Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan
En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Onko 26v liian vanha sugar babyksi?
Ei, jos kroppa on kunnossa ja mieli avoin. Kyllä varmasti riittää ottajia 26 vuotiaallekin.
Yli 25 v. ikä ja elämänkokemus ovat mielestäni hyvästä sugarbabynä. Edes lapsi ei haittaa, jos lapsen saa hoitoon.
Itse kaipaan sugarbabyltäni kauniin ulkomuodon lisäksi iloista rentouttavaa seuraa. Älykkyys ja positiivinen elämänasenne ovat plussaa.
Sugardatingiä harrastan rentoutuakseni. Seksi on osa rentoutumista, mutta tärkeintä on yhdessäolo niin, että kun olemme yhdessä, voimme unohtaa muun maailman.
Itse tutustuin tähän ilmiöön aikoinaan, kun vietin vaihto-oppilas vuoteni jenkeissä. Siellä tämä tuntui olevan ihan rutiinia, että vanhemmat miehet rahoittivat nuoria naisia palveluksia vastaan.
Etenkin ne nuoremmat naiset, joiden vanhemmat eivät voineet maksaa tyttärensä opiskelua, hakivat rahoituksen tätä kautta. Jenkeissä tämä on ihan julkinen "vaiettu salaisuus".
Itse juttelin kolmen sellaisen naisen kanssa, jotka tässä järjestelmässä olivat. Heille se oli ihan "fine". Eivät tuntuneet olevan järjestelystä mitenkään moksiskaan.
Suomessa en olekaan tähän sitten henkilökohtaisesti törmännyt, vaikka tiedänkin ilmiön olemassa olon täälläkin.
Soitonopettaja myy aikaansa oppilaalle, tarjoilija asiakkaalle kuten hierojakin, tyttö miehelle... Kaikki myyvät itseään tavalla tai toisella. Jos joku ahdistunut kokee seksin inhottavaksi niin oma häpeänsä.
YLE on näköjään tarttunut aiheeseen tänään. Uutisten jälkeen ysiltä tulossa telkkarin puolella lisää aiheesta. Saas nähdä, mikä on kauhistelun määrä silloin. Vai voisko olla ihan asiallinen ja objektiivinen lähestymistapa.
Jo ihmisen sivistyksen alkuaikoina oli tätä "sokeri-ilmiötä" olemassa. Nainen sai mieheltä tavaroita, kankaita tai ruokaa seksiä vastaan. Prostituutio on maailman vanhin ammatti.
Ainakin tyttö/nainen saa pitää rahansa. Parittajaa ei ole viemässä välistä.
Jos pelisäännöt on selvät ja nainen ei ole alaikäinen, niin ihan OK.
On totta. Suurin osa Sugar girleistä aloittaa kamera tyttöinä.
Katsokaapa noita wikipedian tienestejä kamera tytöille. Aika hurjia!
http://www.wikisexguide.com/wiki/How_Much_Webcam_Model_Can_Earn_Money%3f
Sitten sitä kautta löytää niitä setiä ketä rupeaa rahoittamaan! Eli minun mielestä tuo on 2010 luvun prostituutiota. Ihan niinku UBER on taksilla ajoa!
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuonna 2003 väitin, että tulevaisuudessa menestyvän miehen statussymboli on nuori tyttöystävä. Kovin jyrkin sanakääntein paikalla olleet naiset ajatustani vastustivat. Niin kuitenkin näyttää nyt tapahtuvan. En oikein tiedä, osaanko iloita oikeassaolostani.
Toki tässä voi jeesustella, että sugar-suhteessa ei tyttö ole tyttöystävä, mutta yhtä kaikki, se keskenkasvuinen likkalapsi siinä on se statussymboli, kuuluipa suhteeseen seksiä tahi ei.
Tuo kommentti, että molemmat osapuolet ovat mukana vapaasta tahdostaan, on jollakin tavalla mahdoton kyseenalaistaa. Kun mikään yhteisöllinen peruste ei kelpaa ja ilmiö näyttäytyy vain sivullisille harmittomana oman edun tavoitteluna, on paha moralisoida. Nykyisessä individualismin ilmapiirissä ainakin nuoren tytön on vaikea ymmärtää, miksi vanhemman polven mielestä asetelma on väärä. Eihän se ole keneltäkään pois.
Minun on vaikea asettua parikymppisen itseni asemaan ja sijoittautua vielä nykymaailmaan. Kuitenkin ajattelen, että jos minä olisin nuorena miehenä ollut ihastunut tai peräti suhteessa jonkun tytön kanssa, ja olisi käynyt ilmi että hänellä on tai on ollut tällainen sugar-suhde, moinen tyttö olisi varmaan saanut kenkää elämästäni. En voi olla ajattelematta, että sellainen tyttö on kiinnostunut vain miehen rahasta ja asemasta. En tiedä, moniko tyttö tällaisessa sugar-suhteessa nyt on, mutta aika pahalta olisi nuorena tuntunut joutua tyytymään jonkun äveriään keski-ikäisen starbon aikaisemmin käyttämään tyttöön. Menneisyyteen kuuluvat tasa-arvoiset suhteet eivät olisi jäytäneet ollenkaan samalla tavalla.
En ole ikäeromoralisti. Itsekin olen ollut ikäerosuhteessa, lyhyen aikaa tosin vain. Opin, että sellaisessa suhteessa vanhemman osapuolen pitää olla huomattavan kypsä yksilö, että tasapuolisuus ja reiluus suhteessa säilyy. En tainnut olla. En siis vastusta sitä, että jo aikuisella miehellä on nuori tyttöystävä. Tällaiseen sugarointiin liittyvä hyväksikäyttö minusta on se ongelma - olipa se nyt sitten vapaaehtoista tai ei.
Ja kyllähän tällainen sugar-suhteilu jäytää käsitystäni naisista itsenäisinä - mitä kai monet naiset mielellään haluaisivat olla.
Naulan kantaan!
Kun ei sillä rahalla välttämättä edes haluta merkkilaukkuja/tms muuta luksusta... mulla on sugar daddy, jonka antamat rahat menee a)säästöön b)vuokraan (ihan perus yksiö) c)ruokaan. Säästän ne rahat jotta sitten tietyssä pisteessä voin sijoittaa ne ja tulla itsekin rikkaaksi. Ja olen kertonut sen daddylleni, joka ihan mielellään sponssaa mulle niitä rahoja, kun haluaa tukea mua tässä mun suunnitelmassa. Hän on siis sijoittaja, ja saan häneltä myös vinkkejä liittyen siihen sijoittamiseen:)
En ole tyhmä, olen vain todennut että tämä on helppo keino ansaita rahaa jotta voin sijoittaa tulevaisuuteeni. Opiskelen myös yliopistossa ”kunnon ammattia”. Nään hänet about kerran viikossa ja käydään ehkä syömässä tms muuta mukavaa, ja harrastetaan seksiä. Seksi on oiken hyvää, ja hän kyllä pitää huolen että minäkin siitä nautin. Eikä hän ole kovin vanha, ja ihan hyvän näköinenkin, panisin varmasti vaikka en saisikaan rahaa. Saan siis tietyn summan rahaa kuussa, ja ylimääräisenä on ostanut mulle lähes joka kerta kun tavataan jotain lahjoja, kuten niitä laukkuja vaikka en niitä olekaan pyytänyt. Mikä tässä on niin kamalaa?
Minun tyttöni ei aina edes halua rahaa. Kyse on kaveruudesta, jännityksestä, turvasta, läheisyydestä, luottamuksesta. Lähes kuin parisuhde, mutta tapaamiset harvemmin ja nopeammin, ellei sitten tehdä jotain matkaa.
Mulla on nyt takana kolmas kuukausi sugar babyna, ja vähän on kaksijakoiset fiilikset. Treffaan 2 eri miestä (tietävät toisistaan), ja molempien kanssa on ihan kiva olla. Kohtelevat hyvin ja kunnioittavat yhdessä sopimiamme sääntöjä.
Seksi ekan kerran suunnilleen isäni ikäisen miehen kanssa jännitti ja arvelutti, mutta eipä se niin ihmeellistä ollutkaan. Nyt kun puolin ja toisin tiedetään jo toistemme haluista, niin tuntuu enemmän luonnolliselta koko homma.
Ryhdyin tähän, koska olin ollut työttömänä, ja koin tämän tavaksi ansaita elantoni tällä hetkellä. Saan vuokrat, arjen menot ym kustannettua ihan hyvin, ja jää vähän säästöönkin. Ei kuitenkaan niin paljon kuin olin odottanut. Niinpä olen nyt kahden vaiheilla, että pitäisikö yrittää saada sponsoria ulkomailta, jossa on enemmän maksukykyisiä ja halukkaita miehiä. Tiedän, että siniset silmät ja blondit hiukset on kovassa arvossa siellä. Tietysti myös riskit ilman turvaverkkoa siellä on isommat.
Toistaiseksi tässä hommassa ei ole iskenyt vastaan mitään ällötyksen tunnetta tai vastaavaa, mutta pidemmän päälle voi jotain sellaista tulla. Niinpä pohdin myös sitä, että koska tämän touhun lopetan. Ehkä vuoden verran ainakin jatkan, ja katson sitten tilannetta uudestaan. Tai jos sattuisin saamaan ihan oikeaakin työtä ennen sitä, niin saatan silloin panna stopin tälle.
Ystäväni varoitti kyllä ennen kuin tähän lähdin, että tämä on tosi koukuttavaa. Ja oikeassa oli. Myönnän, että saamaani ihailu ja todella hieno käytös ja arvostus miesten osalta hivelee itsetuntoa. Tätä tunnetta on vaikea saada muuten.
Näillä ajatuksilla mennään näin vuoden 2019 alussa. Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille.
Seksityötähän se on. Mikäs siinä jos ei riko itseään.
Ollaan joskus bestikseni kanssa puolitosissaan heitetty, että lähdettäiskös itsekkin tälle tielle? Enpä usko, että meidän kummankaan moraali tuota tosipaikassa kestäisi. Täytyisi olla todella epätoivoinen tilanne, ainakin omalla kohdalla, että astuisin kynnyksen yli.
Sinänsä en tuomitse tai pidä toimintaa vääränä niin kauan, kun pelisäännöt on yhteisiä ja niitä noudatetaan.
Sugar Daddy - https://tier.loverevenue.com/track/amelia.477.477.23733.0.0.0.0.0.0.0.0 Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt takana kolmas kuukausi sugar babyna, ja vähän on kaksijakoiset fiilikset. Treffaan 2 eri miestä (tietävät toisistaan), ja molempien kanssa on ihan kiva olla. Kohtelevat hyvin ja kunnioittavat yhdessä sopimiamme sääntöjä.
Seksi ekan kerran suunnilleen isäni ikäisen miehen kanssa jännitti ja arvelutti, mutta eipä se niin ihmeellistä ollutkaan. Nyt kun puolin ja toisin tiedetään jo toistemme haluista, niin tuntuu enemmän luonnolliselta koko homma.
Ryhdyin tähän, koska olin ollut työttömänä, ja koin tämän tavaksi ansaita elantoni tällä hetkellä. Saan vuokrat, arjen menot ym kustannettua ihan hyvin, ja jää vähän säästöönkin. Ei kuitenkaan niin paljon kuin olin odottanut. Niinpä olen nyt kahden vaiheilla, että pitäisikö yrittää saada sponsoria ulkomailta, jossa on enemmän maksukykyisiä ja halukkaita miehiä. Tiedän, että siniset silmät ja blondit hiukset on kovassa arvossa siellä. Tietysti myös riskit ilman turvaverkkoa siellä on isommat.
Toistaiseksi tässä hommassa ei ole iskenyt vastaan mitään ällötyksen tunnetta tai vastaavaa, mutta pidemmän päälle voi jotain sellaista tulla. Niinpä pohdin myös sitä, että koska tämän touhun lopetan. Ehkä vuoden verran ainakin jatkan, ja katson sitten tilannetta uudestaan. Tai jos sattuisin saamaan ihan oikeaakin työtä ennen sitä, niin saatan silloin panna stopin tälle.
Ystäväni varoitti kyllä ennen kuin tähän lähdin, että tämä on tosi koukuttavaa. Ja oikeassa oli. Myönnän, että saamaani ihailu ja todella hieno käytös ja arvostus miesten osalta hivelee itsetuntoa. Tätä tunnetta on vaikea saada muuten.
Näillä ajatuksilla mennään näin vuoden 2019 alussa. Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille.
Onhan tolle ihan toinenkin nimitys...se maailman vanhin. Vai saat ihailua..no tottakai saat, että saanti olis taattua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen.
Päinvastoin, häikäilemättömät nuoret naiset käyttävät hyväkseen yksinäisiä miehiä, rakkaudessa ja seksuaalisuudessa eksyksissään olevia miehiä. Kun Nigerian prinssi tai Brittiläinen Upseeri huijaa ikääntyneiltä tai vähintään keski-ikäisiltä naisilta rahat, et sinä silloin niitä naisia syytä hyväksikäytöstä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen.
Päinvastoin, häikäilemättömät nuoret naiset käyttävät hyväkseen yksinäisiä miehiä, rakkaudessa ja seksuaalisuudessa eksyksissään olevia miehiä. Kun Nigerian prinssi tai Brittiläinen Upseeri huijaa ikääntyneiltä tai vähintään keski-ikäisiltä naisilta rahat, et sinä silloin niitä naisia syytä hyväksikäytöstä...
No kyseessä kyllä aivan eri asia!
Onko 26v liian vanha sugar babyksi?