Siis voiko tuo "sugar daddy" -ilmiö olla tottakaan
En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen.
Sehän on just päinvastoin. Nuoret häikälemättömän naiset käyttävät elämässään eksyksissä olevia vanhoja miehiä hyväkseen. Etenkin jos antavat vain ymmärtää, huijaavat vaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ihmetyttääkö tuossa enemmän se, että jotkut kokevat oikeasti järkeväksi elää tuolla tavalla vai että löytyy miehiä, jotka ovat valmiita rahoittamaan ilmiötä.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Miten niin vaivaa? On ihan normaalia himoita 50-vuotiaana miehenä 20-vuotiasta piparia ja peräaukkoa. Jos sitä rahalla saa niin olisi suorastaan mielisairasta kieltäytyä tuollaisista herkuista. JOs vanha ja lihava nainen ei kestä sellaista kauppaa niin ihan turhaan siitä t äällä itkette ja inisette. Tuo ilmiö on biologisesti ihan normaalia. Se mikä ei ole normaalia on teidän heikko mielenterveys kun ETTE KESTÄ TOTUUTTA JA ASIOITA. Aamen
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin alkanut miettiä sugar daddyn hankkimista. Olen tajunnut että ei miehillä ole mitään muuta annettavaa kuin raha ja resurssit. Joskus tyhmänä nuorena tyttönä uskoin rakkauteen ja tasa-arvoisiin parisuhteisiin ja niihin hyviin perhearvoihin. Olen kuitenkin lyhyen elämäni aikana oppinut että miehen "rakkaus" kestää sen aikaa kun nainen on nätti ja nuori. Parisuhteessakin moni on pelkän seksin takia. Miksi uhraisin parhaan osan nuoruudestani jonkun miehen kanssa saamatta mitään vastineeksi. Ei miehet oikeasti arvosta tai kunnioita niitä neitsytvaimojaan tai lastensa äitejä, heitä petetään mennen tullen nuorempien ja nätimpien naisten kanssa. Ei miehet edes halua nykyisin perhettä joten parisuhteissa on vielä vähemmän järkeä naisten kannalta.
En kyllä edes tarvitse tai halua miestä tällä hetkellä mutta voin harkita sellaisen ottamista jos hän tarjoaa minulle jotain konkreettista hyötyä, mihinkään miehen sanoihin tai "rakkaudenosoituksiin" ei kannata luottaa.
Ei suomessa ole neitsytvaimoja enää. Ei ole ollut pitkään aikaan, etkä sinäkään ollut semmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.
Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.
Kuvottavaa ja ihmisarvoa halventavaa toimintaa miehiltä.
Minä olen itse yliopistoa käyvä kohta 30-vuotias fiksu nainen ja minulla on myös sugar daddy. Ei tässä maassa vaikk tekisi työtä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, joten tämä on hyvä keino saada merkkilaukkuja ja vaatteita esimerkiksi.
Minä olen 32-vuotias nainen ja olen aina saanut hankittua kaiken tarvittavan myymättä persettä (köh, siis sokerideittailematta!) Ei ne suuret tulot, vaan kohtuulliset menot.
T. Yli satatonnia omia rahoja tileillä ja sijoituksissa, vaikka palkka edelleen alle keskipalkan
Jaha, tämä taas ei ole totta. Tuossa on selvästi pappa, tai sitten mamma betalar taustalla. Vaikka eivät rahaa olisivat antaneet, niin kämpän, halvan vuokran, jotain muuta sen tapaista.
Mistä löydätte näitä sugar daddyjä? Joku sivusto vai ehdotatteko tollasta ratkasuu deittisivuilla?
Itse olen miehenä tehnyt tällaisen vaihtokaupan kahden eri naisen kanssa. Rahoitan molempien asumista, opiskelua, ja kerran pari vuodessa mennään jonnekin kauas lomamatkalle. Kumpikin tietää, että minulla on tällainen järjestely myös toisen naisen kanssa.
Kaiken perustana on se, että kohtelen näitä naisia hyvin. Ajattelevina ja tuntevina ihmisinä. Yhdessä sovitaan pelisäännöt, joiden mukaan mennään. Käytännnössä tapaan kerran viikossa molempia naisia (en tietystikään yhtäaikaa), ja silloin meillä on aikaa 1-2h tilanteesta ja päivästä riippuen.
Ja kun tässä on opittu tuntemaan puolin ja toisin, tapaamisissa on muutakin sisältöä kuin pelkkä seksi. He tietävät minusta asioita, ja minä heistä. Luottamus on molemminpuoleinen siihen, että asioita ei levitellä eteenpäin. Molempien kanssa on sovittu, että jos löytävät poikaystävän, tämä systeemi loppuu heidän osaltaan.
Ja vielä selvennykseksi, että olen poikamies. En toimi kenenkään naisen selän takana tässä.
Itse näen tämän asian niin, että kyseessä on valinnanvapaus. Kaikki tietävät mitä tekevät, ja jokainen tietää mikä on homman nimi.
Ai niin, mistä löysimme toisimme: Netistä. Vastaavia vaihtokaupan tarjoajia löytyy verkosta, jos vain haluaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miehenä tehnyt tällaisen vaihtokaupan kahden eri naisen kanssa. Rahoitan molempien asumista, opiskelua, ja kerran pari vuodessa mennään jonnekin kauas lomamatkalle. Kumpikin tietää, että minulla on tällainen järjestely myös toisen naisen kanssa.
Kaiken perustana on se, että kohtelen näitä naisia hyvin. Ajattelevina ja tuntevina ihmisinä. Yhdessä sovitaan pelisäännöt, joiden mukaan mennään. Käytännnössä tapaan kerran viikossa molempia naisia (en tietystikään yhtäaikaa), ja silloin meillä on aikaa 1-2h tilanteesta ja päivästä riippuen.
Ja kun tässä on opittu tuntemaan puolin ja toisin, tapaamisissa on muutakin sisältöä kuin pelkkä seksi. He tietävät minusta asioita, ja minä heistä. Luottamus on molemminpuoleinen siihen, että asioita ei levitellä eteenpäin. Molempien kanssa on sovittu, että jos löytävät poikaystävän, tämä systeemi loppuu heidän osaltaan.
Ja vielä selvennykseksi, että olen poikamies. En toimi kenenkään naisen selän takana tässä.
Itse näen tämän asian niin, että kyseessä on valinnanvapaus. Kaikki tietävät mitä tekevät, ja jokainen tietää mikä on homman nimi.
Ai niin, mistä löysimme toisimme: Netistä. Vastaavia vaihtokaupan tarjoajia löytyy verkosta, jos vain haluaa etsiä.
Voiskos vähän vinkata näistä sivuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiskos vähän vinkata näistä sivuista?
Itse löysin sugardaterssin. Tarjontaa on ja paljon! Pari ihanaa naista tapasin, mutta jäi pariin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas koen niin, että kyseessä on aina jonkunlainen hyväksikäyttö, vaikka sitä kuinka muuksi koittaa itselleen selittää. Valta on sillä, joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas koen niin, että kyseessä on aina jonkunlainen hyväksikäyttö, vaikka sitä kuinka muuksi koittaa itselleen selittää. Valta on sillä, joka maksaa.
Oma moraalini naisena ei tälläistä kestäisi. Mutta antaa kaikkien kukkien mukkia. Tuossa esimerkkitapauksessa ei kuitenkaan mielestäni ole kyse mistään hyväksikäytöstä. Kolme aikuista, vapaina tahoillaan, olevaa ihmistä on tehneet sopimuksen jossa kukaan ulkopuolinen ei kärsi.
Jännä miten tällainen sugar daddy ja sponssaus on "hienompaa" ja hyväksyttyä. Loppupeleissä tuo on vain prostituutiota, mutta varsinkin nuoret naiset uskottelevat itselle ja muille sen olevan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin...Olen 40v nainen ja siksi kai tuo ilmiö on niin käsittämätön. Meidän nuoruudessa uskottiin tasa-arvoon ja vahvoihin naisiin. Ei kenelläkään edes ollut silareita ja niiden hankkiminen jonkun tuntemattoman miehen rahoilla antamalla vastikkeeksi p.llua olisi ollut pahin nöyryytys koskaan. Mutta globaalissa maailmassa on nykyään niin paljon köyhyyttä, sekä henkistä että rahallista, että kaikki on mennyt päin v.ttua. 90-luvulla musiikkiviedoissa naisilla oli vaatteet päällä ja olivat fiksuja ja vahvoja, esim. Alanis Morrissette, Anouk, Natalia Imbruglia...Mitään perän heilutuksia ja herutuksia ei nähty mistään. Voi aikoja, voi tapoja. t. Mummo
Myös feminismi on muuttunut. Esikuvana ja ihanteena oli aikoinaan juuri tuo vahva nainen, tyyliin Rosie the Riveter, mutta nykyään se on vain uhriutumista, ja miesten haukkumista. Vahva, itsenäinen nainen, on vaihtunut ikuiseen uhriin, joka ei kestä silmiin katsomista, ei eriäviä mielipiteitä, ei juttelua tai miesten flirttejä.
Siis mitä ihmeen hyväksikäyttöä? Eiköhän nämä naiset ole ihan itse päättäneet ryhtyä tällaiseen suhteeseen. Ei pliis mitään ihmiskauppa-ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman surullinen ilmiö eikä todellakaan mitään reilua vaihtokauppaa jollaiseksi sitä täällä väitetään. Aikuiset miehet käyttävät elämässään eksyksissä olevia nuoria tyttöjä hyväkseen. Kun kehosta ja seksuaalisuudesta tulee kaupankäynnin väline niin se vahingoittaa aina, eikä sitä vahinkoa korvaa se että on saanut siitä rahaa.
Nuori voi uskotella itselleenkin että eihän tässä mitään ja puheet voivat olla kovia, mutta oikeasti nuo ovat aika rikkinäisiä ja surullisia tyttöjä. Aikuisempana yleensä myös myönnetään että eivät ne asiat menneetkään itsen kannalta ihan reilusti vaikka nuorena muuta esittikin.
Niin, tai nuoret aikuiset naiset käyttävät elämässään eksyksissä olevia miehiä hyväkseen. Ihmisarvoa halventavaa toimintaa nuorilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai nuoret aikuiset naiset käyttävät elämässään eksyksissä olevia miehiä hyväkseen. Ihmisarvoa halventavaa toimintaa nuorilta naisilta.
Joo eiköhän naiset tässä sen pidemmän korren vedä! Ketään ei pakoteta kuten normaalissa prostituutiossa.
Aika harmaalla alueella koko juttu. Tavallaan vaan normaalia tapailua mistä maksetaan.
Olisipa miehillekkin tuollaiset apajat. Saada nyt normaalista tapailusta tonni kuussa tms...
Tätähän on ollut maailman sivu, ja tulee varmaan olemaankin. Miehet elättävät seksiä vastaan naisia. Nyt vain naiset ovat aktiivisempia toimijoita olemaan myös sugar maman roolissa. Asenteet on muuttuneet sillä tavoin, että naisten toimintaa ei katsota kieroon. Ja se on vaan hyvä asia.
Pikkubroidini saa rahaa ja muita etuja eräältä vanhemmalta naiselta seksuaalisia palveluksia vastaan. Eikä hän ainakaan koe siinä olevan mitään vikaa. Päinvastoin. Molemmat voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän on ollut maailman sivu, ja tulee varmaan olemaankin. Miehet elättävät seksiä vastaan naisia. Nyt vain naiset ovat aktiivisempia toimijoita olemaan myös sugar maman roolissa. Asenteet on muuttuneet sillä tavoin, että naisten toimintaa ei katsota kieroon. Ja se on vaan hyvä asia.
Pikkubroidini saa rahaa ja muita etuja eräältä vanhemmalta naiselta seksuaalisia palveluksia vastaan. Eikä hän ainakaan koe siinä olevan mitään vikaa. Päinvastoin. Molemmat voittavat.
Onhan sokerideittailu paljon hyväksyttävämpää kuin normaali horaaminen. Siis tapaillaan, käydään syömässä, leffassa jnejne. Seksi toki kuuluu asiaan. Mutta kaikki tapahtuu sen yhden miehen kanssa, ei kymmenien! Se tästä tekee monen mielestä parempaa prostituutiota.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sokerideittailu paljon hyväksyttävämpää kuin normaali horaaminen. Siis tapaillaan, käydään syömässä, leffassa jnejne. Seksi toki kuuluu asiaan. Mutta kaikki tapahtuu sen yhden miehen kanssa, ei kymmenien! Se tästä tekee monen mielestä parempaa prostituutiota.
Juuri näin. Oma tyttöni on yli 30v nuorempi. Kaipaa rahan lisäksi luotettavaa ja turvallista ystävää. Tuntuu myös kaipaavan seksikin. Olemme molemmat tyytyväisiä, joten mitäs se muille kuuluisikaan.
Nosto