Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittakaa miehet pituutenne Tinderissä, niin saatte karsittua meidät pinnalliset naiset heti pois.

Vierailija
30.09.2017 |

Kun ainakin mulle sillä vaan on merkitystä.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko se jotenkin miehisyyden merkki? hakkaisin kaikki teidän hujoppimiehet silmät kiinni, tuleeko siitä turvallinen olo ?

Tottakai mussukka hakkaisit :*

Todellisuudessa pitkä ja vahvannäköinen mies saa olla hyvin rauhassa näiltä pikku pullistelijoilta. Monet uhoajat kaikkoavat viimeistään siinä vaiheessa kun mies nousee seisomaan ja huomaavat erehdyksensä.

Mutta itse haluan myös tietyn vähimmäispituuden ylittävän miehen. Sori vain, mutta liian lyhyet ovat silmissäni korkeintaan söpöjä lemmikkejä. Ihan kivoja kavereina, mutta ei saa mitään värähtelyjä aikaiseksi.

Voi kuule mussukka ei ole eka eikä todennäköisesti vika kertakaan kun joku hongan kolistelija juntti tulee päätä aukomaan ja tukkaan tulee :D Joku ihme tarve niillä on aina egoilla, sun miehes on varmaan ihan samanlainen baarissa xD

Noni, välitunti loppu jo, luokkaan siitä pikku-jonne. Aikuiset puhuu.

Vierailija
62/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit oli vaan niin paljon helpompia. Nainen näki heti miehen pituuden ja kuuli tämän äänen. Aika harvoin miehet hakivat pidempiä naisia. Loppupeleissä lavatansseissa taisi kulua vähempi aika sopivan löytämiseen. Jos lähti treffeille, oli perusasiat jo tsekattu.

Siis mitä eroa "lavatansseilla" ja sillä Onnelalla nyt tässä tilanteessa one? :D Olemme kai vain eri sukupolvea :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en erityisen pinnallinen ole, niin kyllä suuresti keskiarvosta alemmas poikkeavan pituuden salaamista vastaa se, jos vaikka nainen salaa olevansa huomattavasti ylipainoinen. Oli aika yllätys, kun menin treffeille ja paikalle saapui mies joka oli minua lyhyempi (olen 162 cm), ja jota olin vielä huomattavasti rotevampi ja painavampi. Oli korkokengissä, tunsin oloni amatsooniksi. Jos olisin tiennyt etukäteen, niin tilanne ei olisi tuntunut yhtä kauhealta.

Hyvä toi "tunsin oloni amatsooniksi". Että mies oikein julkesti tuottaa sinulle pahaa oloa ja tuskaa lyhyydellään. Mikä julmurisika! :D Naisten uhriutumisella ei ole mitään rajaa.

No, myös mies tunsi olonsa hyvin vaivautuneeksi kun ylsi niiden korkokenkieni takia juuri ja juuri leukaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin valinnut eri kengät ja miehenkin olotila olisi ollut varmasti aivan erilainen. Mun olotilalla ei niinkään ollut merkitystä, muuten kuin siten että tarpeettomasti sain toisen tuntemaan olonsa epämukavaksi. Molemmat lopulta todettiin ettei yhteistä ole tarpeeksi ja kummallakaan ei kiinnostus herännyt - pituudella ei ollut tämän asian kanssa tekemistä.

No niin varmaan joo. Ja sana jota haet, on VAIVAANTUNUT. Ei mikään h*lvetin vaivautunut. Pinnalliset naiset on jostain syystä aina yksinkertasiakin. Tiedä mistä sekin johtuu...

Hommaa piilokorot niin ehkä käy flaksi sullakin.

Laita nyt vaan se pituusvaatimus siihen omaan profiiliisi, äläkä vingu keskustelupalstoilla.

En vinkunut, neuvoin vaan. Onneksi mun ei tarvitse etsiä seuraa netissä. N 171 cm + 10 cm korkoa

Vierailija
64/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä.

Miehet ei huoli ylipainoisia ja naiset ei huoli alimittaisia.

Reilu peli.

Miehet ei huoli ylipainoisia? Naispuolinen kaverini on vaikeasti lihava ja lihavuus vaikuttaa haittaavan ihan arkielämää. Silti kiinnostuneita miehiä löytyy jonoksi asti

Ja mulla on yli 10 kaveria (alle 170 cm) joiden miehet ovat joko heidän kanssaan samanpituisia tai lyhempiä. Tämä miesten itkeminen kuinka eivät kelpaa pitkille naisille on ihmeellistä, sama kuin itse itkisin kun en kelpaa vaaleana naisena tummaihoisista tai aasialaisista kiinnostuneille miehille. Ja sanottakoon vielä että mun tutuista lyhyistä miehistä jokainen seurustelee tälläkin hetkellä.

Vierailija
65/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä jeesus. En voisi edes tapailla naista, jolle pituus merkitsee jotain. Olen itse 197cm, joten ei ole fysiikasta kiinni, vaan tuollaisia juttuja arvostavat ihmiset ovat...

Voi pyhä Jeesus sulla ei vissiin ole itselläsi minkäänlaisia preferenssejä naisissa? Kaikki käy? 200 kiloinen nainen? Mitä ihmettä kaltaisesi ihminen edes tekee tinderissä jos kerta sinulle on sama onko nainen kuinka painava, onko kalju, onko hippi jolla on 35 cm pituiset kainalokarvat tai naama täynnä lävistyksiä ja tatuointeja. Omituista että jollekin tulee yllätyksen ulkonäön merkitys deittisovelluksessa jossa on pääasiallisesti vain kuvia...

Vierailija
66/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa miehen pituuteen tuijottajat ovat tapailleet vaan pieni egoisia Suomi-poika lampaita, jotka tekee aina mitä sääntö Suomessa käsketään.

Itselleni siunatulla 175cm pituudella ei ole ollut mitään ongelmaa viedä naisia 2m kaappien nenän edestä, vaikka nainen oikeasti preferoisi pitkiä miehiä. Kyllä on pari kertaa makoisasti hymyilyttänyt ison hessu-hopon ilme, kun menikin saalis sivu suun! :D Ihan hyvin on lähtenyt myös matkaan itseäni 10+cm pidempää daamia.

Mutta preferoin minäkin naisissa: kapeaa vyötäröä, pyöreää persettä, treenattuja reisiä ja mitä näitä "luonteenpiirteitä", kuten pituus nyt on. Niin ja naiset voisivat laittaa sinne Tinderiin rehellisen kokovartalokuvan, niin vähentäisi varmasti turhaa vaivaa toisinkin päin.

Vierailija
67/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa naiset kuppikokonne tinderissä niin saatte karsittua meidät pinnalliset miehet heti pois

Vierailija
68/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse lyhyt nainen, ja ihmetyttää miten paljon niitä tosipitkiä miehikä on vapaana. 190 cm ja yli on paljon vapaana. Itse en tykkää niin pitkistä imisistä, näyttää jotenkin jättiläisiltä, lähes vammaislta, etenkin se lantion seutu on naismainen usein. Itse en seurustelisi yli 180 cm pitkän kanssa, näytän lapselta sen vieressä, hävettää kulkea kadulla, ja tanssiminenkin vaikeaa.Pitkä ja pätkä...

Vierailija
69/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?

Mulla oli profiilissa "pituusrajoitus" . Kerroin oman pituuteni (olen pitkä 178) ja toiseeksi laitoin, että mies voisi olla ainakin 5 senttiä pidempi. Ei paljoa näyttänyt olevan merkitystä, tai sitten osa miehistä ei vain osaa laskea tai tiedä omaa pituuttaan... Kävin treffeillä miesten kanssa, jotka olivat mua lyhyempiä tai aivan saman pituisia. Arvatkaa vain kuinka paljon sykähdyttää ja mieltä lämmittää huomata, että  mies on valehdellut koko ajan? Orastavakin kiinnostus katosi siinä vaiheessa kuin tuhka tuuleen. Uskoisin, että me kaikki suomalaiset tiedetään kuinka pitkiä olemme. Kiitos kouluterveydenhoidon. 

Olen ehkä pinnallinen, mutta haluan, että mies on edes pikkuisen pidempi. Olen tavannut muuten miehiä, jotka myöntävät suoraan, että etsivät isotissistä naista (en ole siis isotissinen), eikä siinä mitään. Meillä jokaisella on omat kriteerimme ja toiveemme kumppanin suhteen. 

Vierailija
70/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmota sinä paino. Lihapullat ei kiinnosta.

Vierailija
71/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se paino näkyy yleensä kuvissa jos ei ole laittanut monta vuotta vanhaa kuvaa. Olin itse tinderissä 1,5 kk ja sinä aikana skippasin kyllä kaikki joilla on epäselvä kuva koska a) joko yrittävät valehdella miltä näyttävät tai b) eivät ole puhtaat jauhot pussissa ja eivät halua että kukaan tunnistaa heitä siellä.

Mulla on pienet rinnat enkä ole siro, nämä ovat synnynnäisiä ominaisuuksia aivan kuten painoa enkä asiasta itke jos joku haluaa toisenlaisen naisen. Miehistä on ok toivoa kaikenlaista naiselta mutta nainen ei saa haluta pidempää miestä. Itse en ole siro vaan lihaksikas ja 170 cm enkä todellakaan vielä mieheni seurassa halua kokea itseäni jättiläiseksi niinkuin ystävieni. Joten haukkukaa pinnalliseksi, ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
72/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen" pituuskin on varmaan hyvä ilmoittaa, ettei pinnalliset hermostu.

Vierailija
73/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en erityisen pinnallinen ole, niin kyllä suuresti keskiarvosta alemmas poikkeavan pituuden salaamista vastaa se, jos vaikka nainen salaa olevansa huomattavasti ylipainoinen. Oli aika yllätys, kun menin treffeille ja paikalle saapui mies joka oli minua lyhyempi (olen 162 cm), ja jota olin vielä huomattavasti rotevampi ja painavampi. Oli korkokengissä, tunsin oloni amatsooniksi. Jos olisin tiennyt etukäteen, niin tilanne ei olisi tuntunut yhtä kauhealta.

Hyvä toi "tunsin oloni amatsooniksi". Että mies oikein julkesti tuottaa sinulle pahaa oloa ja tuskaa lyhyydellään. Mikä julmurisika! :D Naisten uhriutumisella ei ole mitään rajaa.

No, myös mies tunsi olonsa hyvin vaivautuneeksi kun ylsi niiden korkokenkieni takia juuri ja juuri leukaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin valinnut eri kengät ja miehenkin olotila olisi ollut varmasti aivan erilainen. Mun olotilalla ei niinkään ollut merkitystä, muuten kuin siten että tarpeettomasti sain toisen tuntemaan olonsa epämukavaksi. Molemmat lopulta todettiin ettei yhteistä ole tarpeeksi ja kummallakaan ei kiinnostus herännyt - pituudella ei ollut tämän asian kanssa tekemistä.

No niin varmaan joo. Ja sana jota haet, on VAIVAANTUNUT. Ei mikään h*lvetin vaivautunut. Pinnalliset naiset on jostain syystä aina yksinkertasiakin. Tiedä mistä sekin johtuu...

Hommaa piilokorot niin ehkä käy flaksi sullakin.

Laita nyt vaan se pituusvaatimus siihen omaan profiiliisi, äläkä vingu keskustelupalstoilla.

En vinkunut, neuvoin vaan. Onneksi mun ei tarvitse etsiä seuraa netissä. N 171 cm + 10 cm korkoa

Onneksi mun ei tarvitse kohottaa itsetuntoani keskustelupalstoilla nälvimällä. M 170 cm + 15 cm silinterihattua

Vierailija
74/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä olen pituuteni aina ilmoittanutkin. Harmillisesti naiset eivät yleensä ilmoita painoaan, koska kyllä se nyt vaan mulle merkkaa.

Vierailija
75/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naema Aslak kirjoitti:

Liikaa miehen pituuteen tuijottajat ovat tapailleet vaan pieni egoisia Suomi-poika lampaita, jotka tekee aina mitä sääntö Suomessa käsketään.

Itselleni siunatulla 175cm pituudella ei ole ollut mitään ongelmaa viedä naisia 2m kaappien nenän edestä, vaikka nainen oikeasti preferoisi pitkiä miehiä. Kyllä on pari kertaa makoisasti hymyilyttänyt ison hessu-hopon ilme, kun menikin saalis sivu suun! :D Ihan hyvin on lähtenyt myös matkaan itseäni 10+cm pidempää daamia.

Mutta preferoin minäkin naisissa: kapeaa vyötäröä, pyöreää persettä, treenattuja reisiä ja mitä näitä "luonteenpiirteitä", kuten pituus nyt on. Niin ja naiset voisivat laittaa sinne Tinderiin rehellisen kokovartalokuvan, niin vähentäisi varmasti turhaa vaivaa toisinkin päin.

Hieno voimaantumisfantasia, hukkapätkä. Mees takas kotios kasvamaan vähän pituutta ja yritä sitten uudelleen.

Vierailija
76/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pläski pläski

Vierailija
77/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se paino näkyy yleensä kuvissa jos ei ole laittanut monta vuotta vanhaa kuvaa. Olin itse tinderissä 1,5 kk ja sinä aikana skippasin kyllä kaikki joilla on epäselvä kuva koska a) joko yrittävät valehdella miltä näyttävät tai b) eivät ole puhtaat jauhot pussissa ja eivät halua että kukaan tunnistaa heitä siellä.

Mulla on pienet rinnat enkä ole siro, nämä ovat synnynnäisiä ominaisuuksia aivan kuten painoa enkä asiasta itke jos joku haluaa toisenlaisen naisen. Miehistä on ok toivoa kaikenlaista naiselta mutta nainen ei saa haluta pidempää miestä. Itse en ole siro vaan lihaksikas ja 170 cm enkä todellakaan vielä mieheni seurassa halua kokea itseäni jättiläiseksi niinkuin ystävieni. Joten haukkukaa pinnalliseksi, ei vois vähempää kiinnostaa.

Nainen, jolla ei ole rintoja on mielenkiinnoton. Hae silarit.

Vierailija
78/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?

Mulla oli profiilissa "pituusrajoitus" . Kerroin oman pituuteni (olen pitkä 178) ja toiseeksi laitoin, että mies voisi olla ainakin 5 senttiä pidempi. Ei paljoa näyttänyt olevan merkitystä, tai sitten osa miehistä ei vain osaa laskea tai tiedä omaa pituuttaan... Kävin treffeillä miesten kanssa, jotka olivat mua lyhyempiä tai aivan saman pituisia. Arvatkaa vain kuinka paljon sykähdyttää ja mieltä lämmittää huomata, että  mies on valehdellut koko ajan? Orastavakin kiinnostus katosi siinä vaiheessa kuin tuhka tuuleen. Uskoisin, että me kaikki suomalaiset tiedetään kuinka pitkiä olemme. Kiitos kouluterveydenhoidon. 

Olen ehkä pinnallinen, mutta haluan, että mies on edes pikkuisen pidempi. Olen tavannut muuten miehiä, jotka myöntävät suoraan, että etsivät isotissistä naista (en ole siis isotissinen), eikä siinä mitään. Meillä jokaisella on omat kriteerimme ja toiveemme kumppanin suhteen. 

Miksi asia pitää esittää tyyliin "vois olla" eikä suoraan "vain yli 185 cm pitkät miehet, ottakee yhteyttä"? Eikö rohkeus riitä kertomaan asioita niin kuin ne ovat?

Vierailija
79/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko se jotenkin miehisyyden merkki? hakkaisin kaikki teidän hujoppimiehet silmät kiinni, tuleeko siitä turvallinen olo ?

Tottakai mussukka hakkaisit :*

Todellisuudessa pitkä ja vahvannäköinen mies saa olla hyvin rauhassa näiltä pikku pullistelijoilta. Monet uhoajat kaikkoavat viimeistään siinä vaiheessa kun mies nousee seisomaan ja huomaavat erehdyksensä.

Mutta itse haluan myös tietyn vähimmäispituuden ylittävän miehen. Sori vain, mutta liian lyhyet ovat silmissäni korkeintaan söpöjä lemmikkejä. Ihan kivoja kavereina, mutta ei saa mitään värähtelyjä aikaiseksi.

Toimii joskus myös toisinpäin. Moni kiusaaja, jolla suurin saavuutus on ruuan jauhaminen ja nieleminen lapsena ja 190cm pitkäksi kasvaminen sen myötä, on jäänyt puolikuolleena makaamaan kun on valinnut väärän uhrin.

Muuten miksi rinnastaisit seksuaalisesti epäkiinnostavan miehen eläimeen?

Kato kaikille ei eläimet ole seksuaalisesti kiinnostavia eli tää rinnastus on toimiva Sä tykkäät hamstereista siinä mielessä, mutta onneks tää ei ole kovin yleinen juttu.

Vierailija
80/112 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pituus kiinnostavan miehiäkin. Olen 169 cm ja moni mies on helpottunut, kun omaa mittaa 176-178 cm. Kun tavataan se yksi ainoa kerta, mies onkin pituiseni tai jopa pienempi. Myös liian luiseva mies ei nappaa, taisi yksi syömishäiriöinenkin olla kerran.

Kannattaa laittaa selvät tiedot mitoista ja profiilikuvat muutenkin kasvoista ja vartalosta. Ja nykyään ei todellakaan kuvan tarvitse olla  viiden vuoden takaa, vaan vaikkapa samantien otettu ja päivityskin onnistunee joka sovelluksessa.

Jos naamani ei kiinnosta miestä, miehet osaavat kyllä kadota viestivaiheessakin oikein kivasti. Samaa teen kyllä itsekin, vaikka ulkoinen look olisi silmissäni miellyttävä, mutta joku kirjoitustyylissä mättää. Tai liika innokkuus.

Nettideittailu jäänee pysyväksi ilmiöksi tehdä siltoja ihmisten välille. Joillakin onnistuu, toisilla ei ja joillekin se on vain ajankulua sekä viihdettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä