Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA AUTTAKAA!!!!

Vierailija
06.04.2006 |

voi helvetti kun tuli paniikki!!! miehen tililtä oli kadonnut siellä olleet 18e ja lukee et ulosotto,maksukielto!!!

tiesin,ettei mies ole hoitanut firmansa asioita ihan ok,mutta luulin ettei tilanne ole noin paha!!!

voiko ne viedä nyt mieheltä arkityönkin palkkarahat jotka on meidän ainoat tulonlähteet?? olen itse vanhempainvapaalla!!!

mitä jos mies soittaa sinne,voiko se nyt sopia jonkun maksujutun/suunnitelman ja sit ne vähentää vain sen??

helvetti kun tuli tiku tässä paniikissa. mitä jos ne vie meidän elämisrahat ja v*ittu et kuristan sen miehen... aina höpöttämässä et hoitaa ok asiansa jne.... perkel*!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja *ittuilijoille,voin kirjoittaa koska tarvin oikeesti nyt apua ja tietoa!!!!

Vierailija
2/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni myös menee ulosottoon, meillä neljä lasta ja suojaosuus on hurjat 1300 euroa=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätpähän ainakin sen jälkeen mikä on tilanne.

ja todellakin, ei ne kaikkee tuloja voi ulosmitata.

Vierailija
4/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siis palkka bruttona miehellä n.1700e/kk... Minä ja yksi lapsi päälle....

En tajunnut mitään noista taulukoista tuolla ulosoton sivuilla... Itken liian hysteerisesti ja lapsi katsoo ihmeissään vieressä.... V*ITTU minkä idiootin minä nain.... On kai noista lappujakin tullut ja joka kerta se väitti,et soitti ja sopi jotain.......

ap

Vierailija
5/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan sanot miehellesi että se on soitettava ja sovittava!!!

Vierailija
6/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu et miten voi luottaa enää ja eikö se tajua,et sillä on perhe elätettävänä... tai minä en oo enää kauan,heinäkuussa alkaa työt...

ap

Vierailija
7/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mene yksityisten tileille ulosottomiehetkään. Joku muu häikkä siinä tilissä on. Vai yrititkö nostaa firman tililtä rahaa? Silloin on saattanut poliisi/verottaja laittaa firman jonkinlaiseen kieltoon.

Vierailija
8/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen firma on vissiin yksityisyritys, ei siis oy, ky?

Et ole ensimmäinen etkä viimeinen nainen jolle noin käy. Ekaks meet pankkiin laittaan ihka oman tilin ja sinne sinun tulot sekä lapsi lisät. Sitte voisit alkaa kyseleen avioehtoa... Ei se mies silti ole miksikään muuttunut vaikka firman asioita ei hoidakkaan. 18 euroa ei kenenkään taloutta kaada.

Voisit muuten mennä miehesi kanssa yhdessä sinne voutin luo sopimaan maksujärjestelyjä. Muuten miehesi palkkatulosta aletaan pidättään taitavat hakea kyllä ensin konkursiin... Että mars sinne voutiin.

Vierailija
9/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen kuullut. Mutta sitten on myös olemassa tuo suojaraha, josta edelläkin mainittiin. Eli ulosottaja ei voi tyhjentää koko tiliä, vaan elämiseen pitää jäädä rahaa.

Vierailija
10/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en minä tässä avioeroa ala tosiaan ottaan,ihana isä tuo ääliö silti on...

Oman pankkitilin käyn kyllä laittaan heti huomenna.

PASKA kun on paha olla.

ap

Vierailija
11/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
12/12 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ilmoitettu niin rahat ois siirretty minun tilille.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme