Ilmoittakaa miehet pituutenne Tinderissä, niin saatte karsittua meidät pinnalliset naiset heti pois.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jeesus. En voisi edes tapailla naista, jolle pituus merkitsee jotain. Olen itse 197cm, joten ei ole fysiikasta kiinni, vaan tuollaisia juttuja arvostavat ihmiset ovat...
Mutta lihava nainen kelpaisi?
Lihavuus on vain väliaikainen, täysin omista valinnoista kiinni oleva olotila.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jeesus. En voisi edes tapailla naista, jolle pituus merkitsee jotain. Olen itse 197cm, joten ei ole fysiikasta kiinni, vaan tuollaisia juttuja arvostavat ihmiset ovat...
Et saa ikinä tietää, koska olet pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä.
Miehet ei huoli ylipainoisia ja naiset ei huoli alimittaisia.
Reilu peli.Miehet ei huoli ylipainoisia? Naispuolinen kaverini on vaikeasti lihava ja lihavuus vaikuttaa haittaavan ihan arkielämää. Silti kiinnostuneita miehiä löytyy jonoksi asti
Hyvät miehet eivät huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?
Koska ei se nyt sentilleen ole. Silloin voisi joku hyvä, puoli senttiä rajan alittava tai ylittävä karsiutua turhaan pois. Mulla on pituus ja kasvokuvat ja kroppakuvat vartalonmyötäisissä vaatteissa. Siitä voi sitten päätellä mittasuhteet, kun tietää pituuden.
ApVoi hyvä luoja miten vaikeaa sinun elämäsi täytyy olla.
Lukutaitoa!!!
Joillain deittipalstoilla pituus on heti ennakkoasetuksissa. Esim. Suomi24.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en erityisen pinnallinen ole, niin kyllä suuresti keskiarvosta alemmas poikkeavan pituuden salaamista vastaa se, jos vaikka nainen salaa olevansa huomattavasti ylipainoinen. Oli aika yllätys, kun menin treffeille ja paikalle saapui mies joka oli minua lyhyempi (olen 162 cm), ja jota olin vielä huomattavasti rotevampi ja painavampi. Oli korkokengissä, tunsin oloni amatsooniksi. Jos olisin tiennyt etukäteen, niin tilanne ei olisi tuntunut yhtä kauhealta.
Hyvä toi "tunsin oloni amatsooniksi". Että mies oikein julkesti tuottaa sinulle pahaa oloa ja tuskaa lyhyydellään. Mikä julmurisika! :D Naisten uhriutumisella ei ole mitään rajaa.
No, myös mies tunsi olonsa hyvin vaivautuneeksi kun ylsi niiden korkokenkieni takia juuri ja juuri leukaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin valinnut eri kengät ja miehenkin olotila olisi ollut varmasti aivan erilainen. Mun olotilalla ei niinkään ollut merkitystä, muuten kuin siten että tarpeettomasti sain toisen tuntemaan olonsa epämukavaksi. Molemmat lopulta todettiin ettei yhteistä ole tarpeeksi ja kummallakaan ei kiinnostus herännyt - pituudella ei ollut tämän asian kanssa tekemistä.
No niin varmaan joo. Ja sana jota haet, on VAIVAANTUNUT. Ei mikään h*lvetin vaivautunut. Pinnalliset naiset on jostain syystä aina yksinkertasiakin. Tiedä mistä sekin johtuu...
Hommaa piilokorot niin ehkä käy flaksi sullakin.
onko se jotenkin miehisyyden merkki? hakkaisin kaikki teidän hujoppimiehet silmät kiinni, tuleeko siitä turvallinen olo ?
Miksei nainen laita sitä vaatimusta infoon? Ainiin, osahan oikeasti laittaa, varmasti hyvää mainostusta markkinoille tuollaiset pinnallisuudet xD
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?
Onko siellä tällainen tekninen rajausmahdollisuus? Toivottavasti myös paino vaaditaan ilmoittamaan ja sen perusteella voi rajata hakuaan. Ja itse asiassa, noista kahdestahan saa laskettua painoindeksin! Sehän vasta hienoa olisikin, jos voisi asettaa hakuehtoihin painoindeksin haarukaksi esim. BMI 18-24!
Lavatanssit oli vaan niin paljon helpompia. Nainen näki heti miehen pituuden ja kuuli tämän äänen. Aika harvoin miehet hakivat pidempiä naisia. Loppupeleissä lavatansseissa taisi kulua vähempi aika sopivan löytämiseen. Jos lähti treffeille, oli perusasiat jo tsekattu.
Vierailija kirjoitti:
onko se jotenkin miehisyyden merkki? hakkaisin kaikki teidän hujoppimiehet silmät kiinni, tuleeko siitä turvallinen olo ?
Tottakai mussukka hakkaisit :*
Todellisuudessa pitkä ja vahvannäköinen mies saa olla hyvin rauhassa näiltä pikku pullistelijoilta. Monet uhoajat kaikkoavat viimeistään siinä vaiheessa kun mies nousee seisomaan ja huomaavat erehdyksensä.
Mutta itse haluan myös tietyn vähimmäispituuden ylittävän miehen. Sori vain, mutta liian lyhyet ovat silmissäni korkeintaan söpöjä lemmikkejä. Ihan kivoja kavereina, mutta ei saa mitään värähtelyjä aikaiseksi.
Ehkä olen pinnallinen, mutta miehen pitää olla minua pitempi ja isompi muutenkin. Olen nainen 169 cm ja painan 60kg. Jos mies on korsi rinnallani, niin ei vaan syty. Tällainenkin oli äskettäin.
Onneksi ei tarvitse käyttää niinkin pinnallista ja turhaa sovellusta kuin Tinder.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa pitkä ja vahvannäköinen mies saa olla hyvin rauhassa näiltä pikku pullistelijoilta. Monet uhoajat kaikkoavat viimeistään siinä vaiheessa kun mies nousee seisomaan ja huomaavat erehdyksensä.
Mutta itse haluan myös tietyn vähimmäispituuden ylittävän miehen. Sori vain, mutta liian lyhyet ovat silmissäni korkeintaan söpöjä lemmikkejä. Ihan kivoja kavereina, mutta ei saa mitään värähtelyjä aikaiseksi.
Toimii joskus myös toisinpäin. Moni kiusaaja, jolla suurin saavuutus on ruuan jauhaminen ja nieleminen lapsena ja 190cm pitkäksi kasvaminen sen myötä, on jäänyt puolikuolleena makaamaan kun on valinnut väärän uhrin.
Muuten miksi rinnastaisit seksuaalisesti epäkiinnostavan miehen eläimeen?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse käyttää niinkin pinnallista ja turhaa sovellusta kuin Tinder.. :D
Samoin, kuten muutkin maksuttomat deittisovellukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule mussukka ei ole eka eikä todennäköisesti vika kertakaan kun joku hongan kolistelija juntti tulee päätä aukomaan ja tukkaan tulee :D Joku ihme tarve niillä on aina egoilla, sun miehes on varmaan ihan samanlainen baarissa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en erityisen pinnallinen ole, niin kyllä suuresti keskiarvosta alemmas poikkeavan pituuden salaamista vastaa se, jos vaikka nainen salaa olevansa huomattavasti ylipainoinen. Oli aika yllätys, kun menin treffeille ja paikalle saapui mies joka oli minua lyhyempi (olen 162 cm), ja jota olin vielä huomattavasti rotevampi ja painavampi. Oli korkokengissä, tunsin oloni amatsooniksi. Jos olisin tiennyt etukäteen, niin tilanne ei olisi tuntunut yhtä kauhealta.
Hyvä toi "tunsin oloni amatsooniksi". Että mies oikein julkesti tuottaa sinulle pahaa oloa ja tuskaa lyhyydellään. Mikä julmurisika! :D Naisten uhriutumisella ei ole mitään rajaa.
No, myös mies tunsi olonsa hyvin vaivautuneeksi kun ylsi niiden korkokenkieni takia juuri ja juuri leukaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin valinnut eri kengät ja miehenkin olotila olisi ollut varmasti aivan erilainen. Mun olotilalla ei niinkään ollut merkitystä, muuten kuin siten että tarpeettomasti sain toisen tuntemaan olonsa epämukavaksi. Molemmat lopulta todettiin ettei yhteistä ole tarpeeksi ja kummallakaan ei kiinnostus herännyt - pituudella ei ollut tämän asian kanssa tekemistä.
No niin varmaan joo. Ja sana jota haet, on VAIVAANTUNUT. Ei mikään h*lvetin vaivautunut. Pinnalliset naiset on jostain syystä aina yksinkertasiakin. Tiedä mistä sekin johtuu...
Hommaa piilokorot niin ehkä käy flaksi sullakin.
Laita nyt vaan se pituusvaatimus siihen omaan profiiliisi, äläkä vingu keskustelupalstoilla.
Eiköhän niistä kuvistä näe aika hyvin että minkä pituinen se tyyppi suurinpiirtein on. Jotenkin hölmöä ja alleviivaavaa laittaa vielä erikseen tekstiin, jossa sen sijaan kannattaa parilla lauseella kuvailla itseään ei-ulkonäöllisesti.
Harvoin tulee kadulla tai baarissa niin hyvännäköisiä miehiä vastaan kuin Tinderissä.