Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittakaa miehet pituutenne Tinderissä, niin saatte karsittua meidät pinnalliset naiset heti pois.

Vierailija
30.09.2017 |

Kun ainakin mulle sillä vaan on merkitystä.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pituus 170+ esillä ja silti vastassa ollut lyhyempiä tyyppejä. Sitä kyl heti aattelee että on peli pelattu ja miettii vaan et miten tästä pääsee pois mahdollisimman kivasti. Tietty onhan sitä pettynyt koska tyypit valehdelleet pituutensa. Miksi siis saa tykkäyksiä vaikka pituusero niin suuri? No nyt deitti just sopiva. Ehkä olen pinnallinen, mutta haluan välttää treffit amazonialaisena.

Vierailija
22/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?

Koska ei se nyt sentilleen ole. Silloin voisi joku hyvä, puoli senttiä rajan alittava tai ylittävä karsiutua turhaan pois. Mulla on pituus ja kasvokuvat ja kroppakuvat vartalonmyötäisissä vaatteissa. Siitä voi sitten päätellä mittasuhteet, kun tietää pituuden.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä.

Miehet ei huoli ylipainoisia ja naiset ei huoli alimittaisia.

Reilu peli.

Vierailija
24/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä.

Reilu peli.

Ei ole reilua, koska ylipainoinen voi aina laihduttaa, mutta alimittainen ei voi tilanteelleensa mitään.

Vierailija
25/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tinderissä pelota, että siellä on joku pitkä, mutta hullu tappaja? Se lyhyt mies olisikin ollut parempi.

Vierailija
26/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitää sanoa, että lyhyehköillä miehillä on usein parhaat kasvot ja tyyli.

Ap

Vierailija
27/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei se nyt sentilleen ole. Silloin voisi joku hyvä, puoli senttiä rajan alittava tai ylittävä karsiutua turhaan pois. Mulla on pituus ja kasvokuvat ja kroppakuvat vartalonmyötäisissä vaatteissa. Siitä voi sitten päätellä mittasuhteet, kun tietää pituuden.

Ap

Mulla on aivan uskomattoman helppo ratkaisu tuohon: laita sellaiset pituusrajat, jotka ovat sinulle ehdottomia. Näin saat karsittua jo (merkittävän?) osan sulhoehdokkaista. Ei käynyt mielessä tällainen ratkaisu sen sijaan, että tulisit naisvaltaiselle palstalle vinkumaan ohjeita miehille?

Vierailija
28/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pituuden profiiliin laittaminen estää mätsit pinnallisten naisten kanssa? Eikö tuo toimi pikemminkin toisin päin, eli jos ei laita pituutta, niin ne pinnalliset ei anna sydäntä? 

Vierailija
29/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus mieste profiileissa huomattavasti yleisempi asia kuin naisilla paino. Ja paino sentään kertoo jo persoonastakin aika usein!

Vierailija
30/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä.

Reilu peli.

Miehet ei huoli ylipainoisia? Naispuolinen kaverini on vaikeasti lihava ja lihavuus vaikuttaa haittaavan ihan arkielämää. Silti kiinnostuneita miehiä löytyy jonoksi asti

Vierailija
31/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pituus 170+ esillä ja silti vastassa ollut lyhyempiä tyyppejä. Sitä kyl heti aattelee että on peli pelattu ja miettii vaan et miten tästä pääsee pois mahdollisimman kivasti. Tietty onhan sitä pettynyt koska tyypit valehdelleet pituutensa. Miksi siis saa tykkäyksiä vaikka pituusero niin suuri? No nyt deitti just sopiva. Ehkä olen pinnallinen, mutta haluan välttää treffit amazonialaisena.

Eli nähtävästi lyhyt mies on naisille paljon suurempi ongelma kuin mitä miehille pitkä nainen

Vierailija
32/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tosiaan kuvitella tilanne jossa hormoonipumpattu jännäapina paarustaa leveässä haara-asenossa appelsiinit kainaloissa kauppareissulta ja kotinsa oven eteen odottaa tököttämään. Akkansa paarustaa siihen ovelle vähän myöhemmin (piti purkaa ja lukita auto) täyteen lastatut (jännän kaljat ja tupakit vie tilaa) kauppakassit molemmissa käsissään. Jännä jo hieman ärtyneenä odottaa kun akka laskee kassit maahn ja alkaa kaivelemaan avaimiaan (silläaikaa jännä kaivaa kaljan kassista), viimein ne avaimet löytyy ja akka saa oven auki. Jännä menee ovesta ensin ja rojahtaa sohvalle makaamaan kalja kädessä. Akka alkaa purkamaan ostokasseja jaryhtyy sitten kiireesti ruuanlaittoon.

Vierailija
33/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi hyvä luoja miten vaikeaa sinun elämäsi täytyy olla.

Vierailija
34/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti näin päin. Minulle miehen pituudella ei ole mitään merkitystä (kuvista kyllä näkee, ettei mies ole lyhytkasvuinen esim. 140cm tai friikin pitkä 200cm+), ja karsin ilmoitetusta lukemasta välittämättä pois kaikki, jotka sen pituutensa ILMOITTAVAT. Kahdesta syystä:

1) joko he ovat itse niin pinnallisia että heille pituudella on merkitystä tai 2) he luulevat että kaikki naiset ovat niin pinnallisia, että pituudella on merkitystä. En halua tavata ihmistä jolle pituus on noin merkittävä tai jopa ainoa tekijä ihmisessä (usein näkee profiileja, joissa miehellä ei ole MITÄÄN muuta tekstiä kuin pituus!). Tai joka on niin naisvihaaja että luulee kaikkien naisten haluavan tuon jonkun tässäkin mainitseman "tumman pitkän toimitusjohtajan". Pinnalliset deittailkoot keskenään ja nuo naisvihaajat olkoot ilman. Jos senttisi ovat ainoa jota sinulla on tarjota, et ole minua varten.

Juuri näin minä ajattelin kun käytin tinderiäm en siis maininnut pituuttani noista syistä. Mutta eipä sieltä silti löytynyt seuraa naisista, koska kai minä sitten olen vaan liian kiltti mieheksi.

Vierailija
35/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ollenkaan. Vielä helpompaa olisi, jos mun ei tarvitsisi olla ikävä ja lempata miehiä, jotka ovat kiinnostuneita minusta. Ei se kivalta tunnu.

Ap

Vierailija
36/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko nyt, miten moni mielipidettäni paheksuu tässäkin ja mielensä pahoittaa? Juuri sen haluaisin välttää.

Ap

Vierailija
37/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärsin että mies itse karsisi itsensä turhaan ulos, jos nainen antaisi tarkat pituusrajat.

Vierailija
38/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jeesus. En voisi edes tapailla naista, jolle pituus merkitsee jotain. Olen itse 197cm, joten ei ole fysiikasta kiinni, vaan tuollaisia juttuja arvostavat ihmiset ovat...

Vierailija
39/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä jeesus. En voisi edes tapailla naista, jolle pituus merkitsee jotain. Olen itse 197cm, joten ei ole fysiikasta kiinni, vaan tuollaisia juttuja arvostavat ihmiset ovat...

Mutta lihava nainen kelpaisi?

Vierailija
40/112 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epätoivoinen ja ruma pitää olla, että joutuu tinderissä seuraa etsimään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi