Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan
En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Kommentit (388)
Nimen muutos aikaisempaan. Sama tarkoitus.
Oikein rikkaat hummustelee eli sanelevat mitä haluavat jotta toinen osapuoli saa kalliita veskoja ja mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että yhteiskunta on ottanut pienen taka-askeleen. Vasta on päästy pois siitä, että nainen oli miehelleen alisteinen, ns. hellan ja nyrkin välissä. Tämä sugar daddy -ilmiö, instabeibet jne. ovat askel menneisiin aikoihin. Naisen arvoa mitataan siinä, kuinka seksikäs ja timmi hän on. Koulutettu itsenäinen nainen oli vielä vaikkapa kymmenen vuotta sitten tavoitellumpi ihanne. Nuo sugar daddyt ovat kuitenkin usein menestyneitä, joten kyseessä on alisteinen suhde.
No itsehän naiset nuo arvot valitsevat. Ei heitä kukaan pakota laittamaan sosiaaliseen mediaan kuvia joissa esitellään p******ikää ynnä muuta hyvin vähissä vaatteissa. Käsittääkseni he ihan itse valitsevat tyylinsä, monethan ovat niin ahneita ja pinnallisia että heillä pitää välttämättä olla kaikki ne asiat, jotka milloinkin ovat ns. muotia, että he suostuvat mihin tahansa saadakseen niitä. Itsepähän ovat tiensä valinneet, turha siitä on muita syyttää. Omasta tyhmyydestään.
5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on ihan yleisesti hyväksyttävää, että naimisissa olevillakin miehillä on nuoria lukiolaisia/opiskelijoita sponsoroitavinaan. Sama ilmiö toivottavasti tulee meillekin. Tuosta hyötyvät kaikki. Eikä vähiten se miehen vaimo, jonk
a ei tarvitse keksiä tekosyitä ja valitella haluttomuuttaan.Toivottavasti ne vaimot saavat myös hakea kiihokkeita avioliittonsa ulkopuolelta.
Millä rahoilla, jos jo muutenkin loisivat kotirouvina. Jos oikeasti himottaisi, niin tyydyttäisivät miehensäkin. Siitähän juuri kyse.
Naiset saa ilmaiseksikin. Jos ei omaa miestään halua niin se on eri asia kuin olla kokonaan ilman seksuaalisuuden ja läheisyyden tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hienoa pyhittää elämänsä miesten miellyttämiseen? Kauneusleikkaukset, jotta kelpaisi ja olisi miesten ihailema. Itsensä myyminen. Koko elämä alistettuna miehille ja sille minkä ajatellaan miellyttävän miesten silmää. Seksin antaminen miehille kun on ensin muokannut itsestään miehiä miellyttävämmän. Järkyttävää, surullista.
Olen tuo joka kirjoitti aiemmin omasta sugardaddy kokemuksesta. Oma kokemus oli, että nimenomaan sain ikätovereita enemmän keskityttyä täysillä opiskeluun ja itseä miellyttäviin asioihin. Ei ollut rahahuolia, ei stressiä, ei opintolainaa. Mitään kauneusleikkauksia tai miestenmiellyttämisleikkejä en harrastanut. Pari kertaa kuussa vietin aikaa ulkomailla mukavan ja komean ihmisen kanssa lomaillen luksuskohteissa, syöden hyvää ruokaa, käyden pitkiä kiinostavia keskusteluja ja harrastaen hyvää seksiä. Oli muuten paras seksikumppanini siihen mennessä, oikeasti näki vaivaa nautintoni eteen. Viikonlopuista jäi ihania muistoja. Ja väittäisin että seksitauteja tulee enemmänkin niille jotka pokailee baarista yhdenyönjuttuja.
Miten tuo juttu sitten loppui? Oliko tuo kuitenkin ihan avoin kuvio, että esimerkiksi kaverisi ja sukulaisesi tiesivät tästä suhteesta? Oletko kertonut uusille kumppaneillesi tästä suhteesta? Kysyin tätä jo tuolla aiemminkin, mutta siihen ei vastattu.
