Ilmoittakaa miehet pituutenne Tinderissä, niin saatte karsittua meidät pinnalliset naiset heti pois.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmota sinä paino. Lihapullat ei kiinnosta.
Se paino näkyy yleensä kuvissa jos ei ole laittanut monta vuotta vanhaa kuvaa. Olin itse tinderissä 1,5 kk ja sinä aikana skippasin kyllä kaikki joilla on epäselvä kuva koska a) joko yrittävät valehdella miltä näyttävät tai b) eivät ole puhtaat jauhot pussissa ja eivät halua että kukaan tunnistaa heitä siellä.
Mulla on pienet rinnat enkä ole siro, nämä ovat synnynnäisiä ominaisuuksia aivan kuten painoa enkä asiasta itke jos joku haluaa toisenlaisen naisen. Miehistä on ok toivoa kaikenlaista naiselta mutta nainen ei saa haluta pidempää miestä. Itse en ole siro vaan lihaksikas ja 170 cm enkä todellakaan vielä mieheni seurassa halua kokea itseäni jättiläiseksi niinkuin ystävieni. Joten haukkukaa pinnalliseksi, ei vois vähempää kiinnostaa.
Nainen, jolla ei ole rintoja on mielenkiinnoton. Hae silarit.
Mies joka ei osaa lukea on mielenkiinnoton. Hae lukutaito.
P.s mulla on rinnat jos osaisit lukea löytäisit sen tuolta tekstistä. Vai eikä pienijalkaisella ole jalkoja?
Mulla ei lue pituutta, koska olen lyhyt ja multa on usein kysytty pituutta. Tykkään hiukan huijata ja sanon aina, että 179cm joskus on ollut aika hiljaista. Paljastan kyllä sitten totuuden. Toisin sanoen: kyllä miehiäkin se pituus kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä pinnallinen, mutta haluan, että mies on edes pikkuisen pidempi. Olen tavannut muuten miehiä, jotka myöntävät suoraan, että etsivät isotissistä naista (en ole siis isotissinen), eikä siinä mitään. Meillä jokaisella on omat kriteerimme ja toiveemme kumppanin suhteen.
Kuinka moni isotissinen nainen täällä haluaa tutustua mieheen, jolle hylkäävänä kriteerinä naisen rintojen koko? Juteltiin asiasta kavereiden kanssa ja kaikkien mielestä tuollainen vaatimus tuo mieleen peräkylän amisjuntin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?
Mulla oli profiilissa "pituusrajoitus" . Kerroin oman pituuteni (olen pitkä 178) ja toiseeksi laitoin, että mies voisi olla ainakin 5 senttiä pidempi. Ei paljoa näyttänyt olevan merkitystä, tai sitten osa miehistä ei vain osaa laskea tai tiedä omaa pituuttaan... Kävin treffeillä miesten kanssa, jotka olivat mua lyhyempiä tai aivan saman pituisia. Arvatkaa vain kuinka paljon sykähdyttää ja mieltä lämmittää huomata, että mies on valehdellut koko ajan? Orastavakin kiinnostus katosi siinä vaiheessa kuin tuhka tuuleen. Uskoisin, että me kaikki suomalaiset tiedetään kuinka pitkiä olemme. Kiitos kouluterveydenhoidon.
Olen ehkä pinnallinen, mutta haluan, että mies on edes pikkuisen pidempi. Olen tavannut muuten miehiä, jotka myöntävät suoraan, että etsivät isotissistä naista (en ole siis isotissinen), eikä siinä mitään. Meillä jokaisella on omat kriteerimme ja toiveemme kumppanin suhteen.
Se, että lyhyempi mies tykkää profiilistasi tuosta pituusrajoituksestasi huolimatta ei tarkoita sitä, että he olisivat valehdelleet pituutensa. Toki jos asia tulee puheeksi ja mies väittää olevansa pidempi, niin sitten tietenkin valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni isotissinen nainen täällä haluaa tutustua mieheen, jolle hylkäävänä kriteerinä naisen rintojen koko? Juteltiin asiasta kavereiden kanssa ja kaikkien mielestä tuollainen vaatimus tuo mieleen peräkylän amisjuntin
Ei se yhtään sen ihmeellisempi vaatimus ole kuin se, että nainen vaatii mieheltä pituutta. Kaikilla on omat mieltymyksensä, eikä toinen ole yhtään vähempiarvoinen kuin toinen. Se on toki selvää, että naiset eivät näitä vaatimuksia yhtä hyvin hyväksy kuin miehet. Miestä väitetään heti pinnalliseksi jos asettaa jotain vaatimuksia naisen suhteen. Etenkin jos nämä vaatimukset ovat kauneusihanteiden mukaisia.
Enemmän minua häiritsee miehet, ne "nuorekkaat" 40-50v, jotka ottavat yhteyttä vaikkeivät mahdu ikähaarukkaani.
Naiset ovat pinnallisia tai sitten miehet säännönmukaisesti valehtelevat pituuteensa lisämittaa sen + 10 cm treffisovelluksissa. Miksi päättelen näin? Olen itse omassa ikäluokassani keskimittainen (178 cm) mies. Sain matcheja Tinderissä muutaman, mutta sitten kun laitoin kokeeksi pituuden tietoihin niin ei yhtään osumaa. Eli naiset pitivät minua joko suoraan liian lyhyenä tai olettivat, että valehtelen pituuteni ja olen oikeasti alle 170 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pinnallisia tai sitten miehet säännönmukaisesti valehtelevat pituuteensa lisämittaa sen + 10 cm treffisovelluksissa. Miksi päättelen näin? Olen itse omassa ikäluokassani keskimittainen (178 cm) mies. Sain matcheja Tinderissä muutaman, mutta sitten kun laitoin kokeeksi pituuden tietoihin niin ei yhtään osumaa. Eli naiset pitivät minua joko suoraan liian lyhyenä tai olettivat, että valehtelen pituuteni ja olen oikeasti alle 170 cm pitkä.
Pituuden ilmoittaminen lyhyessä tekstissä antaa vähän ääliön kuvan. Kaikesta siitä mitä voisit itsestäsi kertoa niin päätät kertoa pituuden. Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuden ilmoittaminen lyhyessä tekstissä antaa vähän ääliön kuvan. Kaikesta siitä mitä voisit itsestäsi kertoa niin päätät kertoa pituuden. Ei jatkoon
Siis pituus oli lisättynä muun tekstin oheen. Ei meikäläisen mitoilla naisia hurmata, joten en nyt niin tyhmä ole, että pelkät mitat laittaisin.
Viestisi kuitenkin paljasti miten julmasti naiset suhtautuvat omasta mielestään alempaan luokkaan kuuluviin miehiin. 80/20. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua häiritsee miehet, ne "nuorekkaat" 40-50v, jotka ottavat yhteyttä vaikkeivät mahdu ikähaarukkaani.
En ymmärrä miten niistä voi muka olla niin kauheasti häiriötä, että naiset jaksavat tästä aiheesta jankuttamalla jankuttaa sellaisissakin ketjuissa, jotka eivät kyseistä asiaa käsittele. Kuten esim. tämä ketju. Onko koskaan käynyt mielessä, että vain jättäisit ne miehet huomiotta? Olisiko liian helppo ratkaisu tuohon ongelmaasi?
Naiset taas voisi laittaa rinnanympäryksensä näkyville nii voisi karsia pienitissiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pituus oli lisättynä muun tekstin oheen. Ei meikäläisen mitoilla naisia hurmata, joten en nyt niin tyhmä ole, että pelkät mitat laittaisin.
Viestisi kuitenkin paljasti miten julmasti naiset suhtautuvat omasta mielestään alempaan luokkaan kuuluviin miehiin. 80/20. Ei mulla muuta.
Niin no jos alemmalla luokalla viittaat miehiin, jotka päättävät käyttää tekstitilaa epäolennaisuuksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten niistä voi muka olla niin kauheasti häiriötä, että naiset jaksavat tästä aiheesta jankuttamalla jankuttaa sellaisissakin ketjuissa, jotka eivät kyseistä asiaa käsittele. Kuten esim. tämä ketju. Onko koskaan käynyt mielessä, että vain jättäisit ne miehet huomiotta? Olisiko liian helppo ratkaisu tuohon ongelmaasi?
Itse oon huomannut, että ärsyyntymismekanismin taustalla on tasoajattelu. Nainen suuttuu ja loukkaantuu, kun nuo ikäloput papat kehtaavat ottaa yhteyttä ja kuvittelevat olevansa samalla tasolla kuin ah niin nuori ja kaunis nainen. Iän tilalle voi vaihtaa rumuuden tai jonkin muun epäedullisen seikan ja ilmiö on sama
Vai pitäisi miehille mainita profiilissa rinnanympärys. Tuollaisesta kiinnostunut mies ilmeisesti jäänyt vähäiselle rintaruokinnalle ja ei osaa naisessa arvostaa muuta kuin mitä vailla itse on.
Älkää ilmoittako. Kuvittelin joskus, että en voisi olla itseäni lyhyemmän miehen kandsa ja olisin omanikin saattanut pyyhkäistä vasemmalle jos olisin tiennyt hänen pituutensa. Onneksi hän ei siitä kuitenkaan koskaan maininnut ja olemme nyt onnellisesti yhdessä enkä päivääkään vaihtaisi pois. Pituudella ei loppupeleissä ole mitään väliä js nyt minäkin sain tilaisuuden oppia sen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas voisi laittaa rinnanympäryksensä näkyville nii voisi karsia pienitissiset pois.
Hah, luuletteko loukkaavanne näillä tissikommenteilla?
Tiedoksi, että ei ne isotissisetkään naiset pidä hukkapätkistä. Keksi parempi loukkaus.
Itse olen huomannut, että ne miehet, joiden profiilassa on opiskelupaikka yliopisto x, eivät ilmoita pituuttaan. Kun taas pohjalla on ammattikoulu, ollaan jotenkin aivan erityisen ulkonäkökeskeisiä, on kuvaa ilman paitaa jne. Näin karkeasti yleistäen. Sori siitä.
Itse annan sille koulutuspaikalle aika paljon painoarvoa, mitä tulee tähän tinderin kuva+teksti -komboon.
n25
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi miehille mainita profiilissa rinnanympärys. Tuollaisesta kiinnostunut mies ilmeisesti jäänyt vähäiselle rintaruokinnalle ja ei osaa naisessa arvostaa muuta kuin mitä vailla itse on.
Mies, joka kyselee tai vaatii naisia kertomaan rinnanympäryksensä tinder-profiilissaan, ei ole tuskin koskaan käynyt treffeillä.
toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?
Ehdottomasti näin päin. Minulle miehen pituudella ei ole mitään merkitystä (kuvista kyllä näkee, ettei mies ole lyhytkasvuinen esim. 140cm tai friikin pitkä 200cm+), ja karsin ilmoitetusta lukemasta välittämättä pois kaikki, jotka sen pituutensa ILMOITTAVAT. Kahdesta syystä:
1) joko he ovat itse niin pinnallisia että heille pituudella on merkitystä tai 2) he luulevat että kaikki naiset ovat niin pinnallisia, että pituudella on merkitystä. En halua tavata ihmistä jolle pituus on noin merkittävä tai jopa ainoa tekijä ihmisessä (usein näkee profiileja, joissa miehellä ei ole MITÄÄN muuta tekstiä kuin pituus!). Tai joka on niin naisvihaaja että luulee kaikkien naisten haluavan tuon jonkun tässäkin mainitseman "tumman pitkän toimitusjohtajan". Pinnalliset deittailkoot keskenään ja nuo naisvihaajat olkoot ilman. Jos senttisi ovat ainoa jota sinulla on tarjota, et ole minua varten.
Ps. olen tavannut mm. miehen, joka treffeillä osoittautui pari senttiä itseäni lyhemmäksi. Yhdet parhaista treffeistä ikinä, mies oli yksi itsevarmimmista koskaan tapaamistani miehistä! Noin 160cm pituus ei ollut hänellä varmaan käynyt edes mielessä, ja sen kyllä huomasi.
Mainitsisin olevani lyhyt välttääkseni kiusallisen pettymyksen. Pitkää miestä etsivät tietävät sitten välttää. En kuvittele asian olevan kaikille ongelma, silloinhan en edes hakisi seuraa. Jos nainen näkee naisvihaa kaikkialla ja lukee sitä arkisissa kommenteissa, ei hän ole minulle se oikea.
Kyllä. Aivan reilusti omat mitat ja toive min 10cm pitemmästä miehestä. Säästää aikaa ja vaivaa. Lisäksi, mikäli miehen yhteenlaskutaito on niin kehno, että pieleen menee, on tuskin suhteella onnistumisprosentti kovin kummoinen muutenkaan.