Ilmoittakaa miehet pituutenne Tinderissä, niin saatte karsittua meidät pinnalliset naiset heti pois.
Kommentit (112)
Sama täällä. En ymmärrä tätä pituusmarmatusta, yhtälailla se on makuasia kuin se, että oletko tumma- vai vaaleapiirteinen. Itse olen avoin jälkimmäisen suhteen, mutta pituudesta en tingi.
T. onnellisesti yli 190cm miehen kanssa yhdessä
Vaikka en erityisen pinnallinen ole, niin kyllä suuresti keskiarvosta alemmas poikkeavan pituuden salaamista vastaa se, jos vaikka nainen salaa olevansa huomattavasti ylipainoinen. Oli aika yllätys, kun menin treffeille ja paikalle saapui mies joka oli minua lyhyempi (olen 162 cm), ja jota olin vielä huomattavasti rotevampi ja painavampi. Oli korkokengissä, tunsin oloni amatsooniksi. Jos olisin tiennyt etukäteen, niin tilanne ei olisi tuntunut yhtä kauhealta.
Isot on murheet naisilla nykymaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en erityisen pinnallinen ole, niin kyllä suuresti keskiarvosta alemmas poikkeavan pituuden salaamista vastaa se, jos vaikka nainen salaa olevansa huomattavasti ylipainoinen. Oli aika yllätys, kun menin treffeille ja paikalle saapui mies joka oli minua lyhyempi (olen 162 cm), ja jota olin vielä huomattavasti rotevampi ja painavampi. Oli korkokengissä, tunsin oloni amatsooniksi. Jos olisin tiennyt etukäteen, niin tilanne ei olisi tuntunut yhtä kauhealta.
Hyvä toi "tunsin oloni amatsooniksi". Että mies oikein julkesti tuottaa sinulle pahaa oloa ja tuskaa lyhyydellään. Mikä julmurisika! :D Naisten uhriutumisella ei ole mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä toi "tunsin oloni amatsooniksi". Että mies oikein julkesti tuottaa sinulle pahaa oloa ja tuskaa lyhyydellään. Mikä julmurisika! :D Naisten uhriutumisella ei ole mitään rajaa.
No, myös mies tunsi olonsa hyvin vaivautuneeksi kun ylsi niiden korkokenkieni takia juuri ja juuri leukaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin valinnut eri kengät ja miehenkin olotila olisi ollut varmasti aivan erilainen. Mun olotilalla ei niinkään ollut merkitystä, muuten kuin siten että tarpeettomasti sain toisen tuntemaan olonsa epämukavaksi. Molemmat lopulta todettiin ettei yhteistä ole tarpeeksi ja kummallakaan ei kiinnostus herännyt - pituudella ei ollut tämän asian kanssa tekemistä.
"Tumma 182/80 urheilullinen mies, savuton ja lapseton".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, myös mies tunsi olonsa hyvin vaivautuneeksi kun ylsi niiden korkokenkieni takia juuri ja juuri leukaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin valinnut eri kengät ja miehenkin olotila olisi ollut varmasti aivan erilainen. Mun olotilalla ei niinkään ollut merkitystä, muuten kuin siten että tarpeettomasti sain toisen tuntemaan olonsa epämukavaksi. Molemmat lopulta todettiin ettei yhteistä ole tarpeeksi ja kummallakaan ei kiinnostus herännyt - pituudella ei ollut tämän asian kanssa tekemistä.
No niin varmaan joo. Ja sana jota haet, on VAIVAANTUNUT. Ei mikään h*lvetin vaivautunut. Pinnalliset naiset on jostain syystä aina yksinkertasiakin. Tiedä mistä sekin johtuu...
Vierailija kirjoitti:
Isot on murheet naisilla nykymaailmassa.
Ei se ole murhe, se on kriteeri. Sille miehelle se voi olla murhe ja turhauttavaa, kun yhteydenpito katkeaa siihen, kun kysyn pituutta. Hän voisi käyttää senkin ajan jonkun toisenlaisen, itselleen sopivamman naisen kanssa jutteluun.
Ap
Miesten ei muutenkaan kannattaisi ottaa yhteyttä sellaisiin naisiin joiden kriteeteitä ei täytä. Saavat vain pakit.
Miksi ap ei laita profiiliinsa pituusrajoitusta?
Laita siihen oma pituutesi, jolloin suuri osa lyhyistä miehistä antaa sinulle rastin, koska tunne on yleensä molemminpuolinen. Lyhyet miehet eivät yleensä halua pitkiä naisia. Voihan sen pituuden kysyä myös ennen treffeille lähtemistä jos pitää sitä tärkeänä.
Itse en laita pituutttani, koska en halua valehdella. Tiedän, että moni mies valehtelee pituutensa ja siten naiset eivät edes välttämättä tiedä kuinka pitkä on oikeasti 175cm pitkä mies. Se on alle tuon maagisen 180cm rajan, jolloin moni nainen laittaisi minulle rastia sen takia, vaikka en olisi livenä heille liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Koska pelkää näyttävänsä pinnalliselta eikä sellainen saa hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti näin päin. Minulle miehen pituudella ei ole mitään merkitystä (kuvista kyllä näkee, ettei mies ole lyhytkasvuinen esim. 140cm tai friikin pitkä 200cm+), ja karsin ilmoitetusta lukemasta välittämättä pois kaikki, jotka sen pituutensa ILMOITTAVAT. Kahdesta syystä:
1) joko he ovat itse niin pinnallisia että heille pituudella on merkitystä tai 2) he luulevat että kaikki naiset ovat niin pinnallisia, että pituudella on merkitystä. En halua tavata ihmistä jolle pituus on noin merkittävä tai jopa ainoa tekijä ihmisessä (usein näkee profiileja, joissa miehellä ei ole MITÄÄN muuta tekstiä kuin pituus!). Tai joka on niin naisvihaaja että luulee kaikkien naisten haluavan tuon jonkun tässäkin mainitseman "tumman pitkän toimitusjohtajan". Pinnalliset deittailkoot keskenään ja nuo naisvihaajat olkoot ilman. Jos senttisi ovat ainoa jota sinulla on tarjota, et ole minua varten.
Ps. olen tavannut mm. miehen, joka treffeillä osoittautui pari senttiä itseäni lyhemmäksi. Yhdet parhaista treffeistä ikinä, mies oli yksi itsevarmimmista koskaan tapaamistani miehistä! Noin 160cm pituus ei ollut hänellä varmaan käynyt edes mielessä, ja sen kyllä huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Laita siihen oma pituutesi, jolloin suuri osa lyhyistä miehistä antaa sinulle rastin, koska tunne on yleensä molemminpuolinen. Lyhyet miehet eivät yleensä halua pitkiä naisia. Voihan sen pituuden kysyä myös ennen treffeille lähtemistä jos pitää sitä tärkeänä.
Ei nyt näinkään. Useimmille miehille naisen pituudella ei ole juurikaan väliä vaan ensimmäisenä tulee mieleen, että nainen haluaa miehen olevan pidempi. Toki jos nainen ajattelee asian samalla tavalla, on typeryyden kierre valmis
Samalla logiikalla voisi naisia pyytää laittamaan ilmoituksiin kuppikokonsa, että pinnalliset miehet osaisivat karsiutua.
Ai jaa? Ai onko henkilökohtaisten asioiden repostelu julkisesti kuitenkin epämiellyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Itse en laita pituutttani, koska en halua valehdella. Tiedän, että moni mies valehtelee pituutensa ja siten naiset eivät edes välttämättä tiedä kuinka pitkä on oikeasti 175cm pitkä mies. Se on alle tuon maagisen 180cm rajan, jolloin moni nainen laittaisi minulle rastia sen takia, vaikka en olisi livenä heille liian lyhyt.
On mulla oma pituus, mutta paljon tulee matcheja lyhyemmiltä miehiltä. Pitkä nainen on kuulemma niin upea. Sitten mua harmittaa, kun olen näin rajoittunut. Mutta kun olen :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla voisi naisia pyytää laittamaan ilmoituksiin kuppikokonsa, että pinnalliset miehet osaisivat karsiutua.
Ai jaa? Ai onko henkilökohtaisten asioiden repostelu julkisesti kuitenkin epämiellyttävää?
Rintojen koko ja ylipaino/paino ovat sellaisia asioita, jotka näkyvät päällepäin eikä niissä ole numeroilla väliä vaan sillä, miltä näyttää. Pituutta taas on kuvasta vaikea arvioida. Rinnat ovat kyllä hitusen intiimimpi kehonosa kuin pituus. Kyllähän mäkin ilmoitan suorilla pituuteni, mutta en kysele, roikkuuko kivekset tai minkä kokoinen penis on. En edes peppua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko pituus henkilökohtainen asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintojen koko ja ylipaino/paino ovat sellaisia asioita, jotka näkyvät päällepäin eikä niissä ole numeroilla väliä vaan sillä, miltä näyttää. Pituutta taas on kuvasta vaikea arvioida. Rinnat ovat kyllä hitusen intiimimpi kehonosa kuin pituus. Kyllähän mäkin ilmoitan suorilla pituuteni, mutta en kysele, roikkuuko kivekset tai minkä kokoinen penis on. En edes peppua.
Ap
Murrosiän muutoksiin kuuluu se, että kivekset alkaa roikkua; toisilla komeammin ja toisilla vähemmän.
Hohhoijjaaa