Ilmoittakaa miehet pituutenne Tinderissä, niin saatte karsittua meidät pinnalliset naiset heti pois.
Kommentit (112)
Miksei naiset ilmota tissiensä kokoa? Vähintään D-kuppi pitää olla, sillä pienitissiset on ajanhukkaa. M184cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas voisi laittaa rinnanympäryksensä näkyville nii voisi karsia pienitissiset pois.
Hah, luuletteko loukkaavanne näillä tissikommenteilla?
Tiedoksi, että ei ne isotissisetkään naiset pidä hukkapätkistä. Keksi parempi loukkaus.
Tiedoksi myös sulle, ettei ne lyhyet miehetkään tykkää rusinatisseistä ;) Naiselliset muodot kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset ilmota tissiensä kokoa? Vähintään D-kuppi pitää olla, sillä pienitissiset on ajanhukkaa. M184cm
Kannattaa vaan kirjoittaa siihen tekstiin, että etsit ainoastaan isotissisiä naisia, niin eiköhän niitä ala sitten tulla sinne mätseihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas voisi laittaa rinnanympäryksensä näkyville nii voisi karsia pienitissiset pois.
Tiedoksi, että ei ne isotissisetkään naiset pidä hukkapätkistä. Keksi parempi loukkaus.
Tiedoksi myös sulle, ettei ne lyhyet miehetkään tykkää rusinatisseistä ;) Naiselliset muodot kunniaan.
Nautin aina kun näen näitä kommentteja, jotka osoittavat, että miehet ovat oikeasti vielä pinnallisempia kuin naiset. Mikä tässäkin tuli todistettua.
Ihmeellistä, että olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa miehen kanssa, vaikka rintani ovat a-kuppikokoa.
Miksei ap:n kaltaiset naiset laita profiilitekstiin että "en etsi alle 185cm miestä"?. Ainiin, koska tiedätte että antaisitte itsestänne idiootin kuvan. Koska te olette :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin aina kun näen näitä kommentteja, jotka osoittavat, että miehet ovat oikeasti vielä pinnallisempia kuin naiset. Mikä tässäkin tuli todistettua.
Mua vähän huvittaa ajatus pienestä miehestä, joka internettiin kirjoittaa hervaajia ekstejä naisista ja naisten tisseistä :D
Ajatelkaa nyt :D
EIvvvv :D
Mä oon ainakin torpannut täällä teidän typeriä kommentteja lyhyistä miehistä. Olen nainen ja 99% todennäkösyydellä omalla ulkonäölläni olisi enemmän varaa vaatia yhtään mitään kuin esim. sun ulkonäölläs :P Tekemällä tällaisia aloituksia ja haukkumalla lyhyitä miehiä, tuotte esiin vain oman huonon itsetuntonne. Voin kuitenkin lohduttaa, että kyllä teidätkin vielä joku toivottavasti huolii
Olen 185/85 mies.
Nainen, jos olet pidempi ja/tai painat enemmän kuin minä pysyy suhteemme vain platonisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä.
Miehet ei huoli ylipainoisia ja naiset ei huoli alimittaisia.
Reilu peli.Miehet ei huoli ylipainoisia? Naispuolinen kaverini on vaikeasti lihava ja lihavuus vaikuttaa haittaavan ihan arkielämää. Silti kiinnostuneita miehiä löytyy jonoksi asti
Totta, kaikille läskiperseille on ottajia. Kaikki lihavat tietämäni ja tuntemani naiset ovat suhteessa.
Samoin naiset ilmoittakaa, jos teillä on ihan pienet tissit, niin saatte karsittua meidät pinnalliset miehet heti pois.
Mieheni on todella komea ja luonnostaan roteva, hyvässä työssä, hauska, fiksu ym - ja "vain" 168-senttinen. Tuntuu kamalalta ajatella, että seuranhakupalvelussa olisin todennäköisesti jättänyt hänet huomiotta. Toki hänen ei todellakaan tarvinnut sellaista palvelua käyttääkään :D