Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen poikien Levin reissu

Vierailija
02.10.2017 |

Onko ok päästää parisuhteessa oleva mies Leville poikien kanssa? Ikää on 32 vee..

Päästäisittekö?

Kommentit (364)

Vierailija
321/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut keskustelua aloitusta pidemmälle, kun kännykkä takkuilee. Tätä on varmaan kysytty siis jo aikaisemminkin, mutta siis onko 32-vuotias mies lähdössä poikiensa kanssa Leville, vai pojat lähdössä yksin ilman huoltajaa?

Eihän tuon ikäisellä lapset luultavasti vielä hirveän vanhoja ole joten en päästäisi poikia matkaan ilman isäänsä, tai muuta huoltajaa, oli sitten varattu tai sinkku.

Vierailija
322/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli varattu mies pettää AINA jos on mahdollisuus ja oikeastaan se on sitten vaimon vika kun ei laittanut nippusiteillä patteriin. Eikö miehiä yhtään hävetä tämä sukupuolen vähättely ja alistaminen? Eikö miehet teillä ole omaa tahtoa?

Täällä on kommentoijissa selkeästi tosi nuoria myös. Tunnistan itseni parikymppisenä monesta viestistä. Silloinen poikaystäväni olisi varmasti lähtenyt Leville ja haalinut naisseuraa.

Nuorena olin sinisilmäinen enkä halunnut uskoa pahinta. Kunnes kasvoin ja lähdin.

Tässä varttuneemmalla iällä kun ei enää tarvitse olla kenenkään kanssa, ne omat jalat kyllä kantaa, perustuu parisuhde yhteiseen haluun. Jos toinen pettää niin toinen lähtee. Ei ole luottamusongelmia. Jos mieheni pettää kotona tai Levillä niin hän tietää mikä se seuraus on ja luultavasti on silloin eroon myös valmis. Minä en voi sitä millään myöskään estää.

nii naisetki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli varattu mies pettää AINA jos on mahdollisuus ja oikeastaan se on sitten vaimon vika kun ei laittanut nippusiteillä patteriin. Eikö miehiä yhtään hävetä tämä sukupuolen vähättely ja alistaminen? Eikö miehet teillä ole omaa tahtoa?

Täällä on kommentoijissa selkeästi tosi nuoria myös. Tunnistan itseni parikymppisenä monesta viestistä. Silloinen poikaystäväni olisi varmasti lähtenyt Leville ja haalinut naisseuraa.

Nuorena olin sinisilmäinen enkä halunnut uskoa pahinta. Kunnes kasvoin ja lähdin.

Tässä varttuneemmalla iällä kun ei enää tarvitse olla kenenkään kanssa, ne omat jalat kyllä kantaa, perustuu parisuhde yhteiseen haluun. Jos toinen pettää niin toinen lähtee. Ei ole luottamusongelmia. Jos mieheni pettää kotona tai Levillä niin hän tietää mikä se seuraus on ja luultavasti on silloin eroon myös valmis. Minä en voi sitä millään myöskään estää.

Miten saisit selville että mies on pettänut, jos ei halua sitä kertoa?

Ei tietenkään kukaan tunnusta ellei sitten nimenomaan halua helppoa syytä erolle.

Vierailija
324/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en koskaan saisi tietää miehen pettäneen, niin miten se pettäminen minua vahingoittaisi?

eri

Vierailija
325/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en koskaan saisi tietää miehen pettäneen, niin miten se pettäminen minua vahingoittaisi?

eri

Pettäminen vahingoittaa naista siten, että itseään jakava mies tartuttaa naiseen epäspesifin genitaalialueen tulehduksen,

hoidettava antibiootilla. Puhumattakaan klamydiasta.

Jos aina kotona lasten kanssa odotteleva vaimo saa yhtäkkiä tulehduksen, pelin henki on selvä: ukko on jaellut muillekin.

Vierailija
326/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Pettäminen vahingoittaa naista siten, että itseään jakava mies tartuttaa naiseen epäspesifin genitaalialueen tulehduksen,

Jos aina kotona lasten kanssa odotteleva vaimo saa yhtäkkiä tulehduksen, pelin henki on selvä: ukko on jaellut muillekin.

Silloinhan minä saisin tietää pettämisestä. Kysyin, jos en koskaan saisi tietää miehen pettäneen, niin miten se pettäminen minua vahingoittaisi. Yrittäisitkö vastata uudestaan, kiitos.

Vierailija
327/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tulisi tautia eikä esimerkiksi ilmaantuisi toisen naisen kanssa tehtyä lasta, eikä kukaan tuttu saisi selville ja kertoisi, niin tuskin saisin mistään tietää enkä siten tulisi loukatuksi? Tämä ilmeisesti on muutamien mielestä ok ja oikeuttaa miehen pettämään. Eli kaikki on sallittua, ellei jää kiinni?

Olen osakkaansa kuolinpesässä, jossa ei saada perukirjoitusta tehtyä, kun aviottomia lapsia putkahtelee sieltä sun täältä ja niitä sitten DNA-tunnistetaan ym kivaa. Kyllä on leskellä naurussa pitelemistä ja aviolapset hämmentyneitä.

Vierailija
328/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tulisi tautia eikä esimerkiksi ilmaantuisi toisen naisen kanssa tehtyä lasta, eikä kukaan tuttu saisi selville ja kertoisi, niin tuskin saisin mistään tietää enkä siten tulisi loukatuksi? Tämä ilmeisesti on muutamien mielestä ok ja oikeuttaa miehen pettämään. Eli kaikki on sallittua, ellei jää kiinni?

Olen osakkaansa kuolinpesässä, jossa ei saada perukirjoitusta tehtyä, kun aviottomia lapsia putkahtelee sieltä sun täältä ja niitä sitten DNA-tunnistetaan ym kivaa. Kyllä on leskellä naurussa pitelemistä ja aviolapset hämmentyneitä.

Missä olit, kun sisälukutaitoa jaettiin? Näytä tekstistäni kohta, jossa puhuin pettämisen oikeuttamisesta?

Kysyin, miten minua vahingoittaa, jos en koskaan saa tietää mieheni pettäneen. En edes silloin, kun kuolinpesää jaetaan.

Vierailija
329/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaikuttaa noin epäluotettavalle että pitää edes mietiä Levin reissulle päästämistä niin miksi olet kyseisen henkilön kanssa ylipäätään parisuhteessa? Terveessä parisuhteessa arvostetaan toista, luotetaan toiseen ja ei petetä kumppania millään tasolla eikä missään tilanteessa, ei edes henkisesti. Kertomatta jättäminenkin on jonkin tason pettämistä.

Vierailija
330/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vahingoita mitenkään. Kas siinä toivomasi vastaus. Onko nyt parempi mieli?

Vierailija
331/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miehensä äiti joka antaa luvan koska saa nähdä kavereita ja koska ei? Itse miehenä en pettäisi vaimoani Levillä, mutta jos hän alkaisi kertomaan, että ei päästä minua aikuista miestä reissulle jonkun omien mielikuvitus mörköjensä takia olisi lähtöni varmempaa ja lähtisin sinkkuna. Parisuhde missä tarvitaan lupaa ja mikä on noin täynnä epäluottamusta ei ole sen arvoinen. 

Vierailija
332/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä aika sinisilmäisiä naisia ja kommentteja.

Mutta hienoa, jos noin sokeasti pystytte luottamaan kumppaniin!

No siis mua ei ainakaan HAITTAA, jos mun mies sattuu panemaan jotain toista naista. Siinähän panee. Elämässä paljon isompiakin ongelmia.

Vierailija
333/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä aika sinisilmäisiä naisia ja kommentteja.

Mutta hienoa, jos noin sokeasti pystytte luottamaan kumppaniin!

Eihän tässä nyt siitä ole kyse. Minä en itseäni alenna ikinä kyttämään, toimimaan kenenkään äitinä ja kieltämään. Sellaisia naisia ei pidetä minään ja heistä puhutaan selän takana todella rumasti. Mielestäni kyllä ihan syystäkin. 

Jos mies pettää niin mies pettää. Pienempi paha se on kuin ryhtyä tuollaiseksi pirttihirmuksi ja kytätä aikuista ihmistä. Minulla on omakin elämä, jota en ole rakentanut miehen ympärille niin, että menettäisin kaiken, jos ero tulee. Itseasiassa en menettäisi kuin sen parisuhteen, koska olen AINA pitänyt huolen omasta koulutuksestani, urastani ja kerännyt oman omaisuuteni. Aivan kuten fiksut naiset tekee. Siksi minun ei tarvitse kytätä ketään silmä kovana, koska pelissä olisi koko elämäni.

Jos mies pettää ja jää kiinni niin asia käsitellään sitten. En aio uhrata asialle mitään ajatuksia etukäteen. Aikuinen mies tekee omat päätöksenä kuitenkin omassa elämässään. 

Vierailija
334/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Voi apua. Kyllä niitä bakteeritulehduksia tulee naisille muutenkin. Suurin syy on se, että peräaukosta kulkeutuu bakteerit alapäähän, koska se on siinä ihan vieressä. Etenkin jos kakan jälkeen ei peseydy vaan pyyhkii paperilla. Jos kädelle menisi kakkaa niin tuskin pelkällä paperilla sitä pyyhkäisisi. 

Olen saanut bakteeritulehduksen tilanteessa, jossa olin harrastamatta seksiä ollenkaan. En todellakaan sellaisesta nyt kävisi miestä syyttämään pettämisestä :D 

Vierailija
335/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan järkyttävät puolustukset päällä joillakin, ja pää punaisena raivotaan siitä, miten rentoja ollaan ja miten ei todellakaan stressata pettämistä ja että asiat hoidetaan sitten jos pettäminen tulee ilmi ja tietenkään mies ei voi pettäessään aiheuttaa mitään vahinkoa naiselle ja ties mitä... Mistä tällainen ahdistus johtuu? Miksi teitä ärsyttää noin paljon se, että osassa parisuhteista puolisoilla ei ole lupaa lähteä tuollaisille poikien tai tyttöjen reissuille, ja silti suhteet jatkuvat normaalisti? Toivotteko te salaa, että tekin uskaltaisitte sanoa puolisollenne, että ette halua hänen lähtevän?

Vierailija
336/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan järkyttävät puolustukset päällä joillakin, ja pää punaisena raivotaan siitä, miten rentoja ollaan ja miten ei todellakaan stressata pettämistä ja että asiat hoidetaan sitten jos pettäminen tulee ilmi ja tietenkään mies ei voi pettäessään aiheuttaa mitään vahinkoa naiselle ja ties mitä... Mistä tällainen ahdistus johtuu? Miksi teitä ärsyttää noin paljon se, että osassa parisuhteista puolisoilla ei ole lupaa lähteä tuollaisille poikien tai tyttöjen reissuille, ja silti suhteet jatkuvat normaalisti? Toivotteko te salaa, että tekin uskaltaisitte sanoa puolisollenne, että ette halua hänen lähtevän?

Ei toisten parisuhteet ahdista minua (se olisikin rankkaa, jos niistä pitäisi alkaa huolta kantaa), minua vain ihmetyttää kuinka aikuista ihmistä voisi kieltää tekemästä jotain, mitä tämä haluaa.

En itse voisi elää parisuhteessa, jossa toiselta pitää saada lupa omiin menoihin. Siitä  on yksinkertaisuudessaan kysymys. Ja silloin on täysin luonnollista, että toisella on sama vapaus päättää itse omista menoistaan. En pystyisi arvostamaan miestä, johon pitäisi suhtautua kuin huoltajan alaikäiseen eli päättää hänen puolestaan mitä hän saa tai ei saa tehdä.

Kyllä meilläkin menoista sovitaan eli kun toinen tietää, että joku reissu on tulossa niin se ilmoitetaan ja saatetaanpa vielä varmistaa, että se on yhteisten aikataulujen kannalta ok. Mutta ei siihen lupaa tarvitse kysyä.

Vierailija
337/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toisten parisuhteet ahdista minua (se olisikin rankkaa, jos niistä pitäisi alkaa huolta kantaa), minua vain ihmetyttää kuinka aikuista ihmistä voisi kieltää tekemästä jotain, mitä tämä haluaa.

En itse voisi elää parisuhteessa, jossa toiselta pitää saada lupa omiin menoihin. Siitä  on yksinkertaisuudessaan kysymys. Ja silloin on täysin luonnollista, että toisella on sama vapaus päättää itse omista menoistaan. En pystyisi arvostamaan miestä, johon pitäisi suhtautua kuin huoltajan alaikäiseen eli päättää hänen puolestaan mitä hän saa tai ei saa tehdä.

Kyllä meilläkin menoista sovitaan eli kun toinen tietää, että joku reissu on tulossa niin se ilmoitetaan ja saatetaanpa vielä varmistaa, että se on yhteisten aikataulujen kannalta ok. Mutta ei siihen lupaa tarvitse kysyä.

Ihan kiva tuollainen vaimo varmasti on miehen mielestä. Ei tarvitse selitellä ja voi keskittyä hauskanpitoon. Mitenköhän se maailma mahtaakan romahtaa kun luottamus ja sinisilmäisyys kostautuu. Kuulisit mitä miehet puhuu ja nauraa tuollaisista hölmöistä naisista. Sääliksi minun sinua käy

Vierailija
338/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva tuollainen vaimo varmasti on miehen mielestä. Ei tarvitse selitellä ja voi keskittyä hauskanpitoon. Mitenköhän se maailma mahtaakan romahtaa kun luottamus ja sinisilmäisyys kostautuu. Kuulisit mitä miehet puhuu ja nauraa tuollaisista hölmöistä naisista. Sääliksi minun sinua käy

Sääli ihan vapaasti, itsehän sinä ajatusmaailmasi kanssa joudut elämään.

Vierailija
339/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei oikein kiehdo nykyään pelkkä ryyppääminen, että haluan kyllä Leville ihan laskemaan mäkeäkin tai kelkkailemaan. En edes tiedä, miten nykyisessä suhteessa vastaisin kavereiden pyyntöön lähteä viikoksi poikaporukalla. Se riippuisi olisiko oikeasti järkevää ohjelmaa, ettei se rakennu ihan vaan sen viinan ympärille.

Edellisestä suhteessa lähdin aina, paitsi kun lapset ihan pieniä. Ja jotain tarinoita jäi sinne Leville kyllä.

Vierailija
340/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanha paikallinen enkä asu Levillä enää, mutta siellä asuessani kyllä oli kova kysyntä päällä. Kaiken maailman julkkiset pyysivät seuraan, mutta kieltäydyin kun halusin pitää huolta maineestani. Sen verran pikkukylästä kuitenkin kyse ja kaikki tuntee toisensa. Mutta kyllä sain ehdotuksia varatuilta ja sinkuilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi