Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!

Vierailija
27.09.2017 |

Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!

"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.

Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.

Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.

Mukavaa syksyä! 🍁🍂"

Kommentit (519)

Vierailija
21/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään ollut iltapäivälehtiin vielä ilmoittanut tätä pahaa takaiskua lapsen elämässä?

Vierailija
22/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisin hankkimaan silikonirinnat. Esitän uusia silikonejani kassapojalle, ja jos hän ei niistä innostu niin menen avautumaan marketin sivustolle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää että millaista kotikasvatus on jos vanhempien mielestä on ok että tytär esittelee suuvärkkiään kaikille? Suun sisältö on kuitenkin hyvin intiimi alue.

Vierailija
24/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaupassa töissä ja vaikka lapsista muuten tykkäänkin, niin en jaksa työskennellessäni alkaa huomioida jokaikistä naperoa. Esim. kun kassalle on metrien jonot, keskityn siihen että linjasto pyörii ja ihmisten ei tarvitsisi jonotella turhan kauaa. Tai kun puran kuormaa niin haluan keskittyä siihen ja olla suht ripeä, koska yleensä kuormaa on paljon ja aikaa vähän.

Viimeksi eilen yritin purkaa jäätelökuormaa suht nopeasti hyllyyn, kun joku asiakas tuli vauva sylissään kysumään jonkin tuotteen sijaintia. Opastin hänelle oikean suunnan, jonka jälkeen asiakas tunki vauvan melkein naamalleni ja alkoi lässyttää: Kiitos kiva täti, kun opastit meitä. (Eli oli puhuvinaan lapsensa "äänellä").

Totesin tähän vain, että ole hyvä ja jatkoin tuotteiden purkua, jolloin asiakas tuohtui ja sanoi, että kyllä lapsia voi vähän huomioida. Tämän jälkeen hän poistui.

Oikeesti, ei me myyjät olla mitään sirkusapinoita jotka alkaa vetää jotain showta heti kun lapsia on näköpiirissä.

Vierailija
25/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut kassalla ja sanonut hammastaan heiluttelevalle lapselle lapselliseen sävyyn että "noniin kun se hammas lähtee tuosta niin sitten tulee harvahampaat, hih". Silloin vasta olisi meteli noussut että olen loukannut lapsen tunteita. Tuollaiset somevalittajat kun eivät ole koskaan tyytyväisiä mihinkään. Siksi on parempi olla vaan hiljaa. Toki nuo keksii syyttää siitä hiljaisuudestakin näköjään.

Vierailija
26/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta kenenkään vieraan pennun hampaat.

Vierailija
27/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kassat eivät todellakaan huomioi lapsia, ja monissa muissa Euroopan maissa toinen vanhemmista käy kaupassa sillä välin kun toinen vanhemmista huolehtii lapsista. Suomessa markettikäynnit ovat koko perheen huviretkiä, ja valitettavasti se kuuluu ja näkyy,

Vierailija
28/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieleni niin pahoitin

Vierailija
29/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kassa tai kauppias huomioi joskus lapsia esimerkiksi turistikohteissa, niin he tekevät sitä vain jotta vanhemmat pistäisivät enemmän rahaa likoon ja kauppiaat saavat lisää tavaraa sillä keinolla myytyä.

Vierailija
30/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kassat huomioi, multa leikattiin aivokuorenkasvain ja sain komean, pitkän leikkausarven toiseen ohimoon. Olen nyt koettanut näyttää sitä Sn Kn Ln ja Nesteen kassoille, mutta ketään ei kiinnosta. Olen ruma, vanha akka, ja tuo arpi taitaa olla kauneinta päässäni. Haluan, että sitä ihaillaan.

Vierailija
31/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun mielestäsi lapset kasvattaa olemaan aina ja joka tilanteessa huomion keskipisteenä? ❤

Vierailija
32/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämä olisi taas jonkun keksimä juttu, tyyliin mies syö lapsen vanukkaat. Yhtä älytön.

Vierailija
33/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun mielestäsi lapset kasvattaa olemaan aina ja joka tilanteessa huomion keskipisteenä? ❤

Suomessa harrastetaan tätä lastenpalvontaa ihan överiksi saakka! Kaikki tehdään lasten ehdoilla ja lapset huomioidaan joka paikassa. Missään suomalaisissa kahviloissa tai ravintoloissa ei ole lapsikieltokylttejä. Ranskassa ja monissa USAn osavaltioissa ne ovat arkipäivää ja porukka hyväksyy ne.

Hävettää niiden suomalaismammojen puolesta jotka huutaa "suomalaista lapsivihaa" joka paikassa, ilmeisesti eivät matkustele missään ja näe mitään oikeaa lastenvastaisuutta!

Muissa maissa lapsi tulee siis mukana elämässä, osana arkea. Ei palvontakohteena.

Vierailija
34/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin nolo palaute ja vielä omalla naamalla. Kyllä hävettää koko perheen puolesta. Itsellä ainakin tekee pahaa kaikki 'hauskat' kotivideot, missä hammas kiskotaan langalla ja muutenkin heiluvat hampaat, että onneksi myyjänä ollessani niitä ei mulle kukaan tullut esittelemään. Hyi saakeli, pelkkä ajatuskin puistattaa.

Vierailija
35/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään hammaslääkäriä ja tuttujen kertomat hammasjutut kuten juurihoidot ja viisaudenhampaanpoistot ovat minulle muutenkin aika ällöä kuultavaa. 

Jos joku lapsi tulisi näyttämään minulle heiluvaa hammasta, niin minun ensireaktioni olisi varmaan että "Hyi että!". Sitten lapsi alkaisi sen kuultuaan rääkymään ja minä olisin se ikävä ihminen joka sanoi pahasti sille lapselle.

Vierailija
36/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nainen itse jossain Ässässä tai Keskolla töissä, ja näinollen yrittää mustamaalata Lidliä?

Vierailija
37/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!

"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.

Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.

Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.

Mukavaa syksyä! 🍁🍂"

"Mukavaa syksyä" jne. toivottelu on vittuilua, jos toivotusta edeltää närkästynyt valitus.

Vierailija
38/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule"

Äidinkielen tunnit lintsattu? ;D

Vierailija
39/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tälle keksittäisi nimeksi? Ilmapallofaijan, rantafaijan, sushinheittomamman, vankkurimamman ja muiden somevalittajien jatkeeksi?

Hammaskassamamma?

Vierailija
40/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tämä olisi taas jonkun keksimä juttu, tyyliin mies syö lapsen vanukkaat. Yhtä älytön.

Sama täällä. Jos ap olisi esittänyt asian niinkuin kyse olisi ollut hänen omasta lapsestaan, olisin ilmanmuuta pitänyt aloitusta provona. Mutta totuus on näemmä tarua ihmeellisempää...

Montakohan kertaa yhden työvuoron aikana kassan ohi kulkee lapsia, joille jokaiselle pitäisi jonkinlaista erityishuomiota antaa? Milloin heiluu hammas, milloin on sormessa laastari ja milloin uusi pinni hiuksissa tai vilkkuvalokengät jalassa. Lapsethan tykkäävät esitellä milloin mitäkin. Jos jokaiselle antaa erikoishuomiota, mahtaisi kassajonot pidentyä. Sitten Palokan mammat marmattaisivat siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme