Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eläintä pelkäät?

Vierailija
02.10.2017 |

Eli minkä eläimen kohtaaminen luonnossa olisi sinusta kammottavinta?

Itse lamaantuisin täysin, jos joutuisin krokotiilin läheisyyteen. Toinen paha olisi joku iso hai. Tulee paniikkikohtaus vain ihan ajatuksesta.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Suomen oloissa pelkään jo rottaa. Ja kammoan. 

Vierailija
2/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suunnilleen kaikkia. Myös oravaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkki

Vierailija
4/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkejä pelkään vaikka olisivat pieniäkin...

Vierailija
5/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen paljon metsässä, enkä haluaisi törmätä karhuun. Rotta on inhottava, mutten pelkäisi henkeni puolesta.

Vierailija
6/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään koiria. Luonnoneläimiä en niinkään, mutta olisihan se aika inhottavaa kohdata joku iso myrkkykäärme tai iso hämähäkki.

Vierailija
7/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä esittää lisätarkennuskysymyksen: Perustelkaa vielä, miksi pelkäätte. Itse pelkään tulevani syödyksi tai raadelluksi. Ajatus matelijat leuoista raastamassa tuntuu kamalalta.

Vierailija
8/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo lähiojassa pelottaisi.

Vierailija
9/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät rottaa? Mikä olisi pahinta mitä rotta voisi tehdä?

Vierailija
10/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eläimet on suloisia ja ihania ihmiseen verrattuna.

Niiden kaikkien kaveri on helppo olla. Eläimet suojelevat

meitä.

Vierailija
11/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu ja lepakko(raivotauti).

Vierailija
12/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ampiaisia tms. pistäviä hyönteisiä, koska pelkään saavani jonkun pahan allergisen reaktion. Koskaan ei ole pistänyt, joten en tiedä miten reagoisin. 

Vierailija
13/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei rotta varmaan minulle mitään tekisi, purisi minua tms. Mutta joskus pihapiirissä liikkui rottia, jonain keväänä, kun oli sopivaa kovaa hankea ja rotat liikkuivat hangen ja maan välissä. Niitä oli useita monen lähipihan tienoilla ja minusta tuntui inhottavalta ajatus, että sellainen menisi varastoon tai tunkisi jostain sisälle taloon. Ei niin kyllä käynyt. Olen miettinyt joskus, että jos rotalla ei olisi niin ällöttävä häntä, se ei varmaan olisi minusta niin vastenmielinen. Tai jos oravalla olisi rotan häntä, orava olisi minusta varmaan ällöttävä. 

Vierailija
14/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma

Vierailija
15/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimet suojelevat

meitä.

Niinku miten? 

Vierailija
16/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokala. Sellainen vaalea jalallinen otus. Kamalaa olisi, jos joutuisi ottamaan sellaisen vaikka syliin tai jos sellainen löytyisi katiskasta. Puistattaa... On jotenkin niin luonnoton ilmestys!

Vierailija
17/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei rotta varmaan minulle mitään tekisi, purisi minua tms. Mutta joskus pihapiirissä liikkui rottia, jonain keväänä, kun oli sopivaa kovaa hankea ja rotat liikkuivat hangen ja maan välissä. Niitä oli useita monen lähipihan tienoilla ja minusta tuntui inhottavalta ajatus, että sellainen menisi varastoon tai tunkisi jostain sisälle taloon. Ei niin kyllä käynyt. Olen miettinyt joskus, että jos rotalla ei olisi niin ällöttävä häntä, se ei varmaan olisi minusta niin vastenmielinen. Tai jos oravalla olisi rotan häntä, orava olisi minusta varmaan ällöttävä. 

Joo, nyt ymmärrän. Tuo häntä on kieltämättä kamala. Jos rotalla olisi vaikka töpöhäntä, eläin olisi paljon siedettävämpi.

Vierailija
18/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkki (borrelioosi)

Vierailija
19/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä asui katon alla oravia, ja nyt, kun ne on nähnyt tosi läheltä, ne ovat inhottavan rottamaisia. Tai siis ne liikkuvat kuin rotat, rapistelevat rappausseinässä ylös, alas ja sivuille ja välillä roikkuvat takajaloistaan 😦

Vierailija
20/69 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakoita pelkään yli kaiken. Ja näin syksyllähän niitä lentelee...

Hyvänä kakkosena karhut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi