Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittakaa miehet pituutenne Tinderissä, niin saatte karsittua meidät pinnalliset naiset heti pois.

Vierailija
30.09.2017 |

Kun ainakin mulle sillä vaan on merkitystä.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on todella komea ja luonnostaan roteva, hyvässä työssä, hauska, fiksu ym - ja "vain" 168-senttinen. Tuntuu kamalalta ajatella, että seuranhakupalvelussa olisin todennäköisesti jättänyt hänet huomiotta. Toki hänen ei todellakaan tarvinnut sellaista palvelua käyttääkään :D

Vierailija
102/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset ilmota tissiensä kokoa? Vähintään D-kuppi pitää olla, sillä pienitissiset on ajanhukkaa. M184cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas voisi laittaa rinnanympäryksensä näkyville nii voisi karsia pienitissiset pois.

Hah, luuletteko loukkaavanne näillä tissikommenteilla? 

Tiedoksi, että ei ne isotissisetkään naiset pidä hukkapätkistä. Keksi parempi loukkaus.

Tiedoksi myös sulle, ettei ne lyhyet miehetkään tykkää rusinatisseistä ;) Naiselliset muodot kunniaan.

Vierailija
104/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset ilmota tissiensä kokoa? Vähintään D-kuppi pitää olla, sillä pienitissiset on ajanhukkaa. M184cm

Kannattaa vaan kirjoittaa siihen tekstiin, että etsit ainoastaan isotissisiä naisia, niin eiköhän niitä ala sitten tulla sinne mätseihin :)

Vierailija
105/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas voisi laittaa rinnanympäryksensä näkyville nii voisi karsia pienitissiset pois.

Tiedoksi, että ei ne isotissisetkään naiset pidä hukkapätkistä. Keksi parempi loukkaus.

Tiedoksi myös sulle, ettei ne lyhyet miehetkään tykkää rusinatisseistä ;) Naiselliset muodot kunniaan.

Nautin aina kun näen näitä kommentteja, jotka osoittavat, että miehet ovat oikeasti vielä pinnallisempia kuin naiset. Mikä tässäkin tuli todistettua.

Vierailija
106/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa miehen kanssa, vaikka rintani ovat a-kuppikokoa. 

Vierailija
107/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap:n kaltaiset naiset laita profiilitekstiin että "en etsi alle 185cm miestä"?. Ainiin, koska tiedätte että antaisitte itsestänne idiootin kuvan. Koska te olette :DD

Vierailija
108/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin aina kun näen näitä kommentteja, jotka osoittavat, että miehet ovat oikeasti vielä pinnallisempia kuin naiset. Mikä tässäkin tuli todistettua.

Mua vähän huvittaa ajatus pienestä miehestä, joka internettiin kirjoittaa hervaajia ekstejä naisista ja naisten tisseistä :D 

Ajatelkaa nyt :D 

EIvvvv :D

Mä oon ainakin torpannut täällä teidän typeriä kommentteja lyhyistä miehistä. Olen nainen ja 99% todennäkösyydellä omalla ulkonäölläni olisi enemmän varaa vaatia yhtään mitään kuin esim. sun ulkonäölläs :P Tekemällä tällaisia aloituksia ja haukkumalla lyhyitä miehiä, tuotte esiin vain oman huonon itsetuntonne. Voin kuitenkin lohduttaa, että kyllä teidätkin vielä joku toivottavasti huolii

Vierailija
109/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 185/85 mies.

Nainen, jos olet pidempi ja/tai painat enemmän kuin minä pysyy suhteemme vain platonisena.

Vierailija
110/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä.

Miehet ei huoli ylipainoisia ja naiset ei huoli alimittaisia.

Reilu peli.

Miehet ei huoli ylipainoisia? Naispuolinen kaverini on vaikeasti lihava ja lihavuus vaikuttaa haittaavan ihan arkielämää. Silti kiinnostuneita miehiä löytyy jonoksi asti

Totta, kaikille läskiperseille on ottajia. Kaikki lihavat tietämäni ja tuntemani naiset ovat suhteessa.

Vierailija
111/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
112/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin naiset ilmoittakaa, jos teillä on ihan pienet tissit, niin saatte karsittua meidät pinnalliset miehet heti pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi