Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan

Vierailija
30.09.2017 |

En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Kommentit (388)

Vierailija
121/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tissileikkauksia kyllä rahoitetaan ihan joukkorahoituksellakin. Miehet saavat maksimissaan ennen ja jälkeen kuvat. Yleensä eivät edes sitä. Tuolla on hyvin suomalaisetkin edustettuna. Vilkaiskaa kolme ensimmäistä lahjoituksen kohdetta ja ihmetelkää. ;) Voipi olla joku tuttukin mukana.

https://www.gofundme.com/mvc.php?route=search&term=breast+implants

Mit vit??? :O Omalla nimellä ja kuvalla ruinataan rahaa silikonitisseihin?

Vierailija
122/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunki nuoruudessa meidän kylällä oli tämmönen sukar dädi. Puolihullu alkoholistimies joka lupaili kaikenlaista nuorille naisille jospa lähtisivät tämän peräkammarin pojjan asuntoon...N45v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä arvostellaan:D Iso osa sugrdaddyistä on oikeasti menestyneitä, itsestään huolta pitäviä 30+ miehiä jotka saisivat kyllä seksiä ilman maksamistakin. Halutaan jakaa sitä arjen luksusta jonkun kanssa ja saada tuttua seuraa mutta esim hektisen työn takia ei ole aikaa seurusteluun tai vakavampaan. Ja työkseen seksiä myyvät naiset eivät houkuta ja baarista metsästäminen vie liikaa aikaa. Rahasta ei ole pulaa niin tyttöä voi avustaa taloudellisesti, jotkut saa siitä kiksejäkin. Jos molemmilla samat odotukset suhteelle ja atvostus toisiaan kohtaan kunnossa niin win-win.

Mulla oli sugardadfy ulkomailla joka lennätti mut pari kertaa kuussa luokseen tai sitten matkustettiin yhdessä muualle. Käytiin esim Australiassa, Malediiveilla ja purjehtimassa Välimerellä. Ihan mahtavia kokemuksia joita mulla ei olisi ikimaailmassa ollut opiskelijana varaa itse rahoittaa. Pystyin keskittymään opiskeluun täysillä, ei tarvinnut ottaa lainaa tai stressata töistä ja lisäksi pääsi rentoutumaan hyvässä seurassa. Ihania seikkailuja:)

Enkä tosiaan koe että mua olisi mitenkään hyväksikäytetty tai että olisi vaikuttanut omanarvontuntoon. Seksi oli ihanaa, mies oiti myös minun nautinnosta huolta eikä ikinä ylittänyt asetettuja rajoja. Aina kohteli hyvin ja arvostavasti ja minä koin mieheen vetoa, ei siis ollut mitenkään vastentahtoista enkä olisi muuten siihen ryhtynytkään.

Ja ei ole ikinä kynnyskysymys ollut seurustelukumppaneille, hassu ajatus että olisi ja hyvä etten ole niin ahdasmielisiin tyyppeihin sekaantunut. Kyllä oon puhunut ihan avoimesti tästä aina en häpeä siitä mitään.

Vierailija
124/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tissileikkauksia kyllä rahoitetaan ihan joukkorahoituksellakin. Miehet saavat maksimissaan ennen ja jälkeen kuvat. Yleensä eivät edes sitä. Tuolla on hyvin suomalaisetkin edustettuna. Vilkaiskaa kolme ensimmäistä lahjoituksen kohdetta ja ihmetelkää. ;) Voipi olla joku tuttukin mukana.

https://www.gofundme.com/mvc.php?route=search&term=breast+implants

Mit vit??? :O Omalla nimellä ja kuvalla ruinataan rahaa silikonitisseihin?

Vierailija
125/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tai tämän tapaiset ilmiöt, joissa mies toimii lompakkona seksiä vastaan, on oikeasti yleisempiä kuin uskoisikaan. Nykyinen materiaan perustuva yhteiskunta saa ihmiset tekemään, mitä vain rahan eteen. Olen "päässyt" seuraamaan erästä tällaista tapausta läheltä. Tässä vain poikkeuksena se, että nainen on erittäin korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen. Eron vuoksi tulotaso tippui huomattavasti (4 lasta), mutta edelleen piti elää leveästi. Ongelman ratkaisi yli 20 vuotta vanhempi, rikas mies. Ei todella voi muuta kuin ihmetellä, mistä näitä typeriä miehiä löytyy. He eivät liiku julkisesti juurikaan yhdessä (paitsi paikoissa joissa naista ei tunnista kukaan) eikä heillä ole mitään yhteistä sosiaalista verkostoa. Nainen käy kun muilta kiireiltään ehtii miehen luona "kylässä". Mies ostaa vastineeksi autoja, luksuslomia, timanttikoruja, käsilaukkuja. Ensimmäisen vuoden aikana jo yli 20.000 euron arvosta. Mies ehkä kuvittelee saavansa jtn enemmänkin, kaikkien muiden silmissä kuvio on ilmeinen. Nainen ei ole kiinnostunut kuin rahoista. Oikeasti kuinka tyhmiä miehet voivat olla?!

Vierailija
126/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanhempi mies joka maksaa mulle vuokran ja ruuat. Plus kaikki muutkin menot. Meillä ei ole mitään seksiä yms. Vaan ihan hän haluaa auttaa ja kannustaa. Onhan se kiva jos jotain menee rikki tai pitää hankkia voin sanoa sen hänelle ja hän hoitaa hommat. Ulkomaille saan myös matkoja jos haluan mutta en vielä ole asiasta innostunut.

En tajua että joku mies haluaa laittaa rahaa johonkin naiseen jolta ei saa seksiä? Laittaisi mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen johonkin Punaiselle Ristille. Jossain vaiheessa koittaa maksun aika. Itseäni ahdistaisi ihan h.lvetisti tuo tilanne...

Se ettet sinä tajua jotain ei tarkoita sitä, ettei jotain ilmiötä olisi olemassa. Et taida tajuta miehistä yhtään mitään.

Vierailija
127/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi. Rakastan rahaa, shoppailua ja matkustelua. Palkkani on umpisurkea eikä riitä mihinkään. Mistähän tollasen sugar daddyn löytäisi? N28

Oletko tämmöinen elämäm koululainen? Eikö koulu ja opinnot jaksaneet kiinnostaa? Pistit aikasi ulkonäkösi miettimiseen ja juhlimiseen kun olisi pitänyt opiskella?

Vierailija
128/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.

Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.

Kuvottavaa ja ihmisarvoa halventavaa toimintaa miehiltä.

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Minä olen 32-vuotias nainen ja olen aina saanut hankittua kaiken tarvittavan myymättä persettä (köh, siis sokerideittailematta!) Ei ne suuret tulot, vaan kohtuulliset menot.

T. Yli satatonnia omia rahoja tileillä ja sijoituksissa, vaikka palkka edelleen alle keskipalkan

T. Paskapuhetta jos ei joku ole sponssannut sitä satkua tai koko muuta elämääsi että olet voinut tallettaa 100% joka palkasta tilillesi.

Vierailija
129/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanhempi mies joka maksaa mulle vuokran ja ruuat. Plus kaikki muutkin menot. Meillä ei ole mitään seksiä yms. Vaan ihan hän haluaa auttaa ja kannustaa. Onhan se kiva jos jotain menee rikki tai pitää hankkia voin sanoa sen hänelle ja hän hoitaa hommat. Ulkomaille saan myös matkoja jos haluan mutta en vielä ole asiasta innostunut.

En tajua että joku mies haluaa laittaa rahaa johonkin naiseen jolta ei saa seksiä? Laittaisi mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen johonkin Punaiselle Ristille. Jossain vaiheessa koittaa maksun aika. Itseäni ahdistaisi ihan h.lvetisti tuo tilanne...

Se ettet sinä tajua jotain ei tarkoita sitä, ettei jotain ilmiötä olisi olemassa. Et taida tajuta miehistä yhtään mitään.

Tajuan kyllä tärkeimmät: mies on s..tanan tyhmä ja munansa vietävissä.

Vierailija
130/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"johonkin naiseen jolta ei saa seksiä" Heh, SPR taas onkin juuri sopiva kohde.

Vierailija
131/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut miehet haluavat auttaa jotain naista ennemmin kuin iPhone-ukkeleita hyysäävää järjestöä. Itse auttaisin 100 kertaa mieluummin nuorta naista ilman mitään taka-ajatuksia kuin tuollaisia haittajärjestöjä.

Vierailija
132/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi. Rakastan rahaa, shoppailua ja matkustelua. Palkkani on umpisurkea eikä riitä mihinkään. Mistähän tollasen sugar daddyn löytäisi? N28

Oletko tämmöinen elämäm koululainen? Eikö koulu ja opinnot jaksaneet kiinnostaa? Pistit aikasi ulkonäkösi miettimiseen ja juhlimiseen kun olisi pitänyt opiskella?

Onhan esim. sairaanhoitajilla tunnetusti umpisurkea palkka opinnoista huolimatta.

Vierailija
133/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuan kyllä tärkeimmät: mies on s..tanan tyhmä ja munansa vietävissä.

Eli et tajua yhtään mitään ja päätit vielä alleviivata typeryyttäsi.

Vierailija
134/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.

Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.

Minä olen itse yliopistoa okäyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Mä en kyllä vaihtais itsekunnioitustani johonkin idioottiin merkkilaukkuun...

Muutenkin merkkilaukuista kohkaavat on jotenkin yksinkertaista ja muovista sakkia.

Sanoo ihminen jolla ei tyylitajua, laatutajua eikä rahaa :D

Vierailija
135/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sikoja, naiset h***ia. Olipa uutinen. Päästäkää minut taas ulos sadan vuoden päästä kertomaan sama uutinen. T: Pullonhenki

Vierailija
136/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.

Minä olen 32-vuotias nainen ja olen aina saanut hankittua kaiken tarvittavan myymättä persettä (köh, siis sokerideittailematta!) Ei ne suuret tulot, vaan kohtuulliset menot.

T. Yli satatonnia omia rahoja tileillä ja sijoituksissa, vaikka palkka edelleen alle keskipalkan

T. Paskapuhetta jos ei joku ole sponssannut sitä satkua tai koko muuta elämääsi että olet voinut tallettaa 100% joka palkasta tilillesi.

Näinpä. T. Pesämuna vipuvartena.

Vierailija
137/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaahan tuo hurjalta, mutta oikeastaan aika monien ihmisten liitot perustuvat ajatukselle, jossa annetaan jotain ja saadaan vastineeksi jotain. Vrt. Aivan tavallinen keskiluokkainen liitto. Aika harvalla miehellä olisi luontaista tarvetta sellaiseen materiaaliseen kulissiin. Käytännössä sellaista pitää olla usein rahoittamassa, jos haluaa tiettyjä luontaisetuja. Vastaavasti tavallinen mies, joka ei pysty tuohon, jää todennäköisesti yksin.

Vierailija
138/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tai tämän tapaiset ilmiöt, joissa mies toimii lompakkona seksiä vastaan, on oikeasti yleisempiä kuin uskoisikaan. Nykyinen materiaan perustuva yhteiskunta saa ihmiset tekemään, mitä vain rahan eteen. Olen "päässyt" seuraamaan erästä tällaista tapausta läheltä. Tässä vain poikkeuksena se, että nainen on erittäin korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen. Eron vuoksi tulotaso tippui huomattavasti (4 lasta), mutta edelleen piti elää leveästi. Ongelman ratkaisi yli 20 vuotta vanhempi, rikas mies. Ei todella voi muuta kuin ihmetellä, mistä näitä typeriä miehiä löytyy. He eivät liiku julkisesti juurikaan yhdessä (paitsi paikoissa joissa naista ei tunnista kukaan) eikä heillä ole mitään yhteistä sosiaalista verkostoa. Nainen käy kun muilta kiireiltään ehtii miehen luona "kylässä". Mies ostaa vastineeksi autoja, luksuslomia, timanttikoruja, käsilaukkuja. Ensimmäisen vuoden aikana jo yli 20.000 euron arvosta. Mies ehkä kuvittelee saavansa jtn enemmänkin, kaikkien muiden silmissä kuvio on ilmeinen. Nainen ei ole kiinnostunut kuin rahoista. Oikeasti kuinka tyhmiä miehet voivat olla?!

Kuinka tyhmä sinä voit olla? Suurimmalle osalle miehistä tärkein syy olla parisuhteessa on seksi. Naisilla on ihmeellinen taipumus kuvitella, että heillä olisi paljonkin miehiä kiinnostavia ominaisuuksia. Ei monia miehiä voisi vähempää kiinnostaa "syvälliset" ajatuksenne, ailahteleva tunne-elämänne jota ette itsekään ymmärrä jne. Näiden lisäksi kun tulee vielä kiukuttelut, käärmeilyt yms. niin ei kaikkia vaan jaksa innostaa. Ja rahaa uppoaa joka tapauksessa. Siitä olen samaa mieltä, että tuo esimerkkisi mies ei käy täysillä. Ei ole järkeä maksaa pennin latia loppuunajetusta neljän pennun yhäristä kun samalla rahalla saa nuoren, timmin seksipommin liisattua käyttöönsä.

Vierailija
139/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin...Olen 40v nainen ja siksi kai tuo ilmiö on niin käsittämätön. Meidän nuoruudessa uskottiin tasa-arvoon ja vahvoihin naisiin. Ei kenelläkään edes ollut silareita ja niiden hankkiminen jonkun tuntemattoman miehen rahoilla antamalla vastikkeeksi p.llua olisi ollut pahin nöyryytys koskaan. Mutta globaalissa maailmassa on nykyään niin paljon köyhyyttä, sekä henkistä että rahallista, että kaikki on mennyt päin v.ttua. 90-luvulla musiikkiviedoissa naisilla oli vaatteet päällä ja olivat fiksuja ja vahvoja, esim. Alanis Morrissette, Anouk, Natalia Imbruglia...Mitään perän heilutuksia ja herutuksia ei nähty mistään. Voi aikoja, voi tapoja. t. Mummo

Mä muistan tuon ajan vähän erilailla. Mulla oli yksi opiskelukaverityttö, joka yleensä miesten suhteen otti mitä halusi. Kerrankin hänen eteen tuli vanhempi vauras mies, niin tämä tuttu tapaili tätä miestä, kävi Lontoossa, sai lahjaksi aitoja koruja, ja hänellä oli lisäksi tyydyttävä seksielämä ja mies joka olisi vaikka peittänyt lätäkön takillaan ettei tytön korkokenkä kastu.

Ei jäänyt epäselväksi, kenellä oli valta siinä suhteessa. Molemmat olivat tyytyväisiä niin kauan kuin sitä kesti. Tyttö oli reissunaistyyppiä ja jatkoi matkaa aika pian.

Rakkautta se ei ollut, mutta moniko satunnainen tinderyökään on.

Vierailija
140/388 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin...Olen 40v nainen ja siksi kai tuo ilmiö on niin käsittämätön. Meidän nuoruudessa uskottiin tasa-arvoon ja vahvoihin naisiin. Ei kenelläkään edes ollut silareita ja niiden hankkiminen jonkun tuntemattoman miehen rahoilla antamalla vastikkeeksi p.llua olisi ollut pahin nöyryytys koskaan. Mutta globaalissa maailmassa on nykyään niin paljon köyhyyttä, sekä henkistä että rahallista, että kaikki on mennyt päin v.ttua. 90-luvulla musiikkiviedoissa naisilla oli vaatteet päällä ja olivat fiksuja ja vahvoja, esim. Alanis Morrissette, Anouk, Natalia Imbruglia...Mitään perän heilutuksia ja herutuksia ei nähty mistään. Voi aikoja, voi tapoja. t. Mummo

Minä en ymmärrä miten se sulkee pois ettei nainen voisi olla vahva, jos kokee itselleen sopivaksi tällaisen järjestelyn ja on siihen halukkaat miehenkin löytänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä