Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä?!

Vierailija
28.09.2017 |

Vaihdoimme kik messenger nickimme ja hän ottikin ilokseni yhteyttä.. alleviivaan kyseessä oli todella seksikäs mies. hän jakoi minulle muutaman alastonkuvankin itsestään ja voin sanoa että siinä olisi nainen kuin nainen ( ehkä myös miehet?? ) sulaneet.. no tapasimme.. ensimmäinen VAROITUSMERKKI! kyseisellä miehellä oli MARILYN MONROE taulu seinällä.. älä luota yhteenkään ( naiseen tai mieheen ) jolla on MARILYN MONROE TAULU SEINÄLLÄ. kyseessä on todennäköisesti jonkinsortin kaheli..

toinan kahelin merkki oli että kyseinen mies tykkäsi leveillä kodinhoitokyvyillään.. mm. leipoi mokkapaloja ja niistä otti kuvan instagramiin ja kehuskeli olevansa leipova ja kokkaava mies. olen huomannut että kaikista arveluttavimmat miehet tekevät aina mokkapaloja. liekö mokkapalojen helppo valmistettavuus... ei ole ensimmäinen eikä viimeinen epäilyttävä mokkapaloja valmistava mies. mokkapalat symbolisoivat tavallaan kyseenomaisten pettävien miesten ajatusmaailmaa. haluavat herkut nopeasti ja vaivattomasti, leveilevät saamallansa herkulla ja syövät sen tuhlaamatta toista ajatustakaan mokkapaloille.. naiset ovat näille miehille kuin mokkapaloja.

eri asia on mikäli mies oikeasti leipoo haastavia leipomuksia. mokkapaloissa työtä ei nähdä, hieman sekoitellaan aineksia keskenään. mikäli mies kuitenkin esimerkiksi leipoo korvapuusteja, taikinaa alustetaan ja siihen nähdään vaivaa.. mies selkeästi on valmis näkemään vaivaa herkkujensa eteen.. toisin kuin mokkapala mies. mokkapala mies vain heittää ainekset pellille näkemättä mitään vaivaa.. naisille tiedoksi että korvapuustimies on valmis näkemään hieman vaivaakin eteenne eikä odota nopeita tuloksia. mokkapalamies haluaa kaiken nopeasti tyydyttääkseen tarpeensa. vaivaa hän ei näe..

sama lie seksissäkin? mokkapalamies vain ruiskasee aineensa pellille. korvapuustimies ottaa aikansa päästäkseen haluttuun tulokseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On mulla mielipiteitä juu. Sinulla?

Vierailija
2/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii miehet, älkää VITTU vaa leipoko mokkapaloi!!!! >:( ootte kaikki kaheleita! Laiskoja sängyssä, ja ruikitte kuorrutteet kaikki minne sattuu :( hyi jotku MOKKAPALAT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä mä just luin

Vierailija
4/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä helvettiä mä just luin

Kokemukseen perustuvia havaintoja parisuhteesta

Vierailija
5/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt nyt aika syvällisen analyysin mokkapalamiesten ja korvapuustimiesten eroista. Onneks oma mies on korvapuustimiesten

Vierailija
6/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielipide. Mielipiteeni on se, että AP ei käy täysillä

Vierailija
7/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähdit jonkun luokse mokkapala-kuvan tähden?

Vierailija
8/10 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidekysymykseen piti kirjoittaa että eiks kaikki nykyään petä? Innostuin liikaa kirjottaa tosta mun seksimiehestä

Ap

Vierailija
9/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla mokkapalamies. Ei sitten näe yhtään vaivaa vaan sängyssä vaan luulee että saa kaiken.

Vierailija
10/10 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukka edes menee tapaamaan miestä joka lähettää pippelikuvia?