Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan

Vierailija
30.09.2017 |

En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Kommentit (388)

Vierailija
321/388 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Tätä voisi kysyä Kiira Korvelta.

Vierailija
322/388 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko hehkuttaa, koska omalle kohdalle on sattunut aivan kertakaikkisen mahtava neitokainen. Ollaan tapailtu nyt neljä kuukautta, ja voi pojat sentään! Seksi on upeaa ja neidon luonne  ja asenne elämään on positiivinen.  Lisäksi on pakko kehua myös hänen ulkonäköään, nam.

Ainoa mikä harmittaa, on se , etten ryhtynyt daddyksi jo vuosia aiemmin. Tässä tapauksessa rahat ei todellakaan ole menneet hukkaan.  Päinvastoin. 

Jotenkin on oma mielikin korkealla, ja elämä hymyilee.  Niin se vaan säännöllinen ja hyvä seksi pitää mielen korkealla tälläisellä viisikymppiselläkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/388 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko hehkuttaa, koska omalle kohdalle on sattunut aivan kertakaikkisen mahtava neitokainen. Ollaan tapailtu nyt neljä kuukautta, ja voi pojat sentään! Seksi on upeaa ja neidon luonne  ja asenne elämään on positiivinen.  Lisäksi on pakko kehua myös hänen ulkonäköään, nam.

Ainoa mikä harmittaa, on se , etten ryhtynyt daddyksi jo vuosia aiemmin. Tässä tapauksessa rahat ei todellakaan ole menneet hukkaan.  Päinvastoin. 

Jotenkin on oma mielikin korkealla, ja elämä hymyilee.  Niin se vaan säännöllinen ja hyvä seksi pitää mielen korkealla tälläisellä viisikymppiselläkin. 

No onnee ihan kauheesti..

Vierailija
324/388 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhän myy itseään myös kun menee töihin. Työnantajalle. Onko se alistamista, kun vaikka hieroo asiakasta rahaa vastaan? Vai onko ahdasmielisen ajatus, että seksiä ei saa myydä mutta muuta kyllä?

Vierailija
325/388 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just äskettäin että minullahan oli sugardaddy noin 10 vuotta sitten...Silloin en vain tuntenut tuota sugardaddy nimitystä. Kutsuin häntä aikoinaan joulupukiksi. Olin siis aikaani edellä. Tosin mies ei ollut mikään vanha setä, vain parivuotta minua vanhempi.

Sain useamman tonnin käteistä, rahat meni tosi tarpeeseen. Juttu olisi jatkunut, mutta lopetin sen koska mies olisi halunnut vakituiseen suhteeseen kanssani, sekä jättää vaimonsa. Pidän vakisuhteita rasittavina...

Vierailija
326/388 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sugardaddy oikeasti helppo löytää?

Vierailija
327/388 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Vaikeampi on löytää sugarbabe. Itselleni maistuisi yksi. M45

Vierailija
328/388 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas ja korkeassa asemassa oleva mies. Metoo aikana en enää uskalla lähestyä nuoria kauniita naisia, koska pelkään leimautuvani.

Sugardaddy/baby nettideittailun pohjalta syntyvä suhde on turvallinen molemmille ja ainakin meillä sopimukseen perustuva. Maksan mielelläni turvallisen nuoren kauniin naisen seurasta. Oikean löytäminen oli työlästä - itselläni oli onnea.

Minulla on kokemusta vain yhdestä sugar-suhteesta ja toivon tämän kestävän pitkään. Suhde on moniulotteinen. Siihen liittyy ystävyyttä, luottamusta, toisen kunnioittamista, toiselta oppimista, hyvää mieltä ja myös seksiä. Tapaamistemme jälkeen olen onnellinen.

Sugarbabyni viihtyy seurassani ja raha jonka hän saa tulee todella tarpeeseen.

Moraalisena ongelmana näen tässä nuoren naisen henkisen kehityksen.

30 v. ikäero on paljon.

Henkisen puolen tiedostan ja pyrin häntä tukemaan henkisessä kasvussa.

Pelisäännöt ovat selvemmät kun normi deittailussa. Voin olla varma, että sugarbabyni ei ala sotkemaan avioliittoani ja toisaalta en sotke hänen elämäänsä.

Vierailija
329/388 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta takana sugarbabena. Olen saanut tältä ajalta sen mitä lähdin hakemaankin. Taloudellisesti elo on hyvällä tolalla, seksisuhde ihan kivan miehen kanssa, ja olen päässyt reissaammaan sellaisiin paikkoihin, jonne itselläni ei olisi muuten ollut varaa mennä. Varjopuolia ei ole vielä tullut vastaan. Tämä on ollut juuri sellaista, kun odotin tämän olevankin.

Vierailija
330/388 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöhän myy itseään myös kun menee töihin. Työnantajalle. Onko se alistamista, kun vaikka hieroo asiakasta rahaa vastaan? Vai onko ahdasmielisen ajatus, että seksiä ei saa myydä mutta muuta kyllä?

Juuri näin. Ahdistuneille seksi on jonkinlainen tabu. Haluaisivat sitä kovasti, mutta sulkeutuneisuus estää saamasta parasta mitä ihminen voi saada. Ehkä heillä se sattuu liikaa tai häpeävät itseään alasti. Oma tyttöni itse valitsi minut. Ei tarvitse rahaa, vaan aikaa, hellyyttä, ystävää, ja seksiä koska halut ne on nuorellakin. Kenellä on oikeus kieltää toiselta mitä hän haluaa? Sellainen ihminenhän on sairas. Jos itse ei pidä seksistä, niin ei sitä silti saa toisilta kieltää. Yleensä daddy maksaa, mutta tosiaankin samoin maksaa työnantaja tehdystä työstä. Onko se hyväksikäyttöä. Ilmeisesti. Voisin lyödä vedot, että useampi ihminen palaa monella tavalla loppuun suhteestaan työnantajaan kuin tyttö suhteestaan minuun. Sen huomaa siitä kun hän itse soittelee ja on erittäin aktiivinen, eikä jatkuvasti pyydä rahaa. Edelliselle oli sovittu tietty summa kuukaudessa ja hänkin halusi enemmän kuin tarkoitus. Kannattaa miettiä miksi.

Vierailija
331/388 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddy-ilmiö on mielestäni vahvasti sidoksissa rahaan tai hyödykkeisiin. Itseäni en koe tällaikseksi, vaikka useampi seksisuhde oli opiskeleviin tyttöihin yli 15v ikäerolla. Tokihan mä nyt tullessa toin esimerkiksi ruokatarvikkeita, jolla kokkailtiin yhdessä tmv. pientä. mutta usein ajelivat bussilla luokseni ihan omalla kustannuksella hauskanpitoon.

Se kun on itsekin ollut joskus opiskelija, niin tietty on kivakin jotain pientä apua antaa, mutta ne on ainakin itsellä olleet hyvin irrallisia juttuja.

Tuon varsinaisen sugardaddy-ilmiön sijaan sanoisinkin, että tuolta treffimaailmasta löytyy yllättävän paljon nuoria naisia, jotka nimenomaan etsivät vanhempaa miesseuraa. Jos esimerkiksi olen joskus sanonut mätsin tullessa, että oisinpa nyt 10v nuorempi, niin vastaus on usein ollut, että sitten et olisi osunut hänen hakukriteereihin...

Vierailija
332/388 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon varsinaisen sugardaddy-ilmiön sijaan sanoisinkin, että tuolta treffimaailmasta löytyy yllättävän paljon nuoria naisia, jotka nimenomaan etsivät vanhempaa miesseuraa. Jos esimerkiksi olen joskus sanonut mätsin tullessa, että oisinpa nyt 10v nuorempi, niin vastaus on usein ollut, että sitten et olisi osunut hänen hakukriteereihin...

Mikään ei ole helpompaa kuin Tinder. Isommissa kaupungeissa tarjontaa on jo liiankin kanssa. 30 vuoden ikäero ei ole mitään ja tyttöjä riittää. Helppo tarjota illallinen, tavata, saada yhdeksi illaksi ainakin jotain seuraa ja aina on jokunen lähtenyt yöksi. Ihan tavallinen maksullinen olisi varmaan jopa edullisempi, mutta koko yötä ajatellen tällainen kannattaa paremmin. Lisäksi sellainen tyttö joka itsekin haluaa on paljon innokkaampi kuin tunniksi maksettu.

Vierailija
333/388 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin opiskeluaikoinani lähteä vanhemman sedän kanssa mökille yms. reissuun ulkomaille asti. Oli kivaa vaihtelua ja sain vähävaraisena opiskelijana ylläpidon... Voi sanoa, että minua, kaunista tyttöä käsiteltiin kuin kukkaa kämmenellä ja munaakin sai kunnolla :)

Oman ikäisillä pojilla oli tuolloin kusiset yksiöt ja elämän yleiset epävarmuudet päällä. En ole katunut reissuja, vaan päinvastoin jäi oikein mukavat muistot.

n 32

Vierailija
334/388 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatoin opiskeluaikoinani lähteä vanhemman sedän kanssa mökille yms. reissuun ulkomaille asti. Oli kivaa vaihtelua ja sain vähävaraisena opiskelijana ylläpidon... Voi sanoa, että minua, kaunista tyttöä käsiteltiin kuin kukkaa kämmenellä ja munaakin sai kunnolla :)

Oman ikäisillä pojilla oli tuolloin kusiset yksiöt ja elämän yleiset epävarmuudet päällä. En ole katunut reissuja, vaan päinvastoin jäi oikein mukavat muistot.

n 32

kyllä alle 20v kelpais 40v oriille ilolla.

Vierailija
335/388 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kaiken ikäiset naiset kelvanneet. Nuorena olin monen puuman kanssa, vaikka silloin niitä ei vielä tunnettu. EI tollanen sugarmommy muuta rahaa antanut kuin taksin kotiin (joskus meni myöhään tai oli vaikeassa paikassa). Yhden kanssa tuli hoideltua juttuja vuosia. Nyt tilanne on toisin päin ja tietenkin paljon vaikeampi löytää halukasta tyttöä. Mutta kyllä niitä vaan on.

Vierailija
336/388 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo. Madonnan Like a virgin olikin jo 80-luvulla. Me 90-luvun nuoret ei menetetty neitsyyttä 13-vuotiaana, eikä ketään käyttänyt saati kuollut heroiiniin, gammaan yms silloin... Taisi mummo elää eri ysäriä kuin minä. No siitäkin ysäristä aikuistuttiin, hommattiin tutkinnot, työt, parisuhteet, lapset... Mikäpä tuossa jos ei ketään satuta.

Vierailija
337/388 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Tänään tuli ilmi, että oma faija on sugardaddy kahdelle naiselle. Tätä on jatkunut kuulemma seitsemän vuoden ajan. Faija aloitti tuon touhun eron jälkeen. En halua moralisoida, mutta olihan tuo yllätys, jota pitää vähän sulatella.

Mun ei kuulemma tarvitse olla huolissani perinnöstä, ei mene kuin 50t vuodessa noihin naisiin, sanoi faija. What a f*#k.

En edes tiennyt, että sillä on tuollaisia rahoja ylimääräistä heittää vuodessa omiin nautintoihin. Enkä nyt tässä ole minkään perinnön perässä avautumassa. Jotenkin vaan se kuva omasta faijasta hässimässä nuoria naisia tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija
338/388 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkusisko oli babyna aikoinaan, ja kerran tapasinkin sen miehen, joka häntä rahoitti. Mies oli vaikutusvaltaisessa asemassa yritysmaailmassa, ja maksoi hyvin siskolleni. Joskus ollaan siskon kanssa aiheesta puhuttu kahden kesken. Pikkusisko ei kadu tapahtunutta, vaan pitää sitä ihan normaalina asiana menneisyydessään. Sai sitä mitä halusi.

Sisko lopetti hommat, kun tapasi aikoinaan nykyisen miehensä. En kyllä tiedä, että onko mies tietoinen siskon menneisyydestä.

Vierailija
339/388 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten ihmisten kesken kai tärkeintä että toimitaan molempien suostumuksella. Ei ole maailmassa uusi ilmiö.

Toisten toimia on helppo moralisoida. Joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.

Vierailija
340/388 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne muita samanlaista järjestelyä tehnyttä, mutta kun tätä tutkin ja tilaisuuksia oli... sattui todella mukava mies ja molemmin puoleisen ujoilun jälkeen pääsimme asiaan ja sopimukseen. Todellisuudessa en varmaankaan olisi hänen kanssaan seksiä harrastanut, mutta eipä siitä haittaakaan ole. Ihan turha väittää, että tämä vaikuttaisi minuun muuten kuin lompakkoon. Kaikki omasta halusta eikä pelkästään rahasta. Todella ihanaa kun on tällainen ystävä ja kuuntelija. Meillä menee hyvin ja olen siitä kiitollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän