Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tapahtunut, että minusta tuli tällainen

Vierailija
03.10.2017 |

En ymmärrä, miksi minusta kasvoi tällainen aikuinen. Haluaisin tietää, mitä tässä on takana.
Luonteeni on muuttunut täysin kun vertaa nuorea minääni ja aikuista minää. Olin nuorena puhelias, kaikkien kaveri, sosiaalinen, kaikkea muuta kuin vakava. Nykyään olen sisältä samanlainen, mutta ulkoapäin täysin vakava, huono ihmisten kanssa, en luota ihmisiin, enkä usko että he haluavat olla kanssani. En edes ymmärrä, miksi kukaan haluaisi olla kanssani, olen kaikkea muuta kuin aito. En pysty poistumaan kotoa meikittä, laittautumatta monta tuntia. Meikkaan joka päivä, ihan hirveästi. Pelkään jotenkin, että ihmiset saa tietää "todellisen minäni". Ei siis pelkästään ulkonäköä, vaan ylipäätään kaiken. En edes naura nykyään julkisesti ja pelkään aivan kaikkea. Esim. miehiä. Ihmiset eivät ota minua tosissaan ja vaikutan tyhmältä, tiedän sen. Monet ihmiset eivät pidä minusta, olen kuullut heidän puhuvan. Tiedän tosin, että se on itse aiheuttamaani, koska en ole ottanut heihin mitään kontaktia, toisin sanoen en puhu heille / vastaa tervehdyksiin. En tajua, miksi olen tullut tällaiseksi, en ole tällainen oikeasti. Ihmiset pitävät minua erittäin ylimielisenä ja jopa nauravat minulle (tämänkin kuullut suoraan). Mutta en voi sille mitään! Tuntuu, että olen sairas mieleltäni. Jos joku sai tekstistä mitään selvää, onko täällä samanlaisia kuin minä? Miten saisin aidon minäni taas esiin? Miksi pelkään kaikkea?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairastunut johonkin ahdistuneisuushäiriön tapaiseen. Menepä lääkärille ja pyydä lähete psykiatrille tai mielenterveyshoitajalle.

Vierailija
2/7 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sairastunut johonkin ahdistuneisuushäiriön tapaiseen. Menepä lääkärille ja pyydä lähete psykiatrille tai mielenterveyshoitajalle.

Ai nappi nassuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko

Vierailija
4/7 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan tyttäreltäni.

En osaa auttaa mutta uskon että paraneminen alkaa pienistä rohkeista teoista.

Soita jollekin ystävällesi joka pitää sinua nykyisin etäisenä. Ala purkamaan solmuja pienin askeli

Vierailija
5/7 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat voimaan paremmin heti kun ymmärrät ettei sun tarvitse kelvata kenellekään muulle kuin itsellesi. Kun matkustat itseesi ja hyväksyt itsesi heikkouksineen päivineen, voit vähitellen paremmin. Itsekin olen vasta matkalla mutta parempaan päin.

Vierailija
6/7 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tosi paljon yksin viime aikoina, voiko johtua vaan siitä? Onko ulkoiset olosuhteet jotenkin rajusti muuttuneet entisestä tai onko jotain muuta kuohuttavaa tspshtunut?

Vierailija
7/7 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat voimaan paremmin heti kun ymmärrät ettei sun tarvitse kelvata kenellekään muulle kuin itsellesi. Kun matkustat itseesi ja hyväksyt itsesi heikkouksineen päivineen, voit vähitellen paremmin. Itsekin olen vasta matkalla mutta parempaan päin.

tällaisesta itsensä tutkimisesta aina puhutaan, mutta en vieläkään tajua, miten se käytännössä tehdään. vinkkejä, käyttöohjeita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme