Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisenä sulla alkoi menkat?

Vierailija
03.10.2017 |

Tiedetään, osa vaihtoehdoista on täysin ääripäästä.

Mulla alko kun olin 12

minkä ikäisenä sulla alkoi menkat?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 14-vuotiaana, olin pieni ja todella laiha. Kyllä sapetti, kun olisin halunnut toki kehittyä ikäisteni kanssa samaan tahtiin tai mielellään ennemmin.

Vierailija
22/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa jos menkat alkaa alle 14-vuotiaana, silloinhan on ihan pikkulapsi vielä. Siinä tulee sitä suihkuttelua ihan järkyttävän paljon pienelle tytölle ja suojista huolehtimista.

Meidän suvussa luojan kiitos tytöt saa olla huolettomia lapsia 14-15-vuotiaiksi saakka.

Minulla alkoi 11-vuotiaana, mutta ei se silti estänyt minua olemasta mikään pikkupiltti. Kerran kuussa on menkat ja muutaman kerran päivässä vaihdoin sidettä, tai tamponia ja suoritin alapesun. Kyllä siinä ehti leikkiä ja temmeltää ja keskittyä kouluun ja minusta olisi hullua, jos vielä yli 10-vuotias, saati yläkoululainen, peseytyisi vain silloin tällöin. Hienhaju ja rasvaletti kuitenkin alkavat vaivata jo kauan ennen menkkoja.

Sitä paitsi, ei sukukypsyys ja lisääntymisvietti ihmisellä ole sama asia, kuin eläimillä, jotka haistavat naaraiden feromonit jo kaukaa ja ryntäävät kiihkeänä parittelemaan juniorejakin heti, kun nämä ensimmäisen kerran menevät kiimaan. Ihmistytöt sen sijaan saavat olla sukukypsinäkin neitsyitä niin pitkään, kuin haluavat ennen, kuin alkavat paritella, ainakin täällä länsimaissa.

Raiskaajat ja pedarit on tietenkin asia erikseen, mutta heitä ei taida kauheasti kiinnostaa, onko uhrilla jo menkat

Ja ohis, mutta pikkulapsi on muuten 2-6v. Sen jälkeen ollaan kouluikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana. Häpesin, kun alkoivat niin aikaisin, vaikka eipä minun mielipidettä kysytty. Äiti totesi, että musta oli tullut nainen.

10-vuotias nainen?!? Oikeesti.... Leikin vielä barbeilla tuolloin varmaan....

Ärsytti kerran kun yksi tuttu voivotteli kamalasti, kun hänellä oli alkaneet menkat niiiiiiin nuorena: 12-vuotiaana.

Vierailija
24/26 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko ku olin 10, siskolla ja äitillä molemmilla 12v. Tuun säälimään mun omaa tytärtä, on ihan kamalaa 10-vuotiaana pikkusena kärsiä kivuista kun vois huoletta leikkiä jaolla koulussa. Onneks totesin vaan että "jaa" ja jatkoin puuhiani, en alkanu yrittämää aikuistumista yhtään nopeemmin.

Vierailija
25/26 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alko ku olin 10, siskolla ja äitillä molemmilla 12v. Tuun säälimään mun omaa tytärtä, on ihan kamalaa 10-vuotiaana pikkusena kärsiä kivuista kun vois huoletta leikkiä jaolla koulussa. Onneks totesin vaan että "jaa" ja jatkoin puuhiani, en alkanu yrittämää aikuistumista yhtään nopeemmin.

Ei kaikki kärsi kivuista. Itsellä alkoi menkat 12v ja vasta 19v alkoi kivut kun aloitin ehkäisypillerit.

Ei meillä ainakaan tähdellisemmin oltu puhuttu, mutta kyllä tajusin ja onneksi meillä oli aina helposti saatavilla siteitä ja tamponeita ettei juuri koskaan tarvinnut edes sanoa että tarvitsee niitä.

Ja lapsuus ei todellakaan mennyt ja taisi jopa karvoitusta tulla ennen menkkoja mikä enemmän harmitti kun on näkyvää.

Vierailija
26/26 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät oo alkaneet vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi