Mitä synnytys teki rehellisesti sanottuna alapäällesi?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Sektiossa lapsi on kyllä syntynyt, mutta sitä ei ole synytetty, vaan lapsi on leikattu ulos.
Kyllä sitä vaan ihan yleisesti puhutaan, että synnyttänyt sektiolla.
Turha sitä omaa kateutta purkaa siihen, joka on tehnyt eri tavalla kuin sinä, omasta halustaan tai tilanteen vaatimana.
Oma lapseni niin ikään syntyi sektiolla, vaikkakin kiireellisellä (eli ei kyselty, kummalla tavalla haluat synnyttää). Olen erittäin tyytyväinen, etenkin kun lapsi painoi 4,1kg. Ei jäänyt koko raskaudesta ja synnytyksestä mitään muuta merkkiä kehoon, kuin pieni siisti leikkausarpi bikinirajalla.
Toinen lapsi jos joskus tulee, niin on kyllä suoraan suunniteltu sektio. Eikä pelkästään "helppouden" takia, vaan koska tässä ekassa liippasi jo liian läheltä, ettei lapsi menehtynyt. Onneksi oltiin jo sairaalassa, kun havaittiin lapsen heikentynyt tilanne vatsassa.
No ulkoisesti samannäköinen kuin ennen. Tuntoherkkyys parani. Hyppiessä haarahyppyjä pissat tulee housuun - pitäis kyllä treenata vähän.
En ikinä suostuisi synnyttämään alateitse ja näitä juttuja lukiessa tunne vain vahvistuu.
Sektio tai ei mitään.
Ei mitään häikkää, kaksi synnytystä. Eppariarpi varmaan näkyy, jos oikein tarkkaan tutkiskelisi. Enemmän ulkonäöllisesti ovat kärsineet rinnat ja vatsa, joissa on paljon raskausarpia.
Hah, mä oon saanu yhdyntäorgasmeja jo ennen lapsiakin
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi synnyttämään alateitse ja näitä juttuja lukiessa tunne vain vahvistuu.
Sektio tai ei mitään.
Miksi näitä lukiessa tunne vahvistuu? Ketjussa on kuutisenkymmentä vastausta, joissa ihan pari-kolme kertoi isoista varioista. Moni jopa kertoi tuntoherkkyyden lisääntyneen ja seksielämän parantuneen. Ymmärrän, että symnytyksen riskit pelottaa, mutta älä ruoki niitä pelkoja lukemalla aiheesta vain valikoiden.
Vierailija kirjoitti:
Se täytyy vielä sanoa, jos pelottaa miesten suhtautuminen, niin että itse olen saanut herkullisesta ulkonäöstä ainoastaan kehuja :) Myös tuntumasta ovat miehet tykänneet, ja varsinkin nykyinen mieheni on aivan alapääni lumoissa, vaikka en ole edes hänen lastaan synnyttänyt <3
Miehet nyt kehuu vaikka minkä näköistä rönttöstä kunhan vain sitä saavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku heikkoitsetuntoinen täällä, että seksi jotenkin paranee, jos sitä rumaa ryttyä kutsuu kauniiksi?! :DDDD
Kumpiko siinä värkissä nyt on tärkeämpää: 1) miltä se näyttää, 2) miltä se tuntuu?
No tietysti miltä se näyttää.
Jos on ruma niin naista en nuole ja tuntuminen on yks hailee kun saan kumminkin.
Jarmo
Ei mitään pysyvää muutosta vaikka repesi ja leikattiin ja sitten ommeltiin. Tosin olin nuori, joten varmasti palautumiseen vaikutti sekin että en ollut nelikymppinen, nuorena kudokset uusiutuu aika nopeasti.
Varmasti on muutosta alapäähän tuonut enemmän nämä 40 lisäkiloa ja 23 ikävuotta lisää sen esimmäisen synnytyksen jälkeen. Nuorimmaiset ei syntyneet alakautta, mutta toki vaikutti myös sisäisiin systeemeihin ja myös ulkosynnyttimiin, kuten raskaus aina tekee, siitäkin on jo 8 vuotta, ja pahin mikä oli seurauksena oli se kiireellisen sektion aiheuttamat kiinnikkeet mahassa jotka on tosi kipeitä joskus vieläkin. Sehän ei liittynyt lapsiin vaan siihen että mahaa leikeltiin auki ja kursittiin takaisin kiinni.
Kaikesta huolimatta, alapää ei näytä sen kummemmalta kuin nuorenakaan kun se on aina ollut ns. viiva, ja kun kerran seksi tuntuu erittäin hyvältä, niin mitä muuta vaatimusta minulla olisi alapäälleni?
Rektoseele, joka korjatttiin leikkauksella ja sitten kun se oli korjattu alkoi jumalaton virtsankarkailu. Laskeuma oli kai jotenkin pitänyt sen kurissa, mutta kun se poistettiin, pissaa tuli joka askeleella. No sitten tehtiin TOT nauhakiristys vielä. Kaksi lasta 4,5 kg. Ei auttanut jumpat juu..
Mikä ihmeen epparihaava? Voiko joku selittää
Aikaisemmin oli tiukka ja nätti emättimen suuaukko, jota häppärit reunustivat kivasti. Synnytyksen jälkeen on jäänyt avonaisena ammottava helvetinkolu ja häppärit lerpattaa eriparisena jossain yläpuolella. Lisäksi montusta kulkee arpi kohti toista pakaraa. Ihan järkyttävä ja pilallahan tämä on ja itkettää miettiäkin, mutta yritän nyt sitten vaan keskittyä elämässä tärkeämpiin asioihin kun rujo toosani.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pysyvää muutosta vaikka repesi ja leikattiin ja sitten ommeltiin. Tosin olin nuori, joten varmasti palautumiseen vaikutti sekin että en ollut nelikymppinen, nuorena kudokset uusiutuu aika nopeasti.
Varmasti on muutosta alapäähän tuonut enemmän nämä 40 lisäkiloa ja 23 ikävuotta lisää sen esimmäisen synnytyksen jälkeen. Nuorimmaiset ei syntyneet alakautta, mutta toki vaikutti myös sisäisiin systeemeihin ja myös ulkosynnyttimiin, kuten raskaus aina tekee, siitäkin on jo 8 vuotta, ja pahin mikä oli seurauksena oli se kiireellisen sektion aiheuttamat kiinnikkeet mahassa jotka on tosi kipeitä joskus vieläkin. Sehän ei liittynyt lapsiin vaan siihen että mahaa leikeltiin auki ja kursittiin takaisin kiinni.
Kaikesta huolimatta, alapää ei näytä sen kummemmalta kuin nuorenakaan kun se on aina ollut ns. viiva, ja kun kerran seksi tuntuu erittäin hyvältä, niin mitä muuta vaatimusta minulla olisi alapäälleni?
Sivusta, koetteko että alapään olisi hyvä olla ns. viiva ja mielellään vaalea? Muuten on vähän rivo ja ruma?
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku heikkoitsetuntoinen täällä, että seksi jotenkin paranee, jos sitä rumaa ryttyä kutsuu kauniiksi?! :DDDD
Se että joku pitää kaikkia kehonsa osuuksia kauniiksi kertoo kyllä hyvästä itsetunnosta. Sinulla ei taida hyvää itsetuntoa olla, kerta noin nälvit muita täällä keskustelijoita.
mikään ei tunnu miltään enää makuuhuoneen puolella
Aloin saada emätinorgasmeja yhdynnässä :D
Epparista jäi pieni näkyvä arpi, joka kiristää jostain syystä kuukautisten ekana päivänä. Muuten on ulkoisesti ihan samannäkönen kun ennenkin. Tuntoherkkyys on kasvanut synnytysten jälkeen selvästi, saan kanssa yhdynnässä nykyään orgasmeja. Mulla kävi kanssa niin että kiristyi vielä vähän lisää, eikä löystynyt, joten alkulämmittelyn joutuu varamaan aikaa ettei kummallakin repeä vehkeet.
Mulla meni toinen pienistä häpyhuulista poikki, joten siltä osin on eri näköinen kuin ennen, mutta väittäisin, ettei kukaan tiedä mitä sille on tapahtunut (ellei tiedä). On siis vain eri näköinen mutta ei mitenkään paha.
Välilihaan tili pieni repeämä ja siinä arpi kiristää vähän edelleen, jos kovin innokkaasti tökkii ohi alapuolelta. Vuosien mittaan kiristys on vähentynyt niin että harvoin sitä enää muistaa (nyt neljä vuotta synnytyksestä), mutta ensimmäiset vuodet se kyllä häiritsi aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen epparihaava? Voiko joku selittää
Se kun leikataan väliliha että vauva mahtuu paremmin ulos.
Aina sitä ei leikata, voi myös revetä. Ja voi revetä vaikka leikattaisiinkin.
..Ja joillekin tulee vaan nirhaumia.
Se räjähti.eli arvaa?