Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suuttuu/pahoittaa mielensä jos minua ahdistaa/paha mieli/huono päivä riippumatta hänestä?

Vierailija
27.09.2017 |

?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on empaattinen? Minä ainakin ahdistun, jos jollakin minun seurassa on paha mieli.

Vierailija
2/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitäkin, että kuinka usein sulla on tuollainen huono päivä. Ei kukaan jaksa olla iloinen, jos toista ahdistaa jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla positiivinen. Jatkuva naama väärinpäin oleminen on ahdistavaa.

Vierailija
4/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuuluisi hyviin tapoihin, että ottaa toisen huomioon, eikä anna huonon tuulensa näkyä?

Vierailija
5/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi osata kertoa, että mistä pahatuulesi johtuu. Jos vain purat määrittelemätöntä pahaa oloa mieheesi, niin hän varmaan luulee, että syytät häntä.

Vierailija
6/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäempaattinen ukko. Jätä se.

Vierailija
7/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäempaattinen ukko. Jätä se.

?

Vierailija
8/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen epävarma ja ahdistaa rakastaako mies minua vikoneni, hyväksyykö hän ne. Esim. Ulkonäössäni olevat viat.

Ap

Vierailija
9/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmevastauksia. En ainakaan empaattisena näkisi tuommoista joka suuttuu läheisen pahasta mielestä. Itsekkäältä tai lapselliselta napaansa tuijottajalta kuulostaa. Toisen ikävää oloa tuetaan, autetaan paremmalle mielelle, eikä itse kiivastuta kun ei saada sitä jatkuvaa positiivista ja nannaa. Eri asia kyllä jos joka päivä näkee sinut naama norsunv*tulla.

Vierailija
10/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein olet naama rutussa? Onko siihen aina oikea syy vai yritätkö vain kerjätä jotain säälipisteitä? Luulenpa siis, että olet joku aina pahantuulinen mielensäpahoittaja, joka ei osaa olla edes hyvällä tuulella ja normaali. Tai ehkä olit silloin kun seurustelitte, mutta sen jälkeen kun arki tuli kuvioihin, myös todellinen luonteesi paljastui...

Vierailija
11/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä olen epävarma ja ahdistaa rakastaako mies minua vikoneni, hyväksyykö hän ne. Esim. Ulkonäössäni olevat viat.

Ap

Just. Varmaan hyväksyy ne ulkonäköviat, mutta saattaa jättää sut itsetunto-ongelmien takia, jos jatkat tuollaista käytöstä.

Vierailija
12/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha maahan kirjoitti:

Ehkä sinun pitäisi osata kertoa, että mistä pahatuulesi johtuu. Jos vain purat määrittelemätöntä pahaa oloa mieheesi, niin hän varmaan luulee, että syytät häntä.

Tuntuu nololta kertoa ettäse on oma epävarmuuteni mikä ahdistaa.

Ap

Vierailija
13/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tänään jaksanut olla positiviinen naiselle, joka oli minua kohtaan tyly ilman mitään syytä. Se huono päivä tarttuu aika nopeasti muihinkin...

Vierailija
14/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pajalla tuulella ehkä kerran viikossa ja pyrin olemaan näyttämättä, ja omissa oloissaan. Kuitenkaan teeskentelemään ja kohteen miestä lempeästi ettei hän ottaisi syytä niskoilleen.

Ap

Vierailija
15/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko rauhassa ladata akkuja ja kohentaa mielialaa? Oireiletko ulospäin pahaa mieltä vai enemmän itseksesi? Ottaako mies itse vastuuta mielialoistaan, vai räyhääkö? Saavatko teillä kaikki tasaveroisesti näyttää tunnetilojaan? Mistäs kaikesta se mies oikein suuttuu?

Vierailija
16/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*TeeskenteleMÄTTÄ

ap

Vierailija
17/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pajalla tuulella ehkä kerran viikossa ja pyrin olemaan näyttämättä, ja omissa oloissaan. Kuitenkaan teeskentelemään ja kohteen miestä lempeästi ettei hän ottaisi syytä niskoilleen.

Ap

Milloin hän siis tarkalleen ottaen suuttuu sulle, jos kerta pyrit olemaan näyttämättä sitä hänelle?

Vierailija
18/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Milloin hän siis tarkalleen ottaen suuttuu sulle, jos kerta pyrit olemaan näyttämättä sitä hänelle?

Aistii minusta sen, on tosiaan empaattinen mutta pahoittaa sitten itsekin mielensä.Ei räyhää mutta kaikesta muusta näkee. Silmistä ja olemuksesta.

Ap

Vierailija
19/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/54 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tsiisus... Kamala muija. Olet varmasti sängyssäkin karmea lahna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi