Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!
Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!
"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.
Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.
Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.
Mukavaa syksyä! 🍁🍂"
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tämä olisi taas jonkun keksimä juttu, tyyliin mies syö lapsen vanukkaat. Yhtä älytön.
Sama täällä. Jos ap olisi esittänyt asian niinkuin kyse olisi ollut hänen omasta lapsestaan, olisin ilmanmuuta pitänyt aloitusta provona. Mutta totuus on näemmä tarua ihmeellisempää...
.
Totta! Av:n aloituksena tää olis ehdottomasti ollut 0/5 provo.
Eihän tuo valittaja ole käynyt edes peruskoulua. Esikoululainenkin kirjoittaisi paremmin.
Yrittää päteä lapsensa kautta. Itse kirjoituksensa perusteella on...
Mielensäpahoittajat ry voisi auttaa 😂
Ei jukoliste, nyt mä oon kaiken nähnyt, eikä tule naurusta loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nainen itse jossain Ässässä tai Keskolla töissä, ja näinollen yrittää mustamaalata Lidliä?
Jossain ravintolassa vissiin...
Nyt avautuu siellä kommenteissa että nyyh ku mulle nauretaan, ei tää ollu teille tarkotettu vaan Lidlille.
Oliskohan kannattanu sitten laittaa tämä tärkeä palaute suoraan sinne Palokan myymälään eikä Lidln julkiselle seinälle...
Ei mikään järjen valo tää ihminen.
Kyllä, itsekin kuusivuotiaan tasolla.
Ihan hyvin mahdollista että kassa keskittyi työhönsä eikä edes huomannut että lapsi sanoi hänelle jotain.
Minuakin olisi ehkä äitinä harmittanut mutta koska ymmärrän että minun lapsi ei kiinnosta muita yhtä paljon kuin minua niin olisin varmaan hymyillyt ja sanonut lapselle että "kassaneidillä taitaa olla työt kesken niin hän ei nyt ehdi keskittyä sinun hampaaseen. "
No joo, olishan toki kohteliasta huomioida asiakas ja näin, mutta jos mietin vaikka Kampin Lidliä, jossa on aina ihan mieletön ryysis ja kassoilla hirveä kiire, jotkut ei varmaan edes huomaisi jotain tuollaista lasta.
Ai saakeli, olin varma että tämä on vain av-provo. :DDD
Mun tyttäreni yritti aikanaan esitellä heiluvaa hammastaan paikallisjunan konduktöörille. En edes muista miten konnari reagoi vai reagoiko mitenkään, mutta sen jälkeen opastin tyttöä, että tuntemattomille ihmisille ei tarvitse alkaa hampaitaan näyttämään, sanoin ettei se ole oikein kohteliasta. Ihan samoin tekisin nytkin. Eikö se riitä, että tutuille näyttelee purukalustoaan?
Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D
Tää on yhtä hauska kuin Ilmapalloisi-tapaus.
Siis ei saatana. Tähän on tultu. Siellä taas joku läski teiniäiti ulisee kun kaikki eivät palvo maata hänen vahinkonsa alla.... menisi hieman itseensä
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D
Äää mitä siinä oli? Itse en näe ilman fb-tiliä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äää mitä siinä oli? Itse en näe ilman fb-tiliä. :(
Näkee ilman fb-tiliäkin.
Kaikesta sitä osataaankin loukkaantua :D
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään ollut iltapäivälehtiin vielä ilmoittanut tätä pahaa takaiskua lapsen elämässä?
Vielä...
Tämä kassaneiti on kyllä ansainnut ison kukkapuskan. Harvoin saa näin makeita aamunauruja.
Vissiin joku tän muijan sukulainenkin on sitä mieltä, että hammas olis tarvinu enemmän huomiota. Ainakin heillä on sama sukunimi. Noloja tapauksia. Ihan kauppaa pitää nyt vaihtaa heidän. Onkohan huomenna vai jo tänään Iltalehdessä tää traaginen tarina?
Jossain ravintolassa vissiin...
Nyt avautuu siellä kommenteissa että nyyh ku mulle nauretaan, ei tää ollu teille tarkotettu vaan Lidlille.
Oliskohan kannattanu sitten laittaa tämä tärkeä palaute suoraan sinne Palokan myymälään eikä Lidln julkiselle seinälle...
Ei mikään järjen valo tää ihminen.