sinun ja miehesi/vaimosi yhteenlaskettu vuosipalkka ja lasten määrä, sekä asumismuotonne?
Meillä yhteenlaskettu vuosiansio noin 145.000E.
Lapsia kaksi, 10v ja 18vuotiaat. Asumme vuokralla pienkerrostalossa Helsingissä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kaksi, 10v ja 18vuotiaat. Asumme vuokralla pienkerrostalossa Helsingissä.
Noilla tuloilla olisitte voineet ostaa sen pienkerrostalon, jossa asutte.
60000€, omakotitalo ja 2 alle kouluikäistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kaksi, 10v ja 18vuotiaat. Asumme vuokralla pienkerrostalossa Helsingissä.Noilla tuloilla olisitte voineet ostaa sen pienkerrostalon, jossa asutte.
Noilla tuloilla ei Helsingin asuntomarkkinoilla pärjää.
Ei palkkaa, ei lapsia, asumisoikeusasunto. Niin ja ei sitä miestäkään.
Lottomiljonääri, pääomatulot 300000€/vuosi, sinkku, iso kartano. 5 asuntoa mm. Espanjassa, Kreikassa ja Thaimaassa.
>200 000, ei lapsia, ikää 28 ja 26v. Hyvin menee. Okt Helsingissä.
Parin vuoden sisällä muutto Yhdysvaltoihin(miehen työ projektiluontoista), mies töihin ja itse jään kotiin ja leikin minulle kertyneellä sijoitusalkulla (olen ktm), mies ktm + Di.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kaksi, 10v ja 18vuotiaat. Asumme vuokralla pienkerrostalossa Helsingissä.Noilla tuloilla olisitte voineet ostaa sen pienkerrostalon, jossa asutte.
Noilla tuloilla ei Helsingin asuntomarkkinoilla pärjää.
Jos molemmat tienaa 6000€/kk, niin hyvin on varaa.
Miehen tulot 34 000€ Minulla ei tuloja, olen kotiäiti. Kaksi alle 10v. Lasta, iso okt.
Olettepa te köyhiä, minun pääomatulot 30000000 vuosi. Veroparatiiseissa on vielä suurempi summa. T: Nalle
Yhteenlasketut vuositulot n. 170 000 eur, ei lapsia ja asutaan vuokralla.
150 000 €. Toisella kolme lasta ja kerrostaloneliö, toisella yksi lapsi ja kerrostalokaksio.
Meillä nettona n.80 000, molemmat ollaan yrittäjiä. Kaksi lasta ( 10 ja 13v.) Asutaan kaupungin vuokrarivari, 4h, keittiö ja sauna.
Ollaan asunto vuosien varrella laitettu mieluisaksi ja asunto on muutenkin loistavalla sijainnilla. Ollaan asuttu tässä 10v. Ja tulot pikkuhiljaa vuosien varrella kasvaneet.
Ollaan molemmat miehen kanssa sellaisia, että ei haluta ottaa turhia riskejä. Kummankaan työstä ei koskaan tiedä miten jatkuu vaikka nyt hyvin vakaata onkin. Meillä on varaa matkustella, eikä muutenkaan tarvitse kaupassa miettiä mitä ostaa, voidaan käydä ravintolassa kun huvittaa jne.
Tosin ihmiset olettavat automaattisesti, että ollaan pienituloisia, kun tässä asutaan :). Luulevat, että auto ostettu lainalla ja samoin lomareissut. Eipämtuo minua haittaa, siinäpähän luulevat. Säästöönkin jää mukavasti rahaa ja täsaä asuminen on niin vaivatonta kaikinpuolin.
0. Mies tk-eläkkeellä, minä opiskelija. 1 lapsi. Velaton kt-asunto isossa kaupungissa.
75000, 3 lasta ja melkein kokonaan maksettu paritalon puolikas. Lisäksi 2 sijoitusasuntoa, joista toisesta maksettu puolet ja toista vasta muutama lyhennys.
Kiinnostaisi kyllä tietää mitä teette työksenne ?
Meillä kahden vuositulot yhteenlaskettuna 75k ja ollaan molemmat akateemisesti koulutettuja.
Työuran alkuvaiheilla tosin vasta, mutta kuitenkin.
100000, 2 alakouluikäistä lasta, vuokra-asunto pk-seutu.
115 000 €, ei lapsia, omistusasunto, ei velkaa.
Alle 22000(tulonsiirtoja). 2aikuista 2lasta, vuokrakolmio osaketta.
MIkä vaivaa ihmisiä jotka tekevät tällaisia aloituksia? Kuvitelma että jotakuta kiinnostaisi?