Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!
Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!
"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.
Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.
Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.
Mukavaa syksyä! 🍁🍂"
Kommentit (519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D
Äää mitä siinä oli? Itse en näe ilman fb-tiliä. :(
Näkee ilman fb-tiliäkin.
Itse en mobiililla näe noita vierailijoiden julkaisuja. Tai sitten en vaan osaa. No ilmankin pärjätään! Hauska oli jo tämäkin!
Olisin kyllä itse sanonut lapselle että älä häiritse kassaneitiä kun tämä koittaa tehdä töitä. Ei lapsi voi kaiken aikaa olla tuntemattomien kiinnostuksen kohteena aina halutessaan. Ällöttävää esitellä heiluvaa hammasta muutenkin.
Mitä tämä mouhoaminen turhasta
mielensäpahoittamisesta on?? Eihän tossa se lapsen hammas pointtina ollut, se oli vain kontekstina tilanteelle. Olisiko sinusta ok että sanot kaupassa kassatyöntekijälle jotain, mutta hän ei huomioi sinua mitenkään. Eihän se nyt kohteliasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä itse sanonut lapselle että älä häiritse kassaneitiä kun tämä koittaa tehdä töitä. Ei lapsi voi kaiken aikaa olla tuntemattomien kiinnostuksen kohteena aina halutessaan. Ällöttävää esitellä heiluvaa hammasta muutenkin.
Onhan se nyt hirveetä keskustella mistään yhtään kenenkään kanssa. Pysy sinäkin aina kotona ettet häiritse vaan ketään.
Pitäisikö kassaneidillä olla myös hammaslääkärin pätevyys jotta hän voisi hoitaa asiakkaiden hampaat? - Jaahas, tuo heiluukin pahasti. Lähdetäänpä käymään takahuoneessa praktiikalla.
Lidl Suomi vastasi näin:
"Kiitos Janita antamastasi palautteesta ja pahoittelut tapahtuneesta. Vien terveisiä myymälän esimiehille. Kerro minulta paljon terveisiä pikkuneidille! 😍😘💖 Mitäs heiluvalle hampaalle sitten tapahtuu, kun se irtoaa? ;) 😊 T: Riikka"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D
Äää mitä siinä oli? Itse en näe ilman fb-tiliä. :(
Näkee ilman fb-tiliäkin.
Itse en mobiililla näe noita vierailijoiden julkaisuja. Tai sitten en vaan osaa. No ilmankin pärjätään! Hauska oli jo tämäkin!
Itsekin olen kännykällä enkä nää niitä vierailijoiden julkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin mahdollista että kassa keskittyi työhönsä eikä edes huomannut että lapsi sanoi hänelle jotain.
Minuakin olisi ehkä äitinä harmittanut mutta koska ymmärrän että minun lapsi ei kiinnosta muita yhtä paljon kuin minua niin olisin varmaan hymyillyt ja sanonut lapselle että "kassaneidillä taitaa olla työt kesken niin hän ei nyt ehdi keskittyä sinun hampaaseen. "
Mitä vttua. Lapsikin on ihan ihminen, jolla saa olla asiaa. Etkös sinäkin aikuisena vähän ihmettele, jos yrität sanoa jotain ja toinen ei reagoi.
Vierailija kirjoitti:
mielensäpahoittamisesta on?? Eihän tossa se lapsen hammas pointtina ollut, se oli vain kontekstina tilanteelle. Olisiko sinusta ok että sanot kaupassa kassatyöntekijälle jotain, mutta hän ei huomioi sinua mitenkään. Eihän se nyt kohteliasta ole.
On tainnu valituksen tekijä löytää palstalle. Kerropa nyt kailille miten se hammas lopulta irtosi.
Vierailija kirjoitti:
Kolme on alapeukuttanut :) saanko pyytää vastausta, onko normaalia käytöstä vain tuijottaa reagoimatta, jos toinen yrittää keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielensäpahoittamisesta on?? Eihän tossa se lapsen hammas pointtina ollut, se oli vain kontekstina tilanteelle. Olisiko sinusta ok että sanot kaupassa kassatyöntekijälle jotain, mutta hän ei huomioi sinua mitenkään. Eihän se nyt kohteliasta ole.On tainnu valituksen tekijä löytää palstalle. Kerropa nyt kailille miten se hammas lopulta irtosi.
Lol, mikä sisälukutaito. Mielestäni edelleenkään se hammas ei ollut pointtina vaan kohtelias käytös ;).
Ei lapsen pidä häiritä kanssaihmisiä ja kerjätä huomiota kaikilta oli syy nyt hammas tai mikä hyvänsä. Tästä niitä huomiota kerjääviä aikuisia syntyy, kun mamma vaatii jo pienestä pitäen että MINUN pikkuliisa/pikkupekka on maailman napa jota ei mitkään säännöt koske. Kaikkien elämän pitää pyöriä pikkuliisan ympärillä. Pikkuliisan taas ei tarvitse väliittää kohteliaisuudesta toisia kohtaan tai ylipäätään siitä, miten toisia ihmisiä kohtelee. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsen pidä häiritä kanssaihmisiä ja kerjätä huomiota kaikilta oli syy nyt hammas tai mikä hyvänsä. Tästä niitä huomiota kerjääviä aikuisia syntyy, kun mamma vaatii jo pienestä pitäen että MINUN pikkuliisa/pikkupekka on maailman napa jota ei mitkään säännöt koske. Kaikkien elämän pitää pyöriä pikkuliisan ympärillä. Pikkuliisan taas ei tarvitse väliittää kohteliaisuudesta toisia kohtaan tai ylipäätään siitä, miten toisia ihmisiä kohtelee. Ei näin.
Millaistas toisen ihmisen kohtelua se on jos vain tuijottaa reagoimatta keskusteluyritykselle. :)
"Kolme on alapeukuttanut :) saanko pyytää vastausta, onko normaalia käytöstä vain tuijottaa reagoimatta, jos toinen yrittää keskustella?"
Eipä ole perusteluja kuulunut :D
Mikä tää ilmapalloisi juttu oli? :D
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kassaneidillä olla myös hammaslääkärin pätevyys jotta hän voisi hoitaa asiakkaiden hampaat? - Jaahas, tuo heiluukin pahasti. Lähdetäänpä käymään takahuoneessa praktiikalla.
Eiköhän hammaskeijun pätevyys olis tässä tapauksessa mammalle riittänyt:)
Mihin tämä maailma on mennyt, voisiko tästäkin syyttää joitain muita kuin suomalaisia? #sarkasmi
Joku on kommentoinut "Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Veikkaan että osalla ainakin lapsettomuus..."
Eeh. Elämänkoulu on vahvasti läsnä.
Ihanaa kun mielensäpahoittajamamma löysi myös palstalle. <3 Tervetuloa! Missäs välissä se kassaneidin käytös muuttui? Ensin ei huomioinut lasta ollenkaan, mutta näköjään nyt onkin sitten mulkoillut ipanaa sanomatta sanaakaan.
Siitä olen mamman kanssa samaa mieltä, että yksityisviestien lähettäminen meni liian pitkälle. Onhan tää nyt kuitenkin todella koomista. Itse olisin varmaan aspana oksentanut hihnalle kun ipana alkaa innoissaan heilutella hammastaan edestakaisin. No, ainakin olisin reagoinut?
Meni jo, huoh. Vitsi se on kivaa kun joku mokaa. Pääsee oikeen luvan kanssa haukkumaan :)