A-Teeman läski-ilta!
Kommentit (718)
Mitä? Siis onko tuo pastellihiuksinen tosiaan Saara Sarvas? Siis oikeasti: Saara Sarvas?!
Mitä hälle on oikein tapahtunut?
Olen joskus sata vuotta sitten lukenut hänen blogiaan ja selannut instaa, en olisi tunnistanut häntä enää!
Lihaville voisi tehdä ennen lääkärinkäyntiä kyselyn, että millä tavoin paino-asiaa saa käsitellä.
Voiko puhua suoraan vai pitääkö puhella ensin muusta.
mitä keskusteltavaa on lihavuudessa?
Jotkut on lihavia, toiset ei. Jotkut pysyy helpommin laihana, toiset ei. Lihavuus on terveysriski, mutta jotkut voi olla silti hyvinki pitkäikäisiä, kuten tupakoitsijatkin. Jokainen ihminen on arvokas, oli lihava tai ei. Moni ei pidä lihavuutta kauniina, mutta toisinkin ajattelevia on. Makuasia se on.
Mutta mitä keskusteltavaa tässä edes on?
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei värikästä bloggaajaa ole kysytty tuohon.
Oliko niillä semmoinen bloggarimainen alkutarjoilu? Pöytä täynnä kaikkia ihaaaania herkkuja ja ilmaista viinaa.
Mun on pakko sanoa, etten ymmärrä miten kukaan pystyy olemaan lihava. En tajua, miten sillon voi viihtyä omassa kehossaan kun kaikki hyllyy ja roikkuu. Mä en näe mitään lisäarvoa sillä, että on lihava. Tiedän, että laihduttaminen on hankalaa, mutta miksi kukaan päästää itsensä siihen tilaan. Mt-ongelmat varmaan useimmiten syynä?
Kun katon tätä, niin tekee mieli alkaa jumpata. Joo, olen ylipainoin.
Tää keskustelu ei etene yhtään mihinkään.
Osan mielestä ei saisi ottaa lihavuutta lihavan kanssa puheeksi ja osan mielestä pitäisi ehdottomasti ottaa että muutosta tapahtuisi.
Surullista, tulee tunne, että lihavat haluaa itsepetoksessaan vältellä lihavuudestaan puhumista ja vasta kun on laihduttu, kehdataan sanoa, että kyllä siitä lihavuudesta olisi pitänyt sanoa suoraan...
Yrittikö Väisänen äsken herätellä nuorempia lihavia tyttöjä laihduttamaan?
Hänen mukaansahan vaihdevuosien jälkeen ne makkarat vasta mahaan kasvavatkin ja hormonitoiminta menee ihan sekaisin.
Voi kumpa nuo muutkin lihavat kuuntelisivat tuon laihtuneen miehen tarinaa!!
Kertoo itsepetoksestaan ja selityksistään ja tekosyistään ja jatkuvasta sairaalassa ramppaamisestaan, elimistö kävi ylikierroksilla, kärsi uniapneasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu ei etene yhtään mihinkään.
Osan mielestä ei saisi ottaa lihavuutta lihavan kanssa puheeksi ja osan mielestä pitäisi ehdottomasti ottaa että muutosta tapahtuisi.Surullista, tulee tunne, että lihavat haluaa itsepetoksessaan vältellä lihavuudestaan puhumista ja vasta kun on laihduttu, kehdataan sanoa, että kyllä siitä lihavuudesta olisi pitänyt sanoa suoraan...
Yrittikö Väisänen äsken herätellä nuorempia lihavia tyttöjä laihduttamaan?
Hänen mukaansahan vaihdevuosien jälkeen ne makkarat vasta mahaan kasvavatkin ja hormonitoiminta menee ihan sekaisin.
Onko tämä bodypositiivisuus johtanut kenelläkään laihtumiseen, vai vaan suurempaan lihomiseen?
40 kg laihduttanut mies sanoi juuri, että hänellä toimi "itsensä niskasta kiinni ottaminen".
Se on ihan sama, puuttuuko lääkäri potilaan painoon vai ei, koska ei heillä ole kuitenkaan mitään resursseja auttaa potilaista laihtumaan. Korkeintaan isketään joku lautasmallibrosyyri kouraan tai käsketään syödä vähemmän kuin kuluttaa ja liikkua enemmän.
Onks toi Eevi värjännyt hiuksensa ihonsa värisiksi vai ihonsa hiusten väriseksi?
Musta oli vähän jotenkin tökerö tuo juttu, että painonpudotuksen ensimmäinen keino oli eron otto.
Miksi näitä fitness-urpoja otetaan puhumaan lihavuudesta? Eivät he ole mitään terveellisen syömisen ammattilaisia. He osaavat ruokailla harrastustaan tukevasti. Tavallisen ihmisen ei tarvitse syödä kuten lihasmassaa kasvattavan ja/tai läskiä polttavan urheilijan.
Väisänen kertoo liian pitkää tarinaa nyt kyllä...
Väisänen taas puhuu mitä mieleen tulee... kummassa porukassa se oikein seisoo? Tuntuu arvostavan laihuutta ja häpeää omaa pyöreyttä.
On kuitenkin entinen laiha missikaunotar mutta nykyinen lihava ja tunnustaa johtuvan omasta itsekurin puutteestaan.
Saara Sarvas ja "positiivinen itsekuri". Jep. Eipä ole hällä näyttänyt toimivan kun olomuoto on tuollainen.
Ihan turha puhua itsekurista, kun jollakin Vertillä liikunta on elämäntapa. Sillä on kyse itsekurista puhuessaan kyse siitä, meneekö tekemään sen aamukuuden aerobisen vai ei, mutta illalla hän menee kuitenkin puntille, kun se on hänen elämäntapansa.
Lihavien pitäisi pystyä muuttamaan lihavuuden synnyttäneet elintapansa, eikä lisätä "itsekuria".
En minä esimerkiksi tarvitse mitään "itsekuria" terveellisesti syömiseen, vaan se on automaatio.
Sisäinen dialogini ei ole kohdillaan, siksi olen lihava.
Tähän syyhyn en ole aikaisemmin törmänny.
Läskit ei kyllä lähde tv-ohjelmaa katsomalla, siihen vaaditaan vähän muutakin.