Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut (diagnosoidut) - kerro päivästäsi

Vierailija
01.10.2017 |

Mitä olet tänään tehnyt ja millaisissa fiiliksissä?

Onko sinulla minkäasteinen masennus?

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin ääneen kuin ovi olisi lyöty kovaa kiinni vieressä mutta tuskin se oikea ovi oli, samaa sarjaa kuin herätä kovaan musiikkiin joka loppuu kun avaa silmät. Koetin nukkua uudestaan mutta miehen kello soi, menin pissalle ja mies sanoi että koeta nyt oikeasti edes imuroida tänään. Makasin sängyssä kunnes kuulin rekan lähtevän pihasta, sitten nuorempi lapsi heräsi ja kömpi viereeni . Halimme hetken ja raahauduin sitten alakertaan laittamaan aamupalaa ja kahvia. Isäni soitti ja sanoi tulevansa myöhemmin pistäytymään , raahustin kahvikuppi kädessä  takaisin yläkertaan ja koetin etsiä vaatetta joka vielä mahtuu päälle sillä olen lihonut järkyttävästi parissa vuodessa. Pöllin mieheni t-paidan ja jalkoihin vedin legginsit, ehdin juuri ennenkuin ovikello soi. Tunnen nimittäin isäni ja tiesin tämän olevan jo matkalla eikä "tulevan myöhemmin".! Äiti oli ostanut laivalta minulle tupakkaa  ja lapsille karkkia, isä antoi ne ja joi kupin kahvia ja häipyi. Nyt  lapset hilluu sokerihumalassa trampalla , itse istun täällä portailla tupakalla  ja huomasin juuri että amppelin kukat ovat yhtä kuolleet kuin elämäniloni... No, onpahan ainakin "mielin määrin kahvii ja tupakkaa" kiitos äidin.  Jotain pieniä iloja sentäs.

Kiitos kuvauksesta. Toivon sinulle parempaa vaikka vain hyvin pienin askelin.

Vierailija
282/283 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasta masennuksesta toipuva, nainen, 31.

Heräsin ennen kahdeksaa. Laitoin pyykit koneeseen ja myöhemmin kuivausrumpuun. Söin aamupalaa, eilisiä tortilloita. Melkein koko päivän oon viettänyt puhelimella sängyssä. Jaksoin kuitenkin tehdä lounaaksi pastasalaattia ja sitä söin päivälliseksikin. Pesin hampaat joskus puolilta päivin. Iltapäivällä söin nektariinin. Oon suunnitellut mitä tekisin seuraavat 4 viikkoa kun on lomaa töistä. Saan vielä muutaman viikon osasairauspäivärahaa ja töissä on tehty muutoksia työnkuvaan että jaksan. Olin ajatellut käydä tänään lenkillä mutta sateinen sää ja nyt menkkakivut estää lähtemästä.