Loppui kun elämässä alkoi molemmilla olemaan liikaa kiireitä, kesti vähän päälle kaksi vuotta. Sukulaisille en kertonut, kuten en ole kertonut muistakaan seksikumppaneistani. Mielestäni se ei heille kuulu. Kavereille ja nykyiselle kumppanille olen puhunut aivan avoimesti. Nykyisen miehen kanssa itse asiassa oltiin hyviä ystäviä vielä tämän sugardaddy järjestelyn ollessa käynnissä ja osittain järjestelyn loppumiseen vaikutti se, että ihastuimme toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on ihan yleisesti hyväksyttävää, että naimisissa olevillakin miehillä on nuoria lukiolaisia/opiskelijoita sponsoroitavinaan. Sama ilmiö toivottavasti tulee meillekin. Tuosta hyötyvät kaikki. Eikä vähiten se miehen vaimo, jonk
a ei tarvitse keksiä tekosyitä ja valitella haluttomuuttaan.Toivottavasti ne vaimot saavat myös hakea kiihokkeita avioliittonsa ulkopuolelta.
Japanilaiset naiset vihaa seksiä. Jos naiset saisivat päättää, olisi heillä seksiä kaksi kertaa elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt niin kummallista ole. Ennen oli ihan normaalia, että mies elätti vaimonsa ja perheensä ja osti näille kaiken.
Jos nyt mietitään viiskymppisten suomalaismiesten tuontivaimoja Thaimaasta ja Venäjältä niin ei tuo sugar daddy touhu kauhean kaukaa kierrä. Harva niistä mitään rakkausliittoja on, vauraan miehen rahalla parempaa elämää.
Jos joku haluaa käyttää ylimääräiset rahansa "hyväntekeväisyyteen" ja saa köyhälle hyvän mielen niin miksi ei.
Mene Aasiaan ja etsi sieltä rakkausliitto. Voitat 10 000 euroa.
En nyt sanoisi niinkään, kun ottaa huomioon sen valtavan vetovoiman, mitä toisiamme kohtaan tunsimme. Jos olisi ollut kyse pelkästä liiketoimesta, niin en varmaankaan olisi sellaista tuntenut :P.
Olen itsekin alkanut miettiä sugar daddyn hankkimista. Olen tajunnut että ei miehillä ole mitään muuta annettavaa kuin raha ja resurssit. Joskus tyhmänä nuorena tyttönä uskoin rakkauteen ja tasa-arvoisiin parisuhteisiin ja niihin hyviin perhearvoihin. Olen kuitenkin lyhyen elämäni aikana oppinut että miehen "rakkaus" kestää sen aikaa kun nainen on nätti ja nuori. Parisuhteessakin moni on pelkän seksin takia. Miksi uhraisin parhaan osan nuoruudestani jonkun miehen kanssa saamatta mitään vastineeksi. Ei miehet oikeasti arvosta tai kunnioita niitä neitsytvaimojaan tai lastensa äitejä, heitä petetään mennen tullen nuorempien ja nätimpien naisten kanssa. Ei miehet edes halua nykyisin perhettä joten parisuhteissa on vielä vähemmän järkeä naisten kannalta.
En kyllä edes tarvitse tai halua miestä tällä hetkellä mutta voin harkita sellaisen ottamista jos hän tarjoaa minulle jotain konkreettista hyötyä, mihinkään miehen sanoihin tai "rakkaudenosoituksiin" ei kannata luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin...Olen 40v nainen ja siksi kai tuo ilmiö on niin käsittämätön. Meidän nuoruudessa uskottiin tasa-arvoon ja vahvoihin naisiin. Ei kenelläkään edes ollut silareita ja niiden hankkiminen jonkun tuntemattoman miehen rahoilla antamalla vastikkeeksi p.llua olisi ollut pahin nöyryytys koskaan. Mutta globaalissa maailmassa on nykyään niin paljon köyhyyttä, sekä henkistä että rahallista, että kaikki on mennyt päin v.ttua. 90-luvulla musiikkiviedoissa naisilla oli vaatteet päällä ja olivat fiksuja ja vahvoja, esim. Alanis Morrissette, Anouk, Natalia Imbruglia...Mitään perän heilutuksia ja herutuksia ei nähty mistään. Voi aikoja, voi tapoja. t. Mummo
Mummolle tiedoksi, että feminismin nousun länsimaissa mahdollistivat mukautuvat ja naisia arvostavat miehet. Jossain vaiheessa kuitenkin raja tulee vastaan ja se on tullut jo jonkin aikaa sitten, koska naiset ahneuksissaan eivät ymmärtäneet huomioida myös miehiä yhteiskunnan muutoksissa. Naisten on taas paras vähitellen sopeutua siihen luonnolliseen asemaansa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BXX7WJMAaIp/?hl=fi Ollapa purjeveneen kapteeni. :D Kyllä olisi masto pystyssä..
Taitaa olla moottoripaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kaksinaismoralismia täällä.
Jos joku nuori nainen haluaa seksiä ilman rakkautta, miksi se olisi sen hyveellisempää työttömän Jarskan kanssa kuin vauraan Timon jolla on huvila ja purjevene? Jos kerran on varaa valita mielin määrin.
Miksi olisi jotenkin moraalista nauttia seksistä ja oleilusta yhdessä ilman että se on suurta rakkautta, vain jos toisella on enemmän rahaa kuin toisella.
Nuoret naiset vaan ei ajattele nykyään että tytön pitää pihdata, koska... Niin, miksikäs se olikaan. Missä kohtaa poikien olisi moraalitonta mennä sänkyyn rakastamatta sitä partneria, ja hui kamala vaikka ottaa vastaan joku kolmea kello lahjana. Sehän olisi taas varsinainen panomies. Miksi jopa sana panomies on kehu?Ja todellakaan mun seksimenneisyys ei kuulu mun nykyiselle miehelle, vaikka en olekaan se jolta kysyttiin. Muuta kuin sen verran, että hän on valtavan Tyrväinen siitä miten taitava olen.
Varmasti on kyrväinen siitä mitä olet. Nykyään myös opetetaan: Harrastat seksiä myös kaikkien niiden kanssa, joiden kanssa seksikumppanisi on harrastanut seksiä. Eli miehesi saa ex-panomiestesi dna-jämiä sinusta + tautiset levittävät tauteja. Lisäksi jos toinen haluaa moraalisesti puhtaan kumppanin niin sinun on sitä väärin häneltä kieltää ja tyrkyttää itsesi sellaiselle.
Yhtä paljon niitä kumppaneita ja menneisyyttä sillä mun onnellisen kyrväisellä miehellä on, eikä hänellä silti ole sen enempää ongelmia moraalin kanssa kuin mullakaan.
Molempien villi nuoruus ja opiskeluajan seikkailut on takana, nykyään on hyvät ammatit ja työt, ja parisuhde jossa on paljon seksiä.Hauskaa oli silti parikymppisenä, eipä nyt tarvi kipuilla elämättömän elämän kanssa eikä kaiken sen seksin jota ei ole saanut.
Eikä käy seksielämä tylsäksi, otetaan uusi genre kehiin.
Miksi ihmeessä kukaan kipuilisi seksin kanssa jota ei ole saanut kun sitä on joka päivä tarjolla? Ehkä joidenkin elämä ei pyöri seksin ympärillä niin kuin sinun elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hienoa pyhittää elämänsä miesten miellyttämiseen? Kauneusleikkaukset, jotta kelpaisi ja olisi miesten ihailema. Itsensä myyminen. Koko elämä alistettuna miehille ja sille minkä ajatellaan miellyttävän miesten silmää. Seksin antaminen miehille kun on ensin muokannut itsestään miehiä miellyttävämmän. Järkyttävää, surullista.
Olen tuo joka kirjoitti aiemmin omasta sugardaddy kokemuksesta. Oma kokemus oli, että nimenomaan sain ikätovereita enemmän keskityttyä täysillä opiskeluun ja itseä miellyttäviin asioihin. Ei ollut rahahuolia, ei stressiä, ei opintolainaa. Mitään kauneusleikkauksia tai miestenmiellyttämisleikkejä en harrastanut. Pari kertaa kuussa vietin aikaa ulkomailla mukavan ja komean ihmisen kanssa lomaillen luksuskohteissa, syöden hyvää ruokaa, käyden pitkiä kiinostavia keskusteluja ja harrastaen hyvää seksiä. Oli muuten paras seksikumppanini siihen mennessä, oikeasti näki vaivaa nautintoni eteen. Viikonlopuista jäi ihania muistoja. Ja väittäisin että seksitauteja tulee enemmänkin niille jotka pokailee baarista yhdenyönjuttuja.
Miten tuo juttu sitten loppui? Oliko tuo kuitenkin ihan avoin kuvio, että esimerkiksi kaverisi ja sukulaisesi tiesivät tästä suhteesta? Oletko kertonut uusille kumppaneillesi tästä suhteesta? Kysyin tätä jo tuolla aiemminkin, mutta siihen ei vastattu.
Loppui kun elämässä alkoi molemmilla olemaan liikaa kiireitä, kesti vähän päälle kaksi vuotta. Sukulaisille en kertonut, kuten en ole kertonut muistakaan seksikumppaneistani. Mielestäni se ei heille kuulu. Kavereille ja nykyiselle kumppanille olen puhunut aivan avoimesti. Nykyisen miehen kanssa itse asiassa oltiin hyviä ystäviä vielä tämän sugardaddy järjestelyn ollessa käynnissä ja osittain järjestelyn loppumiseen vaikutti se, että ihastuimme toisiimme.
Eli tuo oli sitten kuitenkin sellainen suhde, josta et halunnut avoimesti kertoa. Vietit paljon aikaa tämän ihmisen kanssa, joten siinä mielessä voisi ajatella olevan kyse enemmänkin seurustelusuhteesta kuin pelkästä seksisuhteesta. Oliko alun perinkin molemmille selvää, että kyse on väliaikaisesta ratkaisusta?
Kyllä tuo nyt jotenkin on hankala kuvio käsittää. Toisaalta puhutaan pelkästä seksisuhteesta, mutta toisaalta vietetään kivaa aikaa ja viihdytäänkin yhdessä. Ei ole muka mitään arveluttavaa tässä kuviossa, mutta kuitenkin se halutaan salata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin...Olen 40v nainen ja siksi kai tuo ilmiö on niin käsittämätön. Meidän nuoruudessa uskottiin tasa-arvoon ja vahvoihin naisiin. Ei kenelläkään edes ollut silareita ja niiden hankkiminen jonkun tuntemattoman miehen rahoilla antamalla vastikkeeksi p.llua olisi ollut pahin nöyryytys koskaan. Mutta globaalissa maailmassa on nykyään niin paljon köyhyyttä, sekä henkistä että rahallista, että kaikki on mennyt päin v.ttua. 90-luvulla musiikkiviedoissa naisilla oli vaatteet päällä ja olivat fiksuja ja vahvoja, esim. Alanis Morrissette, Anouk, Natalia Imbruglia...Mitään perän heilutuksia ja herutuksia ei nähty mistään. Voi aikoja, voi tapoja. t. Mummo
Kyllä kuule ainakin hiphop - videoilla heruteltiin perseitä sillonkin...ei ollu niin puhtoista lainkaan
Hip Hop syntyi 1970-luvun alussa, eikä ollut vielä 90-luvulla rantautunut Suomeen kattavasti. Esim. itse kuulin hip hopista vasta 2000-luvulla.
Muumio
Olen syntynyt 70-luvun lopussa ja kyllä hip hoppia kuunneltiin 90-luvun alussa jo ala-asteella. Public Enemy ja 2 Live Crew raikasi bileissä ja olihan ne jälkimmäisen biisit roiseja.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin alkanut miettiä sugar daddyn hankkimista. Olen tajunnut että ei miehillä ole mitään muuta annettavaa kuin raha ja resurssit. Joskus tyhmänä nuorena tyttönä uskoin rakkauteen ja tasa-arvoisiin parisuhteisiin ja niihin hyviin perhearvoihin. Olen kuitenkin lyhyen elämäni aikana oppinut että miehen "rakkaus" kestää sen aikaa kun nainen on nätti ja nuori. Parisuhteessakin moni on pelkän seksin takia. Miksi uhraisin parhaan osan nuoruudestani jonkun miehen kanssa saamatta mitään vastineeksi. Ei miehet oikeasti arvosta tai kunnioita niitä neitsytvaimojaan tai lastensa äitejä, heitä petetään mennen tullen nuorempien ja nätimpien naisten kanssa. Ei miehet edes halua nykyisin perhettä joten parisuhteissa on vielä vähemmän järkeä naisten kannalta.
En kyllä edes tarvitse tai halua miestä tällä hetkellä mutta voin harkita sellaisen ottamista jos hän tarjoaa minulle jotain konkreettista hyötyä, mihinkään miehen sanoihin tai "rakkaudenosoituksiin" ei kannata luottaa.
Kyllä niitä miehiä vieläkin on jotka ovat uskollisia "neitsytvaimoilleen". Sehän kuitenkin on vaan niin etteivät naiset ollenkaan arvosta kunnollisuutta nykyisin. Ei niillä kunnollissa miehillä jotka tunnen ollut mitenkään kovinkaan paljon vientiä. Paljon enemmän on noilla pelimiehillä joilla on hyvin sliipatut rutiinit. Vaimot kuitenkin nekin ovat löytäneet, tosin eivät mitenkään kauniita.
Menisit miettimään millainen yhteiskunta olisi jos naiset olisivat vain varakkaiden miesten perässä. Kyllä siihen on syynsä miksei yhteiskunta ole muotoutunut sellaiseksi.
https://funds.gofundme.com/dashboard/ladyboy-seeks-donation4siliconetits
Muakin saa sokeri-isukit ja kaikki muutkin jeesata, jos siltä tuntuu. ^_~~
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia vaivaa? Merkkilaukkuja, leikkausoperaatioita, muotivaatteita, matkoja, hiuspidennyksiä, taloudellista avustusta! Vastineena seuranpitoa ja edustamista. Ei muuta, no ei todellakaan!
This! Kuka tahansa teistä antaisi kenelle tahansa ihmiselle, jos tarpeeksi paljon maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt niin kummallista ole. Ennen oli ihan normaalia, että mies elätti vaimonsa ja perheensä ja osti näille kaiken.
Jos nyt mietitään viiskymppisten suomalaismiesten tuontivaimoja Thaimaasta ja Venäjältä niin ei tuo sugar daddy touhu kauhean kaukaa kierrä. Harva niistä mitään rakkausliittoja on, vauraan miehen rahalla parempaa elämää.
Jos joku haluaa käyttää ylimääräiset rahansa "hyväntekeväisyyteen" ja saa köyhälle hyvän mielen niin miksi ei.
Mene Aasiaan ja etsi sieltä rakkausliitto. Voitat 10 000 euroa.
Minulla on japanilainen vaimo ja kohta tulee täyteen 15 vuotta yhdessä.
Itellä on varakas, akateeminen suomalainen 70v sugardaddy. Ihana sellainen. Sponsoroi opiskeluelämääni 800€-1000€/kk. Olen parikymppinen. Eli kyllä, ilmiö on rantautunut Suomeenkin.
Tuohan on de facto prostituutiota, ei se muutu miksikään vaikka sille on keksitty uusi nimi.