Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
521/1617 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi brutaalia jos vauvapalstan naiset ja miehet joutuisivat väittelyyn jossa olisi puolueettomia tuomareita. Ja aiheet olisi erilaisia mutta kumminkin yleisimpiä vauvapalstalla.

Tulisi verbaalinen selkäsauna naisille.

Ei mitään järkeviä perusteluita tässäkään ketjussa.

Uli uli kommetteja. Tosielämässä jos naisille sanoisi uli uli niin suurinosa alkaisi ihan oikesasti itkemään. Mutta täällä netissä ollaan niin uljaita ja vahvoja naisia.

Vai että ihan "brutaalia".

Miten sinullakin rahkeet riittäisi väittelyyn missä pitää järkevästi perustella? Lue nyt kommenttisi. Ihan samanlaista tyhjäpäistä uhoa ja suunpieksämistä kuin nyrkkeilijöillä. Heillä sentään aivot on hakattu mössöksi moneen kertaan. Mikä on sinun tekosyysi?

Vierailija
522/1617 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä te miehet ja naiset kinastelette kuin lapset.

Ja itse aihe on jo ohitettu ajat sitten...

Minäkin olen kunnon mies ja sinkku vakityössä ja raitis ja savuton.33v

Pohtikaa älypäät millä tänkin palstat samanmoiset saadaan oikeasti tutustumaan keskenään eikä kinastelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näihin kunnollisiin kolmekymppisiin miehiin voisi törmätä / missä he viettävät aikaa? Täällä yksi kunnollinen kolmekymppinen nainen. Itse olen enemmän introvertti luonteeltani ja tuntuu, ettei mulla ole hajuakaan mistä miehen voisi löytää, en juurikaan liikkeellä ollessani pidä silmiä auki sillä mielellä. Kotisohvalta se ainakaan löydy, vaikka se olisi hirvittävän kätevää! :D 

Vierailija
524/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

limpsuliini kirjoitti:

Missä näihin kunnollisiin kolmekymppisiin miehiin voisi törmätä / missä he viettävät aikaa? Täällä yksi kunnollinen kolmekymppinen nainen. Itse olen enemmän introvertti luonteeltani ja tuntuu, ettei mulla ole hajuakaan mistä miehen voisi löytää, en juurikaan liikkeellä ollessani pidä silmiä auki sillä mielellä. Kotisohvalta se ainakaan löydy, vaikka se olisi hirvittävän kätevää! :D 

Olitko kunnollinen myös kaksikymppisenä, vai onko vyöllä kymmeniä yhden yön jännäjuttuja sun muuta sekoilua?

Vierailija
525/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

limpsuliini kirjoitti:

No itse vietän aikaa pääasiassa yliopistolla ja joskus baarissa. Paras keino mun löytämiseen lienee nettitreffit, joissa oon ollut jo pitkään ilman tulosta

Vierailija
526/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Koulutettu, vakavarainen, mukava, mutta lyhyt ja ei kyllä komeaksi voi sanoa. Hiukan on massuakin. Tällä hetkellä 39. Etsii noin 30-vuotiasta naista, koska haluaa perheen. Etsii tosissaan, mutta mitään ei ilmaannu. Osaatteko naiset oikeasti sanoa, missä vika.

Jos etsisi ikäistään naista olisi varmaan parempi tuuri?

Terkuin N31

Vierailija
527/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jämämiehet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totta kai on. mutta ei ne tuossakaan iässä ole täysin off the shelf - valmiita, tai jos ovat niin menevät heti (kun tulevat kiertoon tyttöystävän petettyä). vaan työpaikka puuttuu, lakanat ja verhot äidin ostamat tai jotain muuta pientä, joka on mahdollista korjata... ;)

Yllättäen jos 30-4+v mies on pariutumiseen halukas muttei kumppania ole löytynyt, usein siihen on syy. Se ei tarkoita etteikö mies voisi olla hyvä kumppani, mutta usein tarkoittaa sitä ettei makuasiat ole ihan niin makuasioita kuin ihmiset haluaisivat kuvitella.

Aika usein ne muut naiset eivät halunneet sitä tosi lyhyttä, etkä halua sinäkään.

Just se rimpula ei satu olemaan sinun mieleesi, ja samoin ajattelivat muutkin.

Sosiaalista taitavuutta vaativat sosiaalisesti taitavat, ja sitä toivovat sosiaalisesti taidottomat.

Monella muullakin on se unelmien asunto mielessä, ja just siksi se työtön olisi vähän huono valinta.

Ei tarvitse vaatia mahdottomia yhdelläkään osa-alueella, mutta heikoimman 20% suodattaminen pois kaikilla osa-alueilla jättää äkkiä jäljelle sen top 20%. Ja sitten on ne luonneongelmaiset, jotka kelpasivat suhteisiin mutteivat pysyneet niissä.

Ja sama kyllä pätee naisiinkin, aika moni ei halua nähdä itseään jämämatskuna...mutta seuraavia on 

30+ kandidaateissa paljon liikkeellä:

- etunimeni on Akateeminen ja sukunimeni on Akateeminen. Muistinko kertoa olevani Akateeminen? Sinunkin tulee olla, ja minä tosiaan olen Akateeminen

- huonoja miehiä on kokeiltu (koska jännät kostuttavat pikkarit), mutta nyt tiedän mitä haluan (lapsia, siksi tyydyn vähän tylsempään)

- juoksut on juostu, nyt haluan vakiintua (20-30v +10kg ja suhteessa +20kg lisää, komean fuckboyn takia pysyttelin timminä, turvallisen kiltin miehen kanssa voi lihoa rauhassa)

- tällä viikolla oli kymmenet treffit mutta yksikään ei täyttänyt vaatimuslistaa ja aiheuttanut räjähtäviä kemioita pelkällä katseellaan. Ja olenhan vasta 33v joten ei tässä kiirettä perustaa perhettä

Noh noh, muistitko hakemuksessasi mainta että naisen täytyy olla akateeminen, akateeminen ja akateeminen. Lopuissa pointeissa olet tosin kokemukseni perusteella väärässä, tuntemillani hyvin menestyneillä _akateemisilla_ naisilla on myös hyvin menestyneet akateemiset puolisot, eivätkä ole juoksuja juosseet tai kiloja keränneet. Suurin osa on pariutunut jo opiskeluaikoina, eivät vaikuta kriisiisi.

Vierailija
528/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sinkkuuden syy on vapaaehtoinen lapsettomuus. On vaikea tavata naisia, joilla ei ole lapsia ja jotka eivät halua lapsia.

Minä haluan sinut tänne, missä poliisi on ystävämme. Ei ole lapsia, en halua lapsia, olen nainen. Entä sinä?

Vierailija
529/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Koulutettu, vakavarainen, mukava, mutta lyhyt ja ei kyllä komeaksi voi sanoa. Hiukan on massuakin. Tällä hetkellä 39. Etsii noin 30-vuotiasta naista, koska haluaa perheen. Etsii tosissaan, mutta mitään ei ilmaannu. Osaatteko naiset oikeasti sanoa, missä vika.

Etsisi oman ikäisistään. Ja tasoisistaan: ruman ja ylipainoisen on kelvattava.

Höh. Ei naisia näin voi yleistää! Tuntuvat parempina säilyvän kuin miehet.

Totta. Korjaan: etsisi about oman ikäisistään. Hyvinhän se vähän päälle nelikymppinenkin vielä ehtii lisääntymään. Lyhyen ja mahakkaan ei ole kovin todennäköistä 30v lisääntymishaluista löytää, heillä on vielä enemmän varaa valita kuin nelikymppisellä.

Vaikuttaa siltä että aika moni nainen sekottaa Tinder-kysynnän parisuhdekysyntään. Se että lähes kuka tahansa 35+ nainen saa Tinderistä helposti komeita minkä tahansa ikäisiä panijoita, ei tarkoita sitä että miehet jonottaisivat alttarille.

Tuon kuvatun miehen mahdollisuuksia miettiessä kannattaa muistaa että

- koulutus ja vakavaraisuus nostavat miehen tasoa

- ylipaino on pienempi miinus miehellä kuin naisella, suurin miinus miehellä on enemmänkin hintelyys joka naisella olisi pienempi miinus

Hieman mahakkaan, ei-komean mutta koulutetun ja vakavaraisen miehen vastine siis voi hyvinkin olla melko tavallisen näköinen, vähän pyöreä 33-35v nainen jolla on todella kiire perustaa perhe. Jos haussa on hoikka ja nätti kolmekymppinen, mahdollisuudet alkavat näyttämään heikoilta.

https://flavorwire.files.wordpress.com/2014/09/ijgzwsk.png

Tästä kuvaajasta näkyy elintapojen vaikutus. Åbo Akademin tutkimuksen mukaan, johon osallistui 12 000 suomalaista, naisen paras ikä on n. 25v ja miehen paras ikä on naisen ikä + 3-5v. Kuitenkin tosielämässä miesten silmissä tuota nuorempi on kaunein, ja naiset n. 35v jälkeen lakkaavat pitämästä itseään vanhempia (huonokuntoisia) miehiä parhaan näköisinä. Mahasta kannattaisi siis hankkiutua eroon, ja ehkä päivittää tyyliä nuorekkaammaksi.

Saavat miehet toki haaveilla... Mutta tuo vaikuttaa tasan yhtä epätoivoiselta kuin varmaan miesten korvissa 5-kymppisten naisten kehut itsevarmutensa ja naiseutensa löytämisestä "aikuisena".

Huomasikohan edellinen, että linkittämänsä graafin perusteella naisetkin alkavat 25-vuotiaasta asti katsella itseään nuorempia miehiä? Ei vissiin.

Vierailija
530/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini on sellainen. Oikein hyvännäköinen, todella mukava, puhdas ja hyvin pukeutuva. Akateeminen ja hyvätuloinen. Ja silti sinkku.

Taidetaan olla samalla työpaikalla ;). No itse en ole hyvätuloinen, mutta hyväsydäminen ;) ja tulot ok. Pyörin Tinderissä, joten sieltä voi tulla etsimään. Tosin sen verran huonosti mätsejä ja nollat treffit takana, joten kohta minuun voi törmätä enää vain työpaikalla ja kotona. Antaa olla, mutta kyllä tänne saa tulla moikkaamaan, jos vaan joskus eksyt kotiovelleni ;).

"

Tinderrissä "hyvännäköinen" on erittäin korkealla siinä vaatimuslistalla. Ehkä se unohtui sinulta :)

Vierailija
531/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä...? Onko tämä vitsi?

Lyhyt, ruma, lihava ja vanha mies etsimässä 30-vuotiasta naista? Kerro nyt oikeasti yksikin syy miksi kukaan nainen tyytyisi tuohon, kun on vielä vuosia aikaa etsiä parempaa ennen kuin perheen perustamisen suhteen tulee kiire.

Siksi, että mies on "mukava"? Kuka nyt ei ole?

Ainakin mukavat naiset tuntuu olevan harvinaisuuksia.

Jokainen nainen haluaa olla mukava ihastuksensa kohteelle, eli vika lienee muualla.

Vierailija
532/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

limpsuliini kirjoitti:

Olitko kunnollinen myös kaksikymppisenä, vai onko vyöllä kymmeniä yhden yön jännäjuttuja sun muuta sekoilua?

Tajuat kai, että määrittelet seksin vihaajan kunnolliseksi naiseksi? Vain estoinen ja seksiä pelkäävä mies haluaa naisen jota ei seksi kiinnosta. Näitä miehiä on yllättävän paljon. He eivät haluakaan naista seksin takia, vaan kohotakseen ylöspäin arvojärjestyksessä.

Vierailija
533/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä te miehet ja naiset kinastelette kuin lapset.

Ja itse aihe on jo ohitettu ajat sitten...

Minäkin olen kunnon mies ja sinkku vakityössä ja raitis ja savuton.33v

Pohtikaa älypäät millä tänkin palstat samanmoiset saadaan oikeasti tutustumaan keskenään eikä kinastelemaan!

Sinulla ei ollut ainakaan tähän keskusteluun mitään annettavaa.

Vierailija
534/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin kolme. Yksi olisi todella hyvää poikaystävämatskua, mutta on lyhyt eikä siksi kelpaa naisille. Ehkä n. 167 cm. Fiksu, vastuullinen, mukava, työssäkäyvä. Häntä harmittaa lyhyytensä ja sinkkuutensa.

Toinen on ennen ollut vähän nördehenkinen ja pullea ja mielipiteet olleet lapsellisia. Nyt hän on kuitenkin iän myötä fiksuuntunut, menestyy työelämässä ja on laihduttanut itsensä kuosiin. Ei silti mikään komistus, mutta ei mahdotontakaan valinta. Ikä on vaikuttanut positiivisesti.

Kolmas on hieman erikoinen luonne (sellainen vähän yksinkertainen insinöörityyppi, sanoo vähän noloja juttuja, eikä ymmärrä, miten muut reagoi siihen eli siis sosiaalisesti kömpelö) mutta olisi kyllä täydellistä ja uskollista aviomiesmatskua. Toivoo kovasti puolisoa ja perhettä. Menestyy työelämässä.

Oivoivoi, Olin aika kiinnostunut lyhyestä (ehkä juuri tuon 167 cm) miehestä, jolla, oli hyvä työpaikka eikä lapsia.. Eihän tämä mies ollut mikään ennennäkemätön komistus, ihan normaali suomalainen. Ei se ole mikään este. Mies ei halunnut jatkaa suhdetta kanssani, joten se loppui.

Vierailija
535/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap. Mielestäni kunnollinen mies. Tässä tulee nyt pitkä lista, mutera vaadinko liikaa?

Sellainen mitä minä haen olisi

-Työelämässä

-Lapseton, mutta haluaisi perheen

-Ei polta, alkoholia kohtuudella

-Perus käytöstavat, kohtelias

-Mukava, hyvä keskustelija, huumorintajuinen, rehellinen, luotettava. Kunhan minun kanssani viihtyy, ei haittaa vaikka on ujo ja introvertti.

-Elämänhaluinen ja innostuu uusista asioista. Tämä on aika tärkeä

-Haluaa muuttaa yhteen eikä ole pakotettu asumaan nykyisessä asuinpaikassaan, vaan haluaisi yhteisen kodin. (pienellä varauksella. Jos mies on helmi, voin joustaa)

-Ei ole allerginen eläimille eikä inhoa niitä

-Hyväksyy minut sellaisena kuin olen, eikä häpeä tai yritä muuttaa minua.

-Arvostaa ja kohtelee minua hyvin, sanoo että rakastaa. Halaa ja pussaa.

-Saa olla roteva, mutta ei sairaalloisen ylipainoinen

-Vähintään 170cm

-Kaljut ei oikein sytytä, mutta jos muuten on ok, annan kyllä mahdollisuuden

-Saa olla persoonallinen, kunhan kemiat kohtaa

Alle 170cm ei ole kunnollinen? Isoisäni oli 165cm pitkä ja parempaa ja kunnollisempaa miestä en ole tavannut missään. Huolehti perheestään vaikeina aikoina ja tienasi perheelle rahaa raskailla töillä, vaikka se lopulta maksoi hänelle terveytensä

Ei toki pituus vaikuta siihen, se on vain valitettavasti vähän turn off mulle jos mies on itseä lyhyempi.

Aikuinen pituusvouhottajanainen tuntuisi varsin oudolta. Jäisin miettimään onkohan muutenkin jäänyt teini-iän tasolle

Enpä ole ikinä nähnyt, että miestä yritettäisiin saada kuriin syyttämällä häntä teiniksi kun ei halua lihavaa naista. Moneen typerään naiseen tämä syyllistäminen toki toimii ja pyytelevät anteeksi, kun eivät halua lyhyttä miestä. Mies ei ikinä pyydä anteeksi.

Nainen on visuaalinen ja tarvitsee miehen, jonka ulkonäkö miellyttää. Nainen ei eroa tässä suhteessa miehestä mitenkään muuten, kuin että naista syyllistetään siitä. Miestä ei.

Ei ehkä tullut edellisestä kommentistani ilmi, mutta syyllistän liiankin helposti miehiä monista asioista, ja teen niin valitettavan usein. Pituus ei kuitenkaan ole yksi näistä asioista. Lihavuuteen voi puttua, pituuskasvuun ei.

Vierailija
536/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap. Mielestäni kunnollinen mies. Tässä tulee nyt pitkä lista, mutera vaadinko liikaa?

Sellainen mitä minä haen olisi

-Työelämässä

-Lapseton, mutta haluaisi perheen

-Ei polta, alkoholia kohtuudella

-Perus käytöstavat, kohtelias

-Mukava, hyvä keskustelija, huumorintajuinen, rehellinen, luotettava. Kunhan minun kanssani viihtyy, ei haittaa vaikka on ujo ja introvertti.

-Elämänhaluinen ja innostuu uusista asioista. Tämä on aika tärkeä

-Haluaa muuttaa yhteen eikä ole pakotettu asumaan nykyisessä asuinpaikassaan, vaan haluaisi yhteisen kodin. (pienellä varauksella. Jos mies on helmi, voin joustaa)

-Ei ole allerginen eläimille eikä inhoa niitä

-Hyväksyy minut sellaisena kuin olen, eikä häpeä tai yritä muuttaa minua.

-Arvostaa ja kohtelee minua hyvin, sanoo että rakastaa. Halaa ja pussaa.

-Saa olla roteva, mutta ei sairaalloisen ylipainoinen

-Vähintään 170cm

-Kaljut ei oikein sytytä, mutta jos muuten on ok, annan kyllä mahdollisuuden

-Saa olla persoonallinen, kunhan kemiat kohtaa

Alle 170cm ei ole kunnollinen? Isoisäni oli 165cm pitkä ja parempaa ja kunnollisempaa miestä en ole tavannut missään. Huolehti perheestään vaikeina aikoina ja tienasi perheelle rahaa raskailla töillä, vaikka se lopulta maksoi hänelle terveytensä

Ei toki pituus vaikuta siihen, se on vain valitettavasti vähän turn off mulle jos mies on itseä lyhyempi.

Aikuinen pituusvouhottajanainen tuntuisi varsin oudolta. Jäisin miettimään onkohan muutenkin jäänyt teini-iän tasolle

Enpä ole ikinä nähnyt, että miestä yritettäisiin saada kuriin syyttämällä häntä teiniksi kun ei halua lihavaa naista. Moneen typerään naiseen tämä syyllistäminen toki toimii ja pyytelevät anteeksi, kun eivät halua lyhyttä miestä. Mies ei ikinä pyydä anteeksi.

Nainen on visuaalinen ja tarvitsee miehen, jonka ulkonäkö miellyttää. Nainen ei eroa tässä suhteessa miehestä mitenkään muuten, kuin että naista syyllistetään siitä. Miestä ei.

Ei ehkä tullut edellisestä kommentistani ilmi, mutta syyllistän liiankin helposti miehiä monista asioista, ja teen niin valitettavan usein. Pituus ei kuitenkaan ole yksi näistä asioista. Lihavuuteen voi puttua, pituuskasvuun ei.

Ja nyt kun luin viestisi uudestaan, syyllistän sinua naisten kutsumisesta visuaalisiksi olennoiksi. "Nainen" on sukupuoli, ei se kerro mitään yksilön tarpeista. Yhtä varmasti osa naissta haluaa hyvännäköisen miehen, kuin osa haluaa softaavan miehen. Kommenttisi on erittäin seksistinen, ja sitä ei voi hyväksyä.

Vierailija
537/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin tosi kovasti miettiä, mutta en keksinyt ketään tahtomattaan sinkkua, jossa ei olisi aika selvää ongelmaa. Yksi asperger, pari mielenterveysongelmaista ja yksi on pitkässä eroprosessissa sekopäisestä vaimosta.

Asun pääkaupunkiseudulla ja ystäväpiiri on akateeminen, joten jokaista kunnollista miestä kohden on kaksi naista, joista valita. Melkein kaikki ystävät ja tutut ovat hyvin pitkissä parisuhteissa. Kunnon miehet on varattu viimeistään 25-vuotiaina. 

Yksi tuttavapariskunta erosi n. vuosi sitten. Molemmat ovat saman "tasoisia" luonteen, sosiaalisuuden, ulkonäön, koulutuksen jne suhteen. Mies löysi heti uuden, vakavan suhteen, nainen on lähinnä treffaillut satunnaisesti ja jotenkin tuntuu, että haku on kova, mutta tulosta ei tule. 

Elämänopetukseni on: jos haluat kestävän parisuhteen, älä etsi menestyjää, tee menestyjä. 

No itse oon pk-seudulla asuva, kunnollinen akateeminen mies ja tilanne on aika lailla aina ollut se, että on 0,0 naista josta valita

Mikä sinusta tekee kiinnostavan? MIllaisille naisille, eli mikä on kohderyhmäsi?

Ilmeisesti ei mikään, jos lopputulema on tämä? Muuten voisi myös vastata, että ainutkertainen yhdistelmä luonteenpiirteitä, haaveita ja huonoa nörttihuumoria. Mahdollisesti myös eidettinen muisti, mutta se taitaa herättää enemmän sellaista "haluan kiinnittää päähäsi elektrodeja"-kiinnostusta kuin "haluan seurustella kanssasi". 

Kohderyhmää olisi älykäs, nörttimäinen nainen, joka ei ota elämää ja asioita liian vakavasti. Korkea koulutus plussaa, mutta ei ole niin justiinsa kunhan osaa elättää itsensä. Sängyssä switch edes jossain määrin

Vierailija
538/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän harrastuspiireistä yhden, joka vastaa kuvausta. N. 40-v. koodarimies, ilmeisesti ihan hyväpalkkaisessa työssä, omistusasunto, ei lapsia. Pitkähkö, käy salilla, tukka löytyy päästä ja ainakin minun silmääni hän on ihan kivan näköinen. Luonteeltaan hän on älykäs ja perusystävällinen, ei juo, on ei-natiiviksi poikkeuksellisen hyvä englannissa. Löytyy harrastuksia ja ystäviä.

Mikä siis mättää? Hän kärsii ilmeisesti aika voimakkaasta sosiaalisten tilanteiden pelosta, joka estää rennon juttelun kiinnostavien naisten kanssa. Sen sijaan että hän oikeasti tutustuisi naisiin, hän ihastuu etäältä erittäinen intensiivisesti ja alkaa piirittää naista "kaverina". Kun hän tulee torjutuksi, hän siirtyy lähes välittömästi seuraavaan kohteeseen, pahimmillaan samassa kaveriporukassa. On todella sääli, että hänellä on tällainen toimintamalli. Uskon, että sopivalle kumppanille hän olisi oikein hyvä mies.

Mitä käytännössä tarkottaa "piirittää naista kaverina" ja miten se eroaa tutustumisesta? 

Nainen on jo päättänyt että ei, ja on sijoittanut miehen friendzonelle.

Eli älykäs, pitkä, ok näköinen, kielitaitoinen, hyvin toimeentuleva, urheilullinen ja sosiaalinen mies saa kerta toisensa jälkeen naisilta kaverikorttia. Onko nykymeiningissä enää mitään järkeä?

Jos saa kerta toisensa jälkeen kaverikorttia, mukava ehkä puuttuu tuolta listalta.

Vierailija
539/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän harrastuspiireistä yhden, joka vastaa kuvausta. N. 40-v. koodarimies, ilmeisesti ihan hyväpalkkaisessa työssä, omistusasunto, ei lapsia. Pitkähkö, käy salilla, tukka löytyy päästä ja ainakin minun silmääni hän on ihan kivan näköinen. Luonteeltaan hän on älykäs ja perusystävällinen, ei juo, on ei-natiiviksi poikkeuksellisen hyvä englannissa. Löytyy harrastuksia ja ystäviä.

Mikä siis mättää? Hän kärsii ilmeisesti aika voimakkaasta sosiaalisten tilanteiden pelosta, joka estää rennon juttelun kiinnostavien naisten kanssa. Sen sijaan että hän oikeasti tutustuisi naisiin, hän ihastuu etäältä erittäinen intensiivisesti ja alkaa piirittää naista "kaverina". Kun hän tulee torjutuksi, hän siirtyy lähes välittömästi seuraavaan kohteeseen, pahimmillaan samassa kaveriporukassa. On todella sääli, että hänellä on tällainen toimintamalli. Uskon, että sopivalle kumppanille hän olisi oikein hyvä mies.

Mitä käytännössä tarkottaa "piirittää naista kaverina" ja miten se eroaa tutustumisesta? 

Nainen on jo päättänyt että ei, ja on sijoittanut miehen friendzonelle.

Eli älykäs, pitkä, ok näköinen, kielitaitoinen, hyvin toimeentuleva, urheilullinen ja sosiaalinen mies saa kerta toisensa jälkeen naisilta kaverikorttia. Onko nykymeiningissä enää mitään järkeä?

Jos saa kerta toisensa jälkeen kaverikorttia, mukava ehkä puuttuu tuolta listalta.

Miksi kukaan haluaisi olla ei-mukavan kaveri? Haluaisitko sinä?

Vierailija
540/1617 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin tosi kovasti miettiä, mutta en keksinyt ketään tahtomattaan sinkkua, jossa ei olisi aika selvää ongelmaa. Yksi asperger, pari mielenterveysongelmaista ja yksi on pitkässä eroprosessissa sekopäisestä vaimosta.

Asun pääkaupunkiseudulla ja ystäväpiiri on akateeminen, joten jokaista kunnollista miestä kohden on kaksi naista, joista valita. Melkein kaikki ystävät ja tutut ovat hyvin pitkissä parisuhteissa. Kunnon miehet on varattu viimeistään 25-vuotiaina. 

Yksi tuttavapariskunta erosi n. vuosi sitten. Molemmat ovat saman "tasoisia" luonteen, sosiaalisuuden, ulkonäön, koulutuksen jne suhteen. Mies löysi heti uuden, vakavan suhteen, nainen on lähinnä treffaillut satunnaisesti ja jotenkin tuntuu, että haku on kova, mutta tulosta ei tule. 

Elämänopetukseni on: jos haluat kestävän parisuhteen, älä etsi menestyjää, tee menestyjä. 

No itse oon pk-seudulla asuva, kunnollinen akateeminen mies ja tilanne on aika lailla aina ollut se, että on 0,0 naista josta valita

Mikä sinusta tekee kiinnostavan? MIllaisille naisille, eli mikä on kohderyhmäsi?

Ilmeisesti ei mikään, jos lopputulema on tämä? Muuten voisi myös vastata, että ainutkertainen yhdistelmä luonteenpiirteitä, haaveita ja huonoa nörttihuumoria. Mahdollisesti myös eidettinen muisti, mutta se taitaa herättää enemmän sellaista "haluan kiinnittää päähäsi elektrodeja"-kiinnostusta kuin "haluan seurustella kanssasi". 

Kohderyhmää olisi älykäs, nörttimäinen nainen, joka ei ota elämää ja asioita liian vakavasti. Korkea koulutus plussaa, mutta ei ole niin justiinsa kunhan osaa elättää itsensä. Sängyssä switch edes jossain määrin

Deittailussa pitää osata tietyllä tapaa myydä itseään, siis esittää mahdollisten Tinder-kuvien tai Ok Cupidin profiilitekstin kautta, mitä tarjottavaa on, tai kotibileissä rupatellessa tuoda itsestään esiin kiinnostavia seikkoja. Miehet, joilla on sosiaalista älykkyyttä ja jotka osaavat tämän, pärjäävät deittailussa yleensä vähintään kohtuullisesti.

Eideettinen muisti on kiinnostava ja mainitsemisen arvoinen esimerkki (tosin käytä tutumpaa sanaa valokuvamuisti), mutta se ei vielä ole romanttisesti tai seksuaalisesti vetoavaa. Nörttiharrastukset eivät myöskään vetoa edes nörttityttöihin.

Tästä aiheesta on kirjoitettu netissä aika paljon.