Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka todennäköistä on löytää 30-vuotiaana nainen, joka haluaa nautiskelusuhteen?

Vierailija
29.09.2017 |

Haluaisin siis parisuhteen, jossa pointti olisi yhteisessä haskanpidossa, romantiikassa, seksissä, harrastuksissa ja ns. laatuajassa ilman lapsia, omakotitaloja tai kesämökkien työleirejä. Kahden pystyvän ja mielenkiintoisen aikuisen suhde, jossa kumpikin haluaa olla toisen seurassa, mutta toisen itsenäisyyttä ja omaa aikaa kunnioitetaan myös.

Tuntuu, että kaikki naiset haluavat ennemmin tai myöhemmin lapsia ja suhteen, jossa "arjen jakaminen" ja kotitöiden jakaminen on pääasiallinen sisältö.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että naiset ovat eronneet beetamiehistä, joiden kanssa he ovat tehneet lapset. Sitten aika moni alkaa haluta juuri tuota.

Vierailija
2/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin, että sinkuista melkein joka kolmas ei halua lapsia? Siitä joukosta noiden nautiskelijoiden pitäisi siis tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoituksesi on kuitenkin asua naisen kanssa niin silloin on kyllä aivan kohtuullista odottaa että osallistut myös niihin kotitöihin. Jouduthan nyt yksin asuessasikin tekemään kotitöitä (vai onko kotisi mallia kaatopaikka ihmisasumuksena?) ja ylipäänsä jaksamaan myös sitä arkea. Elämässä saa olla hauskanpitoa ja nautiskelua, mutta kenenkään aikuisen elämä ei voi olla PELKKÄÄ hauskanpitoa. Vaikka ihminen ei hankkisikaan lapsia (ja kyllä, on naisiakin jotka eivät niitä halua hankkia), omakotitaloa tai kesämökkiä niin jotkut velvollisuudet kuten työssäkäynti, raha-asioiden hallinta ja kodin jonkinlaisen siisteystason ylläpitäminen nyt vain kuuluvat asioistaan huolehtivan aikuisen elämään. Jos ajattelit jättää nämä naisen harteille ja itse keskittyä pelkkään nautiskeluun niin vaikeaksi menee.

Vierailija
4/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy. Riippuen rahoistasi myös nuoremmista naisista. Eihän ole pakko asua naisen kanssa niin ei ole pakko jakaa kotitöitäkään.

Vierailija
5/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki kuuluu elämään. Jos etsit puolisoa joka hoitaa arjen puolestasi kun sinä keskityt nautiskeluun, niin onnea vaan. Jos taas olet valmis maksamaan ja ulkoistamaan arkiset puuhat elämästänne niin varmasti löydät itsellesi jonkun kivan velakumppanin.

Vierailija
6/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksesi on kuitenkin asua naisen kanssa niin silloin on kyllä aivan kohtuullista odottaa että osallistut myös niihin kotitöihin. Jouduthan nyt yksin asuessasikin tekemään kotitöitä (vai onko kotisi mallia kaatopaikka ihmisasumuksena?) ja ylipäänsä jaksamaan myös sitä arkea. Elämässä saa olla hauskanpitoa ja nautiskelua, mutta kenenkään aikuisen elämä ei voi olla PELKKÄÄ hauskanpitoa. Vaikka ihminen ei hankkisikaan lapsia (ja kyllä, on naisiakin jotka eivät niitä halua hankkia), omakotitaloa tai kesämökkiä niin jotkut velvollisuudet kuten työssäkäynti, raha-asioiden hallinta ja kodin jonkinlaisen siisteystason ylläpitäminen nyt vain kuuluvat asioistaan huolehtivan aikuisen elämään. Jos ajattelit jättää nämä naisen harteille ja itse keskittyä pelkkään nautiskeluun niin vaikeaksi menee.

Olen kyllä asunut naisen kanssa, eikä kotitöistä tarvinnut koskaan riidellä. Niitä tehtiin yhdessä ehkä 20–30 minuuttia joka päivä ja aina oli siistiä, vaikka silloin ei ollut varaa edes siivoojaan. Kotityöt ovat minun näkökulmatani aivan mitätön osa elämää. AP

Vierailija
7/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki kuuluu elämään. Jos etsit puolisoa joka hoitaa arjen puolestasi kun sinä keskityt nautiskeluun, niin onnea vaan. Jos taas olet valmis maksamaan ja ulkoistamaan arkiset puuhat elämästänne niin varmasti löydät itsellesi jonkun kivan velakumppanin.

Missä nämä velakumppanit hengailevat? AP

Vierailija
8/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vain rehellisen seuranhakuilmoituksen: Etsin seksi- ja matkakumppania. En halua muuttaa yhteen. En halua lapsia. Vihaan mökkeilyä ja kotitöitä. Rakastan [oma harrastus]. Olen rinnallasi hyvinä aikoina, en pahoina.

Vierailija
9/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä asunut naisen kanssa, eikä kotitöistä tarvinnut koskaan riidellä. Niitä tehtiin yhdessä ehkä 20–30 minuuttia joka päivä ja aina oli siistiä, vaikka silloin ei ollut varaa edes siivoojaan. Kotityöt ovat minun näkökulmatani aivan mitätön osa elämää. AP

No miksi sitten kuvittelet että ne olisivat naisille joku elämän keskipiste?

Vierailija
10/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten kuvittelet että ne olisivat naisille joku elämän keskipiste?

Kavereiden juttuja kuuntelemalla ja palstaa lukemalla.

Totta kai sen ymmärtää, että kotitöiden määrä moninkertaistuu lasten hankinnan myötä. AP

Vierailija
11/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen ja naisen pitäisi asua yhdessä? Eihän siinä ole mitään järkeä, tai no korkeintaan hieman halvemmat asumiskulut.

Vierailija
12/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis sitä, että ette muuttaisi ollenkaan yhteen? Kyllä sellaisia naisia on, jotka haluavat pitää oman talouden, mutta luultavasti vähemmän. 

Meillä ei lapsia ole eikä tule, mutta mulle parisuhteen suola on juuri arjen jakaminen. On ihanaa herätä joka päivä puolison vierestä ja rakentaa elämää yhdessä. Se on mulle juuri sitä nautiskelua. Hauskaa pidetään myös, jollain tapaa joka päivä.

Kotitöiden jako on itsestäänselvyys, mutta lopulta aika pieni asia kuten itsekin sanoit. Niistä ei tarvitse koskaan riidellä, mutta se varmaankin johtuu siitä, että molemmilla on aika samanlaiset siisteyskäsitykset, halutaan ilahduttaa toista ja ollaan molemmat aika joustavia.

Vierailija
13/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n koti sellainen harvinaisuus kun tahrattoman puhdas poikamiesboksi? Ja pysyykö se puhtaana Pyhän Hengen ansiosta? Entäs kaupassa käynti ja ruoanlaitto? Teetkö itse vai oletko vielä tiukasti kiinni napanuorassa?

Vierailija
14/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis sitä, että ette muuttaisi ollenkaan yhteen? Kyllä sellaisia naisia on, jotka haluavat pitää oman talouden, mutta luultavasti vähemmän. 

Meillä ei lapsia ole eikä tule, mutta mulle parisuhteen suola on juuri arjen jakaminen. On ihanaa herätä joka päivä puolison vierestä ja rakentaa elämää yhdessä. Se on mulle juuri sitä nautiskelua. Hauskaa pidetään myös, jollain tapaa joka päivä.

Kotitöiden jako on itsestäänselvyys, mutta lopulta aika pieni asia kuten itsekin sanoit. Niistä ei tarvitse koskaan riidellä, mutta se varmaankin johtuu siitä, että molemmilla on aika samanlaiset siisteyskäsitykset, halutaan ilahduttaa toista ja ollaan molemmat aika joustavia.

Minulle sopi sekä erillään asuminen että samassa taloudessa asuminen. Minulle se parisuhteen suola ei ole arjen jakaminen, mutta todistettavasti osaan kyllä asua sopivan kumppanin kanssa saman katon alla. Asumisjärjestelyt eivät ole kynnyskysymys. AP

Vierailija
15/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n koti sellainen harvinaisuus kun tahrattoman puhdas poikamiesboksi? Ja pysyykö se puhtaana Pyhän Hengen ansiosta? Entäs kaupassa käynti ja ruoanlaitto? Teetkö itse vai oletko vielä tiukasti kiinni napanuorassa?

Harvinaisuus? Omani ja kaikkien sinkkujen miespuolisten kavereideni kodit ovat siistejä. Sotkuisimmat näkemäni asunnot ovat olleet naisten koteja, mutta tämä voi mennä sattuman piikkiinkin.

Siivoamiseen menee vartti tai pari päivässä, ja ruoanlaitto on minulle lähinnä harrastus. Jos en etsi tai jaksa kokata, syön ulkona. Kauppojakin on kolmenkymmen metrin säteellä kaksi.

Arjen "pyörittäminen" on minusta todella helppoa, ja sellaisena haluaisin sen myös pitää. AP

Vierailija
16/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitää yrittää pyydystää joku parikymppinen, on helpompi löytää joku jolla sama elämäntyyli. Suhteet harvemmin kestää loppuiän joten jos nainen vaikka 10 v päästä haluaakin sen perheen niin sitten vain eroatte.

Vierailija
17/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee jokapäiväisen astianpesukoneen täyttämisen ja jonkun rätillä pöydän pyyhkimisen lisäksi ehkä 1-2h siivousta viikossa per nenä. Eli pölyjen pyyhintää, imurointia, lattioiden pesua, lakanoiden vaihtoa, tavaroiden paikalleen vientiä, vaatteiden pesua.

Terv. Kaksi perussiistiä ihmistä, jotka vie mennessään ja tuo tullessaan.

Vierailija
18/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka inhoaa kotitöitä, tekee ne yleensä tehokkaasti pois alta. Jotkut tykkäävät puuhastelusta ja puunaamisesta, ja sittenhän koti- piha- jne. töiden määrälle ei ole mitään ylärajaa. Kaikkein mieluisin kumppani olisi sellainen insinöörityyppi, joka löytäisi optimaalisen tavan selviytyä kotitöistä ja kehittäisi oikeudenmukaisen systeemin niiden tekemiseksi.

Vierailija
19/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun pitää yrittää pyydystää joku parikymppinen, on helpompi löytää joku jolla sama elämäntyyli. Suhteet harvemmin kestää loppuiän joten jos nainen vaikka 10 v päästä haluaakin sen perheen niin sitten vain eroatte.

Elämäntyyli tosiaan ratkaisee paljon enemmän kuin ikä. 20–40 on ihan sopiva ikähaarukka minusta, kunhan vain kemiat ja kiinnostuksenkohteet osuvat yksiin. AP

Vierailija
20/38 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etsinyt juuri tuota. Sitä omas tiimijäsentä jonka kanssa voi nauttia elämästä ja pitä rennosti hauskaa.

Ja nyt musta tuntuu että olen viimein 1,5 vuoden sinkkuusseikkailuiden jälkeen sen löytänyt, kun vähiten odotin.

Suunnitellaan matkoja, käydään ulkona, katsotaan leffoja...pidetään hauskaa eikä liikaa jäykistellä. Ihanaa.

Sitten ehkä vuosien päästä (optimaalitilanteessa jos tämä kestää) niin voidaan miettiä asettumisasioita enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi