Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kehoitus ostaa sukkahousut Sokokselta mielestäsi hyvä peruste työkyvyttömyyseläkkeelle pääsemiseksi?

Vierailija
29.09.2017 |

Koska tätä Petri Lehtinen yrittää, nyt gallup, onko tämä hyväksyttävä syy saada työkyvyttömyyseläke?
Yläpeukku=Ei todellakaan
Alapeukku=Kyllä, jos joutuu sukkahousut ostamaan pomolle, on päästävä eläkkeelle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lehtinen sanoo olleensa niin kovilla, että nyt hän odottaa sairauseläkkeelle pääsyä. Lehtinen on 50-vuotias."

Vierailija
2/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vähän vetää mutkia suoriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tippa.

Vierailija
4/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vähän vetää mutkia suoriksi.

No, olihan se joutunut salaattiakin salaattibaarista ostamaan, sekä vettä Lidlistä.

-Kyllähän siinä on perustetta sairaseläkkeelle, tyhmä minä.

Ap

Vierailija
5/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Sokokselle pakottaminen on aika syvältä. Ehkä Stockalta voisi käydä sukkahousut ostamassa.

Vierailija
6/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vika on siinä, että käskettiin ostaa eikä hakea.

Vierailija
7/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää tyyppi ole se joka oli aikoinaan Viking Cinderellan risteilyisäntä? Luulisi että olisi jo laivalla tottunut kaikenlaiseen!

Vierailija
8/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meren olisi kannattanut palkata joku mamu avustajaksi, niin hakisi kyllä kiltisti sukkahousut aina tarvittaessa.

Vierailija
9/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin äkkiseltään tuntuu että minä voisin vaihtaa hänen kanssaan paikkaa, täältä työkyvyttömyyseläkkeeltä.

Vierailija
10/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin äkkiseltään tuntuu että minä voisin vaihtaa hänen kanssaan paikkaa, täältä työkyvyttömyyseläkkeeltä.

Paljonko tuossa hommassa muuten mahtaa olla palkka? Olisi kätsyä päästä siltä eläkkeelle, toisin kuin joutua työttömäksi hamaan tappiin.

Vierailija
11/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se pomo on hakemassa sairaseläkettä, kun ei kykene itse edes sukkahousujaan ostamaan.

Vierailija
12/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen mielestä Lehtisen tulisi päästä tästä nyt sairaseläkkeelle.

Melkoisen todellisuudesta irtautunuttä, varmaan sossujen asiakkaat, ketkä on tätä mieltä, työelämässä olleet tietää vähän paremmin, mikä meno oikeasti työpaikoilla on.

Kyllä siellä jokainen joutuu joustamaan, eikä voi itse valita, mitä työtehtäviä hoitaa, vaan pomo käskyttää ne.

Jos tosta pääsee sairaseläkkeelle, meillä on huomenna miljoona sairaseläkeläistä.