Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outlander 3. kausi - OFFICIAL

Vierailija
27.09.2017 |

Katsooko kukaan Outlanderia? Kolmannen kauden eka jakso tuli juuri, itse olen odottanut jo kovasti.

Mitä mieltä jaksosta?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä lupaavalta!

Vierailija
2/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kato, kirjat olen lukenut. Yritin katsoa kahta aikaisempaa kautta, mutta tökki pahasti. Etenee hitaasti ja verellä mässäilyä on ihan liikaa. Katsoin hieman tätä uutta jaksoa, mutta tämä ei vaan sytytä. Kirjoista kyllä tykkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Jack! Vihdoin. Redemption.

Vierailija
4/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kirjat jonnekin Luiden kaikuun asti ja tykkään sarjastakin! Tosin nämä taistelukohtaukset olivat väsyttäviä kirjasarjassakin mutta olihan siinä sitten kaikenlaista muuta korvaamaankin.

Kirjoissa säilyi muistaakseni pidempään salaisuutena Jamien selviäminen sodasta?

Vierailija
5/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jakso oli minun mielestäni, harmitti luopua Rupertista, saa nähdä kuinka Murtaghin kävi, vai kuoliko jo taistelukentälle? Toivon että olisi hyvä kausi tulossa, vaikka aika moni keskeinen hahmo on jo kuollut, kuten Angus, Rupert, Dougal, Colum ja Black Jack.

Vierailija
6/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kato, kirjat olen lukenut. Yritin katsoa kahta aikaisempaa kautta, mutta tökki pahasti. Etenee hitaasti ja verellä mässäilyä on ihan liikaa. Katsoin hieman tätä uutta jaksoa, mutta tämä ei vaan sytytä. Kirjoista kyllä tykkäsin.

Minä olen lukenut ekan kirjan, mutta olen pitänyt sarjasta paljon. Välillä se on junnannut, kuten viime kaudella, mutta yleensä se on lopulta sen arvoista. Minusta tuohon kuuluu aika sellainen graafinen väkivalta, koska se kertoo tuollaisesta ajasta ja Claire on taistelusairaanhoitaja, se on näin paljon aidompi ja totuudenmukaisempi.

Vierailija
7/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut kirjat jonnekin Luiden kaikuun asti ja tykkään sarjastakin! Tosin nämä taistelukohtaukset olivat väsyttäviä kirjasarjassakin mutta olihan siinä sitten kaikenlaista muuta korvaamaankin.

Kirjoissa säilyi muistaakseni pidempään salaisuutena Jamien selviäminen sodasta?

Sattumalta just äsken luin kohdan, jossa Jamien selviäminen hengissä ilmeni. Toisen kirjan lopussa. Eli ei pitempään salaisuus.

Vierailija
8/107 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok aloitus. Olin pettynyt toiseen kauteen, ja toivon, että tämä kolmas on parempi.  

Vierailija
9/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok aloitus. Olin pettynyt toiseen kauteen, ja toivon, että tämä kolmas on parempi.  

Minustakin tämä kolmas kausi vaikuttaa paremmalta.

Vierailija
10/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jakso oli minun mielestäni, harmitti luopua Rupertista, saa nähdä kuinka Murtaghin kävi, vai kuoliko jo taistelukentälle? Toivon että olisi hyvä kausi tulossa, vaikka aika moni keskeinen hahmo on jo kuollut, kuten Angus, Rupert, Dougal, Colum ja Black Jack.

#SaveMurtagh

Toivottavasti telkevät poikkeuksen ja pitävät hänet sarjassa vaikka kirjoissa kuolikin.

Vierailija
11/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelukohtaus oli hyvin toteutettu. Hyvin alkoi kausi, paremmin kuin edellinen.

Vierailija
12/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenellekään ollut yllätys että Jamie selvis hengissä? 😆

Vierailija
13/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kenellekään ollut yllätys että Jamie selvis hengissä? 😆

Oli Clairelle. ☺

Vierailija
14/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, Sam Heughan - ilo silmälle! Odotan innolla tätä kolmatta kautta. Toivottavast olisi enemmän seksiä kuin väkivaltaa... ekassa kaudessa oli aika kuumat paikat, toisessa ei niinkään.

Vähän odotan, että Black Jack ei olisikaan kuollut, vaan havahtunut tajuihinsa ja hipsinyt yön pimetessä englantilaisten kenttäsairaalan hoiviin.

Vierailija
15/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muille mieleen siinä kohtaa kun Black Jack sai miekasta, että hän halusi kuolla Jaimen syliin, että siinä ei ollut pelkkää vihaa, vaan ikäänkuin se perverssi yhteys niiden välillä oli edelleen Black Jackille tärkeä? Yritti toki tappaa Jaimen, mutta kun huomasi että loppu tulee, niin nojasi Jaimeen. En ole ikinä täysin ymmärtänyt sitä BJ:n pakkomiellettä Jaimeen, toisaalta hän on halunnut aina nujertaa hänet täysin, toisaalta silti myös ihaillut sitä sitkeyttä.

Vierailija
16/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus sarjassa ihan kiva mutta niiin pitkäveteinen, seksiä ja väkivallalla mässäilyä. Claire sina esittelee rintojaan ja aiheetta frankille veemäinen.

Vierailija
17/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus sarjassa ihan kiva mutta niiin pitkäveteinen, seksiä ja väkivallalla mässäilyä. Claire sina esittelee rintojaan ja aiheetta frankille veemäinen.

Vai että mässäilyä, olen kyllä vahvasti eri mieltä. Minusta tuollainen sarja olisi tylsä, jos siinä ei mitään näytettäisi, se oli väkivaltaista aikaa, taisteltiin miekoilla face to face. Ei se toimisi, jos siinä vain vihjailtaisiin, taisteluja ei koskaan näytettäisi, tai sitä kun Claire ompelee jotain haavaa. Seksillä siinä ei mielestäni mässäillä ollenkaan, kerro sarja jossa seksiä ei olisi? Jossain salkkareissakin kaikki pyörii nykyään seksin ympärillä, vaikka juuri mitään ei näytetäkään lähetysajasta johtuen. Tässä niillä kohtauksilla on mielestäni ollut aina jokin funktio, esim Claire ja Jaime tulee ihan eri aikakausilta, niin se hääyö oli mielestäni ihan aiheellinen näyttää, se syventää niitä hahmoja. Black Jackin ja Jaimen tapauksessa se oli oleellista näyttää se sadistinen vankilakohtaus, koska muuten Black Jack ei olisi Black Jack, jos se vaan kerrottaisiin katsojille sanallisesti, että uskokaa nyt että se on paha.

Katsoin joskus aikoinaan Tudorsia satunnaisesti, siinä tuntui olevan jatkuvasti turhia seksikohtauksia, koko ajan makoiltiin sängyllä. Tämä tai Game of Thrones ei ole sellaista, vaan näissä on ihan kunnolla muutakin sisältöä, mutta silti näistä aina kuulee, kuinka ovat vain seksillä mässäilyä. Mielestäni se on aika heikko argumentti. Voi toki olla että minunkin käsitykseni Tudorsista on virheellinen, koska en sitä säännöllisesti seurannut.

Vierailija
18/107 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vuosia sitten ekan kirjan englanniksi, siitä tykkäsin kovasti ja loput suomeksi vähän takkuillen. Jamien tyyppi vastaa kirjan perusteella luomaani mielikuvaa vähän paremmin kuin Clairen esittäjä, ainahan siinä niin käy kun lukee ensin kirjat, etteivät ne sarjan hahmot vastaa omaa mielikuvaa kovin hyvin. Onhan tämä aika kunnianhimoisesti tehty sarja, mutta jotenkin vaisu kirjoihin nähden. Aika raaka oli eilinen aloitus, ei varmaan yhtään liioiteltu verrattuna todellisiin Cullodenin taistelun ja seurausten tapahtumiin. Aion kyllä katsoa, juonihan on ihan kiehtova tarina, virkistystä ikuisiin rikossarjoihin.

Vierailija
19/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas, muistakaa katsoa!

Iloa sadepäivään....

Vierailija
20/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai seksillä ja verellä mässäilyä .. :D katsokaa Spartacus ja tulkaa sitten sanomaan :D