Lue keskustelun säännöt.
häirtisiskö teitä, jos miehenne kävisi vieraan naisen kanssa kahdestaan kahvilla?
03.10.2017 |
Kyse lapsemme harrasteryhmän äidistä. Esim eilen lasten lätkäharkkojen aikaan olivat käyneet kahdestaan läheisessä kahvilassa. Näin käynyt pari kertaa aiemminkin. Pojat pelanneet nyt hiukan yli vuoden samassa joukkueessa ja tämä nainen on toistunut melko usein mieheni puheissa ja välillä olen epäillyt miehen olevan tähän kyseiseen naiseen ihastunut.
Kommentit (82)
Lastenhoitajan kanssa? Siis teillä kotona työskentelevän, perhepäivähoitajan vai päiväkodissa työskentelevän hoitajan kanssa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oudolta tuntuvat omaan korvaan nämä "meillä ei mies ainakaan saa..."-jutut. En koe että minulla on mitään oikeutta puolisoani kieltää tekemästä mitään. Ja samoin aika loukkaavalta tuntuisi ajatus, että vihjailisi pettämisellä, kun mitään muuta todistetta ei ole kuin oma levottomuus.
Miehelläni on aina ollut paljon naispuolisia kavereita, joten tämä asetelma on aina ollut itsestään selvä. Hän on myös työssä, jonka kautta on jonkin verran julkisuudessa, joten kaikenlaiset ihailijat ja baarissa iskemään tulevat naiset ovat ihan peruskamaa. Hulluksihan sitä tulisi, jos alkaisi kaikkia näitä juttuja miettiä ja spekuloida.
Jos joskus mies päätyisi ihastumaan toiseen, en sitä omilla rajoituksillani tai kyyläämisellä saisi kuitenkaan estettyä. Itse asiassa päin vastoin, en haluaisi minäkään olla suhteessa, jossa sellainen olisi arkipäivää. Relaa, ap! Ja käsittele tarvittaessa epävarmuutesi lähde (aiemmat suhteet, lapsuuden hylkäämiset jne), älä pura sitä mieheesi!