sinun ja miehesi/vaimosi yhteenlaskettu vuosipalkka ja lasten määrä, sekä asumismuotonne?
Meillä yhteenlaskettu vuosiansio noin 145.000E.
Lapsia kaksi, 10v ja 18vuotiaat. Asumme vuokralla pienkerrostalossa Helsingissä.
Kommentit (33)
Noin 80000€, 3 lasta. Rakennamme omakotitaloa Tampereelle.
Onpas täällä hyvätuloisia palstalaisia. :D hitusen päälle 80 000 e ja lapsia 3.
Vuosipalkka taitaa jäädä alle 50 000 euron, mutta pääomatuloja on sen verran, että on varaa asua isossa omakotitalossa, aikuisilla lapsilla on velattomat asunnot pääkaupungissa.
Noin 10000€ vuodessa. Ei ole vaimoa ja itse työkyvytön saireuden vuoksi. Tasan ei mene nallekarkit elämässä... Sairaus vei hyväpalkkaisen työni, samalla lähti myös tyttöystävä lätkimään... Nyt olen köyhä, yksinäinen, masentunut koska sairaus on tosi vmäinen.
Onpas taas tuloja jengillä.
Yhteensä tulot n. 50 000, kaupungin vuokrakaksio, ei lapsia.
65 000€, kaksi lasta ja kohta velaton omakotitalo.
60 000 yhteensä. Minä ja mies + koira. Ei lapsia. Vuokralla, säästetään omaan. Köyhiä ollaan verrattuna muihin palstalaisiin 😲
Brutto n. 40 000e/kk. 2 lasta, kolmas tulossa. Tällä hetkellä vuokrakolmio mutta pian muutto asumisoikeusasuntoon. Keskisuuri kaupunki.
Oho, siis brutto n. 40 000e/ vuodessa.
Taisin hetken elää haavekuvissa 😂
Nro. 29
Vierailija kirjoitti:
Lottomiljonääri, pääomatulot 300000€/vuosi, sinkku, iso kartano. 5 asuntoa mm. Espanjassa, Kreikassa ja Thaimaassa.
Melkein mikä tahansa muu rikastumistapa olisi uskottavampi.
70 000 e, kaksi alakoukuikäistä lasta, erillistalo kehyskunnassa
Yhteenlasketut vuositulomme on noin 240000 €, kolme lasta, Asumme omakotitalossa.
Siis osaketalosta!