mutta itse en ole sitä tyyppiä joka pystyy vain tapailemaan monia ihmisiä kerrallaan.

Ap

Viimeinen kappale on ristiriidassa tekstini kanssa. Tarkoitan, että pystyn kyllä tapailemaan ja vaikka panemaan, mutta sillä on seurauksia vähintään omalle henkiselle hyvinvoinnille, vaikka miehet eivät tietäisi toisistaan mitään. Tunnen vain melko äkkiä itseni likaiseksi.

Ap

Vierailija
4/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että erosit.

Vierailija
5/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että erosit.

Mitä tällä on tekemistä itse asian kanssa? ap

Vierailija
6/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsisko! Suhteessa olen omistautuva, uskollinen ja hyvä puoliso, minulla on takana pitkiä suhteita. Sinkkuna taas hurjastelen siitäkin edestä, koska miksipä ei? Opin ihmisistä ja saa pitää hauskaa, ei tällainen suhteessa onnistuisi. Olen nyt ollut sinkkuna muutamia kuukausia, tällä hetkellä deittailen kahta tyyppiä. Seksiä en kyllä yleensä näiden kanssa harrasta, muuta söpöilyä ja ajanviettoa vaan. Useimmat treffikumppanit nyt vaan sattuvat olemaan toivottomia tapauksia, joidenkin kanssa taas klikkaisi vaan fyysisesti. Hyvä se on olla tekemisissä ihmisten kanssa, oppii mitä haluaa. Jossain vaiheessa toki on hyvä sitten olla vain yksinään, eiköhän niitäkin kausia väkisin tule kaikille.

Vierailija
7/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunsisko! Suhteessa olen omistautuva, uskollinen ja hyvä puoliso, minulla on takana pitkiä suhteita. Sinkkuna taas hurjastelen siitäkin edestä, koska miksipä ei? Opin ihmisistä ja saa pitää hauskaa, ei tällainen suhteessa onnistuisi. Olen nyt ollut sinkkuna muutamia kuukausia, tällä hetkellä deittailen kahta tyyppiä. Seksiä en kyllä yleensä näiden kanssa harrasta, muuta söpöilyä ja ajanviettoa vaan. Useimmat treffikumppanit nyt vaan sattuvat olemaan toivottomia tapauksia, joidenkin kanssa taas klikkaisi vaan fyysisesti. Hyvä se on olla tekemisissä ihmisten kanssa, oppii mitä haluaa. Jossain vaiheessa toki on hyvä sitten olla vain yksinään, eiköhän niitäkin kausia väkisin tule kaikille.

Oppii mitä haluaa, mutta toisaalta rakentaa myös stereotypioita perustuen yksittäisiin ihmisiin, jolloin ei välttämättä tiedä mitä haluaa. Pahempaa on kuitenkin se, että kun tapailee huolettomasti monia ihmisiä, niin on hankala enää suhtautua keneenkään tosissaan ja löytää sellainen kumppani, joka riittää. 

Vierailija
8/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

We got a name 4 u...a slut!

Vierailija
9/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin harrastan tätä. Ei haittaa, ei kiinnosta sitoutua vielä vähään aikaan.

Vierailija
10/10 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kielenkäytössäni säätäminen tarkoittaa määräilemistä. Kuvittelin jo otsikon perusteella, ettö ketjussa olisi kiinnostavasta reaktiosta kyse. Mutta ketju onkin tavallista lutkaamisen valkopesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi