Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui kun järjestettiin sille liian huonot polttarit

Vierailija
01.10.2017 |

Tai siis omasta mielestämme hyvät, maksoivatkin 70€ per osallistuja. Oli yhteistä ohjelmaa ja syötävää ja jatkot yökerhossa jne, mutta kaveri, tämä morsian, siis suuttui ja loukkaantui kun ne ei ollut hänen mielestään riittävän hienot polttarit hänelle. Ruoka ei kuulemma ollut ihmeellistä vaan tylsää ja arkista, ohjelmajutut kuulemma typeriä ja lisäksi jatkoihinkin liittyi joku harminaihe hänellä. Olipa kiva, hyvää hyvyyttämme me ne hänelle järjestettiin ja oli iso järjestänen, koska osallistujia oli 10 ja kaikki aikataulut piti sovittaa yhteen jne. Nyt hän mököttää ja miettii haluaako minun enää jatkavan kaasona. Häihin on kolme viikkoa aikaa.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap valittaa täällä jos ei kerro edes mite teitte? Aika oleellinen tieto!

Vierailija
22/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on totta, vaikka sitä itsekin on vaikea uskoa. Miettikää, että siitä 700€ budjetista annetiin hänelle mm. 30€ taksirahaa kotimatkaa varten ja silläkin tavalla hänet huomioitiin. Enkä minä ole koskaan ennen järjestänyt polttareita enkä edes osallistunut polttareihin, ei 10 toisilleen vieraan ihmisen ohjelmallista juhlaa klo 12:00-03:00 ole helppoa järjestää ja sovittaa yhteen kaikkien toiveita ja keksiä mitä syödään ja missä jne.. Olen varmaan huono juhlien järjestäjä, mutta parhaani yritin ja aika monta tuntia käytin järjestelyihin. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitä tapahtui ole mitenkään oleellista. Ei tuollaista käytöstä voi kukaan oikeuttaa mitenkään. Vaikka olisi pettynyt ja stressaantunut niin on äärimmäisen epäkohteliasta ja väärin kiukutella saatika haukkua puihin järkätyt juhlat. Kannattaa ap nyt perua koko kaasohomma jo, pahemmaksi menee tuosta vaan. Lopputulos on että kun morsian aikanana eroaa hän syyttää siitäkin taatusti sinua.

Vierailija
24/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on oleellinen? Voi olla että ne polttarit olisi olleet sinunkin mielestä huonot, mutta mitä sille voi enää? Niitä ei enää voi muuksi muuttaa. Ap.

Vierailija
25/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin erittäin, erittäin kiitollinen jos ihmiset ylipäätään vaivautuisivat mahdollisiin polttareihini tulemaan! Mutta minulla ei olekaan mitään suurta ja laajaa ystäväpiiriä, ja monet ovat muuttaneet sinne sun tänne ympäri suomea, useimmilla on jo lapsia jne vaikkei minulla ole edes miestä vielä.

Vierailija
26/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö häihin kukaan. Saa prinsessa harjoitella elämää. Itse laittaisin välit poikki välittömästi, ei ole sun tehtäväsi kasvattaa aikuista ihmistä käytöstavoille.

No tsissus taas, jäitä hattuun, että tuosta nyt täytyis välit laittaa poikki?! Taitaa olla samanlainen prinsessa siellä kommentoimassa. Ei tuosta tarvitse maailmanlopun ongelmaa tehdä, kun asetette rajat tämän diivamorsion käytökselle. Nyt. Heti. (Ellei hän tajua itse kohta mokanneensa pahasti) Muuten teidän seuraavat kolme viikkoa tulee olemaan infernaaliset.

Vierailija
27/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap voi kertoa mitä oli ohjelmassa ja mitä syötävää? Olisko niin että oikeasti olis ollu ala-arvoset järjestelyt? Ei se tietenkään toki oikeuta morsiamen haukkuja, koska tärkeintähän noissa on se, että saa viettää aikaa ystävien kanssa.

Vierailija
28/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja kokemuksia, meidän morsian ei tosin suoraan haukkunut koko polttareita mutta olemme kyllä saaneet tässä parin vuoden aikana kuulla mitä kaikkea tehtiin väärin ja mikä jäi morsianta harmittamaan kun ei saanutkaan sitä ja tätä. Meidän tapauksessa morsian on melkoinen kontrollifriikki, haluaa aina itse järjestää kaikki illanvietot jotta saa päättää ja se aiheutti varmasti stressiä polttareiden kohdalla kun suunnittelu tehtiin häneltä salassa ja joutui vain tulemaan mukana. Kovasti stressiä aiheutti myös sulhasen polttaripäivä joka oli samaan aikaan, se oli kova paikka että mies oli tekemässä kaikkea hauskaa eikä hänellä ollut mitään kontrollia siihenkään, ei päässyt edes katsomaan ja valvomaan.

Morsiamemme tuntien emme järjestäneet mitään nolauksia tai hurjaa, oli muutamia leikkejä/tehtäviä, ruokaa ja juomaa, morsiussauna ja hemmottelua ja päätteeksi baarikierros. Mutta mm suunnittelemamme ruokapaikan hän torppasi heti sen kuullessaan joten menimme eri paikkaan. Perusmarmatusta siitä miten joku joutui lähtemään aikaisin ja toinen ei ollut tarpeeksi juhlatuulella mutta illan kruunasi kyllä morsiamen vaatimus siitä että nyt on haettava sulhanen samaan porukkaan, ei jaksa enää tyttöjen iltaa. Kuitenkin samaan aikaan muita kiellettiin hengaamasta baarissa muiden kavereiden kanssa, piti olla vaan polttariporukalla :D 

Mutta me selvittiin siitä ja selvittiin häistäkin, sielläkin tehtiin virheitä ja olemme niistä kuulleet. Jos ko. tyyppi ikinä eroaa ja menee uudelleen naimisiin niin minä en ole kaaso, en vaikka hän varmasti olettaa täysillä että olen. 

Vierailija
29/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on oleellinen? Voi olla että ne polttarit olisi olleet sinunkin mielestä huonot, mutta mitä sille voi enää? Niitä ei enää voi muuksi muuttaa. Ap.

Noniin. Eli paskat polttarit oli.

Mut totuus on se, et nykyään niiltäkin odotetaan aivan älyttömiä, tuo on mennyt hulluksi. Ennen riitti kivaa aikaa ystävien kanssa.

Vierailija
30/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko hieman että mitä ne ruuat oli? Ravintolassa? Mitä aktiviteetteja? Puitteko siis hänet joksiiin? 700e on iso raha, mitä te sillä teitte? Mikä oli polttarien ns. Pääasia/tapahtuma?

Onko sillä väliä. Yritettiin oikeasti parhaamme järjestää polttarit, jossa on kaikille yhteistä tekemistä eikä kellekään odottelua (eli kaikilla olisi kivaa eikä tylsää) ja jossa kukaan ei joudu olemaan nälässä. Puettiin, mutta ei miksikään noloksi. Mutta ne polttarit on nyt ollut, ja niitä ei voi enää muuttaa toisenlaisiksi. Kuulemma olivat ihan paskat. Ap.

No lähinnä tässä yritän hahmottaa että olivatko ne paskat.

Tietenkään tuollainen käytös ei ole ok mutta jos morsian on niitä todella odottanut ja ollut kovat toiveet ja eteen tulee jotain aivan erilaista, niin siinä tunnekuohussa voi lyödä yli. Morsian ajattelee että ovat hänen ainoat polttarinsa ja ennenkaikkea, tuntevatko ystäväni minut näin huonosti.

Noin hän ehkä ajatteli sitten. Mutta ei ne polttarit ollut vain hänelle, vaan piti ottaa huomioon myös kaikki 10 osallistujaa, että kaikilla olisi jotain kivaa. Se morsian sanoi loukkaantuneena, että hän olisi halunnut kaikki kasvohoidot ja hieronnat ja sellaiset koska tykkää hemmotteluista (en tiennyt, koska ei itse niissä omalla rahalla käy, mutta olisi halunnut näköjään muiden maksamana käydä). Mutta ei sellaiset ole mitkään kivat yhteisjuhlat, joissa muut vain odottaa tekemättä mitään kun yhtä hemmotellaan. Yritin ottaa huomioon kaikkien osallistujien viihtyvyyden, koska kaikki joutuivat juhlista maksamaan. Ap.

Vierailija
31/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasti todellisen luontonsa, haluaa hyväksikäyttää ystäviään rahallisesti ja vaatii älyttömiä. Ei kiitollisuutta... Ei, en voisi olla tuollaisen ystävä. 

Vierailija
32/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi morsiota. Voin lohduttaa, että aina voi ottaa eron, sekoilla taas aikansa sinkkumarkkinoilla ja mennä toisen kerran naimisiin.

Siihen mennessä pitäisi olla sen verran fiksumpi, että osaa arvostaa ystäviään enemmän.

AP, vika ei ollut sinussa. Teit varmasti hyvää työtä, ei polttarisuunnittelu morsiamelle kuulu. Ja noin isoin porukan kokoaminen on sekin ihan itsessään saavutus!

Terv pari kertaa kaasona häärinyt

Vierailija
33/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miestripparit/mieshuorat?? Oli naisen vika tilaisuus pettää

Vierailija
34/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko hieman että mitä ne ruuat oli? Ravintolassa? Mitä aktiviteetteja? Puitteko siis hänet joksiiin? 700e on iso raha, mitä te sillä teitte? Mikä oli polttarien ns. Pääasia/tapahtuma?

Onko sillä väliä. Yritettiin oikeasti parhaamme järjestää polttarit, jossa on kaikille yhteistä tekemistä eikä kellekään odottelua (eli kaikilla olisi kivaa eikä tylsää) ja jossa kukaan ei joudu olemaan nälässä. Puettiin, mutta ei miksikään noloksi. Mutta ne polttarit on nyt ollut, ja niitä ei voi enää muuttaa toisenlaisiksi. Kuulemma olivat ihan paskat. Ap.

Pelkäätkö että järjestelyt haukutaan täälläkin jos kerrot mitä teitte? Asianomaiset kyllä jo tunnistivat tiedän polttarinne jo annetuilla tiedoilla.

Vierailija
35/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö että järjestelyt haukutaan täälläkin jos kerrot mitä teitte? Asianomaiset kyllä jo tunnistivat tiedän polttarinne jo annetuilla tiedoilla.

Tiedän, että läsnäolleet tunnistavat, mutta en halua että muut, jotka vaikka näkevät valokuvia tai kuulevat että mitä on tehty, niin tunnistavat, esim. jotkut hänen sukulaiset. En kuitenkaan halua häntä nolata, vaikka aika nolo juttu tämä mielestäni on. Ap.

Vierailija
36/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut kanssa polttareissa, joista morsian myöhemmin valitti. Hänelle isoin ongelma tuntui olevan se, että emme menneet illalla jonnekin klubille tanssimaan. Outoa tästä tekee sen, että kun illalla viimeisen ohjelmanumeron jälkeen kysyttiin haluaisiko morsian lähteä vielä tanssimaan, hän sanoi ei. Me siis oltiin varauduttu lähtemään yhdessä mökiltä, jossa syötiin ja saunottiin vielä eteenpäin _jos_ morsian niin haluaa. Mutta aateltiin just kysyä, että jos haluaakin jäädä rentoutumaan mökille, niin jäädään vaan sinne hengaamaan. Ja hän halusi. Ja sitten viikko tästä mökötti että miksi ei päässyt tanssimaan. Sanoi tämän edessäni sulhasen bestmanille minun ja kaasonsa edessä, olin niin typertynyt, että en edes osannut tuohon mitään siinä tilanteessa kommentoida. 

Vierailija
37/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
38/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä tässä yritän hahmottaa että olivatko ne paskat.

Tietenkään tuollainen käytös ei ole ok mutta jos morsian on niitä todella odottanut ja ollut kovat toiveet ja eteen tulee jotain aivan erilaista, niin siinä tunnekuohussa voi lyödä yli. Morsian ajattelee että ovat hänen ainoat polttarinsa ja ennenkaikkea, tuntevatko ystäväni minut näin huonosti.

Noin hän ehkä ajatteli sitten. Mutta ei ne polttarit ollut vain hänelle, vaan piti ottaa huomioon myös kaikki 10 osallistujaa, että kaikilla olisi jotain kivaa. Se morsian sanoi loukkaantuneena, että hän olisi halunnut kaikki kasvohoidot ja hieronnat ja sellaiset koska tykkää hemmotteluista (en tiennyt, koska ei itse niissä omalla rahalla käy, mutta olisi halunnut näköjään muiden maksamana käydä). Mutta ei sellaiset ole mitkään kivat yhteisjuhlat, joissa muut vain odottaa tekemättä mitään kun yhtä hemmotellaan. Yritin ottaa huomioon kaikkien osallistujien viihtyvyyden, koska kaikki joutuivat juhlista maksamaan. Ap.

Eli ette tehneet mitään spesiaalia? Eikä fokus ollut hänessä millään tavalla? Jotenkin epäilyttää ettei mitään voi paljastaa...Itse olen pyrkinyt polttareita järjestäessäni miettimään nimenomaan sitä morsianta, et hän saisi jotain erityistä.

Silti järkkyä käytöstä tuolta morsiamelta.

Vierailija
39/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saamari mikä diiva. Olisin itse onnellinen jos joku edes vaivautuisi paikan päälle, puhumattakaan että joku järjestäisi mulle polttarit. Ja teitä oli kymmenen!

Sikäli kun menen naimisiin, olen ajatellut matalan profiilin maistraattivihkimistä juurikin siksi, että välttyisin mielipahalta ja häpeältä kun mulla ei vaan ole ketään kuka järjestäisi ne polttarit.

Vierailija
40/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljasti todellisen luontonsa, haluaa hyväksikäyttää ystäviään rahallisesti ja vaatii älyttömiä. Ei kiitollisuutta... Ei, en voisi olla tuollaisen ystävä. 

Ei välttämättä. Meillä on juuri tuollainen ystävä, joka haluaa kontrolloida kaikkea (on diagnoosi), ja vois hyvinkin valittaa juhlistaan, mutta on aivan älyttömän antelias ja hyväsydäminen ja tekis mitä vaan toisten puolesta. Kyllä me annetaan hänen olla mitä on, yleensä älyää ylilyöntinsä myöhemmin. Kaikella meillä on omat peemäiset puolet. Ei vaadita toisiltamme täydellisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi