Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen poikien Levin reissu

Vierailija
02.10.2017 |

Onko ok päästää parisuhteessa oleva mies Leville poikien kanssa? Ikää on 32 vee..

Päästäisittekö?

Kommentit (364)

Vierailija
301/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei todellakaan lähtisi mies tuollaisille reissuille. Kaikista reissuista sovitaan etukäteen, ja myös se saako sinne jäädä yöksi. Ei mies monesti miinkään lähdekään, ja yleensä peruu jo suunnitellutkin, kun mä pidän mykkäkoulua muutaman päivän. Sitten kun on perunut reissunsa, saa taas sängyssä jotain kivaa vastineeksi :)

Vierailija
302/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 32 vuotiaana poistumiskiellossa, ei firman juhlia, pikkujouluja tai mitään. Televisiosta ei saanut katsoa elokuvia, eikä naisten urheilua, koska se oli huorien tollottamista.

Jonkin ajan päästä lähdin lupia kysymättä Venäjälle kavereiden kanssa, siellä oli neljä naista kolmen yön aikana. Että tälleen voi kostautua poistumiskielto..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne miehet siellä "vaatimia" katselevat. Turha edes kuvitellakkaan muuta.

Enkä nyt tarkoita sanalla "vaadin" mitään poroa.

Vierailija
304/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme luulee, että voi päättää aikuisen ihmisen menoista!? Mies lähtee, jos haluaa. Ap saa vaan hyväksyä sen.

Itse en olisi ihmisen kanssa josta pitäisi epäillä, että pettääkö! Kamalan raskasta, eikä ollenkaa tasapainoista.

Miehelleni olen sanonut, että en edes yritä kieltää pettämistä. Mies tekee omat valintansa. Kuitenkin mies ei voi sitten kieltää minua jättämästä häntä, jos pettää. Minäkin saan tehdä omat valintani.

Vierailija
305/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä turhaan kutsuta pohjoisen kiimaviikoiksi.

Vierailija
306/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat säälittäviä, jos luulevat voivansa päättää miehensä menoista!

Vierailija
307/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäiset ääliöt. Iso osa varatuista äijistä pettää Levillä.

Pakkoko on ukkoa lähettää semmoiseen paikkaan missä takuulla on tavallista enemmän kiusaus pettää.

Vierailija
308/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin alkuviikosta miehelleni luvan lähteä kolmen kaverinsa kanssa viikonloppuna risteilylle. Nyt harmittaa kun olen lukenut näitä. Sanokaa nyt joku että ei se nyt ihan tuollaista ole poikaporukassa reissailu

Miehet juovuksissa laivalla vieraiden naisten kanssa keskenään...

Pettämismahdollisuus huikea.

Vierailija
309/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin alkuviikosta miehelleni luvan lähteä kolmen kaverinsa kanssa viikonloppuna risteilylle. Nyt harmittaa kun olen lukenut näitä. Sanokaa nyt joku että ei se nyt ihan tuollaista ole poikaporukassa reissailu

Miehet juovuksissa laivalla vieraiden naisten kanssa keskenään...

Pettämismahdollisuus huikea.

Eikä tarvi mennä yöksi kotiin ja kukaan ei saa tietää

Vierailija
310/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei todellakaan lähtisi mies tuollaisille reissuille. Kaikista reissuista sovitaan etukäteen, ja myös se saako sinne jäädä yöksi. Ei mies monesti miinkään lähdekään, ja yleensä peruu jo suunnitellutkin, kun mä pidän mykkäkoulua muutaman päivän. Sitten kun on perunut reissunsa, saa taas sängyssä jotain kivaa vastineeksi :)

Oot aika hirveä akka. Toivottavasti miehesi tajuaa jättää sinut ja löytää vähän inhimillisemmän, häntä tasapuolisena ihmisenä kohtelevan kumppanin. Hyi. Häpeä.

N29

Vierailija
311/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne miehet siellä "vaatimia" katselevat. Turha edes kuvitellakkaan muuta.

Enkä nyt tarkoita sanalla "vaadin" mitään poroa.

Mistäs sen tietää, jos mies onkin salaa zoofiili ja menee Lappiin poroja nussimaan?

Vierailija
312/364 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se nyt siellä jotain huonoa känniseksiä sattuu harrastamaan niin onko se nyt niin maailmanloppu kuitenkaan? Minusta ei.

Vierailija
313/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka ette päästäisi: Miten te estäisitte aikuista ihmistä lähtemästä? Piilottaisitte kaikki kengät? Laittaisitte lukkojen taakse?

Miten kukaan voi edes käyttää tuollaista ilmaisua ("päästää") kun kyse on aikuisesta ihmisestä?

Ihan helposti.

"It's my way or highway".

Ja miestä kiinnostaa pysytellä minun matkassani. ;)

Vierailija
314/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ok päästää parisuhteessa oleva mies Leville poikien kanssa? Ikää on 32 vee..

Päästäisittekö?

En saa selvää aloituksesta. Varatun miehen poikien reissu..mitä väliä, onko mies varattu vai ei poikiensa reissun suhteen.

Toiseksi "päästää parisuhteessa oleva mies". Aikuinen mies voi mennä reissuun ilman vaimon lupaa.

Kolmanneksi ,mihin tarvitset vahvistusta? Siihen, että löytyisi vertaistukea ajatukselle, että mies pysyy kotona?

Jos mies menee reissuun, mitä pahaa siellä voisi tapahtua? Mitä siitä seuraisi ja miksi?

Millä tavalla tilanteesi vaikeutuu, jos mies lähtee matkalle? Olisiko mahdotonta luottaa?

Voisitko itse lähteä omalle matkalle ilman miestä?

Vierailija
315/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se nyt siellä jotain huonoa känniseksiä sattuu harrastamaan niin onko se nyt niin maailmanloppu kuitenkaan? Minusta ei.

Kyllä se vaan on..

Veikkaan, että aika moni mies joka on pettänyt, on sitten jäänyt kiinni tai ei, jättäisi naisensa jos tämä jäisi kiinni pettämisestä.

Vierailija
316/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Onko teillä lapsia? Teidän tapa ei välttämättä toimi ollenkaan erilaisten parien kanssa

Vierailija
317/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä aika sinisilmäisiä naisia ja kommentteja.

Mutta hienoa, jos noin sokeasti pystytte luottamaan kumppaniin!

Vierailija
318/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varattu mies pettää AINA jos on mahdollisuus ja oikeastaan se on sitten vaimon vika kun ei laittanut nippusiteillä patteriin. Eikö miehiä yhtään hävetä tämä sukupuolen vähättely ja alistaminen? Eikö miehet teillä ole omaa tahtoa?

Täällä on kommentoijissa selkeästi tosi nuoria myös. Tunnistan itseni parikymppisenä monesta viestistä. Silloinen poikaystäväni olisi varmasti lähtenyt Leville ja haalinut naisseuraa.

Nuorena olin sinisilmäinen enkä halunnut uskoa pahinta. Kunnes kasvoin ja lähdin.

Tässä varttuneemmalla iällä kun ei enää tarvitse olla kenenkään kanssa, ne omat jalat kyllä kantaa, perustuu parisuhde yhteiseen haluun. Jos toinen pettää niin toinen lähtee. Ei ole luottamusongelmia. Jos mieheni pettää kotona tai Levillä niin hän tietää mikä se seuraus on ja luultavasti on silloin eroon myös valmis. Minä en voi sitä millään myöskään estää.

Vierailija
319/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli varattu mies pettää AINA jos on mahdollisuus ja oikeastaan se on sitten vaimon vika kun ei laittanut nippusiteillä patteriin. Eikö miehiä yhtään hävetä tämä sukupuolen vähättely ja alistaminen? Eikö miehet teillä ole omaa tahtoa?

Täällä on kommentoijissa selkeästi tosi nuoria myös. Tunnistan itseni parikymppisenä monesta viestistä. Silloinen poikaystäväni olisi varmasti lähtenyt Leville ja haalinut naisseuraa.

Nuorena olin sinisilmäinen enkä halunnut uskoa pahinta. Kunnes kasvoin ja lähdin.

Tässä varttuneemmalla iällä kun ei enää tarvitse olla kenenkään kanssa, ne omat jalat kyllä kantaa, perustuu parisuhde yhteiseen haluun. Jos toinen pettää niin toinen lähtee. Ei ole luottamusongelmia. Jos mieheni pettää kotona tai Levillä niin hän tietää mikä se seuraus on ja luultavasti on silloin eroon myös valmis. Minä en voi sitä millään myöskään estää.

Miten saisit selville että mies on pettänut, jos ei halua sitä kertoa?

Vierailija
320/364 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päästäisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän