Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
1141/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuossa iässä hyviä vapaana. Tutkittu tietokin on, että mies lähtee suhteesta vasta, kun uusi on katsottu valmiiksi. Ja hyvää miestä ei nainen jätä. Jäljellä ehkä joo näitä täällä mainittuja ujoja, koulutettuja introvertteja, jotka keskittyvät omaan napaansa ja eivät kykene elämään naisen kanssa. Eivät ole ujouden takana edes kovin kilttejä ihmisinäkään. Lisäksi on riippuvuuksia, pimeitä puolia yms.

Vierailija
1142/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiiri koostuu pitkälti miehistä (olen itse siis nainen) ja heistä suurin osa on sinkkuja, lapsettomia ja 40+. Elimiensä koosta en tiedä, mutta ovat ns. kunnon miehiä, joilla on vaativa työ ja joilla on paljon kavereita sekä kiinnostavia harrastuksia. Eivät ehkä ole mitään Brad Pittejä tai mijonäärejä, mutta mahtavia tyyppejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuossa iässä hyviä vapaana. Tutkittu tietokin on, että mies lähtee suhteesta vasta, kun uusi on katsottu valmiiksi. Ja hyvää miestä ei nainen jätä. Jäljellä ehkä joo näitä täällä mainittuja ujoja, koulutettuja introvertteja, jotka keskittyvät omaan napaansa ja eivät kykene elämään naisen kanssa. Eivät ole ujouden takana edes kovin kilttejä ihmisinäkään. Lisäksi on riippuvuuksia, pimeitä puolia yms.

Besservisserit, joku nepsy tai pershäiriä tai molemmat.

Vierailija
1144/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kivan, hyvinkoulutetun ja menestyvän tyypin tiedän, mutta seksimieltymykset ovat sen verran kierot, etten kuitenkaan suosittele kumppaniehdokkaaksi.

Vierailija
1145/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minde kirjoitti:

Mun lähipiiri koostuu pitkälti miehistä (olen itse siis nainen) ja heistä suurin osa on sinkkuja, lapsettomia ja 40+. Elimiensä koosta en tiedä, mutta ovat ns. kunnon miehiä, joilla on vaativa työ ja joilla on paljon kavereita sekä kiinnostavia harrastuksia. Eivät ehkä ole mitään Brad Pittejä tai mijonäärejä, mutta mahtavia tyyppejä. 

Olen tutustunut moniin tällaisiin mahtaviin tyyppeihin ja vika selviää yleensä siinä vaiheessa, kun mennään sänkyyn. Mieltymyksissä on niin perustavanlaatuisia eroja, ettei voi kuvitellakaan olevansa parisuhteessa näiden miesten kanssa.

Vierailija
1146/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä näyttää olevan eri aikataulu perheenperustamisen kanssa. Harva haluaa vanhemman miehen tai miehen pitää olla huipputapaus. Tavismies kelpaa samanikäisille jos on kiva ja asiat kunnossa.

Aika useat miehet nykyään elää "villiä nuoruutta" pitkälle yli 30-vuotiaaksi. Jostain on tullut vallalle käsitys, että sitten nelikymppisenä kun humpat on humpattu, hakee vaan 30-vuotiaan naisen jostain ja tuosta noin vaan perustaa perheen. Vähän ihmettelen, että ovatko nämä nuoremmat miehet koskaan keskustelleet näiden vanhempien miesten kanssa että mistä niitä vanhemman miehen haluavia nuoria naisia (jotka ovat toki myös kauniita, hyväkroppaisia, kilttejä, seksuaalisesti kokemattomia ja äidillisiä ja ja ja...) naisia oikein löytyy sitten kun se aika koittaa? Vai onko "ongelma" siinä, että nuorempana tarjontaa on ja olettaa, että sama meno jatkuu kyllä vielä vuosikymmenenkin päästä kun on viimein valmis asettumaan aloilleen? Saattaa olla aika kylmää kyytiä tiedossa kun sitä nuorempaa kumppania ei sitten enää niin helposti löydykään.

Olen tuollainen nainen kuin kuvailit ja minua on monta kertaa tullut ihan pokkana iskemään kuvailemasi kaltaiset miehet, ehkä noin 10 vuotta itseäni vanhemmat ulkonäöltään keskiverron alapuolella. Joo, ehkä  miehellä on hyvä koulutus ja työ, mutta siihen ne hyvät puolet sitten jääkin. Tosissaan nuo vissiin kuvittelevat, että jotain saumaa olisi. En tiedä millaisessa todellisuudessa ovat eläneet, enkä kyllä haluakaan tietää.

Vierailija
1147/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt on hyvä mies, miten määritellään. Mutta tiedän parikin, jotka sinkkuja. He ovat raittiita, väkivallattomia, ihan perusulkonäön omaavia, eivät puheliaita, mutta eivät erityisen hiljaisiakaan. Toinen asuu lapin perukoilla, joten se varmaan voi hidastaa kumppanin löytymistä ja toinen taas uskossa ja etsii vain kristityistä piireistä. Joskus sitä tosiaan ihmettelee, miten joku tosi hyvä tyyppi ei vain löydä ketään sinnikkäästä etsinnästä huolimatta. Yksi kamuni löysi naisen itselleen yli nelikymppisenä, vaikka vuosia sitten oli lopettanut etsinnän, kuin vahingossa samasta koulutuksesta :)

Vierailija
1148/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä näyttää olevan eri aikataulu perheenperustamisen kanssa. Harva haluaa vanhemman miehen tai miehen pitää olla huipputapaus. Tavismies kelpaa samanikäisille jos on kiva ja asiat kunnossa.

Aika useat miehet nykyään elää "villiä nuoruutta" pitkälle yli 30-vuotiaaksi. Jostain on tullut vallalle käsitys, että sitten nelikymppisenä kun humpat on humpattu, hakee vaan 30-vuotiaan naisen jostain ja tuosta noin vaan perustaa perheen. Vähän ihmettelen, että ovatko nämä nuoremmat miehet koskaan keskustelleet näiden vanhempien miesten kanssa että mistä niitä vanhemman miehen haluavia nuoria naisia (jotka ovat toki myös kauniita, hyväkroppaisia, kilttejä, seksuaalisesti kokemattomia ja äidillisiä ja ja ja...) naisia oikein löytyy sitten kun se aika koittaa? Vai onko "ongelma" siinä, että nuorempana tarjontaa on ja olettaa, että sama meno jatkuu kyllä vielä vuosikymmenenkin päästä kun on viimein valmis asettumaan aloilleen? Saattaa olla aika kylmää kyytiä tiedossa kun sitä nuorempaa kumppania ei sitten enää niin helposti löydykään.

Olen tuollainen nainen kuin kuvailit ja minua on monta kertaa tullut ihan pokkana iskemään kuvailemasi kaltaiset miehet, ehkä noin 10 vuotta itseäni vanhemmat ulkonäöltään keskiverron alapuolella. Joo, ehkä  miehellä on hyvä koulutus ja työ, mutta siihen ne hyvät puolet sitten jääkin. Tosissaan nuo vissiin kuvittelevat, että jotain saumaa olisi. En tiedä millaisessa todellisuudessa ovat eläneet, enkä kyllä haluakaan tietää.

Ja tähän lisään, että voisin harkita vaikka 9v minua vanhempaa miestä, mutta vähintään miehen pitäisi olla ikäisekseen ERITTÄIN hyvännäköinen ja hyvin säilynyt. Ruma itseäni vanhempi mies ei ole missään olosuhteissa edes vaihtoehto, vaikka sellaiset kovasti tuntuvat minun tyyppisiä naisia hakevan.

Vierailija
1149/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tuohon riittää että mies itse ei ole kovin aktiivinen.Jutuistanne voisi luulla että naiset tekevät aloitteita.

Vierailija
1150/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 39v poika eli kokematon mutten valitettavasti ole homo

Vierailija
1151/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaisia vätyksiä. 

Suntäytyy piristää sitä munaa niin saat sen kasvamaan jopa 2,5 -kertaiseksi

Vierailija
1152/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 2 just vähän yli kolmekymppistä insinööriä. Hyväkäytöksisiä herrasmiehiä molemmat. Eli kyllä niitä on jäljellä!

Vierailija
1153/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta 50-60 v on. Ovat itsenäisiä, varakkaita, lukeneita, tajuavat elämästä muutakin kuin lisääntymisen tai sen harjoittelun. Ovat myös onnellisia.

Vierailija
1154/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että henkilö on introvertti niin tarkoita hänen keskittyvän vain omaan napaansa.

Meillä on töissä aiemmin hiljainen ja ujo nuori mies, joka on tosi fiksu, ammattimainen, urheilee ja kaikin puolin sellaista hyvää väsymatskua, jos olis samanikäisiä lapsia ja ottaisin itsekin, mutta olen häneen verrattuna aika vanha jo ;)

Nykyisin on jotenkin reippaampi ja puheliaanpi niin ehkä ikä tehnyt. Jos ei ole enää sinkku, en ihmettele yhtään ;)

Vierailija
1155/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla noin nuori? Täällä olisi vähän yli viisikymppinen herrasmies, joka on melkein sinkku ja kullikin seisoo aina välillä. 

Vierailija
1156/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö tähän "hyvä mies" -kusetukseen. Ei kenenkään tuttu tai kaveri voi tietää millainen se hyvä mies on parisuhteessa,miten toimii,miten kohtelee.

Vierailija
1157/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö tähän "hyvä mies" -kusetukseen. Ei kenenkään tuttu tai kaveri voi tietää millainen se hyvä mies on parisuhteessa,miten toimii,miten kohtelee.

Tää on kyllä totta. Vaatimukset kaverina on huomattavasti kevyemmät. Siis kaikkihan nyt on iloisia ja mukavia jossain kaveriporukan illanistujaisissa, eikä siinä mitään arkea tarvi viettää. Joku todella kiva tyyppi voi olla tosi rasittava parisuhteessa. Esimerkiksi todella paljon omaa tilaa vaativa, joka vaikuttaa kumppanista jopa välinpitämättömältä, tai vaikkapa tosi nipo huushollaamisen suhteen.

Ihan vaan tuli mieleen esim. mun exäni, joka aina kun meillä oli vieraita tai jos me oltiin jossain tuttujen kanssa esitti, että olisi kovin osallistuva isä. Kanniskeli vauvaa ja vaihtoi vaippaa ja selitti kuinka meidän muksu sitä ja meidän muksu tätä. Kun vieraiden silmä vältti, oli kaikki tuo käytös poissa ja äijä liimaantuneena iPadiinsa tai PlayStationiinsa.

Vierailija
1158/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen 36-vuotias, mies on 34. Kun hänet tapasin 30-vuotiaana, ei olisi tullut mieleenkään katsella nelikymppisten ukkojen perään. Miehelläni oli samansuuntaiset mielenkiinnonkohteet ja samantyylinen elämänhistoria/-kokemus, ja sille pohjalle oli hyvä rakentaa toimiva suhde. Tulin itse hyvin omillani toimeen niin en etsinyt rikasta elättäjää vaan tasavertaista kumppania, ja sellaisen löysin. Mies ei ole uraohjus, vaan ihan samanlainen duunari kuin minäkin. Kotityöt ja lapset hoidetaan yhdessä ja jäädään vuorotellen jälkikasvun kanssa kotiin sairastapauksissa tms. En mitenkään jaksa uskoa, että esimiestehtävissä toimiva lähes 50v puoliso tekisi niin.

Paljon itseään vanhemmat miehet kiinnostaa lähinnä pyrkyreitä jotka haluaa rikkaan miehen trophy wifeksi. En samanikäisistä ystävistäni tiedä yhtään naista joka haluaa palvelijaksi tai kodinhengettäreksi, siksi kaikille on valikoitunut oman ikäinen (+/-5v heittoa) tasavertainen puoliso.

Vierailija
1159/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhen mutta on uskis.

Vierailija
1160/1617 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottakoon nyt salaisuus, joka saattaa järkyttää peruspirkkoa. Ne parhaat on tuossa iässä vapaana. Mutta ei helpoimmat ja siinähän se koko länsimaisen ihmisen kehityskulku tiivistyy, ihmiskunta siirtyy älyltään gaussin käyrän ääripäitä kohti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän