Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen poikien Levin reissu

Vierailija
02.10.2017 |

Onko ok päästää parisuhteessa oleva mies Leville poikien kanssa? Ikää on 32 vee..

Päästäisittekö?

Kommentit (364)

Vierailija
341/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä! Parisuhteessa ei tarvitse kysyä lupaa, jos mahdollisten lasten hoito on järjestetty ja muu logistiikka hoidettu. Eihän liitto mikään vankila kai ole? En kestäisi ajatusta, että en saisi matkustaa minne haluan, samoin puoliso voi tehdä omia reissujaan. Viime viikonloppuna hän oli poikaporukalla mökillä ja nyt on Tallinnassa. Minä lennän perjantaina lämpimään. 30 vuotta olemme olleet yhdessä ja matkustamme mieluiten yhdessä, mutta joka vuosi on useita pikkumatkoja myös erikseen. Mitä ihmeellistä siinä on?

Vierailija
342/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan järkyttävät puolustukset päällä joillakin, ja pää punaisena raivotaan siitä, miten rentoja ollaan ja miten ei todellakaan stressata pettämistä ja että asiat hoidetaan sitten jos pettäminen tulee ilmi ja tietenkään mies ei voi pettäessään aiheuttaa mitään vahinkoa naiselle ja ties mitä... Mistä tällainen ahdistus johtuu? Miksi teitä ärsyttää noin paljon se, että osassa parisuhteista puolisoilla ei ole lupaa lähteä tuollaisille poikien tai tyttöjen reissuille, ja silti suhteet jatkuvat normaalisti? Toivotteko te salaa, että tekin uskaltaisitte sanoa puolisollenne, että ette halua hänen lähtevän?

Ei toisten parisuhteet ahdista minua (se olisikin rankkaa, jos niistä pitäisi alkaa huolta kantaa), minua vain ihmetyttää kuinka aikuista ihmistä voisi kieltää tekemästä jotain, mitä tämä haluaa.

En itse voisi elää parisuhteessa, jossa toiselta pitää saada lupa omiin menoihin. Siitä  on yksinkertaisuudessaan kysymys. Ja silloin on täysin luonnollista, että toisella on sama vapaus päättää itse omista menoistaan. En pystyisi arvostamaan miestä, johon pitäisi suhtautua kuin huoltajan alaikäiseen eli päättää hänen puolestaan mitä hän saa tai ei saa tehdä.

Kyllä meilläkin menoista sovitaan eli kun toinen tietää, että joku reissu on tulossa niin se ilmoitetaan ja saatetaanpa vielä varmistaa, että se on yhteisten aikataulujen kannalta ok. Mutta ei siihen lupaa tarvitse kysyä.

Ihan kiva tuollainen vaimo varmasti on miehen mielestä. Ei tarvitse selitellä ja voi keskittyä hauskanpitoon. Mitenköhän se maailma mahtaakan romahtaa kun luottamus ja sinisilmäisyys kostautuu. Kuulisit mitä miehet puhuu ja nauraa tuollaisista hölmöistä naisista. Sääliksi minun sinua käy

Sääli ihan vapaasti, itsehän sinä ajatusmaailmasi kanssa joudut elämään.

Paneskeluksi se lopulta menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/364 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei todellakaan lähtisi mies tuollaisille reissuille. Kaikista reissuista sovitaan etukäteen, ja myös se saako sinne jäädä yöksi. Ei mies monesti miinkään lähdekään, ja yleensä peruu jo suunnitellutkin, kun mä pidän mykkäkoulua muutaman päivän. Sitten kun on perunut reissunsa, saa taas sängyssä jotain kivaa vastineeksi :)

Nuorempana en edes ajatellut asiaa ja annoin mennä. Vanhempana ovat silmäni avautuneet ja nykyään en anna lupaa tuollaisille riskimatkoille

Vierailija
344/364 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei todellakaan lähtisi mies tuollaisille reissuille. Kaikista reissuista sovitaan etukäteen, ja myös se saako sinne jäädä yöksi. Ei mies monesti miinkään lähdekään, ja yleensä peruu jo suunnitellutkin, kun mä pidän mykkäkoulua muutaman päivän. Sitten kun on perunut reissunsa, saa taas sängyssä jotain kivaa vastineeksi :)

Nuorempana en edes ajatellut asiaa ja annoin mennä. Vanhempana ovat silmäni avautuneet ja nykyään en anna lupaa tuollaisille riskimatkoille

Jos pystyt arvostamaan puolisoa, jota joudut kohtelemaan kuin alaikäistä lasta, ja jos olette molemmat onnellisia tuollaisessa suhteessa, niin eihän siinä silloin ole mitään ongelmaa. Oletettavasti hän ei myöskään tee matkustamista vaativaa työtä eikä ole riskiä, että koskaan ikinä milloinkaan joutuisikaan sellaista tekemään.

Vierailija
345/364 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Levi ole sen kummempi pettämispaikka kuin muutkaan lomakohteet. Pettää voi vaikka ruokatunnilla tai kauppareissulla, jos on pettääkseen. Ei kannata edes luulla, että jokaiselle miehelle on Levillä tarjolla p***lua.  Monet miehet voivat asialla retostella, mutta totuus on melkolailla toinen. Varsinkin miesporukat ovat vaarattomia, koska ovat yleensä humalassa aamusta iltaan ja yöt päälle. Ei siinä enää naiset käy mielessä; ei sen puoleen ei semmoisia tursakkeita kukaan normaali nainen ole vaillakaan.

Päästä miehesi reissuun.  Aivan hullua alkaa vahtia aikuista ihmistä.

Vierailija
346/364 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monena vuonna käynyt Levillä ja aina samoihin aikoihin.

Siellä on vauvasta vaariin väkeä. Sitten kun iltapäivä koittaa menee hiihtäjät ja laskijat bilettämään ulkoterassille. Siellä ei mökötetä. Porukka laulaa pöydillä ja tanssii biisejä. Samanlaista vapautunutta toimintaa et muualla Suomessa näe kuin pohjoisessa. Se on tarpeeksi kaukana etelän kiireistä.  Pöydillä tanssimisen jälkeen mennään saunaan  ja syömään. Pienet pohjat mökillä ja yökerhoon katsomaan huippuartisteja. Tähkä, Tuisku, Tuure.. Tuossa nyt oli vain T-kirjaimella alkavia. Siellä yökerhossa sitten tapaat samoja tuttuja kuin rinteessä tai päivälläkin. Seuraavana aamuna taas mäkeen. Jatkoja on joka ilta ainakin meidän mökissä. Kaikilla on siellä omat mökit ja ovat aikuisia. Ilman vaimoja, aviomiehiä tai lapsia. Ei kukaan kommentoi jos avaan jatkoilla olleen naisen kanssa shamppanjan aamuyhdeksältä ja painelemme saunaan. Ja ei tuo nainen ole edes välttämättä minun jatkoille kutsuma. Kunhan tutustutaan ensimmäisen kerran mökin aamupalapöydässä. En muista kuinka monen kanssa olen siellä saunonut ja nukkunut. Ei se yleensä johda edes pidemmälle. Kunhan jutellaan perheistä, elämästä jne. Mutta yksi sääntö Levilläkin on, siellä ei kukaan ole mustasukakkainen kenestäkään:) Yhden naisen kanssa käydään joka vuosi samassa ravintolassa syömässä kun näemme. Meillä ei ole koskaan ollut yhteistä yötä siinä mielessä. Olemme ystäviä. Viikon kun menet Levillä yötä päivää niin sinulla on sen jälkeen kymmeniä uusia Levi-tuttuja joiden kanssa voit jutella hississä, baarissa, yökerhossa, ravintolassa, kaupassa. Kaikki hymyilee ja ovat terveen näköisiä kun ovat olleet ulkoilmassa kuntoilemassa ja auringossa. Levillä ihmiset ovat kauniita. Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Pettämisistä en tiedä. Tapahtuu jos on tapahtuakseen mutta kyllä tuonne mennään nimenomaan elämään ja irtautumaan arjesta.  Ja naisilla on helppoa. Miehet yleensä kustantavat kaiken juomisen Levillä. Niin se vain siellä menee. Herrasmiehiä kun ovat:) Nähdään taas!

Vierailija
347/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poikien reissut tiedetään. Vaimoille selitetään ja lupaillaann ja osa uskookin tai haluaa uskoa.

Tilaisuus tekee varkaan ja alkoholi yhdistettynä panetukseen johtaa kiellettyihin tekoihin. Tähän jos lisätään että vieressä vonkaa kiinnostunut ja flirttaileva tai kiimainen nainen niin todennäköisyys vaan kasvaa.

Aiemmin päästin poika/miesystäviäni yön yli kestäville huvimatkoille. Nykyistä en todellakaan päästä koska se on hyvä mies sisäisesti ja ulkoisesti mutta aivan liian hyväuskoinen ja dominoivien naisten ohjailtavissa.

Kielto siis hänen, minun ja meidän omaksi hyväksi

Vierailija
348/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä poikien reissut tiedetään. Vaimoille selitetään ja lupaillaann ja osa uskookin tai haluaa uskoa.

Tilaisuus tekee varkaan ja alkoholi yhdistettynä panetukseen johtaa kiellettyihin tekoihin. Tähän jos lisätään että vieressä vonkaa kiinnostunut ja flirttaileva tai kiimainen nainen niin todennäköisyys vaan kasvaa.

Aiemmin päästin poika/miesystäviäni yön yli kestäville huvimatkoille. Nykyistä en todellakaan päästä koska se on hyvä mies sisäisesti ja ulkoisesti mutta aivan liian hyväuskoinen ja dominoivien naisten ohjailtavissa.

Kielto siis hänen, minun ja meidän omaksi hyväksi

Sinullekin sama kysymys kuin aiemmille: miten voit arvostaa miestä, johon joutuu suhtautumaan kuin alaikäiseen lapseen? Itse en pystyisi "katsomaan ylöspäin" miestä, jota pidän liian hyväuskoisena ja naisten ohjailtavana, kyllä hän olisi silmissäni onneton reppana.

Vierailija
349/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, on jos pettää voi tehdä sen vaikka työpaikalla, näin kävi kaverille mies mies petti työkaverin kanssa ja on nyt niin ihastunut ... kaveri ihan rikki

Vierailija
350/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli ero just Levin matkan jälkeen. Mies oli sikaillut oikein urakalla ja oli vielä niin typerä, että jäi kiinni.

Vierailija
351/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varatun miehen pojat lähtevät Leville? Mitä se kenellekään kuuluu?

Vierailija
352/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli ero just Levin matkan jälkeen. Mies oli sikaillut oikein urakalla ja oli vielä niin typerä, että jäi kiinni.

Höpö höpö, kunhan keksit, koska sinua ahdistaa niin paljon ajatus siitä, että toisten parisuhteissa ei vahditakaan toisiaan 24/7. Yrität nyt useina eri kirjoittajina esiintymällä luoda sellaisen mielikuvan, että olisi normaalia kieltää aikuista ihmistä menemästä tai muuten tulee petetyksi.

Vierailija
353/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kertoa päättikö hän päästää vai olla päästämättä varatun miehen poikien levin reissulle.

Vierailija
354/364 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan järkyttävät puolustukset päällä joillakin, ja pää punaisena raivotaan siitä, miten rentoja ollaan ja miten ei todellakaan stressata pettämistä ja että asiat hoidetaan sitten jos pettäminen tulee ilmi ja tietenkään mies ei voi pettäessään aiheuttaa mitään vahinkoa naiselle ja ties mitä... Mistä tällainen ahdistus johtuu? Miksi teitä ärsyttää noin paljon se, että osassa parisuhteista puolisoilla ei ole lupaa lähteä tuollaisille poikien tai tyttöjen reissuille, ja silti suhteet jatkuvat normaalisti? Toivotteko te salaa, että tekin uskaltaisitte sanoa puolisollenne, että ette halua hänen lähtevän?

Ei toisten parisuhteet ahdista minua (se olisikin rankkaa, jos niistä pitäisi alkaa huolta kantaa), minua vain ihmetyttää kuinka aikuista ihmistä voisi kieltää tekemästä jotain, mitä tämä haluaa.

En itse voisi elää parisuhteessa, jossa toiselta pitää saada lupa omiin menoihin. Siitä  on yksinkertaisuudessaan kysymys. Ja silloin on täysin luonnollista, että toisella on sama vapaus päättää itse omista menoistaan. En pystyisi arvostamaan miestä, johon pitäisi suhtautua kuin huoltajan alaikäiseen eli päättää hänen puolestaan mitä hän saa tai ei saa tehdä.

Kyllä meilläkin menoista sovitaan eli kun toinen tietää, että joku reissu on tulossa niin se ilmoitetaan ja saatetaanpa vielä varmistaa, että se on yhteisten aikataulujen kannalta ok. Mutta ei siihen lupaa tarvitse kysyä.

Näin se meilläkin on. Kumpikin saa lähteä mihin haluaa, milloin haluaa. Viime viikolla vaimo "kysyi", että onko ok jos lähtee Turkkiin kavereidensa kanssa viikoksi marraskuussa. Kysymys on lähinnä tiedonanto siitä, että lähtee reissuun enkä itselleni varaa mitään reissuja tai menoja tuolle ajalle, koska toisen pitää olla himassa hoitamassa koiraa. Sama toimii toisinkin päin. En minäkään kysy lupaa, jos haluan lähteä mökille, leville tai lontooseen kavereiden kanssa. Koiran takia pitää lähinnä tarpeeksi aikaisin ilmoittaa asiasta, jotta toinen on hoitamassa sitä.

Ei itselle ole koskaan tullut mieleenkään, että kävisi pettämässä reissuillaan. Tosin en kyllä tiedä miten asian saisin edes selville. Ei ole tapana kysyä heti ovesta astuessa "no, petitkö?". Sama luottamus on molemmin päin. Meillä on lupa olla kotoa poissa yötä vaikka kävisi vain stadissa. Kyllä molemmat meistä ovat joskus bunkanneet työkaverien tai muiden tuttavien luona, jos bussi-/juna-aikataulut on oikein huonosti osunut kohdalle. Kummatkin sen verran pihejä, että ei raaski maksaa 60e taksista. Ja ei siis väliä onko kyseessä mies vai nainen, jonka luona majailee. 

Vierailija
355/364 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap??!!!!

Vierailija
356/364 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai varatunkin miehen pojat voivat käydä Levillä.

Vierailija
357/364 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap??!!!!

Eiköhän ap:lla ole jo kiire uusien provojensa kanssa. Mutta keskustelunaiheena tämä oli sinänsä silmiä avaava, että nyt ymmärrän, että on todella olemassa pariskuntia, joissa toista kiristetään eron uhalla lähtemästä esim. matkoille. Tietysti he itse viime kädessä valitsevat jäädä sellaiseen parisuhteeseen, joten oma valinta. Silti tuntuu aika uskomattomalta.

Vierailija
358/364 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen ihminen voi määräillä mitä toinen aikuinen tekee elämässään.

Kyllä se pettää muutenkin ilman Levin-reissuja, jos on pettääkseen.

Vierailija
359/364 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk ja taas mennään kirjoitti:

Olen monena vuonna käynyt Levillä ja aina samoihin aikoihin.

Siellä on vauvasta vaariin väkeä. Sitten kun iltapäivä koittaa menee hiihtäjät ja laskijat bilettämään ulkoterassille. Siellä ei mökötetä. Porukka laulaa pöydillä ja tanssii biisejä. Samanlaista vapautunutta toimintaa et muualla Suomessa näe kuin pohjoisessa. Se on tarpeeksi kaukana etelän kiireistä.  Pöydillä tanssimisen jälkeen mennään saunaan  ja syömään. Pienet pohjat mökillä ja yökerhoon katsomaan huippuartisteja. Tähkä, Tuisku, Tuure.. Tuossa nyt oli vain T-kirjaimella alkavia. Siellä yökerhossa sitten tapaat samoja tuttuja kuin rinteessä tai päivälläkin. Seuraavana aamuna taas mäkeen. Jatkoja on joka ilta ainakin meidän mökissä. Kaikilla on siellä omat mökit ja ovat aikuisia. Ilman vaimoja, aviomiehiä tai lapsia. Ei kukaan kommentoi jos avaan jatkoilla olleen naisen kanssa shamppanjan aamuyhdeksältä ja painelemme saunaan. Ja ei tuo nainen ole edes välttämättä minun jatkoille kutsuma. Kunhan tutustutaan ensimmäisen kerran mökin aamupalapöydässä. En muista kuinka monen kanssa olen siellä saunonut ja nukkunut. Ei se yleensä johda edes pidemmälle. Kunhan jutellaan perheistä, elämästä jne. Mutta yksi sääntö Levilläkin on, siellä ei kukaan ole mustasukakkainen kenestäkään:) Yhden naisen kanssa käydään joka vuosi samassa ravintolassa syömässä kun näemme. Meillä ei ole koskaan ollut yhteistä yötä siinä mielessä. Olemme ystäviä. Viikon kun menet Levillä yötä päivää niin sinulla on sen jälkeen kymmeniä uusia Levi-tuttuja joiden kanssa voit jutella hississä, baarissa, yökerhossa, ravintolassa, kaupassa. Kaikki hymyilee ja ovat terveen näköisiä kun ovat olleet ulkoilmassa kuntoilemassa ja auringossa. Levillä ihmiset ovat kauniita. Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Pettämisistä en tiedä. Tapahtuu jos on tapahtuakseen mutta kyllä tuonne mennään nimenomaan elämään ja irtautumaan arjesta.  Ja naisilla on helppoa. Miehet yleensä kustantavat kaiken juomisen Levillä. Niin se vain siellä menee. Herrasmiehiä kun ovat:) Nähdään taas!

Hitto mitä baskaa :D Lukeeko toi "sääntö" mökin seinässä vai kerrotaanko se narikassa portsareiden toimesta....?

Ja sit toi "Kaikki hymyilee ja ovat terveen näköisiä kun ovat olleet ulkoilmassa kuntoilemassa ja auringossa." Et oo koskaa edes ollut Levillä.

Vierailija
360/364 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa miehelle kondomit mukaan niin ei tuo yllätyksiä sulle 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä