Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outlander 3. kausi - OFFICIAL

Vierailija
27.09.2017 |

Katsooko kukaan Outlanderia? Kolmannen kauden eka jakso tuli juuri, itse olen odottanut jo kovasti.

Mitä mieltä jaksosta?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoskausi on loppusuorilla, olen katsonut jo tulevien videoklippejä youtubesta. Loppuu ihan kesken. Seuraavaa kautta odotellessa...

Vierailija
102/107 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso oli muuten ihan kiva, mutta ärsytti, että Elias kuoli niin yllättäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen jakso oli muuten ihan kiva, mutta ärsytti, että Elias kuoli niin yllättäen.

Joo, minäkin ajattelin että siinä hahmossa olisi voinut olla ainesta vaikka pidempääkin jatkoa ajatellen, harmi että kuoli. Jakso oli kyllä ihan mielenkiintoinen.

Vierailija
104/107 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kolmas kausi on ollut tähän asti melko tylsä.

Vierailija
105/107 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut pettynyt tähän kauteen. Olen jo katsonut viimeisetkin jaksot. Jamie ja Claire ovat jatkuvasti pinteessä, mutta toisaalta seesteinen yhdessäolo olisi aikaa tylsää tv-sarjamatskua. Se Jamien tytärpuoli on erityisen ärsyttävä hahmo. Nyt pitää taas odottaa ties kuinka kauan seuraavaa kautta.

Vierailija
106/107 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäuskottavalta tuntuu, että purjelaiva häipyy horisonttiin vaimo mukanaan, eikä tämä edes hyppää kyydistä ja ui takaisin miehensä luokse.

Vierailija
107/107 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei olisi haitannut yhtään vaikka Claire ja Jamie olisivat ehtineet edes hetken aikaa hengähtää siellä Lallybrochissa ja ihan rauhassa tutustua ja hengailla Jennyn, Ianin ja niiden lasten kanssa siellä ennen näitä uusia kommelluksia. Olisivat voineet vaikka kertoa Clairen salaisuuden heille kaikille. Siihen ei mielestäni ole mitään estettä, koska heillä on valokuvia Briannasta ja Jamie on nähnyt omin silmin kun Claire menee kivien läpi. Se ei siis olisi pelkästään Clairen juttujen pohjalla se tarina enää, niinkuin se sarjan alussa vielä oli, kun Murtaghillekin kertoivat. Nyt olisi ihan kunnon todisteet. Toisaalta, se on niin herkullinen asia se salaisuus tässä sarjassa, että sitä halutaan näköjään pantata ja säästellä.