Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan

Vierailija
30.09.2017 |

En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Kommentit (388)

Vierailija
281/388 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verosuunnittelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tuohon väliin.

Ei Suomessa voi niin vain saada tuloja (vaikka aineellisena) ilman veroseuraamusta.

Jos annan tyttöystävälleni satasen käteistä joka kerta kun näemme, niin miten verottaja siihen pääsee väliin? Sama pätee vaikka vanhempien avustaessa lapsiaan. Tyhmä saa olla muttei niin hölmö että päästää verottajan kiinni jo moneen kertaan verotettuihin rahoihin.

Äh älä välitä näistä moraalisaarnaajista. Kyllä jokainen aikuinen ihminen tietää että lahjoja voi antaa. Itse en edes näe mitään pahaa sugardatingissä. Sellaistahan on ollut iät ja ajat?

Vierailija
282/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sugartytön lahjat ovat ongelma, mutta oman lapsen joululahjat eivät?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuoret naiset joihin olen törmännyt tässä ilmiössä, ovat KAIKKI aivan tavallisia, normaaleja viisaita omilla aivoillaan ajettelevia naisia.

He ovat vain tehneet valinnan, että saavat tällä tavoin helpommalla rahaa kuin tekemällä osa-aika työtä jossain opiskelujen ohessa. Kukaan ei ole heitä siihen pakottanut tai painostanut, vaan kyse on heidän omasta valinnastaan. 

Ja he myös itse valitsevat, millaisen miehen kanssa tähän ryhtyvät. 

Ei mulla muuta..

Vierailija
284/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret naiset joihin olen törmännyt tässä ilmiössä, ovat KAIKKI aivan tavallisia, normaaleja viisaita omilla aivoillaan ajettelevia naisia.

He ovat vain tehneet valinnan, että saavat tällä tavoin helpommalla rahaa kuin tekemällä osa-aika työtä jossain opiskelujen ohessa. Kukaan ei ole heitä siihen pakottanut tai painostanut, vaan kyse on heidän omasta valinnastaan. 

Ja he myös itse valitsevat, millaisen miehen kanssa tähän ryhtyvät. 

Ei mulla muuta..

No tätäthän täällä yritetään vääntää rautalangasta muille, mutta kun ei tunnu käyvän ymmärrykseen. Tässäkin vedetään esiin hyväksikäyttö-kortti alta aikakyksikön. Kummallista. 

Vierailija
285/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos joku valitsee seuransa tarjoamisen alepan kassan sijasta? Suomessa nyt vaan glorifioidaan ikuisen kärsimyksen jaloa periaatetta; mitään ei voi saada ilman tuskaa, ja auta armias jos sitä sääntöä menet rikkomaan... johan marjaleenat nousee naftaliineista keihäineen ja soihtuineen.

En suosittelisi itsensä myymistä kenellekään, mutta en myöskään koe, että mulla olisi oikeus tuomita ihmiset joiden taustoja ja tilanteita en tunne.

Vierailija
286/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten jos joku valitsee seuransa tarjoamisen alepan kassan sijasta? Suomessa nyt vaan glorifioidaan ikuisen kärsimyksen jaloa periaatetta; mitään ei voi saada ilman tuskaa, ja auta armias jos sitä sääntöä menet rikkomaan... johan marjaleenat nousee naftaliineista keihäineen ja soihtuineen.

En suosittelisi itsensä myymistä kenellekään, mutta en myöskään koe, että mulla olisi oikeus tuomita ihmiset joiden taustoja ja tilanteita en tunne.

Itse olen tavannut kaksi sugardating sivustolta, ei tosin harrastettu seksiä. Ihan normaalit treffit oli mielestäni, käytiin syömässä ja yksillä baarissa. Täysin normaaleita nuoria naisia joita muutenkin voisi treffailla.

Mä olin lopulta se joka jänisti, koska en tahtonut maksaa seksistä (tarjosin tosin ravintolassa ja baarissa). Molemmat naiset sanoivat että valikoivat miehen ennen kuin alkavat sokerisuhteeseen, vain miellyttävät ja mukavat kelpasivat. Pitivät vain yhtä kerrallaan. Nainenhan tässä on mielestäni se hyväksikäyttäjä. :)

Täällä näköjään monella mielikuva näistäkin naisista että he ovat sänkyyn kahlittuja ihmiskaupan uhreja joita sutenööri käy välillä kovistelemassa. 

Vierailija
287/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hieman avaisin tätä oman kokemuksen kautta. Minulla oli sugar daddy kahden vuoden ajan silloin kun aikanaan opiskelin. Hän auttoi minua paitsi rahallisesti, järjesti myös kontaktien kautta minulle suorat pääsyt työhaastatteluihin. Niiden kontaktien kautta ainakin osittain sain sitten työni aikoinaan. 

Kyseinen mies oli minua 25v vanhempi silloin kuin aloitimme deittailun. Hän oli aina kohtelias minun seurassani, ja muutenkin mukava ja sivistynyt mies. Vajaan vuoden tapailun jälkeen olimme jo kuin melkein pariskunta, jo ihan henkiselläkin tasolla. Minä tiesin mistä hän piti, ja päinvastoin. Sen jälkeen seksikin oli paljon vaputuneempaa kuin alussa, ja osasin nauttia siitä täysillä tämän miehen kanssa. Olisin suostunut seksiin ilman vastapalveluksiakin silloin, jos hän vain olisi sitä pyytänyt :-))

Meidän homma loppui siihen, kun aloin tapailla silloista poikaystävääni. En aluksi kehdannut sanoa poikaystävälleni mitään asiasta. Vasta kolmen kuukauden treffailun jälkeen kerroin, ja onnekseni silloinen poikaystävä ei halunnut erota minusta. Se suhde jotankin vain vahvistui sen jälkeen. No, nyt olen naimisissa toisen miehen kanssa.

Henkisesti minulle ei ole jäänyt tuosta kahdesta vuodesta minkäänlaisia traumoja. En myöskään tunne itseäni mitenkään likaiseksi tekojeni jälkeen. Ehkä syy on siinä, että tapailin tosiaan vain tätä yhtä miestä, jonka kanssa yhteys löytyi nopeasti. 

Loppujen lopuksi tässä on kysymys jokaisen omasta moraalista ja valinnoista. Onneksi Suomessa kenenkään ei ole pakko ryhtyä tähän, jos ei itse halua. 

N39

Vierailija
288/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyseinen mies oli minua 25v vanhempi silloin kuin aloitimme deittailun." Oletko nykyään jo vanhempi kuin hän? Mutta mukavaa, että sait töitä antamalla pillua.

Vierailija
289/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyseinen mies oli minua 25v vanhempi silloin kuin aloitimme deittailun." Oletko nykyään jo vanhempi kuin hän? Mutta mukavaa, että sait töitä antamalla pillua.

Olin parikymppinen silloin, laske siitä. Niin, varsinaisesti työtä ei tullut tätä kautta, vaan ovet aukeni työhaastatteluihin. Ja niissä en ollut ainoa hakija. Eli kyllä ihan omalla persoonalla ja osaamisellakin oli tässä roolinsa.

Vaikka se kuinka katkeroittaa mieliä, niin näin tämä maailma makaa. Toiset etenee nuolemalla esimiesten persettä, toiset muilla tavoin. 

Vierailija
290/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin parikymppinen silloin, laske siitä. Niin, varsinaisesti työtä ei tullut tätä kautta, vaan ovet aukeni työhaastatteluihin. Ja niissä en ollut ainoa hakija. Eli kyllä ihan omalla persoonalla ja osaamisellakin oli tässä roolinsa.

Vaikka se kuinka katkeroittaa mieliä, niin näin tämä maailma makaa. Toiset etenee nuolemalla esimiesten persettä, toiset muilla tavoin. 

Sulla on terve suhtautuminen tähän. Itse en oikein sulattaisi tavallista huoraamista tyttöystävän menneisyydessä. Sugar daddy ei haittaisi, ei se ole mitenkään likaista koska onhan siinä aito yhteys eikä ole vain reikänä miehelle. 

Vierailija
291/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä kait joitain kulttuurieroja kanssa. Silloin kun itse opiskelin, niin tiesin erään italialaisen naisopiskelijan, joka ensitöikseen Suomessa hommasi itselleen sugar daddyn. Hänelle se oli ihan luonnollinen juttu. Elämiseen tarvitsi rahaa, ja hän rahoittti opiskelunsa ja elämisensä niin. Sen muutaman kerran kun hänen kanssaan aiheesta juttelin silloin, niin kaikki oli ok tämän suhteen. Ilmeisesti kun oli poissa sukulaisesten silmistä toisessa maassa, niin oli vapaa tekemään mitä huvitti. Questa e la vita.

Vierailija
292/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä tästä aiheetonta rummun pärinää. Tässä on kysymys samasta asiasta kuin SOTE:ssa. Valinnan vapaudesta.  SOTE:a ei olla saatu maaliin, mutta mies ja nainen ovat keskenään voineet sopia tästä asiasta jo vuosisatoja, ellei tuhansia. 

Valinnan vapaus! Muistakaa. Over and out.

Vierailija
293/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävintä just tuo että pitäs aloitella syömisillä rafloissa ja maksella kyytejä ja koruja, eikö nuoremmat naiset halua kävelylle tai harrastuksiin ja siitä kautta homma etene luonnollisesti

Vierailija
294/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan  miehen ja naisen pitää ensin jossain nähdä, että tietävät puolin ja toisin, kannattaako jatkaa. Illallinen raflassa on siihen kyllä hyvä paikka. Siinä ehtii saada aika paljonkin selville toisesta.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin ei ne naiset suuressa mittakaavassa koruja halua näissä jutuissa. Ennemminkin ihan normaaleja käyttötavaroita, kuten pesukoneita, uuden kännykän ja sen sellaista.

Vierailija
295/388 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä kait joitain kulttuurieroja kanssa. Silloin kun itse opiskelin, niin tiesin erään italialaisen naisopiskelijan, joka ensitöikseen Suomessa hommasi itselleen sugar daddyn. Hänelle se oli ihan luonnollinen juttu. Elämiseen tarvitsi rahaa, ja hän rahoittti opiskelunsa ja elämisensä niin. Sen muutaman kerran kun hänen kanssaan aiheesta juttelin silloin, niin kaikki oli ok tämän suhteen. Ilmeisesti kun oli poissa sukulaisesten silmistä toisessa maassa, niin oli vapaa tekemään mitä huvitti. Questa e la vita.

Italiassa, kuten monessa muussakin maassa, ollaan tässä kulttuurissa aika paljon Suomea edellä. Tätä on tehty varmaan jo silloin, kun me suomalaiset asuimme vielä puussa. 

Itse aiheeseen: Ei ole kyllä multa mitenkään pois, jos joku nainen päättää tähän touhuun ryhtyä. 

Vierailija
296/388 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hyvin yhden sugar daddyn. On menestyvässä asemassa oleva mies, jolla varallisuutta riittää tälläiseen toimintaan.

Hän on perustellut asiaa niin, että tämä on hänelle intohimoinen "harrastus". Ja kaikki harrastaminen maksaa aina jotain.

Vierailija
297/388 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiehtoo ja toisaalta pelottaa tällläiset sokerisedät. Olen ajatellut, että kokeilisin itse heittäytyä opiskelijana tähän mukaan, mutta en taida uskaltaa. Vaikka oma moraali onkin valmis venymään, niin riskit vaan tuntuu niin paljon suuremmilta kuin ne mahdolliset positiiviset kokemukset. 

Mitäs jos miehestä tuleekin riippakivi ja omistushaluinen? Entäpä jos itse vaikka sattuisin ihastumaan tähän mieheen? Voisinko ryhtyä tositoimiin, jos mies on avioliitossa?

Ainakin vielä jää kokeilematta omalta kohdalta.

Vierailija
298/388 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen hyvin yhden sugar daddyn. On menestyvässä asemassa oleva mies, jolla varallisuutta riittää tälläiseen toimintaan.

Hän on perustellut asiaa niin, että tämä on hänelle intohimoinen "harrastus". Ja kaikki harrastaminen maksaa aina jotain.

Kertoiko, kuinka paljon rahaa on mennyt tässä harrastustoiminnasssa konkreettisesti? Jos mulla olisi paljon rahaa, niin ilman muuta harrastaisin tätä samaa. 

Vierailija
299/388 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko, kuinka paljon rahaa on mennyt tässä harrastustoiminnasssa konkreettisesti? Jos mulla olisi paljon rahaa, niin ilman muuta harrastaisin tätä samaa. 

No eipä ole mitään summaa kertonut. Mutta kyllä puhutaan kuusinumeroisesta summasta varmasti, kun on harratellut sen verran kauan. 

Vierailija
300/388 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kiehtoo ja toisaalta pelottaa tällläiset sokerisedät. Olen ajatellut, että kokeilisin itse heittäytyä opiskelijana tähän mukaan, mutta en taida uskaltaa. Vaikka oma moraali onkin valmis venymään, niin riskit vaan tuntuu niin paljon suuremmilta kuin ne mahdolliset positiiviset kokemukset. 

Mitäs jos miehestä tuleekin riippakivi ja omistushaluinen? Entäpä jos itse vaikka sattuisin ihastumaan tähän mieheen? Voisinko ryhtyä tositoimiin, jos mies on avioliitossa?

Ainakin vielä jää kokeilematta omalta kohdalta.

Mä kokeilin tätä, ja kokeiluksi jäi. Musta ei vaan ollut touhuun, vaikka olin psyykannut itseäni etukäteen. Mies jonka kanssa tähän ajattelin ryhtyväni, oli ihan mukava ja vielä komeakin ikäisekseen. Tavattiin mun kämpillä kolme kertaa, ja sen jälkeen vihelsin pelin poikki. Jotenkin homma kävi itsekunnioituksen päälle sitten kuitenkin. 

Mieti tosi tarkkaan, ootko valmis? Tosta voi tulla pahatkin fiilarit myöhemmin.