Minäpä vietän lihaisaa lokakuuta. Nam nam!
Eilen oli porsaan grillikylkeä, ranskalaisia ja salaattia.
Tänään pekonilihamakaronilaatikkoa.
Mitähän sitä huomiselle keksisikään? :P
Kommentit (15)
Flesh for fantacy kirjoitti:
Lihapäivä joka päivä!
Ehdottomasti! Mutta toki vaihtelevissa muodoissa. Vois savustella vaikkapa lohen huomenna ja laittaa valkosipuliperunat uuniin.
Aah! Tässähän tulee nälkä. Taidanpa vetäistä HKn sinistä ja kanamunia pannulle. Vähän chiliä sekaan ja kokiksen kanssa naamariin.
Sain tänään reippaan beaglen avustuksella kaadettua jäniksen. Pari päivää riiputusta ja sitten kunnon paistia! On luomua ja erittäin hyvää ja terveellistä vaaleaa lihaa.
Meillä on Lipittely lokakuu. Minä lipitän viiniä ja mies mun p*llua :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän lihavalta lokakuulta.
Hieno logiikka sulla, jos luulet että lihan nauttiminen päivittäin lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Lipittely lokakuu. Minä lipitän viiniä ja mies mun p*llua :)
Kyllä kelpaisi molemmat. Vinkku (punkku) ja ala-apuviiva.
Kermaista pastaa kabanossimakkaraa, punasipulia, pekonia, koskenlaskijaa