Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että mies on oma itsensä vain omien kavereidensa kanssa

Vierailija
27.09.2017 |

Ollaan seurusteltu kohta 14 kuukautta, ja muuttamassa pian yhteen. Kavereidensa (ja joskus minun) kanssa mies on hulvaton vitsiniekka ja muutenkin hyvin sosiaalinen pälättäjä, mutta sitten minun kavereiden ja sukulaisten kanssa hän on epämiellyttävä tuppisuu.

Tämä ärsyttää, koska esimerkiksi vanhempani eivät näe millainen hän oikeasti. Ystävät sitten ihmettelevät mitä näen hänessä. Mies perustelee olevansa ujo ja sillä ettei osaa olla rento uusien ihmisten parissa. Ok, mutta hän on tavannut esimerkiksi vanhempani melkein kymmenen kertaa... ja sama vaan jatkuu.

Onko muiden miehet samanlaisia? Paraneeko käytös ajan kanssa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?

Vierailija
2/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vitsiniekka onkin se rooli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oma itseni varmaankin vaan lasteni kanssa. Jotenkin vaan jännitän kaikkia ihmisiä, miestäni, vanhempiani kun olivat elossa, miehn vanhempia, omia sisaruksiani.

Joskun jonkun täysin ventovieraan ihmisen kanssa huomaan olevani oma itseni, siis sellaisen jota ei koskaan enää tule näkemään.

Mistähän tämä johtuu?

Vierailija
4/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo olevansa ujo ja hiljainen, mutta sitten kavereidensa kanssa on kaikkea muuta kun tuota. Sanoo ettei osaa rentoutua puolituntemattomien keskellä. Missähän vaiheessa vanhempani ja muut sukulaiset tulevat tutuiksi?

Ap

Vierailija
5/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo olevansa ujo ja hiljainen, mutta sitten kavereidensa kanssa on kaikkea muuta kun tuota. Sanoo ettei osaa rentoutua puolituntemattomien keskellä. Missähän vaiheessa vanhempani ja muut sukulaiset tulevat tutuiksi?

Ap

Ehkä ei koskaan. Mitä väliä miltä hän muiden silmissä näyttää?

Vierailija
6/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, hän on kumminkin paljon vapautuneempi heidän kanssaan ja nauraa paljon. Kyllä mekin nauretaan yhdessä, mutta kavereidensa kanssa se on ihan toisenlaista. Olisipa hän aina sellainen kun on kavereidensa seurassa.

Ap

Vierailija
7/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko sinä nyt miestä itsellesi vai koko suvulle, kavereille, jne... Ja onko mies sinulle status, jonka pitää näyttää mahdollisemman hyvältä muiden silmissä?

Vierailija
8/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kaikkiin ei voi saada samanlaista yhteyttä/sidettä. Varsinaan sun kavereihin oletettavasti naisia?.. ja vanhempien kanssa nyt käyttäydytään yleensä yleensä etäisen kohteliaasti.

Vierailija
9/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan exältäni. Esitti minulle aina parempaa kuin oikeasti oli. Ei jaksanut minun kanssani koskaan edes tehdä mitään koska "en ole juntti joka kävisi laivalla/festareilla etc. No kuinka ollakaan, eron jälkeen hän on tehnyt kaiken mitä "ei ikinä voisi tehdä". Ja hän teki ne kaikki asiat jonkun toisen kanssa. Ja muutenkin suhteen aikana muuttui aina eri ihmiseksi kun pääsi olemaan muiden kanssa. Vaikka olin paikalla, minä unohduin täysin.

Ehkä poikaystäväsi on samanlainen. Hän ei oikeasti pidä sinusta "sillä tavalla".

Vierailija
10/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häiritsee vain se ajatus, ettei minulle tärkeät ihmiset koskaan näe hänessä sitä mitä minä näen. He eivät "oikeaa" häntä, vaan jonkun epäsosiaalisen ukon jonka kanssa en todellakaan viihtyisi.

Ap

Vierailija
11/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan exältäni. Esitti minulle aina parempaa kuin oikeasti oli. Ei jaksanut minun kanssani koskaan edes tehdä mitään koska "en ole juntti joka kävisi laivalla/festareilla etc. No kuinka ollakaan, eron jälkeen hän on tehnyt kaiken mitä "ei ikinä voisi tehdä". Ja hän teki ne kaikki asiat jonkun toisen kanssa. Ja muutenkin suhteen aikana muuttui aina eri ihmiseksi kun pääsi olemaan muiden kanssa. Vaikka olin paikalla, minä unohduin täysin.

Ehkä poikaystäväsi on samanlainen. Hän ei oikeasti pidä sinusta "sillä tavalla".

sun juttus ei liity aiheeseen mitenkään.

Vierailija
12/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, hän on kumminkin paljon vapautuneempi heidän kanssaan ja nauraa paljon. Kyllä mekin nauretaan yhdessä, mutta kavereidensa kanssa se on ihan toisenlaista. Olisipa hän aina sellainen kun on kavereidensa seurassa.

Ap

Olispa...niinpä niin. Olipa mies komeampi, rikkaampi, vapautuneempi, jne. Mutta, kun ei ole. Etkä myöskään häntä saa muovattua tuollaiseksi olisipa mieheksi.

Vierailija
13/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häiritsee vain se ajatus, ettei minulle tärkeät ihmiset koskaan näe hänessä sitä mitä minä näen. He eivät "oikeaa" häntä, vaan jonkun epäsosiaalisen ukon jonka kanssa en todellakaan viihtyisi.

Ap

Mi-tä vä-li-ä?

Vierailija
14/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos se sinua häiritsee etsit miehet joka on sellainen joiden seurassa kaverit kuvittelee sinun viihtyvän.

Vierailija
15/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osui hyvin tuo, että muiden seurassa minä unohdun täysin. Hän on perustellut tuota sillä, ettei näe joitakin henkilöitä usein mutta on minun kanssa joka päivä. Joo.

Ap

Vierailija
16/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osui hyvin tuo, että muiden seurassa minä unohdun täysin. Hän on perustellut tuota sillä, ettei näe joitakin henkilöitä usein mutta on minun kanssa joka päivä. Joo.

Ap

Eli hänen pitäisi palvoa sinua toisena päivätyönään myös ystäviensä seurassa ja unohtaa ystävänsä täysin? Ja sinun kavereidensa seurassa hänen pitäisi esittää jotain seuramiestä? Pitäisikö teidän vielä miettiä tuota yhteenmuuttamista?

Vierailija
17/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkä tunne sitä ''todellista'' veljen tyttöystävää, mutta en ikinä kyseenalastaisi heidän suhdettaan.

Hän usein on hiljainen ja kohtelias, mutta uskon että täysin erilainen veljeni kanssa. Ainakin joidenkin videoiden mukaan mitä oon nähnyt. 

Outoa pohtimista ap-lta.

Vierailija
18/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli hyvä mies, mutta jostain syystä en rentoutunut hänen seurassaan kuten kavereideni kanssa. Ei sitten kuitenkaan oltu 100%:sesti samalla aaltopituudella. Lopulta päätin erota. 

Vierailija
19/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelin tässä,että olisiko tämä ilmiö heijastusta menneisyydestä. Emme ole paljonkaan muuttuneet kivikauden ihmisistä. Esim. miehillä on parempi suuntavaisto,etäisyyden arviointi,koordinaatiokyky,kolmiulotteisuuden hahmotus ja kyky lukea luontoa. Näitä kaikkia tarvittiin metsästyksessä ja taisteluissa. Tarvittiin myös yhteistyötä,joka perustui toisen luottamukseen. Se on ollut osa eloonjäämistä! Ehkä tietynlainen "porukointi" on miehille luontaista! Huom! olen nainen ja oivaltanut tämän aikoja sitten. 

Vierailija
20/26 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on monenlaisia puolia. Aloittaja ei hyväksy miehessä sitä puolta joka on hiljainen eikä niin viihdyttävä seuramies. Aika paska asenne ihan oikeasti. Pinnallinen ja itsekäs. Pitäisi antaa kavereille tietynlaista vaikutelmaa, ihan kuin mies ei itsenään oikeasti riittäisi. Tai siis eihän se riitä, ei tässä jossitella tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi