Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan

Vierailija
30.09.2017 |

En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Kommentit (388)

Vierailija
181/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä on ihan normaali prostituutio. Hu*ria on ollut aina.

Ei uusi termi ilmiötä uudeksi muuta.

Vierailija
182/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin...Olen 40v nainen ja siksi kai tuo ilmiö on niin käsittämätön. Meidän nuoruudessa uskottiin tasa-arvoon ja vahvoihin naisiin. Ei kenelläkään edes ollut silareita ja niiden hankkiminen jonkun tuntemattoman miehen rahoilla antamalla vastikkeeksi p.llua olisi ollut pahin nöyryytys koskaan. Mutta globaalissa maailmassa on nykyään niin paljon köyhyyttä, sekä henkistä että rahallista, että kaikki on mennyt päin v.ttua. 90-luvulla musiikkiviedoissa naisilla oli vaatteet päällä ja olivat fiksuja ja vahvoja, esim. Alanis Morrissette, Anouk, Natalia Imbruglia...Mitään perän heilutuksia ja herutuksia ei nähty mistään. Voi aikoja, voi tapoja. t. Mummo

Et sinä ole mummo. Monella ikäiselläsi on vaippaikäisiä lapsia.

t. N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yllättävää, että tämäkin ilmiö on ongelma vain täysin ulkopuolisille naisille. :D Sokeribeibille ja isukille enemmän kuin ok, ulkopuolisia miehiä ei kiinnosta yhtään ja ulkopuoliset naiset kihisevät kiukusta kuka mistäkin syystä. :D

Miten ajattelit tuon ulkopuolisen? Onko sugar daddyn vaimo jota hän pettää sugarbabyn kanssa, ulkopuolinen? Onko äiti jonka teini on ajautumassa prostituutioon ulkopuolinen? Onko yhteiskunta joka yrittää estää hyväksikäytöt ulkopuolinen? Onko veronmaksaja joka ei halua maksaa sukupuolitautien hoitoa, raskauden keskeytyksiä ym. ulkopuolinen? Se kelle jaat on kaiikien asia samoin kuin se mitä syöt.

Tässä ketjussa on lähinnä puhuttu täysi-ikäisten välisestä hyötysuhteesta, eikä teineistä. Kellään ei ole siinä nokan koputtamista, jos kaksi aikuista päättää alkaa suhteeseen keskenään.

Itse parikymppisenä kirjauduin SeekingArrangements-sivustolle, ja tapasin sen kautta muutaman mukavan miehen. Ihan sugardaddyksi en ketään heistä tituleeraisi - sen verran nuoria olivat kaikki. Yhteistä kaikille oli erittäin stressaava ja kiireinen työ, jolta ei ehtinyt 'normaaleja' väyliä myöden naisia tapaamaan sekä korkea tulotaso. Minä opiskelin tuolloin Lontoon lähellä ja suhteemme olivat molemmille osapuolille win-win -situation.

Vierailija
184/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yllättävää, että tämäkin ilmiö on ongelma vain täysin ulkopuolisille naisille. :D Sokeribeibille ja isukille enemmän kuin ok, ulkopuolisia miehiä ei kiinnosta yhtään ja ulkopuoliset naiset kihisevät kiukusta kuka mistäkin syystä. :D

Miten ajattelit tuon ulkopuolisen? Onko sugar daddyn vaimo jota hän pettää sugarbabyn kanssa, ulkopuolinen? Onko äiti jonka teini on ajautumassa prostituutioon ulkopuolinen? Onko yhteiskunta joka yrittää estää hyväksikäytöt ulkopuolinen? Onko veronmaksaja joka ei halua maksaa sukupuolitautien hoitoa, raskauden keskeytyksiä ym. ulkopuolinen? Se kelle jaat on kaiikien asia samoin kuin se mitä syöt.

Lähinnä palstamammana jolle asia ei kuulu millään tavalla. Jos mitään vaimoa edes on niin eiköhän se ole miehen ja vaimon välinen asia. Toivottavasti vaimo ei ole ottanut mieheltä penniäkään, ettei hänkin ole kurtisaani. Nyt on puhuttu tuosta 25 vuotiaasta aikuisesta naisesta, eikä mistään teineistä. Ei yhteiskuntaa kiinnosta oikeatkaan hyväksikäytöt kuten avioerossa miehensä putsaavat vaimot. Ehkäisyasiat jokainen hoitakoot itse. Miksi vedät keskusteluun ihan päättömiä asioita? Voit perustaa noista vaikka jokaisesta oman ketjun halutessasi.

Vierailija
185/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt niin kummallista ole. Ennen oli ihan normaalia, että mies elätti vaimonsa ja perheensä ja osti näille kaiken.

Jos nyt mietitään viiskymppisten suomalaismiesten tuontivaimoja Thaimaasta ja Venäjältä niin ei tuo sugar daddy touhu kauhean kaukaa kierrä. Harva niistä mitään rakkausliittoja on, vauraan miehen rahalla parempaa elämää.

Jos joku haluaa käyttää ylimääräiset rahansa "hyväntekeväisyyteen" ja saa köyhälle hyvän mielen niin miksi ei.

Suurimmassa osassa maailmaa rakkausavioliittoja ei edes ole. Ei ole ollut meilläkään edes koko itsenäisyyden aikaa. Ja näihinkin mitä nyt on liittyy loputtomasti järkiperusteita, taloudellisia motiiveja yms. Ja puolet kariutuu silti. Romanttista hömppäviihdettä liikaa ahmineet mammat ovat menettäneet vain todellisuudentajunsa lopullisesti.

Vierailija
186/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen summa tilillä kiinnittää pankin huomion eli verottaja voi ottaa yhteyttä.

Vierailija
187/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan monella sokeritoukkiakin?

Missikisoihin lahjoitti joku puvut joissa luki Daddys Girl, yikes!

Vierailija
188/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan antaminen on taloudellista ja henkistä vallankäyttöä, jossa itsensä kanssa epävarma rikkinäinen nuori nainen on riippuvainen sugar daddystä. Tuo ilmiö voi pohjautua naisen olemattomaan isäsuhteeseen. Miehelläkin on sellainen olo, että antaa tikkukaramellin silmät kielten odottavalle tytölle. Tytön ongelma ei ole pohjimmiltaan se, ettei hän saanut merkkilaukkua vaan se, ettei hänelle ole koskaan kehittynyt realistista käsitystä miehistä. Eihän sellaisen naisen olekaan helppo edetä hyödyntäen muita kuin fyysisiä resurssejaan.

Vierailija
189/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti aikuisia ihmisiä, jolle tällainen elämäntapa olisi jokin yllätys. Ainahan sellaisia kokotteja on ollut.  Olin aivan nuorena Pariisissa, siellä tavaratalossa näki paljon vanhoja miehiä, joilla oli nuori viimeisen päälle tällätty pimuli  mukana käsikynkässä. Se tavaratalo oli Gallerias Lafayette.  Suomessa ei aivan noin paljon heitä julkisuudessa nähty. Minäkin tiedän erään äitini tutun,  joka aikoinaan seurusteli ( oli köyhistä oloista , mutta koulutettu ) rikkaan miehen kanssa. Mies kustansi hänelle mitä vaan pyysi, myös matkustelivat paljon. Toi kaikkea kivaa tutuille ulkomailta.  Ei hänen avioliitossa syntyneet lapsensa tiedä yhtään mitään siitä suhteesta. Enkä minä missään tapauksessa kerro heille mitään,  vien salaisuudet hautaan asti.  Oli minulla aikoinaan myös työpaikalla rikas mies, joka elätti perheensä lisäksi nuorta kaunista naista, joka myös oli meillä työssä.     Kuka mies nyt rumaa kuljettelisi matkoilla mukanaan.  S e suhde sammui aikanaan.       Myös varakkailla naisilla on avokkina rutiköyhiä mutta vaativia nuorukaisia, usein" kehitysmaista." Mitä se minulle kuuluu !!!

Vierailija
190/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kahden pikkutytön äitinä syvästi, että tyttäreni kouluttautuvat ja opiskelevat ammatin jolla ihan itse elättävät itsensä. Ei kukaan vanha pappa. En hetkeäkään usko ettei seksi liity kuvioihin myös noissa hommissa.

Vierailija
191/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti moraali vielä palaa Suomeen ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
192/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarik ja Hesarin jutut olivat tietyn sivuston mainoksia - media meni lankaan

Todellisuussa Daddy odottaa seksuaalisia palveluita tapahtuvan tapaamisten yhteydessä ja siitä puhutaan aika avoimesti

Nimimerkillä kokemusta on

Vierailija
193/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hienoa pyhittää elämänsä miesten miellyttämiseen? Kauneusleikkaukset, jotta kelpaisi ja olisi miesten ihailema. Itsensä myyminen. Koko elämä alistettuna miehille ja sille minkä ajatellaan miellyttävän miesten silmää. Seksin antaminen miehille kun on ensin muokannut itsestään miehiä miellyttävämmän. Järkyttävää, surullista.

Vierailija
194/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hienoa pyhittää elämänsä miesten miellyttämiseen? Kauneusleikkaukset, jotta kelpaisi ja olisi miesten ihailema. Itsensä myyminen. Koko elämä alistettuna miehille ja sille minkä ajatellaan miellyttävän miesten silmää. Seksin antaminen miehille kun on ensin muokannut itsestään miehiä miellyttävämmän. Järkyttävää, surullista.

Sillä on varmaan syynsä, jos noin toimii. Jos ei ole koskaan ollut aitoa välittävän ja huomioivat isän mallia, voi huomion kerääminen aikuisiällä saada aika erikoisia piirteitä. Aika monet varmasti ykdinhuoltajaperheistä tai muutoin epätyypiölisistä perheoloista.

Vierailija
195/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään itiksessä näin 30-40v suomalaisen rillipäisen harmaavarputantan lähi-itäläisen 20-25v miehen kanssa. Kävelivät käsi kädessä.

Mutta tuollaistahan mammat ei tuomitse. Ja kyllähän ne mammojen turkki gambia lomaromanssit myös ovat täyttä rakkautta.

Meinaatko, että se varpunen maksaa sille miehelle vai? Mistä sinä tiedät, minkä ikäisiä he olivat? 

Vierailija
196/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän esimerkiksi naapureiden pettäminen ja alkoholismikaan kuulu minulle, mutta kyllä minä silti halveksin pettäjiä ja känniääliöitä. Ei se, ettei asia kuulu minulle, tee pettämisestä ja ryyppäämisestä yhtään sen hohdokkaampaa. 

Vierailija
197/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.

Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.

Kuvottavaa ja ihmisarvoa halventavaa toimintaa miehiltä.

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Yliopistoa ei käydä, koulua voidaan käydä. Yliopistossa opiskeleva fiksu nainen osaa kirjoittaa paremmin, kaikin puolin. Ettäkö sugar daddy on keino saada vaatteita - ? Ilmeisesti kirjoittaja olisi ilman rihman kiertämää opiskelijakämpässään, jos tätä rahoittajaa ei olisi.

Ehkä olisi tarpeen pohtia, kannattaako näin massiivisen avuttomuuden vallassa edes kuvitella käyvänsä sitä yliopistoa.

Vierailija
198/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän esimerkiksi naapureiden pettäminen ja alkoholismikaan kuulu minulle, mutta kyllä minä silti halveksin pettäjiä ja känniääliöitä. Ei se, ettei asia kuulu minulle, tee pettämisestä ja ryyppäämisestä yhtään sen hohdokkaampaa. 

Kuuluuhan, naapurina voit hälyyttää poliisit ja ilmoittaa isännöitsijälle jos alkkari meluaa ja ölisee yökaudet.

Vierailija
199/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.

Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.

Kuvottavaa ja ihmisarvoa halventavaa toimintaa miehiltä.

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Yliopistoa ei käydä, koulua voidaan käydä. Yliopistossa opiskeleva fiksu nainen osaa kirjoittaa paremmin, kaikin puolin. Ettäkö sugar daddy on keino saada vaatteita - ? Ilmeisesti kirjoittaja olisi ilman rihman kiertämää opiskelijakämpässään, jos tätä rahoittajaa ei olisi.

Ehkä olisi tarpeen pohtia, kannattaako näin massiivisen avuttomuuden vallassa edes kuvitella käyvänsä sitä yliopistoa.

Kyllä sinne päästetään meitä äidinkielivammaisiakin :)

Tosin en möisi itseäni sadakseni materiaa.

Eri.

Vierailija
200/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa on ihan yleisesti hyväksyttävää, että naimisissa olevillakin miehillä on nuoria lukiolaisia/opiskelijoita sponsoroitavinaan. Sama ilmiö toivottavasti tulee meillekin. Tuosta hyötyvät kaikki. Eikä vähiten se miehen vaimo, jonka ei tarvitse keksiä tekosyitä ja valitella haluttomuuttaan.