Mikä klassinen musiikki???
Mikä biisi on se, jota soitetaan mahtipontisissa tilanteissa. Menee näin:
tittidi-tii-tii tittidi-tii-tii tittidi-tii-tii tittidi-tii
Kiitos muusikot! :D
Kommentit (10)
Ei ole, sen tunnistan. Se menee näin:
tii-tii-tii tittidii tittidii tii-tii-tii tittidii tittidii
Ap
Mahdatko tarkoittaa Valkyyrioiden ratsastusta Wagnerin Valkyyria-oopperasta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi on se, jota soitetaan mahtipontisissa tilanteissa. Menee näin:
tittidi-tii-tii tittidi-tii-tii tittidi-tii-tii tittidi-tii
Kiitos muusikot! :D
Tarkenna vähän mikä on mahtipontinen tilaisuus?
Ihan toivotonta pelkällä rytmillä yrittää jäljittää, koska yleensä (epämusikaaliset ja rytmitajuttomat) ihmiset tulkitsee rytmin väärin.
BINGO! Kiitos, tämähän se oli! Tiesin, että se oli Wagneria. (Mutta joo, olen silti musiikillisesti aivan umpitollo.)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan toivotonta pelkällä rytmillä yrittää jäljittää, koska yleensä (epämusikaaliset ja rytmitajuttomat) ihmiset tulkitsee rytmin väärin.
Anteeksi etten päässyt nuoruudessani musiikkitunneille. Toivottavasti kestät silti elää, vaikka me rytmitajuttomat kuljemmekin keskuudessanne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi etten päässyt nuoruudessani musiikkitunneille. Toivottavasti kestät silti elää, vaikka me rytmitajuttomat kuljemmekin keskuudessanne.
Ap
Äh, hyvä kun selvisi! Noinhan se tosiaan menee.
Vierailija kirjoitti:
BINGO! Kiitos, tämähän se oli! Tiesin, että se oli Wagneria. (Mutta joo, olen silti musiikillisesti aivan umpitollo.)
Ap
Ole hyvä vain. Olen itsekin musiikillisesti aika umpitollo (täysin epämusikaalinen ainakin). Mutta silti aivan rakastunut oopperamusiikkiin, jota käyn kuuntelemassa myös livenä aina kun mahdollista. :)
Ai se löytykin jo. Olisin ehdottanu carmina burana o fortuna.
Kuulostaa Tähtien Sodan teemalta.