Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä synnytys teki rehellisesti sanottuna alapäällesi?

Vierailija
29.09.2017 |

muuttuiko ulkonäkö, tunto?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 

Rehellisesti sanottuna.

Vierailija
102/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tapahtui mutta väliliha katosi kokonaan ja on vain 1.5cm

Lisäksi tuli peräsuolen ja virtsarakon laskeumat

Vaikea imukuppiavusteinen synnytys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntoaisti muuttui ekan synnytyksen jälkeen herkemmäksi. Seksi tuntuu siis itsestä paremmalta.

Ekan synnytyksen jälkeen aloin myös ekaa kertaa tekemään lantionpohjan lihasten jumppaa aktiivisesti. 4 nopeaa ja helppoa synnytystä, pienet alle 3 kiloiset lapset ja ei tikkejä/muita vaurioita. Mieskään ei ole valittanut.

Vierailija
104/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja lisäksi lääkäri totesi  väljyyttä emättimessä. Seksi ei tunnu juuri miltään, varmaan emättimen sisälläkin arpikudosta. Että sellaista!

Vierailija
105/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ulkoisesti ole tullut tiirattua. Kaksi synnytystä alateitse takana, ensimmäinen perätilassa, toinen normaali, ei mitään pysyviä fyysisiä muutoksia.

Mikä ihme nuorempaa polvea on alkanut pelottaa. Aivan normaaliin elämään kuuluva asia.

Vierailija
106/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, koska kaikki syntynyt sektiolla😄

Vierailija
107/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi synnytys takana. Pimppi on pehmeämpi ja joustavampi miehen mielestä, omasta mielestä kyllä vähän löysempikin...Ulkoisesti ei äkkiseltään näe muutosta, näyttää viivapimpiltä, mutta kun levittää huulia niin aukko on ns ammollaan, eli näkyy "sisäseinämien suuaukot" tai miten sitä kuvailisi.

Oma tuntoaisti on parantunut kuitenkin valtavasti ja saan mahtavia emätinorkkuja niin en valita. Mieskin saa, liiankin nopeasti välillä, joten ehkä hänelläkään ei ole valittamista. Jos jumppasin tiukemmaksi niin ei taitaisi kestää kuin 1-3 työntöä...

Vierailija
108/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku heikkoitsetuntoinen täällä, että seksi jotenkin paranee, jos sitä rumaa ryttyä kutsuu kauniiksi?! :DDDD

Kumpiko siinä värkissä nyt on tärkeämpää: 1) miltä se näyttää, 2) miltä se tuntuu?

No tietysti miltä se näyttää.

Jos on ruma niin naista en nuole ja tuntuminen on yks hailee kun saan kumminkin.

Jarmo

Onko Jarmon kieli ja silmät jotenkin oudon lähellä toisiaan?

Vierailija
109/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuu venyi, koska lapsi painautui sitä vasten kun synnytys pitkittyi. Tuloksena kuukautiskivut jäivät lopullisesti mulla synnärille. Teini-ikäisestä asti olen joutunut kuukautisten alkaessa ottamaan yhden ibuprofeenilääkkeen kuukautisten alkaessa eikä mulla edes ole muita lääkityksiä ollut. Nyt pääsin särkylääkkeestäkin eroon. 

Jouduin lopulta kiireelliseen sektioon, joten alapää säilyi muuten ennallaan.

Vierailija
110/117 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tiukka on vieläkin, ainakin miehet kehuu ja haluaa aina vaan lisää. 

Vierailija
111/117 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikit tuli ja repeämä

Vierailija
112/117 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan synnytyksen jälkeen sain vaan 2 "isän tikkiä" jotka ei kuulemma ollu välttämättömiä. Ne tuli emättimen sisään. Se aiheutti sen, että paikat oli niin tiukat, että piti lämppäillä puol tuntia liukkarin kanssa, että yhdyntä onnistu. Ulkonäkö pysy ennallaan.

Tokasta sain enemmän tikkejä ja tiukkuus parani sellaseks että seksi onnistu taas paremmin, mutta silti mun kumppanit on sanonu että oon tiukka, tosin mulla on myös hyvät lantiopohjalihakset. Seksi onnistuu hyvin ja se on pääasia. Ulkonäkö muuttui tän synnytyksen jälkeen sen verran, että emättimen suulla välilihan lähellä on nyt ärsyttävä ylimääränen lerpake, vähän pikkusormen päätä pienempi. Oon oikeesti joskus miettiny ite operoivan sen pois, mutta toistaseks en oo lähteny sille tielle.

Vierailija
113/117 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
114/117 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kahden lapsen jälkeen. Synnytykset oli helppoja ja nopeita, ei tullut repeämiä tai muuta harmia.

Vierailija
115/117 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty teki väljemmäksi ainakin aluksi. En tiedä miten on nyt 4 vuoden jälkeen viimeisimmästä synnytyksestä kun olen sitä geishakuulillakin jumpannut. Herkisti tuntoa. En revennyt, joku pieni nirhauma tuli joka parani itsekseen. 

Vierailija
116/117 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut millään tavalla. Kroppa palautuu nopeasti

Vierailija
117/117 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt neljästi. Ei ole jäänyt mitään ongelmia. Ulkonäön muuttumisesta en osaa sanoa, varmaan jotain kurttua voi lisää olla, muttei haittaa. Olen aina nauttinut seksistä ja saanut orgasmin helposti.