haluan olla huomenna pois töistä..tarvisten vain jonkun hyvän syyn.
eli tarvitsisin " sairauden" mutten keksi millään mitä se voisi olla :/
Kommentit (41)
Vierailija:
olen aina ollut sitä mieltä että toiselle ei saisi toivoa pahaa, mutta tässä tilanteessa toivon että joskus huomaat itse omat rajasi.*väsyneenä*
jostain syystä, soitan työpaikkalääkärille ja keskustelen asiasta hänen kanssaan. Ja jos syyt uupumukseen johtuvat työpaikan ilmapiiristä/töiden järjestelystä tms tms, puhun esimieheni kanssa.
En tule tänne kerjäämään sopivia valheita.
ja sinun esimiestäsi ilmeisesti kiinnostaa alaistensa hyvinvointi. minun esimieheni on niin korkealla pallilla että tulosvastuu painaa hänellä enemmän kuin jaksaminen.
tällaista on elämä, ei sitä aina jaksa..multa pääseee kohta itku. sori vaan ja kiitos kaikille vastaajille!
Vierailija:
ja sinun esimiestäsi ilmeisesti kiinnostaa alaistensa hyvinvointi. minun esimieheni on niin korkealla pallilla että tulosvastuu painaa hänellä enemmän kuin jaksaminen.tällaista on elämä, ei sitä aina jaksa..multa pääseee kohta itku. sori vaan ja kiitos kaikille vastaajille!
rästivapaille ja useimmiten niin, että rästivapaa osuu perjantaille. Näin haluan vain osoittaa, että arvostan heidän venymistään silloin, kun sitä tarvitaan. Palkkioksi saavat pitkän viikonlopun.
meet sinne päivystykseen ja kerrot että oot uupunut. Kerrot kans ihan oikeilla nimillä asioista.
Lääkärithän näkee sun historian mutta työnantajalle se kuuluu tasan sen verran kuin saikkulapussa on. (saahan ne ne numero diagnoositkin selvitettyä mutta so what!!)
Tärkeintä on nyt että lepäät ittes kuntoon ja sitten jatkat töitäsi entiseen malliin!!
#sain kolme viikkoo kun kerroin lääkärille harkitsevani työnantajan tappamista#
(oli muuten oikeesti hankala tapaus, 3kk menin joka aamu itkien töihin)
ylitöitä ei korvata vapaana vaan rahana, se on firmani politiikka. ala perustuu pitkien työpäivien tekemiseen ja lyhyisiin vapaisiin.
useimmiten jaksan ihan hyvin, mutta nyt kun tuli henkilökohtaisessa elämässä ongelmia, puhumattakaan siitä että meillä on töissä isoja rakennemuutoksia, olen rikki!
minua itse asiassa pelottaa että huomenna skarppaan kovasti ja lähden sittenkin töihin (joskus itken töissä kun oikein turhauttaa..).
Korosta asian luottamuksellisuutta. Tuohon pitää tulla muutos. Kyllä monilla työpaikoilla painetaan pitkää päivää, mutta silti henki voi olla hyvä ja ihmiset jaksavat.
Voimia sinulle.
t. se yksi esimies
Itse sitä on vaikeampi toteuttaa. Itse olen aivan lopussa töiden takia, yksityiselämässä menee kyllä onneksi hyvin. Olen jo monta kuukautta pohtinut, milloin loppuu nämä vähätkin voimat ja jään sairaslomalle, mutta olen liian tunnollinen. Tiedän, että pitäisi jäädä, mutta koen itseni epäonnistujaksi, jos jään sairaslomalle. Tiedän myös, että mikään työpaikalla ei tule muuttumaan sairaslomani aikana, vaan kaikki jatkuu töihin palatessani samanlaisena.
Tsemppiä kaikille työ- tai muun uupumuksen kourissa värjötteleville!
Päänsärky, lihaskivut, selkäkipu, niska-hartia seudun kipu. Millasta työtä teet?
Mä olen myös itkenyt parisuhdeongelmien takia. Silmät ovat ihan turvonneet ja en tiedä, kuinka saan ne aamuksi kondikseen.
Sinuna kertoisin ehdottomasti lääkärille uupumuksesta. Kauhea olla töissä, jos meinaa itkettää, ei pysty keskittymään mihinkään. Henkinen uupumus on ihan OK ja saikkuu tulee.
minua stressaa se lääkäriin meno ihan kohtuuttoman paljon. en oikein saa nukutuksi ja sen takia vielä roikun täällä netissä..:/
joten en voi laittaa lastani valehtelemaan..teen sen mieluummin itse. otetaan vielä diagnooseja vastaan ja anteeksi että vaivaan teitä tällaisella moraalittomuudella. olen vaan ihan poikki ja haluaisin levätä pitkän viikonlopun *huokaa*.
tappelimme juuri mieheni kanssa ja hän lähti autolla pois. hän sanoi menevänsä yöksi jonnekin :/
Googleta oireet ja valita niitä, eiköhän irtoa saikkua?
Kun palaat töihin, voit sanoa, että ei se mikään synnytys ollutkaan, kunhan vaan vanhat stringit hiersi.
ajattelin tulla kertomaa, kuten lupasin, että olen nyt kolme viikkoa pois työkuvioista pitkään jatkuneen väsymyksen vuoksi. olo tuntui kumman tyhjältä poistuessani vastaanotolta ja nyt mietinkin mitä tekisin seuraavat 21 päivää..
Olosi varmaan helpottui. Sittenpä kolmen viikon kuluessa huomaat, että töissä on lopulta helpompaa. Minua aikanaan ahdisti parisuhde yms. niin, että sain pitkän saikun. Kotona tuli tekemisen puute. Palasin töihin ja kaikki alkoi sujua paremmin.
mitäköhän tekisin? ensin ajattelin etten tee yhtikäs mitään, mutta voiko ihminen olla niin kolme kokonaista viikkoa?!
Itse esimiehenä olen lopen kyllästynyt siihen, että työntekijät valehtelevat työterveyshuollossa. Tympii, kun työntekijällä on muka polvi niin kipeä ettei voi kävellä, mutta illalla kyllä tanssitaan yökerhossa.
minusta se on kyllä jokaisen oma asia miten saikullaan elää. et voi ikinä tietää mistä syystä työntekijä on pois töistä vaikka sl-todistuksessa lukisi mitä.
olen aina ollut sitä mieltä että toiselle ei saisi toivoa pahaa, mutta tässä tilanteessa toivon että joskus huomaat itse omat rajasi.*väsyneenä*