Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan
En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Kommentit (388)
Minä 45-vuotias nainen sain juuri instagrammissa pyynnön alkaa sugar babyksi. Pyyntö tuli ulkomaalaiselta mieheltä ja hän lupasi auttaa vuokranmaksussa ja laskujen maksamisessa. No, minulla on hyvä työ ja kohta maksettu omistusasunto ja näin ollen ei tarvetta vajota noin alas. Inhottavan tunteen tuo pyyntö kuitenkin jätti.
Rumat naiset ovat nyt paniikissa, koska mies saa aina rahalla tuoretta ja kaunista. Teillä ei ole ihmisarvoa pian ollenkaan. Kelpaatte vain työntekijäksi, ette kenenkään kumppaniksi tai huomionkohteeksi edes. Sori, tämä on evoluutiota vain.
Vierailija kirjoitti:
Rumat naiset ovat nyt paniikissa, koska mies saa aina rahalla tuoretta ja kaunista. Teillä ei ole ihmisarvoa pian ollenkaan. Kelpaatte vain työntekijäksi, ette kenenkään kumppaniksi tai huomionkohteeksi edes. Sori, tämä on evoluutiota vain.
Sori vaan, että miehenä olen aina ihmetellyt kuka mies alentuu maksamaan naisesta. Miten voi alentua itse siihen, ettei toinen himoitse miestä ja halua ehdottomasti miestä ja miehen kalua. Tuollainen tappaa miehen miehekkyyden ja itsetunnon, jos raha on ainoa millä saa naista. Silloinkaan ei saa halukasta miestä himoitsevaa naista joten mies on totaalisesta epäonnistunut naisen viekoittellussa.
Itselläni ollut tosenlainen lähestymistapa naisiin, enkä ole koskaan ollut puutteessa, enkä harrastanut seksiä naisen kanssa, joka ei haluaisi minua. Mutta kukin tavallaan.
Se on ihan yhtä totta kuin autojen pitkäaikaiset leasing -sopimukset. Pistää miettimään. Miksi ottaa omaksi liisaamalla saa saman kokemuksen kontrolloidummilla kuluilla.
Haluttas kyllä kokeilla sugarbabya,mistähän löytyis,nuorta naista tehnyt mieli jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin väärin! Tasa-arvosta huudetaan, mutta silti naisilla on ylivertainen etu ihan luonnostaan - heillä on pi11u.
150 euroa tunnilta on aika hyvä korvaus siitä, että makaa aloillaan ja odottaa, kunnes mies laukeaa. Monet tekevät tuota ihan ilmaiseksi ja jopa nauttivat siitä.
Taitaa aika vähissä olla sellaiset sugar mommyt, jotka miehiä sponssaisi...
Homomiehiä kyllä löytyy, jotka ovat valmiita maksamaan, että siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko hehkuttaa, koska omalle kohdalle on sattunut aivan kertakaikkisen mahtava neitokainen. Ollaan tapailtu nyt neljä kuukautta, ja voi pojat sentään! Seksi on upeaa ja neidon luonne ja asenne elämään on positiivinen. Lisäksi on pakko kehua myös hänen ulkonäköään, nam.
Ainoa mikä harmittaa, on se , etten ryhtynyt daddyksi jo vuosia aiemmin. Tässä tapauksessa rahat ei todellakaan ole menneet hukkaan. Päinvastoin.
Jotenkin on oma mielikin korkealla, ja elämä hymyilee. Niin se vaan säännöllinen ja hyvä seksi pitää mielen korkealla tälläisellä viisikymppiselläkin.
kaikki ne naiset jotka etsii sugar daddyja on juuri niitä loisia ja parasiitteja jotka haluaa elää toisen siivellä. Monikohan sugar daddy naisista olis tehny itsemurhan miehenä jo nuorena kun huomaisi että ei voikkaan myydä seksiä ja kuitata kuluja taloudesta reisiä raottamalla
Kyllä tämä on normaali ilmiö maailmalla, Suomessa ollaan paniikissa jos tälläistä tapahtuu, keski-ikäisenä ukkona olen törmännyt jopa siihen että minulle tullaan ehdottamaan jotain ja rahalla. Jokainen mies tai nainen saa tehdä elämälleen ja vartalolleen mitä haluaa, miten tämä eroaa siitä että miehet liehentelee naisia, käydään syömässä, maksetaan hotellit jne. ?!
Tunnen yhden tuollaisen miehen. Huvittavinta on se, että mies oikeasti kuvittelee, että nuo naiset haluavat oikean suhteen kuuskymppisen miehen kanssa. Kavereille sanoo, että ei ala rahoittamaan kenenkään elämää. Kuvittelee siis oikeasti, että 19v mallin näköinen nainen laittaa tinderissä tykkäyksen siksi, että pitää vanhemmista miehistä ja haluaa suhteeseen sellaisen kanssa. 😂
Mikä ettei. En tuomitse. En heitä sitä kuuluisaa ensimmäistä kiveä.
