Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outlander 3. kausi - OFFICIAL

Vierailija
27.09.2017 |

Katsooko kukaan Outlanderia? Kolmannen kauden eka jakso tuli juuri, itse olen odottanut jo kovasti.

Mitä mieltä jaksosta?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Malcolm -jaksossa Jamia ja Claire kohtasi vihdoinkin! Ja heti raiskauksen uhka päällä...

Vierailija
82/107 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa viime jaksossa ollut muuta, kuin Clairen ja Jamien panemista, jonka katselusta tuli jotenkin vaivautunut olo. Ihan kuin olisi tirkistellyt salaa jonkun petipuuhia. Ja en ole kuitenkaan mikään siveä kukkahattutäti, kaikkea muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle pieni pertymys ettei näytetty sitä Clairen paluuta menneisyyteen kivipaaden kautta. Siitä jätettiin pois kohta joka olisi selittänyt 1. kauden asioita.

Kirjassa Claire näkee kuinka kivipaaden kautta menneisyyteen menee se punatukkainen parantaja pahis nainen joka yritettiin myös polttaa noitana.

Itsekin olisin halunnut nähdä sen hetken kun menee kivien läpi, sen seuraaminen jo itsessään olisi ollut jännittävää, pukeutuneena niihin 1700-luvun vaatteisiin, kiiveten sinne kukkulalle, katsellen ympärilleen ja jättäen hyvästit "nykyajalle". Oltaisiin ikäänkuin pitkitetty sitä odotusta, vaikka useimmat varmaan tiesikin että tulee sinne pääsemään, mutta nyt se homma meni vähän ohi liian nopeasti. Kirjoja en ole lukenut ensimmäistä lukuunottamatta, joten en tiedä miten se siinä oli kuvattu, mutta tuo mitä sanoit siitä toisesta naisesta, eli Geillisistä, niin Claire, Brianna ja Rogerhan näki sen toisen kauden lopussa, kun se meni niiden kivien läpi ja se sai Briannankin lopulta uskomaan koko tarinan.

Vierailija
84/107 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rakkauskohtaus! Miksei leffaseksi voisi olla enemmän tällaista? Ja Jaime oli pysynyt timmissä kunnossa, mmmh!

Vierailija
85/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kyllä enemmän tältä jaksolta. Tuntuu että tää kolmas kausi on edennyt tosi hitaasti verrattuna edellisiin, nyt taidetaan kuitenkin olla jo puolivälissä kautta.

Vierailija
86/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle pieni pertymys ettei näytetty sitä Clairen paluuta menneisyyteen kivipaaden kautta. Siitä jätettiin pois kohta joka olisi selittänyt 1. kauden asioita.

Kirjassa Claire näkee kuinka kivipaaden kautta menneisyyteen menee se punatukkainen parantaja pahis nainen joka yritettiin myös polttaa noitana.

Itsekin olisin halunnut nähdä sen hetken kun menee kivien läpi, sen seuraaminen jo itsessään olisi ollut jännittävää, pukeutuneena niihin 1700-luvun vaatteisiin, kiiveten sinne kukkulalle, katsellen ympärilleen ja jättäen hyvästit "nykyajalle". Oltaisiin ikäänkuin pitkitetty sitä odotusta, vaikka useimmat varmaan tiesikin että tulee sinne pääsemään, mutta nyt se homma meni vähän ohi liian nopeasti. Kirjoja en ole lukenut ensimmäistä lukuunottamatta, joten en tiedä miten se siinä oli kuvattu, mutta tuo mitä sanoit siitä toisesta naisesta, eli Geillisistä, niin Claire, Brianna ja Rogerhan näki sen toisen kauden lopussa, kun se meni niiden kivien läpi ja se sai Briannankin lopulta uskomaan koko tarinan.

Varoitus seuraavassa tekstissä juonipaljastelua.

Minustakin kiehtovinta olisi ollut juuri tuo.

Juuri sillä tavalla oikein konkreettisesti mikä shokki on taas siirtyä eri aikaan ja kuinka hankalaa sitten on päästä jalkaisin Jamien luo.

Saattaa olla, että Geillisin vai mikä se nimi oli, siirtyminen menneisyyteen vielä näytetään kun Brianna yrittää sinne myös. Kirjassahan Brianna menee menneisyyteen myös ja hän juuri näkee Rogerin kanssa Geillsin menon sinne. Toivon, että ottavat kohtauksen sinne on niin inhottavan viihdyttävä ja paljastaa Geillsin pahuuden.

Vierailija
87/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näissä skotlantilaisissa kilttimiehissä on verrattuna suomalaisiin kilttimiehiin?

Vierailija
88/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin fanaattinen että olen katsonut youtubesta seuraavaa paria jaksoa muutaman minuutin pätkissä, joku fani on ne lisännyt.

Olen vähän pettynyt siihen ettei hahmoja ole vanhennettu millään tavalla. Olisi ollut helppo vähän maskeerata jotta tyypit näyttäisivät 20v vanhemmilta.

Jamien ja Clairen seksikohtaus ei yltänyt ihan samalle tasolle kuin aiemmilla kausilla, mutta kuuma oli tämäkin!

Vierailija
89/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sillä tavalla oikein konkreettisesti mikä shokki on taas siirtyä eri aikaan ja kuinka hankalaa sitten on päästä jalkaisin Jamien luo.

Saattaa olla, että Geillisin vai mikä se nimi oli, siirtyminen menneisyyteen vielä näytetään kun Brianna yrittää sinne myös. Kirjassahan Brianna menee menneisyyteen myös ja hän juuri näkee Rogerin kanssa Geillsin menon sinne. Toivon, että ottavat kohtauksen sinne on niin inhottavan viihdyttävä ja paljastaa Geillsin pahuuden.

Siis se Geillisin siirtyminenhän näytettiin jo toisen kauden päätösjaksossa, tappoi muistaakseni poikaystävänsäkin polttamalla tms.

Vierailija
90/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Jamiekin maskeerattu paljon vanhemman näköiseksi, mitä te höpisette?

Kirjat kannattaa lukea niissä selitetään paljon kaikkea mitä ei saa sarjaan mahtumaan. Muutenkin kirjat on paikoin todella tylsiä, ekan kirjan aikoinaan jätin ensin kesken pitkäksi aikaa ennenkuin innostuin lukemaan loppuun. Minä en ole tykännyt siitä että kirjoissa kerrotaan ihan liikaa historian tapahtumista ja varsinkin amerikan taisteluista, ketä ne kiinnostaa? Minua kiinnostaa vain kertomuksen henkilöiden asiat, mutta se kirjailijahan on kai joku historiatyyppi alkuperäiseltä ammatiltaan, eli tutkii asiat ja kirjoittaa romaaninsakin kuin historiankirjana. Varmaan amerikkalainen tapa yrittää sivistää ihmisiä jotka eivät ole koulussa historiaan perehtyneet. Tosin sellaiset ei jaksa noitakaan kirjoja lukea.

Minä en olen lukenut kirjat aika lailla sitä mukaa kun ne on ilmestyneet, eli ekat tosi kauan sitten, en muista niin tarkkaan mitä niissä tapahtui, joten ei haittaa että jotkut asiat on sarjassa eri tavalla, jos ei nyt mitään ihan oleellista.

Vierailija
91/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se Geillisin siirtyminenhän näytettiin jo toisen kauden päätösjaksossa, tappoi muistaakseni poikaystävänsäkin polttamalla tms.

Oho. Tämä meni minulta ohi 2. kaudella.

No hyvä koska tuo oli aika tärkeä kohta.

Vierailija
92/107 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Jamiekin maskeerattu paljon vanhemman näköiseksi, mitä te höpisette?

Kirjat kannattaa lukea niissä selitetään paljon kaikkea mitä ei saa sarjaan mahtumaan. Muutenkin kirjat on paikoin todella tylsiä, ekan kirjan aikoinaan jätin ensin kesken pitkäksi aikaa ennenkuin innostuin lukemaan loppuun. Minä en ole tykännyt siitä että kirjoissa kerrotaan ihan liikaa historian tapahtumista ja varsinkin amerikan taisteluista, ketä ne kiinnostaa? Minua kiinnostaa vain kertomuksen henkilöiden asiat, mutta se kirjailijahan on kai joku historiatyyppi alkuperäiseltä ammatiltaan, eli tutkii asiat ja kirjoittaa romaaninsakin kuin historiankirjana. Varmaan amerikkalainen tapa yrittää sivistää ihmisiä jotka eivät ole koulussa historiaan perehtyneet. Tosin sellaiset ei jaksa noitakaan kirjoja lukea.

Minä en olen lukenut kirjat aika lailla sitä mukaa kun ne on ilmestyneet, eli ekat tosi kauan sitten, en muista niin tarkkaan mitä niissä tapahtui, joten ei haittaa että jotkut asiat on sarjassa eri tavalla, jos ei nyt mitään ihan oleellista.

Minä luin alkupään kirjat, mutta tyyli jotenkaan ei iskenyt.

Vierailija
93/107 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa viime jaksossa ollut muuta, kuin Clairen ja Jamien panemista, jonka katselusta tuli jotenkin vaivautunut olo. Ihan kuin olisi tirkistellyt salaa jonkun petipuuhia. Ja en ole kuitenkaan mikään siveä kukkahattutäti, kaikkea muuta.

Haha, joo sanos muuta! En minäkään ole mikään siveyden sipuli, mutta jotenkin nolottaa noiden näyttelijöiden puolesta. Voin kuvitella kuvaustilanteen: vieressä seisoo joukko pitelemässä valoja, kameraa, joku assari asettelee peittoa, näyttelijöitä nolottanee olla nakkena kaiken porukan töllisteltävänä ja esittää jotain kiihkeää olotilaa jne.

Vierailija
94/107 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies joka katsoin ensimmäisen kauden ja missasin toisen kauden. Kolmas kausi alkoi lupaavasti, mutta se seksijakso jossa Claire tapaa jälleen Jamien oli kyllä kauhea. Jaksossa oli oikeasti vähän puhetta mutta paljon seksiä (noin 2/3 jaksosta). Se oli omaan makuun jo liikaa.

Vierailija
95/107 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Jamien ja Clairen uudelleentapaaminen oli ihana, seksikin oli niin mmmmm... toivoin etteivät hyppää kiimoissaaan heti toistensa kimppuun, koska aikaa ON kuitenkin kulunut. Nyt kohtaus toteutettiin mielestäni hyvällä maulla ja hitaasti herkutellen, täytyy sanoa että harvoin tv:n seksikohtaukset saa aikaan perhosia mun vatsaan mutta tämä sai :)

Olisihan se nyt perin outoa, ellei tuota seksiasiaa olisi painotettu, kun se on yksi suurimmista ellei suurin heidän välillään oleva asia ja vetovoiman lähde.

Vierailija
96/107 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/107 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viime jaksoa ovat olleet jostain syystä melko flegmaattisia,

Vierailija
98/107 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiskonsonni kirjoitti:

Pari viime jaksoa ovat olleet jostain syystä melko flegmaattisia,

Tuo viimeisin oli minusta todella hyvä, ehdottomasti askel oikeaan suuntaan. Oli kiva nähdä taas Jennyä ja Iania, he tuovat jotenkin siihen sellaista menneen ajan tuntua, periaatteellisia vanhan ajan ihmisiä. Jenny on kyllä huippu hahmo, nostaa sarjan tasoa aina kun on ruudussa ja pidän myös Ianista todella paljon. Tässä jaksossa oli minusta paljon hyviä kohtia ja kutkutti se jälleennäkeminen ja sen tuoman ilon ja hämmennyksen/epäilyksen välinen ristiriita ja Clairen salaisuus, jota ei uskalla ainakaan vielä kertoa. Haluaisin niin nähdä sen kun istuvat kaikki alas ja Claire kertoo koko totuuden niille, toivoin että se olisi tapahtunut jo tässä jaksossa.

Laogharien ja Jamien avioliitto oli kyllä yllätys, käy jotenkin sääliksi sitä Jamietä, kun se kuitenkin on pohjimmiltaan niin hyvä tyyppi ja tehnyt ratkaisunsa ymmärrettävistä syistä, mutta saa itsensä kuitenkin näyttämään aina välillä niin epärehelliseltä. Sekin oli hieno kohtaus se takauma sieltä Lallybrochin juhlista kun Jamielläkin oli hauskaa pitkästä aikaa ja Jennykin näytti niin onnelliselta veljensä puolesta. Pidän myös aina noista Clairen sairaanhoito-kohtauksista, kun se värkkää ja neuloo ja kaikki on ihan ihmeissään, nuori Ian ihaili hienoja veitsiä ja Jamie ihmetteli miten terävien piikkien työntäminen perseeseen voi auttaa hänen kättään paranemaan. :'D

Tässä jaksossa Claire ja Jamiekin tuntui minusta aidommilta, kun ottivat kunnolla yhteen ja Claire epäili oliko tämä virhe, kun aiemmin se kaikki tuntui menevän vähän liian kivuttomasti siellä Edinburghissa. Hauaisin vain että jäisivät tuonne Skotlantiin ja Lallybrochiin edes joksikin aikaa, mutta ilmeisesti nyt on edessä matka Amerikkaan(?) sen nuoren Ianin perässä.

Vierailija
99/107 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa, kahden viikon päästä seuraava jakso!

Tässä oli uusi alkumusiikki.

Vierailija
100/107 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa, kahden viikon päästä seuraava jakso!

Tässä oli uusi alkumusiikki.

Siis eikö itsenäisyyspäivän takia tule uutta jaksoa?!? Eiih. Tällä tuotantokaudella Claire ja Jamie ovat kyllä aika paljon erossa.