Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui kun järjestettiin sille liian huonot polttarit

Vierailija
01.10.2017 |

Tai siis omasta mielestämme hyvät, maksoivatkin 70€ per osallistuja. Oli yhteistä ohjelmaa ja syötävää ja jatkot yökerhossa jne, mutta kaveri, tämä morsian, siis suuttui ja loukkaantui kun ne ei ollut hänen mielestään riittävän hienot polttarit hänelle. Ruoka ei kuulemma ollut ihmeellistä vaan tylsää ja arkista, ohjelmajutut kuulemma typeriä ja lisäksi jatkoihinkin liittyi joku harminaihe hänellä. Olipa kiva, hyvää hyvyyttämme me ne hänelle järjestettiin ja oli iso järjestänen, koska osallistujia oli 10 ja kaikki aikataulut piti sovittaa yhteen jne. Nyt hän mököttää ja miettii haluaako minun enää jatkavan kaasona. Häihin on kolme viikkoa aikaa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mikä tyyppi... toivottavasti 0/5

Vierailija
2/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö häihin kukaan. Saa prinsessa harjoitella elämää. Itse laittaisin välit poikki välittömästi, ei ole sun tehtäväsi kasvattaa aikuista ihmistä käytöstavoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui mikä tyyppi... toivottavasti 0/5

No joo ei ole keksitty juttu vaan ihan oikeasti kävi näin. Eikä me tahallaan mitään huonoja polttareita järjestetty, mutta ilmeisesti ei osattu tietää mitä se olisi sitten tykännyt. Ap.

Vierailija
4/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan teillä tuli joku riita siellä tai hänellä on jotain omia ongelmia?

Vierailija
5/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ei jatkoon

Vierailija
6/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin infoaisin koko muulle polttariporukalle morsiamen terveiset ja sen jälkeen jättäisin häät väliin. En jäisi odottelemaan kelpaanko

Vierailija
7/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa oli ja millainen ohjelma?

Vierailija
8/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan teillä tuli joku riita siellä tai hänellä on jotain omia ongelmia?

Ei tullut mitään muuta riitaa kuin siitä että miksi ei ole hienompaa ruokaa ja kivempaa ohjelmaa ja miksi hänelle on typerät vaatteet. Tai siis hän alkoi riitelemään näistä, olimme muut aivan puulla päähän lyötyjä. Varmaan hänellä on kova stressi täydellisistä häistä. Mutta tässäkin 10 ihmistä laittoi 70 € häntä varten, eikä kiittänyt ketään päivästä ja illasta tai edes paikalle tulemisesta. Ap.

Vierailija
9/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensin infoaisin koko muulle polttariporukalle morsiamen terveiset ja sen jälkeen jättäisin häät väliin. En jäisi odottelemaan kelpaanko

Ei niitä tarvitse infota muille, koska hän haukkui ruoan kaikkien kuullen. Ap.

Vierailija
10/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna sanoutuisin kyllä heti irti kaason tehtävistä. Jos häissä menee joku pieleen niin ketäköhän tämä prinsessa mahtaa syyttää...

Vierailija
11/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut mieleen kysyä morsiamelta millaiset polttarit haluaa?

Vierailija
12/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tullut mieleen kysyä morsiamelta millaiset polttarit haluaa?

No ei tullut sen enempää kuin että mitä juttuja sen polttareissa ehdottomasti ei saa olla, ja niitä juttuja ei sitten ollutkaan tietenkään. Ap.

Vierailija
13/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan oikeasti seurannut vierestä tämmöistä tapausta. Olin itse lähinnä avustajan roolissa kun tuttu järjesti lapsuudenystävälleen.

Oli nähty ihan älytön vaiva mm saatu koottua porukka ympärimaailmaa samaan viikonloppuun. Oli mietitty hyvää ohjelmaa ei mitään typerää nolausta tms. Ja koko päivän morsian nipotti ja valitti. Mikään ei kelvannut tai ollut tarpeeksi hienoa. Haukkui myös todella rumasti sulhasen äitiä koko illan.

Loppuillasta itki kännissä kuinka hänen polttarit oli pilattu. Ja miten hänen ystävät ei välitä. Ja osa oli käyttänyt suuria summia lentolippuihin sun muuhun.

Oli ollu melko jäätävä tunnelma sitten häissä. Ja ystävyydet kuivuneet kasaan.

Vierailija
14/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi te pääsette arvostelemaan häät.

Vierailija
15/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan oikeasti seurannut vierestä tämmöistä tapausta. Olin itse lähinnä avustajan roolissa kun tuttu järjesti lapsuudenystävälleen.

Oli nähty ihan älytön vaiva mm saatu koottua porukka ympärimaailmaa samaan viikonloppuun. Oli mietitty hyvää ohjelmaa ei mitään typerää nolausta tms. Ja koko päivän morsian nipotti ja valitti. Mikään ei kelvannut tai ollut tarpeeksi hienoa. Haukkui myös todella rumasti sulhasen äitiä koko illan.

Loppuillasta itki kännissä kuinka hänen polttarit oli pilattu. Ja miten hänen ystävät ei välitä. Ja osa oli käyttänyt suuria summia lentolippuihin sun muuhun.

Oli ollu melko jäätävä tunnelma sitten häissä. Ja ystävyydet kuivuneet kasaan.

Mekään ei järjestetty mitään nolausta tai mitään vaan yhteistä puuhaa, jossa ei nolattu ketään ja johon kaikki voi osallistua. Ei ollut kuitenkaan mitään kauneushoitohemmottelua, koska sellaiseen kaikki 10 ei voi osallistua, vaan osa joutuu odottelemaan. Morsian loukkaantui mm. siitä että ei tarjottu sille sitä hemmottelua vaan polttarit oli enemmän sellaiset toiminnalliset. Ap.

Vierailija
16/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko hieman että mitä ne ruuat oli? Ravintolassa? Mitä aktiviteetteja? Puitteko siis hänet joksiiin? 700e on iso raha, mitä te sillä teitte? Mikä oli polttarien ns. Pääasia/tapahtuma?

Vierailija
17/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko hieman että mitä ne ruuat oli? Ravintolassa? Mitä aktiviteetteja? Puitteko siis hänet joksiiin? 700e on iso raha, mitä te sillä teitte? Mikä oli polttarien ns. Pääasia/tapahtuma?

Onko sillä väliä. Yritettiin oikeasti parhaamme järjestää polttarit, jossa on kaikille yhteistä tekemistä eikä kellekään odottelua (eli kaikilla olisi kivaa eikä tylsää) ja jossa kukaan ei joudu olemaan nälässä. Puettiin, mutta ei miksikään noloksi. Mutta ne polttarit on nyt ollut, ja niitä ei voi enää muuttaa toisenlaisiksi. Kuulemma olivat ihan paskat. Ap.

Vierailija
18/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes ketään ystäviä, olisin onnellinen ihan minkälaisista polttareista vaan. Vaikka maksaisivat joukolla hammaslääkärin ja tulisivat mukaan. Olisin onnellinen.

Vierailija
19/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä. Yritettiin oikeasti parhaamme järjestää polttarit, jossa on kaikille yhteistä tekemistä eikä kellekään odottelua (eli kaikilla olisi kivaa eikä tylsää) ja jossa kukaan ei joudu olemaan nälässä. Puettiin, mutta ei miksikään noloksi. Mutta ne polttarit on nyt ollut, ja niitä ei voi enää muuttaa toisenlaisiksi. Kuulemma olivat ihan paskat. Ap.

No lähinnä tässä yritän hahmottaa että olivatko ne paskat.

Tietenkään tuollainen käytös ei ole ok mutta jos morsian on niitä todella odottanut ja ollut kovat toiveet ja eteen tulee jotain aivan erilaista, niin siinä tunnekuohussa voi lyödä yli. Morsian ajattelee että ovat hänen ainoat polttarinsa ja ennenkaikkea, tuntevatko ystäväni minut näin huonosti.

Vierailija
20/74 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala jos on totta. Mä kyllä jättäisin kaason hommat tuossa kohtaa. Sanoisin, että selvästi on nyt vaatimustaso niin korkea, ettei mun rahkeet riitä. Etsiköön bridezilla jonkun toisen viime tingassa tai tulkoon toimeen ilman. Ihan käsittämätöntä kiittämättömyyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan