Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outlander 3. kausi - OFFICIAL

Vierailija
27.09.2017 |

Katsooko kukaan Outlanderia? Kolmannen kauden eka jakso tuli juuri, itse olen odottanut jo kovasti.

Mitä mieltä jaksosta?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, jatketaas keskustlua täällä. Moni tuntuu inhoavan Frankia, miksi?

Mielestäni hän on ihan hyvä tyyppi. Antanut Clairelle periksi/anteeksi paljon.

Vierailija
22/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank on varmaan siksi ällöttävä kun on Black Kackin sukulainen ja sama näyttelijäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frank on varmaan siksi ällöttävä kun on Black Kackin sukulainen ja sama näyttelijäkin

Syytönähn se Frank siihen on :O

Vierailija
24/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank on just kiinnostava tyyppi!

Vierailija
25/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasinkin jo toiseen ketjuun. Muuttuu erityisen ärsyttäväksi kakkos- ja kolmosjaksoissa, vaikka toki Clairekin on henkisesti paljon Jamien luona, mikä tietysti hiertäisi ketä tahansa. Harmi, että Claire tuhlasi elämäänsä Frankin kanssa, kun oletti Jamien kuolleen.

Vierailija
26/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasinkin jo toiseen ketjuun. Muuttuu erityisen ärsyttäväksi kakkos- ja kolmosjaksoissa, vaikka toki Clairekin on henkisesti paljon Jamien luona, mikä tietysti hiertäisi ketä tahansa. Harmi, että Claire tuhlasi elämäänsä Frankin kanssa, kun oletti Jamien kuolleen.

Frank useampaan otteeseen antanut Clairen valita, elääkö hänen luonaan vai ei. Claire on valinnut Frankin ja silti näyttää irvinaamaa kun Frank yrittää koskea. Mielestäni tässä ainoastaan Claire HYÖTYY suhteesta, kun ei 40-luvulla varmaan olisi ollut helppoa olla yh-mutsi kenen isästä ei "tietoa".

Mitä Frank on tehnyt muuta kuin rakastanut Clairea, yrittänyt kaikkensa, ottaa nimiinsä toisen miehen lapsen ja lupaa kasvattaa hänet, ei ole vaatinut seksiä, sen sijaan kun vähän hipaisee Clairea ei-seksuaalisesti niin Claire saa kilarit kun kuvittelee Frankin haluavan vaan seksiä. Frank on vaan tyynesti odotellut ja antanut Clairelle aikaa niinkuin lupasi.

Vierailija
27/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe Frankia yhtään ärsyttävänä, hän on kuitenkin niin erilainen hahmo jo elkeiltään kuin Black Jack, etten anna sen ulkonäön häiritä, he ovat täysin eri hahmot. Enemmän minua käy Frank sääliksi, kun Claire on hänelle niin kohtuuton välillä. Ei se ole Frankin vika ettei Claire ja Jaime ole yhdessä, tai ettei Frank ole Jaime. Frank on valmis kantamaan vastuunsa tästä toisen miehen lapsesta ja antoi Clairen vielä vapaasti valita lähteekö vai jääkö, sen mukaan mitä itse haluaa. Hän on hyvä mies ja hyvä isä, ainakin sen mukaan miten Brienne viime kaudella isäänsä(=Frankiä) muisteli. Huomasi miten Frankiä sattui, kun sairaanhoitaja kysyi keltä lapsen punaiset hiukset on peritty.

Vierailija
28/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankin hahmo säälittää sekä kirjoissa että sarjoissa. Clairen ja Jaimen 20 erovuotta eivät silti tunnu niin kauheilta, koska Frank sai sentään olla rakastava isä lapselle, jota ei olisi pystynyt muuten saamaan.

Vierailija
29/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank oli mielestäni ihan kauhea aviomies kirjoissa (tuntui että kirjailija yritti saada hyväksyntää Clairen ja Jamien suhteelle jälkikäteen tekemällä Frankista yhtäkkiä inhottavan, alussahan hänessä ei ollut sinänsä mitään vikaa), mutta sarjan Frank on vielä ainakin toistaiseksi todella symppis. Tobias Menzies on päähenkilöistä paras näyttelijä, toivottavasti pysyy mukana vielä ainakin 3. kauden loppuun asti.

Kuulun ehkä niihin harvoihin joka ei välitä ollenkaan Clairen ja Jamien suhdedraamasta, joten olen todella innoissani tästä 3. kaudesta. Erityisesti odotan innolla Lord John Greyta.

Ja en olisi uskonut, mutta kameranjälki on vielä kauniimpaa kuin edellisissä kausissa. Pitää melkein tilata liput Skotlantiin, eihän tätä muuten kestä.

Vierailija
30/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frank oli mielestäni ihan kauhea aviomies kirjoissa (tuntui että kirjailija yritti saada hyväksyntää Clairen ja Jamien suhteelle jälkikäteen tekemällä Frankista yhtäkkiä inhottavan, alussahan hänessä ei ollut sinänsä mitään vikaa), mutta sarjan Frank on vielä ainakin toistaiseksi todella symppis. Tobias Menzies on päähenkilöistä paras näyttelijä, toivottavasti pysyy mukana vielä ainakin 3. kauden loppuun asti.

Kuulun ehkä niihin harvoihin joka ei välitä ollenkaan Clairen ja Jamien suhdedraamasta, joten olen todella innoissani tästä 3. kaudesta. Erityisesti odotan innolla Lord John Greyta.

Ja en olisi uskonut, mutta kameranjälki on vielä kauniimpaa kuin edellisissä kausissa. Pitää melkein tilata liput Skotlantiin, eihän tätä muuten kestä.

John Greyta odotan minäkin

Tobias Mendez on todella hyvä näyttelijä. Paras koko sarjassa. Miten silmätkin ilmentää niin eri asioita hänen näytellessään joko Frankia tai Black Jackia.

Vierailija
31/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa.

Vierailija
32/107 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen perusteella kuvittelin Jamien isokokoiseksi ja komeaksi, pitkähiuksiseksi , todella punaiset hiukset omaavaksi urooksi. Claire oli kirjoissa uhkearintainen kaunotar, eikä tv-sarjan aneeminen, lattarintainen mitättömyys. Pettymys koko tv-sarja.

Vierailija
33/107 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank on kiihottavampi kuin Jamie, mä oon ihan hulluna tohon Frankin (ja BJ:n) näyttelijään <3

Vierailija
34/107 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frank on kiihottavampi kuin Jamie, mä oon ihan hulluna tohon Frankin (ja BJ:n) näyttelijään <3

Frank on sentään mies ja Jamie vielä pikkupoika. Clare menisi sille äidistä ihan henkisestikin. Frank tasaveroisempi Clarelle.

Vierailija
35/107 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjojen perusteella kuvittelin Jamien isokokoiseksi ja komeaksi, pitkähiuksiseksi , todella punaiset hiukset omaavaksi urooksi. Claire oli kirjoissa uhkearintainen kaunotar, eikä tv-sarjan aneeminen, lattarintainen mitättömyys. Pettymys koko tv-sarja.

Sama! Tuollainen rinnaton/poikamainen kroppa olisi kyllä ollut etenkin noissa 1700-kuvioissa ehdoton nou nou, pilkan aihe ja naimakauppojen este. Hedelmällisyyden ulkoiset merkit puuttuvat, eli kaunottarena tämän näyttelijän esittämää Clairea ei olisi tuolloin pidetty. Eli ihmettelin samaa, kirjan Claire kun oli tosiaan uhkea ja kohoileva povi hyvin esillä.

Vierailija
36/107 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frank on sentään mies ja Jamie vielä pikkupoika. Clare menisi sille äidistä ihan henkisestikin. Frank tasaveroisempi Clarelle.

Samaa mieltä, Jamiesta tulee mieleen isokokoinen pikkupoika.

Vierailija
37/107 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä uusimmasta jaksosta?

Tympii tuon Clairen vastahakoisuus Frankia kohtaan, toinen on kärsivällinen ja rakastava aviomies ja isä. Claire käyttää Frankia vaan omien halujensa tyydyttäjänä ja unelmoi samalla Jamiesta. Pidän Clairesta aina vaan vähemmän.

Vierailija
38/107 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä uusimmasta jaksosta?

Tympii tuon Clairen vastahakoisuus Frankia kohtaan, toinen on kärsivällinen ja rakastava aviomies ja isä. Claire käyttää Frankia vaan omien halujensa tyydyttäjänä ja unelmoi samalla Jamiesta. Pidän Clairesta aina vaan vähemmän.

Minulla vähän sama juttu. Pidän Clairen hahmosta, mutta se kuva kärsii tuosta vastahakoisuudesta Frankia kohtaan. Kai tuolla halutaan sitten voimistaa sitä Clairen ja Jamien välistä yhteyttä, että molemmat kärsii tahoillaan, mutta ei se olisi minusta Clairen ja Jamien tarinasta mitään vienyt, vaikka Claire olisi ollut Frankin kanssa onnellinen, tai edes kiitollinen ja kunnioittavampi häntä kohtaan. Toki sen surun ja kaipuunkin ymmärtää.

Jakso oli muuten ihan ok, aika junnaavaa toisaalta, mutta sitähän tämä Outlander aina toisinaan on ja tavallaan pidänkin siitä hitaasta kerronnasta, en odota että joka jaksossa pitäisi olla jotain suurta ja mullistavaa juonenkäännettä. Ne tarinaa jouduttavat jaksot tuntuvat sitten usein sitäkin paremmilta, kun on joutunut hieman odottamaan. Fergukselle kävi ikävästi, mutta se kyllä kerjäsi ongelmia jatkuvasti. Mielenkiintoista nähdä nyt miten Jamie otetaan Punatakkien keskuudessa vastaan. Jännä myös seurata Clairen lääkäriopintojen etenemistä, oli ihan sympaattinen se luentosalitutustuminen sen tummaihoisen opiskelijan kanssa, molemmat hieman hyljeksittyjä niissä piireissä. Clairen kenttäkokemus tulee kuitenkin varmasti olemaan tuolla kovaa valuuttaa. Se oli myös kiva yksityiskohta kun Claire käveli sen säkkipillinsoittajan ohi, joka soitti Scotland the Bravea, hieno kappale. Ei kyllä varmaan auttanut ikävään.

Vierailija
39/107 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa uusi jakso. Saa nähdä saako se skottilainen Punatakkien puolella palveleva korpraali jossain kohtaa maksaa valinnoistaan. Toivottavasti, on niin virkaintoinen omiansa vastaan.

Vierailija
40/107 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jakso oli minun mielestäni, harmitti luopua Rupertista, saa nähdä kuinka Murtaghin kävi, vai kuoliko jo taistelukentälle? Toivon että olisi hyvä kausi tulossa, vaikka aika moni keskeinen hahmo on jo kuollut, kuten Angus, Rupert, Dougal, Colum ja Black Jack.

#SaveMurtagh

Toivottavasti telkevät poikkeuksen ja pitävät hänet sarjassa vaikka kirjoissa kuolikin.

Murtaugh oli kilttimies!