Mutta mistä löytyy näin anteliaita miehiä. Omille vaimoille eivät kyllä merkkilaukkuja osta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko hehkuttaa, koska omalle kohdalle on sattunut aivan kertakaikkisen mahtava neitokainen. Ollaan tapailtu nyt neljä kuukautta, ja voi pojat sentään! Seksi on upeaa ja neidon luonne ja asenne elämään on positiivinen. Lisäksi on pakko kehua myös hänen ulkonäköään, nam.
Ainoa mikä harmittaa, on se , etten ryhtynyt daddyksi jo vuosia aiemmin. Tässä tapauksessa rahat ei todellakaan ole menneet hukkaan. Päinvastoin.
Jotenkin on oma mielikin korkealla, ja elämä hymyilee. Niin se vaan säännöllinen ja hyvä seksi pitää mielen korkealla tälläisellä viisikymppiselläkin.
kaikki ne naiset jotka etsii sugar daddyja on juuri niitä loisia ja parasiitteja jotka haluaa elää toisen siivellä. Monikohan sugar daddy naisista olis tehny itsemurhan miehenä jo nuorena kun huomaisi että ei voikkaan myydä seksiä ja kuitata kuluja taloudesta reisiä raottamalla
Älähän nyt pillastu. Kyllä gay eskorttina pärjää, tosin ulkonäköä pitää löytyä. Miehethän ovat visuaalisia.
Verssille löytyy aina töitä, suomikin täynnä bicurious ukkomiehiä, jotka mielellään panisivat nättiä twinkkiä, tai pyllistäisivät tälle itse.
Lumikukka kirjoitti:
Minä 45-vuotias nainen sain juuri instagrammissa pyynnön alkaa sugar babyksi. Pyyntö tuli ulkomaalaiselta mieheltä ja hän lupasi auttaa vuokranmaksussa ja laskujen maksamisessa. No, minulla on hyvä työ ja kohta maksettu omistusasunto ja näin ollen ei tarvetta vajota noin alas. Inhottavan tunteen tuo pyyntö kuitenkin jätti.
Olen kuitenkin varovainen, iän puolesta todennäköisesti suurempi riski että joudut catfishingin uhriksi.
Täällä 52 v puuma.
Mikä ikänen sugardaddy mulle kävis? Vai löytyiskö nuorta kollia?
Sugar daddy- ilmiö on ilmiönä tuhansia vuosia vanha, enemmänkin. Eri nimellä tosin, mutta ilmiönä siis sama.
Syy ilmiöön on tarpeitten kohtaaminen. Nuorella naisella on nuoruutensa ja ulkonäkönsä. Vanhalla miehellä on asemansa ja vaurautensa. Vanha mies haluaa pönkittää omaa uskomustaan ikuisesta nuoruudestaan ja viriiliydestään sillä, että saa nuoren naaraankin niin halutessaan. Nainen saa muutaman minuutin seksuaalisesti innostuneen näyttelemisellä rahaa ynnä muita etuisuuksia.
Siinäpä se kuvio on pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden tuollaisen miehen. Huvittavinta on se, että mies oikeasti kuvittelee, että nuo naiset haluavat oikean suhteen kuuskymppisen miehen kanssa. Kavereille sanoo, että ei ala rahoittamaan kenenkään elämää. Kuvittelee siis oikeasti, että 19v mallin näköinen nainen laittaa tinderissä tykkäyksen siksi, että pitää vanhemmista miehistä ja haluaa suhteeseen sellaisen kanssa. 😂
Luultavasti miehelle riittää että saa seksiä
Olen kuullut et just on joku yritysjohtaja narahtanu sokerideittailusta kun deittailun kohde olikin tullut eri ajatuksiin saatuaan pahoja psyykkisiä oireita oli laittanut tiedon ko. kaverin firmaan johtoryhmälle ja vaimolle jne Olen kyllä samaa mieltä kuin moni täällä että on todella kyseenalaista että vanhat gubbet ostaa nuoria rahapulassa olevia tyttöjä jotka ovat herkässä vaiheessa juuri aikuistumassa! Siitä voi todellakin seurata vuosikausien ja jopa koko elämän kestävät traumat ja miksi, siksi että joku rikas possu pääsee toteuttamaan mielitekonsa olis kyllä hyvä että jossain julkaistas näiden tosielämän sankareiden nimet ja sitten saisivat ystävät ja business kumppanit päättää haluavatko näiden ihmuskauppaa käyvien Suomen yritystoivojen kanssa olla missään tekemisissä!!!
Mikäs siinä jos tyttö pitää vanhemman miehen seurasta eikä seksikään ole ikävää. Ihme moralisteja täällä päättämässä mitä joku saa tehdä. Ja pahinta kaikessa, että yhteisymmärryksessä vaihtavat vielä rahaa. Vähän kuin ravintolassa tarjoilijalle, sille pahasti harhautuneelle ja hyväksikäytetylle?
Tiedättekö te nuorten aikuisten vanhemmat ihan oikeasti, kuinka yleistä tällainen touhu on? Ainakin pk-seudulla näitä nuoria naisia riittää, jotka rahoittaa elämisensä tällä tavalla.
Ehkä äitien ja isien kannattaa vaan avustaa tyttäriään rahallisesti silloin, kun näillä on vaikeaa. Muuten voi oma tytärkin lipua tuohon mukaan "helpon" rahan toivossa.