Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitelin mieskaverini kanssa. Ihastus ärsytti ja miehelle ei voi puhua.

Vierailija
27.09.2017 |

Elämä solmussa. Paras ystäväni ja kaverini on mies. Eilen sitten riideltiin mesessä, ihan typerä juttu ja suutuin kunnolla. Lähetin vielä yöllä paskahymiöt.
Henkilö johon olen pidemmän aikaa ollut ihastunut flirttaili eilen muille naisille. Niin tehnyt ennenkin vaikka tietää tunteeni. Oon niin pettyny ja masentunu, suhteemme ei etene enkä voi tehdä ratkaisua ja itken sitten kotona.
Mies ei taas tiedä tietenkään siitä ja kyselee. En viitsi sanoa kun tulee riita ja en vielä halua erota. Kaipaisin jonkun ihmisen tukea, kukaan ei vaan oikeasti välitä. Tunnen olevani tosi virheellinen ihminen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
2/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lakkaisit säätämästä ja leikkimästä muiden ihmisten elämällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-ro-a.

Vierailija
4/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että se laastari pitäisi saada ennen kun eroat? Aloitat siitä erosta. Miehesi ansaitsee parempaa.

Vierailija
5/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse yksin SINUSTA? Missä vika? Tunnepuolen köyhyydessä? Kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan? Vai oletko ihan vaan yleisesti noin välinpitämätön?

Vierailija
6/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmussa on.

Aloita sillä erolla.

Vierailija
7/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä solmussa. Paras ystäväni ja kaverini on mies. Eilen sitten riideltiin mesessä, ihan typerä juttu ja suutuin kunnolla. Lähetin vielä yöllä paskahymiöt.

Henkilö johon olen pidemmän aikaa ollut ihastunut flirttaili eilen muille naisille. Niin tehnyt ennenkin vaikka tietää tunteeni. Oon niin pettyny ja masentunu, suhteemme ei etene enkä voi tehdä ratkaisua ja itken sitten kotona.

Mies ei taas tiedä tietenkään siitä ja kyselee. En viitsi sanoa kun tulee riita ja en vielä halua erota. Kaipaisin jonkun ihmisen tukea, kukaan ei vaan oikeasti välitä. Tunnen olevani tosi virheellinen ihminen

Toi virheelliseksi itsensä tunteminen on ihan inhmillistä. Muista kuitenkin, että olet ihan erityinen ja tärkeä. Vaikka nyt tuntuu asiat olevan solmussa, niin ansaiset varmasti parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme